:::------ C.B. Breogán ------:::

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 14 Jul 2018, 11:21

breo_lugo42 escribió:Lofberg va a renovar segun Basanta.que alguien me lo explique?No es cupo,de tiro anda flojito y no defiende a nadie.Ya podemos fichar 5 titulares top para jugar 30 min y rezar para que no se lesionen.
XXX-Uriz-Cristian
XXX-Arco
XXX-Lofberg
XXX-Sulejmanovic
XXX-XXX-Herun
Ese era o plan desde o comezo. Lezkano repetiuno ata a saciedade. Renovar case todo o que se poida ("sen perder competitividade", iso ía polos suplentes do ano pasado, menos Díaz) e fichar os titulares.
Que nos guste o plan xa é outra cousa, pero era sabido.

breo_lugo42
Mensajes: 2095
Registrado: 31 May 2009, 23:42

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por breo_lugo42 » 14 Jul 2018, 11:38

JohnElGrande escribió:
breo_lugo42 escribió:Lofberg va a renovar segun Basanta.que alguien me lo explique?No es cupo,de tiro anda flojito y no defiende a nadie.Ya podemos fichar 5 titulares top para jugar 30 min y rezar para que no se lesionen.
XXX-Uriz-Cristian
XXX-Arco
XXX-Lofberg
XXX-Sulejmanovic
XXX-XXX-Herun
Ese era o plan desde o comezo. Lezkano repetiuno ata a saciedade. Renovar case todo o que se poida ("sen perder competitividade", iso ía polos suplentes do ano pasado, menos Díaz) e fichar os titulares.
Que nos guste o plan xa é outra cousa, pero era sabido.

Y yo estaba de acuerdo en renovar una base del año pasado,pero lo de salir en ACB con 6 jugadores de Leb ya lo hizo Burgos el año pasado y se casco un 0-7.Un juego exterior de 4 fichas con Arco y Lofberg es demencial para ACB,a ver quien defiende.

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 14 Jul 2018, 11:55

breo_lugo42 escribió:
JohnElGrande escribió:
breo_lugo42 escribió:Lofberg va a renovar segun Basanta.que alguien me lo explique?No es cupo,de tiro anda flojito y no defiende a nadie.Ya podemos fichar 5 titulares top para jugar 30 min y rezar para que no se lesionen.
XXX-Uriz-Cristian
XXX-Arco
XXX-Lofberg
XXX-Sulejmanovic
XXX-XXX-Herun
Ese era o plan desde o comezo. Lezkano repetiuno ata a saciedade. Renovar case todo o que se poida ("sen perder competitividade", iso ía polos suplentes do ano pasado, menos Díaz) e fichar os titulares.
Que nos guste o plan xa é outra cousa, pero era sabido.

Y yo estaba de acuerdo en renovar una base del año pasado,pero lo de salir en ACB con 6 jugadores de Leb ya lo hizo Burgos el año pasado y se casco un 0-7.Un juego exterior de 4 fichas con Arco y Lofberg es demencial para ACB,a ver quien defiende.
Claro. O que penso que fará Don Natxo é buscar titulares que xoguen en máis dunha pposición: 2-3, 3-4... É unha trangallada, pero somos novatos, non temos cartiños e hai que tirar así.

GeloMetal
Mensajes: 2862
Registrado: 29 Nov 2006, 17:10

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por GeloMetal » 14 Jul 2018, 12:14

breo_lugo42 escribió:Lofberg va a renovar segun Basanta.que alguien me lo explique?No es cupo,de tiro anda flojito y no defiende a nadie.Ya podemos fichar 5 titulares top para jugar 30 min y rezar para que no se lesionen.
XXX-Uriz-Cristian
XXX-Arco
XXX-Lofberg
XXX-Sulejmanovic
XXX-XXX-Herun
Lo dicho. Yo llegué a autoconvencerme de que no sería así al final, pero parece que sí. De todos modos la apuesta por gente joven con margen de mejora puede ser positiva. Los casos de Herun y Sule pueden funcionar,, el tema de Lofberg depende, tiene talento para ser ACB si da un paso al frente. El Lofberg de la primera vuelta lo firmábamos todos, esperemos que sea la cara que nos ofrezca durante toda la temporada.

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 14 Jul 2018, 12:51

Temos xa director deportivo: Quique Fraga. Interino, supoño.
No mesmo artigo de La Voz din que nos interesa Redivo, o escolta que fora de Bilbao Basket. E que é de Xpheres, por certo. ;)

YANKEE
Mensajes: 5116
Registrado: 14 Oct 2003, 21:13

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::Y

por YANKEE » 14 Jul 2018, 13:30

Quintela, Redivo, Arco, Lofberg... Lo que se baraja no es muy optimista en cuanto a presencia fisica y tiro exterior. Ya podemos fichar de aleros titulares un Charlie Bell altito y un Pete Mickael tirador para compensar. Ya se que no van a estar todos los citados a la vez pero de momento no son escoltas ni aleros para tirar cohetes salvo Arco como 2/3 microondas suplente.

Por otro lado con Sule y Herum a la vez, necesitariamos complementar con 4s y 5s que tengan entre todos defensa, atleticidad, intimidacion, anotacion versatil, vision de juego, agilidad, tiro de 3 y de 3 o 4 metros . Son caracteristicas que les faltan o donde flojean los dos y que necesitamos obtener con los otros 3 jugadores interiores.

Para el puesto de base titular vacante necesitamos un tio fisico que pueda defender, correr y anotar desde todas las posiciones posibles.

Vamos que Quique Fraga y cia tienen trabajo a barrer. De momento a ver con que nos sorprenden a corto plazo despues del dia 16.

asirafa
Mensajes: 5816
Registrado: 27 Dic 2003, 23:54
Ubicación: A Mariña

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por asirafa » 14 Jul 2018, 14:05

Pues bastante decepcionado por las últimas noticias/rumores. Que se contase con los jugadores que tienen contrato porque al fin y al cabo demostraron bastante buen nivel en Oro, son cupos, por hacer piña y porque sería costoso económicamente para el club rescindir sus contratos, pues bueno, es comprensible. Pero que ahora resulte que vayan a renovar a Lofberg, pues sintiéndolo mucho por el jugador, me parece un gran error.
Alguno habla de su primera parte de la temporada, lo hizo bien, pero en ataque, en defensa fue un coladero toda la temporada. Es que si aun fuera cupo, pero es que ni eso. Si Löfberg vale, también valen Quintela y Stainbrook, que encima al parecer tienen contrato en vigor. Y Quintela aún más siendo cupo. Ahora que le vayan a decir a Quintela que tiene que salir cedido, yo si soy él me niego.

Que se renovase a Uriz pues también sería entendible si tuviesen ya atado a un base titularísimo, pero parece que de momento no es así.

Como quede algo así:

Base- Diaz- Uriz
Redivo- Arco
Alero- Löfberg
Ala pivot- Sule
Pivot- Gerun
Pivot o ala pivot relleno

Ya pueden dar un salto de rendimiento bestial los "Oro" y que los fichajes que falten ser unos mirlos blancos, tipo Bell y Mickeal.
Que no es fácil armar una plantilla con las limitaciones económicas del Breogán, de acuerdo, pero....
http://www.cbbreogan.com la web oficial del Rio Breogan

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 14 Jul 2018, 15:04

asirafa escribió:Pues bastante decepcionado por las últimas noticias/rumores. Que se contase con los jugadores que tienen contrato porque al fin y al cabo demostraron bastante buen nivel en Oro, son cupos, por hacer piña y porque sería costoso económicamente para el club rescindir sus contratos, pues bueno, es comprensible. Pero que ahora resulte que vayan a renovar a Lofberg, pues sintiéndolo mucho por el jugador, me parece un gran error.
Alguno habla de su primera parte de la temporada, lo hizo bien, pero en ataque, en defensa fue un coladero toda la temporada. Es que si aun fuera cupo, pero es que ni eso. Si Löfberg vale, también valen Quintela y Stainbrook, que encima al parecer tienen contrato en vigor. Y Quintela aún más siendo cupo. Ahora que le vayan a decir a Quintela que tiene que salir cedido, yo si soy él me niego.

Que se renovase a Uriz pues también sería entendible si tuviesen ya atado a un base titularísimo, pero parece que de momento no es así.

Como quede algo así:

Base- Diaz- Uriz
Redivo- Arco
Alero- Löfberg
Ala pivot- Sule
Pivot- Gerun
Pivot o ala pivot relleno

Ya pueden dar un salto de rendimiento bestial los "Oro" y que los fichajes que falten ser unos mirlos blancos, tipo Bell y Mickeal.
Que no es fácil armar una plantilla con las limitaciones económicas del Breogán, de acuerdo, pero....
Os bases serán o titular, despois Uriz e, cando sexa posible Díaz. Isto dará unha idea do nivel de esixencia en ACB: Díaz foi un base top en LEB que chegou á final dun play-off polo ascenso dirixindo ó seu equipo, non de suplente para momentos puntuais. Pois un xogador así vai ser terceiro base en ACB. Hai que pensar nisto.
Por moito que me pese, Don Natxo ten razón: entre Lofberg, Quintela e Stainbrook, o menos malo é Lofberg. O menos malo, repito.

GeloMetal
Mensajes: 2862
Registrado: 29 Nov 2006, 17:10

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por GeloMetal » 14 Jul 2018, 15:24

JohnElGrande escribió:
asirafa escribió:Pues bastante decepcionado por las últimas noticias/rumores. Que se contase con los jugadores que tienen contrato porque al fin y al cabo demostraron bastante buen nivel en Oro, son cupos, por hacer piña y porque sería costoso económicamente para el club rescindir sus contratos, pues bueno, es comprensible. Pero que ahora resulte que vayan a renovar a Lofberg, pues sintiéndolo mucho por el jugador, me parece un gran error.
Alguno habla de su primera parte de la temporada, lo hizo bien, pero en ataque, en defensa fue un coladero toda la temporada. Es que si aun fuera cupo, pero es que ni eso. Si Löfberg vale, también valen Quintela y Stainbrook, que encima al parecer tienen contrato en vigor. Y Quintela aún más siendo cupo. Ahora que le vayan a decir a Quintela que tiene que salir cedido, yo si soy él me niego.

Que se renovase a Uriz pues también sería entendible si tuviesen ya atado a un base titularísimo, pero parece que de momento no es así.

Como quede algo así:

Base- Diaz- Uriz
Redivo- Arco
Alero- Löfberg
Ala pivot- Sule
Pivot- Gerun
Pivot o ala pivot relleno

Ya pueden dar un salto de rendimiento bestial los "Oro" y que los fichajes que falten ser unos mirlos blancos, tipo Bell y Mickeal.
Que no es fácil armar una plantilla con las limitaciones económicas del Breogán, de acuerdo, pero....
Os bases serán o titular, despois Uriz e, cando sexa posible Díaz. Isto dará unha idea do nivel de esixencia en ACB: Díaz foi un base top en LEB que chegou á final dun play-off polo ascenso dirixindo ó seu equipo, non de suplente para momentos puntuais. Pois un xogador así vai ser terceiro base en ACB. Hai que pensar nisto.
Por moito que me pese, Don Natxo ten razón: entre Lofberg, Quintela e Stainbrook, o menos malo é Lofberg. O menos malo, repito.
Ahí te doy la razón, además de que es el que en este mismo momento tiene más papeletas para dar un paso adelante en su rendimiento, porque puede. Si tiene una temporada aceptable y se asienta y se adapta bien a la ACB ni tan mal. A mi lo que me fastidia es que veía vital en el puesto de alero presentar polivalencia exterior e interior, es un puesto intermedio que en el baloncesto moderno resulta cada vez más inespecífico y requiere de gente que pueda hacer un poco de todo con garantías para dar equilibrio.

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 14 Jul 2018, 16:34

GeloMetal escribió:
JohnElGrande escribió:
asirafa escribió:Pues bastante decepcionado por las últimas noticias/rumores. Que se contase con los jugadores que tienen contrato porque al fin y al cabo demostraron bastante buen nivel en Oro, son cupos, por hacer piña y porque sería costoso económicamente para el club rescindir sus contratos, pues bueno, es comprensible. Pero que ahora resulte que vayan a renovar a Lofberg, pues sintiéndolo mucho por el jugador, me parece un gran error.
Alguno habla de su primera parte de la temporada, lo hizo bien, pero en ataque, en defensa fue un coladero toda la temporada. Es que si aun fuera cupo, pero es que ni eso. Si Löfberg vale, también valen Quintela y Stainbrook, que encima al parecer tienen contrato en vigor. Y Quintela aún más siendo cupo. Ahora que le vayan a decir a Quintela que tiene que salir cedido, yo si soy él me niego.

Que se renovase a Uriz pues también sería entendible si tuviesen ya atado a un base titularísimo, pero parece que de momento no es así.

Como quede algo así:

Base- Diaz- Uriz
Redivo- Arco
Alero- Löfberg
Ala pivot- Sule
Pivot- Gerun
Pivot o ala pivot relleno

Ya pueden dar un salto de rendimiento bestial los "Oro" y que los fichajes que falten ser unos mirlos blancos, tipo Bell y Mickeal.
Que no es fácil armar una plantilla con las limitaciones económicas del Breogán, de acuerdo, pero....
Os bases serán o titular, despois Uriz e, cando sexa posible Díaz. Isto dará unha idea do nivel de esixencia en ACB: Díaz foi un base top en LEB que chegou á final dun play-off polo ascenso dirixindo ó seu equipo, non de suplente para momentos puntuais. Pois un xogador así vai ser terceiro base en ACB. Hai que pensar nisto.
Por moito que me pese, Don Natxo ten razón: entre Lofberg, Quintela e Stainbrook, o menos malo é Lofberg. O menos malo, repito.
Ahí te doy la razón, además de que es el que en este mismo momento tiene más papeletas para dar un paso adelante en su rendimiento, porque puede. Si tiene una temporada aceptable y se asienta y se adapta bien a la ACB ni tan mal. A mi lo que me fastidia es que veía vital en el puesto de alero presentar polivalencia exterior e interior, es un puesto intermedio que en el baloncesto moderno resulta cada vez más inespecífico y requiere de gente que pueda hacer un poco de todo con garantías para dar equilibrio.
Tal vez fagan ó contrario: un 4-3. Seguro que están a buscar xogadores versátiles.

catedratico
Mensajes: 7552
Registrado: 21 Mar 2005, 09:59
Ubicación: LUGO

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por catedratico » 14 Jul 2018, 16:43

Que se le ofrezca la renovación a Lofberg me parce bochornoso(yo ni para leb lo hubiese renovado).Su segunda vuelta fue vergonzosa....

Un jugador que no es cupo,tirillas,que no defiende nada y con poco tiro....me parece penoso,y si ya fichamos a Redivo....pues en Diciembre en leb de nuevo.En fin,muy decepcionado. :( :(

JaviBreogan
Mensajes: 1232
Registrado: 02 Ene 2017, 22:21

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JaviBreogan » 14 Jul 2018, 17:36

Chema de Lucas relaciona ao Breogán con Przemysław Żołnierewicz (anda sen nome :D ) 1.96 m, 23 anos. Promediou 12,4 puntos, 5,2 rebotes e 2,8 asistencias no Asseco Gdynia.

JaviBreogan
Mensajes: 1232
Registrado: 02 Ene 2017, 22:21

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JaviBreogan » 14 Jul 2018, 17:49

A min o de Lofberg non me parece tan mal. Estaba claro que íbamos ter que contar cunha base LEB, e como ben dixeron por aí arriba renovar a Johan é o menos "malo" que nos pode pasar. Todos recordamos a mala segunda volta que fixo pero tamén hai que recordar a gran primeira volta, donde temíamos que viñeran da ACB a por el. Non é un gran tirador pero tampouco se pode considerar que teña unha carencia nese aspecto, e a súa defensa é moito mellor do que se está a dicir. Recordo un par de partidos na que a súa defensa á estrela exterior rival foi clave.

Imos ter a 4 ou 5 xogadores do ano pasado en LEB. Non queda outro remedio. Todos os ascendidos teñen que pasar por iso. O ano pasado a Burgos e GBC non lles foi tan mal.

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 14 Jul 2018, 18:00

JaviBreogan escribió:Chema de Lucas relaciona ao Breogán con Przemysław Żołnierewicz (anda sen nome :D ) 1.96 m, 23 anos. Promediou 12,4 puntos, 5,2 rebotes e 2,8 asistencias no Asseco Gdynia.
Non me ten moito sentido :shock: Non pode ser unha boa parella con Lofberg. Non sei que tal anda de tiro exterior, pero non parece moito máis forte nin creo que defenda moito mellor. En fin, será un dos 1.248 que están mirando. :jeje:

Edito: Moi discreta reacción de Catedrático ó saber o de Lofberg. Esperaba que ardera Troya. :mrgreen:
Se ven o amigo Premes... ese, podemos poñerlle Pedrito.

Todor Lazic
Mensajes: 2566
Registrado: 03 Jul 2013, 21:17
Ubicación: Santiago

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Todor Lazic » 14 Jul 2018, 20:32

JohnElGrande escribió:
JaviBreogan escribió:Chema de Lucas relaciona ao Breogán con Przemysław Żołnierewicz (anda sen nome :D ) 1.96 m, 23 anos. Promediou 12,4 puntos, 5,2 rebotes e 2,8 asistencias no Asseco Gdynia.
Non me ten moito sentido :shock: Non pode ser unha boa parella con Lofberg. Non sei que tal anda de tiro exterior, pero non parece moito máis forte nin creo que defenda moito mellor. En fin, será un dos 1.248 que están mirando. :jeje:

Edito: Moi discreta reacción de Catedrático ó saber o de Lofberg. Esperaba que ardera Troya. :mrgreen:
Se ven o amigo Premes... ese, podemos poñerlle Pedrito.
Este es:

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 14 Jul 2018, 20:46

Todor Lazic escribió:
JohnElGrande escribió:
JaviBreogan escribió:Chema de Lucas relaciona ao Breogán con Przemysław Żołnierewicz (anda sen nome :D ) 1.96 m, 23 anos. Promediou 12,4 puntos, 5,2 rebotes e 2,8 asistencias no Asseco Gdynia.
Non me ten moito sentido :shock: Non pode ser unha boa parella con Lofberg. Non sei que tal anda de tiro exterior, pero non parece moito máis forte nin creo que defenda moito mellor. En fin, será un dos 1.248 que están mirando. :jeje:

Edito: Moi discreta reacción de Catedrático ó saber o de Lofberg. Esperaba que ardera Troya. :mrgreen:
Se ven o amigo Premes... ese, podemos poñerlle Pedrito.
Este es:
Efectivamente. Parece que de momento non hai nada concreto, e que o tipo ten ofertas de clubs do seu país. Eu non sei que lle puideron ver Don Natxo é compañía a alguén que fai un 31% en triplas na liga polaca :-? e creo que nin chega ó 60% en libres.

Edito: Acaba de dicir Paco Basanta que non virá ó Breogán. Menos mal. :roll:

asirafa
Mensajes: 5816
Registrado: 27 Dic 2003, 23:54
Ubicación: A Mariña

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por asirafa » 14 Jul 2018, 21:49

JaviBreogan escribió:A min o de Lofberg non me parece tan mal. Estaba claro que íbamos ter que contar cunha base LEB, e como ben dixeron por aí arriba renovar a Johan é o menos "malo" que nos pode pasar. Todos recordamos a mala segunda volta que fixo pero tamén hai que recordar a gran primeira volta, donde temíamos que viñeran da ACB a por el. Non é un gran tirador pero tampouco se pode considerar que teña unha carencia nese aspecto, e a súa defensa é moito mellor do que se está a dicir. Recordo un par de partidos na que a súa defensa á estrela exterior rival foi clave.

Imos ter a 4 ou 5 xogadores do ano pasado en LEB. Non queda outro remedio. Todos os ascendidos teñen que pasar por iso. O ano pasado a Burgos e GBC non lles foi tan mal.
Como sustituto temporal e para última rotación seguramente, rodeado de xogadores que xa demostraron nivel ACB e en competicións europeas. O seu lanzamento exterior é bastante limitado, cada vez que forza algo en defensa fai falta. Logo da primeira ventá fiba o seu xogo foi costa abaixo sen freos. Cando está ben, é efectivo en ataque superando ós seus pares por envergadura nas penetracións , cun xogo de transicións rápidas. Igual pensa Lezkano xogar ó mesmo ritmo en ACB que en Ouro. En estático perde moitísimo, veremos de cantos rivais se vai en ACB e como consegue posicións de lanzamento, Oxalá me trabuque, pero semella que están indo ó doado, a non arriscar e tirar do que xa había.

Tendo supostamente a Diaz, Arco, Uriz, Sule e Gerun xa é abonda base LEB, e por riba van camiño de nin completar os cupos con esa base. Haber se finalmente tiñan contrato para esta temporada moitos máis dos que se dicía.
http://www.cbbreogan.com la web oficial del Rio Breogan

Manu12
Mensajes: 3618
Registrado: 14 Sep 2004, 02:01

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Manu12 » 15 Jul 2018, 01:15

De momento no me está convenciendo el tema,esperemos que no hagamos una plantilla para empezar la temporada como en nuestro último retorno a la ACB (tras ascender contra Melilla) porque dudo mucho que cuando nos entre el miedo en el cuerpo haya cuartos para afrontar el fichaje de un Davis y un Bonner.

Uriz-Christian-Arco-Lofberg-Sule-Gerun.

Fichemos lo que fichemos por fuera vamos a ir bastante justitos para la ACB,yo personalmente sólo hubiera seguido con uno de los dos bases para la ACB y hubiera dado pasaporte a Löfberg,pero bueno,es lo que hay.

Mi idea hubiera sido algo como esto:

Base americano-Christian Dïaz.
Escolta tirador-Sergi Quintela
Alero currante-Arco
Ala pívot decente-Sule
Pívot americano determinante-Gerun

+ uno o dos fichajes apañaditos.

De momento tengo miedo,esperemos recibir noticias ilusionantes pronto.

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 15 Jul 2018, 11:46

A estratexia é a mellor posible dado o diñeiro que temos. Tres bases sempre hai que telos: é posición chave, xunto coa de pívot. Ademais con Díaz mátanse dous paxaros dun tiro: base de rotación e cupo, e se fixera falta, non ten mala man e podería botar unha man ós escoltas para un imprevisto.
Arco estaba claro que ía seguir, gústenos ou non. E entre Lofberg e Stainbrook, que é extracomunitario, parece sensata a elección, toda vez que debe saír máis barato ca fichar un aleiro suplente (a maiores do titular, claro), que tería que ser un descoñecido, posiblemente sen experiencia en España.
Non esquezades que nisto de fichar non é tanto querer coma poder. E que non hai que gastalo todo agora: hai que deixar algo para fichaxes de emerxencia.

Edito: Nin esquezamos que Emir ó final non virá cedido, senón en propiedade. Supoño que houbo que pagar a cláusula, así que máis gasto aínda.
Imos sufrir. Seguro ó 100%. Pero sabíase.

GeloMetal
Mensajes: 2862
Registrado: 29 Nov 2006, 17:10

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por GeloMetal » 15 Jul 2018, 13:35

JohnElGrande escribió:A estratexia é a mellor posible dado o diñeiro que temos. Tres bases sempre hai que telos: é posición chave, xunto coa de pívot. Ademais con Díaz mátanse dous paxaros dun tiro: base de rotación e cupo, e se fixera falta, non ten mala man e podería botar unha man ós escoltas para un imprevisto.
Arco estaba claro que ía seguir, gústenos ou non. E entre Lofberg e Stainbrook, que é extracomunitario, parece sensata a elección, toda vez que debe saír máis barato ca fichar un aleiro suplente (a maiores do titular, claro), que tería que ser un descoñecido, posiblemente sen experiencia en España.
Non esquezades que nisto de fichar non é tanto querer coma poder. E que non hai que gastalo todo agora: hai que deixar algo para fichaxes de emerxencia.

Edito: Nin esquezamos que Emir ó final non virá cedido, senón en propiedade. Supoño que houbo que pagar a cláusula, así que máis gasto aínda.
Imos sufrir. Seguro ó 100%. Pero sabíase.
Sule está cedido. Salvo que se equivoquen todas las noticias sobre su continuidad que hay en internet.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

Fecha actual 29 Mar 2024, 01:37