:::------ C.B. Breogán ------:::

catedratico
Mensajes: 7561
Registrado: 21 Mar 2005, 09:59
Ubicación: LUGO

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por catedratico » 30 Sep 2021, 17:36

YANKEE escribió:Lo de cada uno en nuestro asiento estaria por ver.
En el primer partido tuvieron que recolocar a la mitad de asistentes. Si están haciendo lo mismo con los SMS para este partido dar marcha atras cuando se confirme la ampliacion de aforo (si es que se hace) va a estar complicado.

Lo de que la Xunta no decide ni confirma nada en el deporte profesional, hablando de materia sanitaria (que tiene competencias delegadas en esto), es cuanto menos, dudoso. Entiendo que el Breo está esperando a la contestación de la Xunta a si consulta, y si fuera tan meridiana la respuesta se habria hecho en 5 segundos.
Tan tontos de dejar una buena noticia supuestamente tan facil de confirmar para el ultimo momento no seremos.
Son muchísimo más tontos de lo que te crees....

El problema es que pretenden ser pioneros en algunos ámbitos(carnets virtuales),cuando en muchos otros aún están en pañales.....Y ahora no saben ni por donde tirar porque no existen los carnets....Entre Tito Díaz y los que llevan el tema de las entradas/carnets no juntan 5 neuronas. :oops:

catedratico
Mensajes: 7561
Registrado: 21 Mar 2005, 09:59
Ubicación: LUGO

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por catedratico » 30 Sep 2021, 17:52

Lo acaban de confirmar por fin.....Siempre tarde,mal y arrastras....

P.D. Un consejo que os doy,dada la manifiesta incapacidad que tiene el club,os aconsejo ir con mucho tiempo de antelación sino quereis entrar para la segunda parte..... :roll:

YANKEE
Mensajes: 5148
Registrado: 14 Oct 2003, 21:13

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por YANKEE » 30 Sep 2021, 18:24

Parece que estaban esperando a la publicacion OFICIAL no Doga que se ha producido hoy. El asesor juridico del Breo amarra mas que el del Obra por lo que se ve.

YANKEE
Mensajes: 5148
Registrado: 14 Oct 2003, 21:13

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por YANKEE » 30 Sep 2021, 18:26

catedratico escribió:Lo acaban de confirmar por fin.....Siempre tarde,mal y arrastras....

P.D. Un consejo que os doy,dada la manifiesta incapacidad que tiene el club,os aconsejo ir con mucho tiempo de antelación sino quereis entrar para la segunda parte..... :roll:
Es que lo normal es ir con antelacion (como esta estructurando el Obra) Pero aquí somos mucho de "me quedo a comer hasta las 17:45 que ya llego sobrado.
Ya me diras tu que es aquello tan imprescindible que estabas haciendo un sabado entre las 17:15 y las 17:45.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Galizaceive » 30 Sep 2021, 19:19

brathson escribió:
Galizaceive escribió:
catedratico escribió:Es que ya fue aceptado por todas las comunidades autónomas,excepto País Vasco y Cataluña.....Repito,los que no se enteran(o se hacen los no enterados)son en el Breo.
Gracias, Catedrático. Non saio do meu asombro co do "piscinazo". Deixo abaixo un enlace, a ver se lendo se aclaran os confusos. Como carallo iamos entrar ao pavillón se non estivese permitido? Como ía o clube mandar un correo dándonos todo tipo de información ademais de proporcionarnos os abonos virtuais? Como ían sacar entradas á venda se non fose posible asistir?... De verdade que hai que querer mirar para outro lado falando de piscinazo :roll:

https://www.elespanol.com/quincemil/art ... te-viernes
Eh, que eu non pretendía atacar a ninguén (ó "innombrable" un pouquiño sí), desculpas se te ofendin.

Como dixen non seguín moito o tema máis aló do twitter, e ahí pódese ler de todo. Parece que a clave está en que no deporte profesional non ten nada que dicir a Xunta, e entón aplica directamente o que decida a interterritorial. De ahí a miña confusión.

Sendo así ben polo Obra e moi mal polo Breo, que está contribuíndo co seu silencio ás especulacións.
Non, tranquilo, se a min non me ofendiches. Simplemente tiña claro que non se trataba dunha actuación irresponsable do club. De todas formas ías saír de dúbidas esta finde :mrgreen: Pero polo que vexo, xa por fin o voso clube se decidiu a facer público o de poder asistir. Saúdos.

YANKEE
Mensajes: 5148
Registrado: 14 Oct 2003, 21:13

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por YANKEE » 30 Sep 2021, 19:43

Galizaceive escribió:
brathson escribió:
Galizaceive escribió:
Gracias, Catedrático. Non saio do meu asombro co do "piscinazo". Deixo abaixo un enlace, a ver se lendo se aclaran os confusos. Como carallo iamos entrar ao pavillón se non estivese permitido? Como ía o clube mandar un correo dándonos todo tipo de información ademais de proporcionarnos os abonos virtuais? Como ían sacar entradas á venda se non fose posible asistir?... De verdade que hai que querer mirar para outro lado falando de piscinazo :roll:

https://www.elespanol.com/quincemil/art ... te-viernes
Eh, que eu non pretendía atacar a ninguén (ó "innombrable" un pouquiño sí), desculpas se te ofendin.

Como dixen non seguín moito o tema máis aló do twitter, e ahí pódese ler de todo. Parece que a clave está en que no deporte profesional non ten nada que dicir a Xunta, e entón aplica directamente o que decida a interterritorial. De ahí a miña confusión.

Sendo así ben polo Obra e moi mal polo Breo, que está contribuíndo co seu silencio ás especulacións.
Non, tranquilo, se a min non me ofendiches. Simplemente tiña claro que non se trataba dunha actuación irresponsable do club. De todas formas ías saír de dúbidas esta finde :mrgreen: Pero polo que vexo, xa por fin o voso clube se decidiu a facer público o de poder asistir. Saúdos.
Se decidiu a Xunta a facelo público.
https://www.xunta.gal/diario-oficial-ga ... s1_gl.html

Pagina 14 del PDF Habla de competiciones deportivas. Ni rastro de terminos como deporte profesional o ACB. Ademas aclara una duda clave, el de la distancia de seguridad de 1,5 metros.
En el caso del Breogan el 80% son unos 4000 espectadores pero si contasemos con mantener una distancia de 1,5 metros ¿cabriamos los 3500 abonados?

https://www.gigantes.com/liga-endesa/se ... abellones/. Que dice el Gigantes que salvo aquellas comunidades que dispusieran otras cosas ¿estos tampoco se han enterado del tema?

El Obra y la ACB ya tendrían acceso privilegiado al detalle del contenido del DOGA [emoji849]

Edito: coño, me acaba de llegar el SMS, tiempo mas que suficiente para planificar mi fin de semana y descargar la entrada. De hecho, si pensase como algunos que escriben por aquí, me han sobrado 63 horas y media de hacer el "ansias".
Última edición por YANKEE el 30 Sep 2021, 19:43, editado 1 vez en total.

Avatar de Usuario
Lugoplastica
Mensajes: 1175
Registrado: 03 Feb 2018, 23:13

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Lugoplastica » 30 Sep 2021, 21:00

No sé si habéis leído al entrevista de Paco Basanta a Mahalbasic pero me ha parecido muy curiosa. Creo que comienza el 90% de las respuestas diciendo "No". Se ve que el mensaje de que cada partido es una final, o que el equipo está por encima de las individualidades, ha calado muy hondo en los jugadores. Os dejo el enlace porque merece la pena:

https://www.elprogreso.es/articulo/depo ... 28459.html

rigal
Mensajes: 6093
Registrado: 03 Oct 2002, 13:29
Ubicación: Lucus Augusti

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por rigal » 30 Sep 2021, 23:44

Recibido el sms con el código QR incluido. Creo que va a agobiar lo suyo ver el pabellón sin distancia de seguridad.

catedratico
Mensajes: 7561
Registrado: 21 Mar 2005, 09:59
Ubicación: LUGO

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por catedratico » 01 Oct 2021, 09:38

YANKEE escribió:
Galizaceive escribió:
brathson escribió:Eh, que eu non pretendía atacar a ninguén (ó "innombrable" un pouquiño sí), desculpas se te ofendin.

Como dixen non seguín moito o tema máis aló do twitter, e ahí pódese ler de todo. Parece que a clave está en que no deporte profesional non ten nada que dicir a Xunta, e entón aplica directamente o que decida a interterritorial. De ahí a miña confusión.

Sendo así ben polo Obra e moi mal polo Breo, que está contribuíndo co seu silencio ás especulacións.
Non, tranquilo, se a min non me ofendiches. Simplemente tiña claro que non se trataba dunha actuación irresponsable do club. De todas formas ías saír de dúbidas esta finde :mrgreen: Pero polo que vexo, xa por fin o voso clube se decidiu a facer público o de poder asistir. Saúdos.
Se decidiu a Xunta a facelo público.
https://www.xunta.gal/diario-oficial-ga ... s1_gl.html

Pagina 14 del PDF Habla de competiciones deportivas. Ni rastro de terminos como deporte profesional o ACB. Ademas aclara una duda clave, el de la distancia de seguridad de 1,5 metros.
En el caso del Breogan el 80% son unos 4000 espectadores pero si contasemos con mantener una distancia de 1,5 metros ¿cabriamos los 3500 abonados?

https://www.gigantes.com/liga-endesa/se ... abellones/. Que dice el Gigantes que salvo aquellas comunidades que dispusieran otras cosas ¿estos tampoco se han enterado del tema?

El Obra y la ACB ya tendrían acceso privilegiado al detalle del contenido del DOGA [emoji849]

Edito: coño, me acaba de llegar el SMS, tiempo mas que suficiente para planificar mi fin de semana y descargar la entrada. De hecho, si pensase como algunos que escriben por aquí, me han sobrado 63 horas y media de hacer el "ansias".
Si a ti 63 horas te parecen suficientes para planificar el fin de semana,me parece estupendo,para mi ni de broma....El anterior partido tuve que posponer un viaje el fin de semana por culpa de la tardanza en informar del breo.

No se puede estar esperando a una semana del inicio de la competición para supuestamente sortear ante notario los agraciados para acudir al primer partido,no se puede estar mandando mensajes hasta 1 día antes del partido,no se puede tener carnet virtual cuando hay gente que no dispone de un smartphone,no se puede mandar a gente detrás de la canasta cuando paga un asiento vip,no informan de los números dee los socios agraciados con acudir al primer partido(para evitar suspicacias),no informan de como van a devolver el dinero a los que no acudieron al primer partido,etc,etc,etc......El funcionamiento del club para mi es una auténtica vergüenza,pero si a otros os parece que somos unos agonías,pues vale....

Harkonnen
Mensajes: 1744
Registrado: 03 Oct 2018, 12:55

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Harkonnen » 01 Oct 2021, 09:42

Vexo que no enlace do SMS xa figura o noso asento, pero pon unha coletilla para o futuro:

"Para futuros partidos acceda con su número de abonado y teléfono a través de App Breogán"

A mín non me accede á app, dime que o número de abonado non existe. Son o único ou estades nas mesmas?

brathson
Mensajes: 547
Registrado: 24 Oct 2012, 00:52

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por brathson » 01 Oct 2021, 09:59

A min tampouco me vai, nin na app vella que tiña instada no movil nin seguindo a ligazón do SMS. Aínda non estará en producción, supoño

Harkonnen
Mensajes: 1744
Registrado: 03 Oct 2018, 12:55

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Harkonnen » 01 Oct 2021, 10:02

brathson escribió:A min tampouco me vai, nin na app vella que tiña instada no movil nin seguindo a ligazón do SMS. Aínda non estará en producción, supoño
Anda, pois agora que o dis, a min si que me vai seguindo a ligazón. Nin a clickara porque pensaba que sería un enlace á app do Breo na Play Store.

Breogan42
Mensajes: 390
Registrado: 05 Nov 2011, 23:07

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Breogan42 » 01 Oct 2021, 14:13

Fano tan ben que a min aínda non me chegou o sms para o partido e non sei como vou entrar ó partido do domingo, porque o teléfono non o collen e o mail que lles mandei onte á noite tampouco. De todas as chamadas que fixen só me colleron unha o mércores para decirme que ían falar cun informático e xa me chamarían para decirme cal era o problema. Dous días despois sigo esperando a chamada e non se dignan a coller o teléfono nin responder o correo. Ó contrario que o Obradoiro, que indica que quen teña problemas ca entrada terá un punto na porta de invitacións para solventar o problema, no Breogan non tuitea ninguén máis que para dar os bos días.

Fano tan ben, que como indica Paco Basanta no Progreso e tendo en conta que hai 3400 aboados, poderían vender máis ou menos unhas 1000 entradas. Pero ninguén do clube indicou nada ó respecto. Por comparalo co CD Lugo, que lles queda cerca, onte xa indicaron como se poderían sacar as entradas para o partido contra o Girona do sábado que vén. Aquí quedan menos de dous días para os partidos e os non aboados non saben o que teñen que facer para sacar a entrada.

Pero si, fano todo de marabilla.

JaviBreogan
Mensajes: 1232
Registrado: 02 Ene 2017, 22:21

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JaviBreogan » 01 Oct 2021, 16:29

Breogan42 escribió:Fano tan ben que a min aínda non me chegou o sms para o partido e non sei como vou entrar ó partido do domingo, porque o teléfono non o collen e o mail que lles mandei onte á noite tampouco. De todas as chamadas que fixen só me colleron unha o mércores para decirme que ían falar cun informático e xa me chamarían para decirme cal era o problema. Dous días despois sigo esperando a chamada e non se dignan a coller o teléfono nin responder o correo. Ó contrario que o Obradoiro, que indica que quen teña problemas ca entrada terá un punto na porta de invitacións para solventar o problema, no Breogan non tuitea ninguén máis que para dar os bos días.

Fano tan ben, que como indica Paco Basanta no Progreso e tendo en conta que hai 3400 aboados, poderían vender máis ou menos unhas 1000 entradas. Pero ninguén do clube indicou nada ó respecto. Por comparalo co CD Lugo, que lles queda cerca, onte xa indicaron como se poderían sacar as entradas para o partido contra o Girona do sábado que vén. Aquí quedan menos de dous días para os partidos e os non aboados non saben o que teñen que facer para sacar a entrada.

Pero si, fano todo de marabilla.
A min para este partido tampouco me chegou o SMS. Chegoulle a toda a miña familia e a min non, cando sempre chegan todos xuntos por estar os abonos asociados. Intentei falar co clube e tampouco responderon, pero se entras en http://app.breogan.es/ poñendo o teu número de abono e o teu móbil coma contrasinal sáeche o QR. Esa é a "app" á que se refiren, non á tradicional. Dan instruccións de como facerlle un acceso directo no móbii e entón parece que é unha app pero realmente é un web. Por certo, non sei se me pasa só a min, pero na "app" hai un botón cas miñas iniciais e se o pulso cambia o QR. Non sei a utilidade do botón.

Harkonnen
Mensajes: 1744
Registrado: 03 Oct 2018, 12:55

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Harkonnen » 01 Oct 2021, 17:06

JaviBreogan escribió:
Breogan42 escribió:Fano tan ben que a min aínda non me chegou o sms para o partido e non sei como vou entrar ó partido do domingo, porque o teléfono non o collen e o mail que lles mandei onte á noite tampouco. De todas as chamadas que fixen só me colleron unha o mércores para decirme que ían falar cun informático e xa me chamarían para decirme cal era o problema. Dous días despois sigo esperando a chamada e non se dignan a coller o teléfono nin responder o correo. Ó contrario que o Obradoiro, que indica que quen teña problemas ca entrada terá un punto na porta de invitacións para solventar o problema, no Breogan non tuitea ninguén máis que para dar os bos días.

Fano tan ben, que como indica Paco Basanta no Progreso e tendo en conta que hai 3400 aboados, poderían vender máis ou menos unhas 1000 entradas. Pero ninguén do clube indicou nada ó respecto. Por comparalo co CD Lugo, que lles queda cerca, onte xa indicaron como se poderían sacar as entradas para o partido contra o Girona do sábado que vén. Aquí quedan menos de dous días para os partidos e os non aboados non saben o que teñen que facer para sacar a entrada.

Pero si, fano todo de marabilla.
A min para este partido tampouco me chegou o SMS. Chegoulle a toda a miña familia e a min non, cando sempre chegan todos xuntos por estar os abonos asociados. Intentei falar co clube e tampouco responderon, pero se entras en http://app.breogan.es/ poñendo o teu número de abono e o teu móbil coma contrasinal sáeche o QR. Esa é a "app" á que se refiren, non á tradicional. Dan instruccións de como facerlle un acceso directo no móbii e entón parece que é unha app pero realmente é un web. Por certo, non sei se me pasa só a min, pero na "app" hai un botón cas miñas iniciais e se o pulso cambia o QR. Non sei a utilidade do botón.
Penso que a utilidade do botón é cambiar entre as diferentes persoas do mesmo abono. Alomenos no meu caso sáenme botóns coas iniciais de cada abonado, e ao pulsar neles vai cambiando o QR.

JaviBreogan
Mensajes: 1232
Registrado: 02 Ene 2017, 22:21

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JaviBreogan » 01 Oct 2021, 17:20

Harkonnen escribió:
JaviBreogan escribió:
Breogan42 escribió:Fano tan ben que a min aínda non me chegou o sms para o partido e non sei como vou entrar ó partido do domingo, porque o teléfono non o collen e o mail que lles mandei onte á noite tampouco. De todas as chamadas que fixen só me colleron unha o mércores para decirme que ían falar cun informático e xa me chamarían para decirme cal era o problema. Dous días despois sigo esperando a chamada e non se dignan a coller o teléfono nin responder o correo. Ó contrario que o Obradoiro, que indica que quen teña problemas ca entrada terá un punto na porta de invitacións para solventar o problema, no Breogan non tuitea ninguén máis que para dar os bos días.

Fano tan ben, que como indica Paco Basanta no Progreso e tendo en conta que hai 3400 aboados, poderían vender máis ou menos unhas 1000 entradas. Pero ninguén do clube indicou nada ó respecto. Por comparalo co CD Lugo, que lles queda cerca, onte xa indicaron como se poderían sacar as entradas para o partido contra o Girona do sábado que vén. Aquí quedan menos de dous días para os partidos e os non aboados non saben o que teñen que facer para sacar a entrada.

Pero si, fano todo de marabilla.
A min para este partido tampouco me chegou o SMS. Chegoulle a toda a miña familia e a min non, cando sempre chegan todos xuntos por estar os abonos asociados. Intentei falar co clube e tampouco responderon, pero se entras en http://app.breogan.es/ poñendo o teu número de abono e o teu móbil coma contrasinal sáeche o QR. Esa é a "app" á que se refiren, non á tradicional. Dan instruccións de como facerlle un acceso directo no móbii e entón parece que é unha app pero realmente é un web. Por certo, non sei se me pasa só a min, pero na "app" hai un botón cas miñas iniciais e se o pulso cambia o QR. Non sei a utilidade do botón.
Penso que a utilidade do botón é cambiar entre as diferentes persoas do mesmo abono. Alomenos no meu caso sáenme botóns coas iniciais de cada abonado, e ao pulsar neles vai cambiando o QR.
Grazas pola explicación, ten sentido o do botón entón se hai varios usuarios. No meu caso solo aparece un botón cas miñas iniciais. Se o pulso cambia o QR, pero non volve ao primeiro QR se o volvo pulsar, queda anclado no segundo. É posible que o primeiro QR sexa o que corresponde ao partido do Betis e o segundo QR cando pulso sexa o botón o que corresponde ao abono virtual para o resto da tempada.

Harkonnen
Mensajes: 1744
Registrado: 03 Oct 2018, 12:55

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Harkonnen » 01 Oct 2021, 17:31

JaviBreogan escribió:
Harkonnen escribió:
JaviBreogan escribió:
A min para este partido tampouco me chegou o SMS. Chegoulle a toda a miña familia e a min non, cando sempre chegan todos xuntos por estar os abonos asociados. Intentei falar co clube e tampouco responderon, pero se entras en http://app.breogan.es/ poñendo o teu número de abono e o teu móbil coma contrasinal sáeche o QR. Esa é a "app" á que se refiren, non á tradicional. Dan instruccións de como facerlle un acceso directo no móbii e entón parece que é unha app pero realmente é un web. Por certo, non sei se me pasa só a min, pero na "app" hai un botón cas miñas iniciais e se o pulso cambia o QR. Non sei a utilidade do botón.
Penso que a utilidade do botón é cambiar entre as diferentes persoas do mesmo abono. Alomenos no meu caso sáenme botóns coas iniciais de cada abonado, e ao pulsar neles vai cambiando o QR.
Grazas pola explicación, ten sentido o do botón entón se hai varios usuarios. No meu caso solo aparece un botón cas miñas iniciais. Se o pulso cambia o QR, pero non volve ao primeiro QR se o volvo pulsar, queda anclado no segundo. É posible que o primeiro QR sexa o que corresponde ao partido do Betis e o segundo QR cando pulso sexa o botón o que corresponde ao abono virtual para o resto da tempada.
Pódoche confirmar que así é. No meu caso, o QR que sae antes de pulsar nada é o do abonado principal no partido do Betis. Ao pulsar cambia e nunca máis volve ao inicial.

Breogan42
Mensajes: 390
Registrado: 05 Nov 2011, 23:07

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Breogan42 » 01 Oct 2021, 17:43

JaviBreogan escribió:
Breogan42 escribió:Fano tan ben que a min aínda non me chegou o sms para o partido e non sei como vou entrar ó partido do domingo, porque o teléfono non o collen e o mail que lles mandei onte á noite tampouco. De todas as chamadas que fixen só me colleron unha o mércores para decirme que ían falar cun informático e xa me chamarían para decirme cal era o problema. Dous días despois sigo esperando a chamada e non se dignan a coller o teléfono nin responder o correo. Ó contrario que o Obradoiro, que indica que quen teña problemas ca entrada terá un punto na porta de invitacións para solventar o problema, no Breogan non tuitea ninguén máis que para dar os bos días.

Fano tan ben, que como indica Paco Basanta no Progreso e tendo en conta que hai 3400 aboados, poderían vender máis ou menos unhas 1000 entradas. Pero ninguén do clube indicou nada ó respecto. Por comparalo co CD Lugo, que lles queda cerca, onte xa indicaron como se poderían sacar as entradas para o partido contra o Girona do sábado que vén. Aquí quedan menos de dous días para os partidos e os non aboados non saben o que teñen que facer para sacar a entrada.

Pero si, fano todo de marabilla.
A min para este partido tampouco me chegou o SMS. Chegoulle a toda a miña familia e a min non, cando sempre chegan todos xuntos por estar os abonos asociados. Intentei falar co clube e tampouco responderon, pero se entras en http://app.breogan.es/ poñendo o teu número de abono e o teu móbil coma contrasinal sáeche o QR. Esa é a "app" á que se refiren, non á tradicional. Dan instruccións de como facerlle un acceso directo no móbii e entón parece que é unha app pero realmente é un web. Por certo, non sei se me pasa só a min, pero na "app" hai un botón cas miñas iniciais e se o pulso cambia o QR. Non sei a utilidade do botón.
Muitas gracias pola información. Xa entrei e poñendo os meus datos xa me sae a QR. Ben se deita do foro e doutros afeccionados, porque se fora polo club, calquera se entera destas cousas.

YANKEE
Mensajes: 5148
Registrado: 14 Oct 2003, 21:13

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por YANKEE » 01 Oct 2021, 17:51

brathson escribió:A min tampouco me vai, nin na app vella que tiña instada no movil nin seguindo a ligazón do SMS. Aínda non estará en producción, supoño
Yo tuve un problema en el anterior partido para abrir el enlace de la entrada. La solución, en principio, es copiar la dirección web que mandan en el enlace y pegarla en el google (arriba en la casilla donde se escriben las webs)
Última edición por YANKEE el 01 Oct 2021, 17:51, editado 1 vez en total.

YANKEE
Mensajes: 5148
Registrado: 14 Oct 2003, 21:13

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por YANKEE » 01 Oct 2021, 17:59

catedratico escribió:
YANKEE escribió:
Galizaceive escribió:
Non, tranquilo, se a min non me ofendiches. Simplemente tiña claro que non se trataba dunha actuación irresponsable do club. De todas formas ías saír de dúbidas esta finde :mrgreen: Pero polo que vexo, xa por fin o voso clube se decidiu a facer público o de poder asistir. Saúdos.
Se decidiu a Xunta a facelo público.
https://www.xunta.gal/diario-oficial-ga ... s1_gl.html

Pagina 14 del PDF Habla de competiciones deportivas. Ni rastro de terminos como deporte profesional o ACB. Ademas aclara una duda clave, el de la distancia de seguridad de 1,5 metros.
En el caso del Breogan el 80% son unos 4000 espectadores pero si contasemos con mantener una distancia de 1,5 metros ¿cabriamos los 3500 abonados?

https://www.gigantes.com/liga-endesa/se ... abellones/. Que dice el Gigantes que salvo aquellas comunidades que dispusieran otras cosas ¿estos tampoco se han enterado del tema?

El Obra y la ACB ya tendrían acceso privilegiado al detalle del contenido del DOGA [emoji849]

Edito: coño, me acaba de llegar el SMS, tiempo mas que suficiente para planificar mi fin de semana y descargar la entrada. De hecho, si pensase como algunos que escriben por aquí, me han sobrado 63 horas y media de hacer el "ansias".
Si a ti 63 horas te parecen suficientes para planificar el fin de semana,me parece estupendo,para mi ni de broma....El anterior partido tuve que posponer un viaje el fin de semana por culpa de la tardanza en informar del breo.

No se puede estar esperando a una semana del inicio de la competición para supuestamente sortear ante notario los agraciados para acudir al primer partido,no se puede estar mandando mensajes hasta 1 día antes del partido,no se puede tener carnet virtual cuando hay gente que no dispone de un smartphone,no se puede mandar a gente detrás de la canasta cuando paga un asiento vip,no informan de los números dee los socios agraciados con acudir al primer partido(para evitar suspicacias),no informan de como van a devolver el dinero a los que no acudieron al primer partido,etc,etc,etc......El funcionamiento del club para mi es una auténtica vergüenza,pero si a otros os parece que somos unos agonías,pues vale....
Esta claro, cada uno tiene sus circunstancias para planificar sus fines de semana.
En mi caso, salvo compromisos irrenunciables, de entrada no planifico nada para los días en los que juega el equipo. Esto del Covid me lo tomo con filosofia, yo doy por hecho que voy a ir al partido y que el club me avisara con el tiempo suficiente para venir (vivo en Lugo entonces es mas facil)
Que despues no me toca, pues no pasa nada, si me da tiempo a planificar otra actividad bien y si no también, asumo con gusto ese "coste de oportunidad". No soy el típico que tiene que llenar sus fines de semana con viajes y "aventuras".

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 25 Abr 2024, 08:32