Valls Felix Hotel(Agosto 2005-Mayo 2008)
Zona de consulta para conocer cómo éramos antes
Moderador: Louis de Funès

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 30 Mar 2008, 12:35

Tot recordant Larry Bird

Jonathan Ramírez,maxim anotador d'EBA,va fer 40 punts al Navas.
El recital va deixar en un segon pla un partit dominat pels locals.

El public del Joana Ballart es va rendir ahir definitivament a Jonathan Ramírez.L'aler del Valls Felix Hotel,maxim encistellador dels cinc grups de la lliga EBA,va fer un recital de joc amb 40 punts anotats.Va ser un clinic de tir.Des de totes les posicions,Ramírez va bombardejar l'anella contraria davant l'estupor i l'admiracio dels presents.La defensa visitant no va ser cap meravella,pero tot i aixo,el 46% en triples d'ahir evidencien el merit de la gesta que es converteix en la maxima anotacio de Ramírez en un partit aquesta temporada.I aixo que Jordi Martí el va asseure a la banqueta a dos minuts del final perque el jugador rebes l'ovacio del public.
Davant la punteria de Ramírez i tambe de Lourenço(5/5 triples),el Navas es va desfer.
L'equip visitant va encaixar un parcial de 16-0(44-29,19') que el va deixar tocat de mort.La defensa 2-3 del Valls va ser molt efectiva i la solidesa en el rebot(gran partit de Martin Calvo,un jugador d'equip a tenir en compte) li va permetre jugar en transicio i tenir segones opcions de tir.La maxima diferencia va ser de 30 punts(93-63,37') en ple festival local

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 03 Abr 2008, 12:19

"No podrem assumir dos ascensos"

El president del Valls,Jordi Pascual,ademet que en cas que l'equip masculi pugi a LEB Bronze i el femeni a Lliga Femenina 2,haura de triar en funcio dels diners,i sembla que les noies ho tenen millor.

Jordi Pascual fa gairebe dues temporades que es al capdavant del Valls.Ell va ser designat per reiniciar el cub,per refer-lo de la crisi economica que el va dur a vendre dues vegades seguides la plaça per cobrir el forats d'un exces d'euforia esportiva.Ara,admet que el club "esta totalment sanejat i sense deutes"mpero aixo no li impedeix ser honest amb la situacio real d'un club historic."Per potencial economic i de ciutat,el Valls no pot ser mes enlla de LEB Plata.I el meu objectiu es que hi sigui amb jugadors de la casa.No em serveix un equip a LEB Or,encara que em sortissin els diners per les orelles,amb una plantilla de fora",diu convençut.
Aquesta temporada,hi podria haver un ascens doble a l'entitat.Les noies,que la temporada passada es van quedar a una victoria de l'ascens a Lliga Femenina 2,tornen a ser liders de Copa Catalunya i favorites al final.L'equip masculi,es lider del grup C de la lliga EBA i aspira a ser en la fase final per pujar a LEB Bronze."Es una temporada molt maca i estem disfrutant.Malgrat tot,hem de ser conscients del que representa tenir dos equips al maxim nivell.Crec que no podrem assumir dos ascensos,tot dependra de la nostra capacitat de trobar diners",va afirmar.
En aquest sentit,el maxim dirigent del club va assegurar que seria mes facil trobar finançament per l'equip femeni:"No n'hi haura prou amb l'empresa privada,Es un moment complicat per l'economia,especialment pel sector de la construccio i aixo provoca que necessitem l'ajuda de les institucions.Per aixo,les noies ho tenen millor perque es potencia mes l'esport femeni per la discriminacio positiva.A mes,nosaltres podrem vendre que som l'equip femeni mes important de la demarcacio i creiem que la LEB Bronze no s'hauria d'haver creat,sino dos grups de LEB 2.Els diners decidiran"

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 05 Abr 2008, 11:00

Cosehisa Monzón recibe en Los Olímpicos al líder, el Valls

Los locales aspiran a mantenerse cerca de la cabeza (19,30 horas)

Cosehisa Monzón recibe esta tarde en Los Olímpicos (19,30 horas) al Valls Félix Hotel, que viaja a Monzón como líder del grupo en estos momentos, acompañado del River Andorra y de UGT Aragón. Los tres andan ‘zarpa a la greña’ por conseguir el título de campeón y lograr así una mejor posición para la final.

Cosehisa, que se ha metido en la sexta plaza y a sólo tres victorias de los mencionados, llega a este importante e interesante partido después de recuperar aliento con su triunfo de la pasada semana en Igualada, pero hoy lo tiene complicado ante los vallesanos, que llevan en sus filas a un ‘viejo zorro’ del baloncesto, como es Nacho Farré, y al mejor tirador de la liga, Jonathan Ramírez, ex del conjunto amarillo.

Lo de partido complicado lo reconoce el técnico de Cosehisa, Jorge Serna, ya que “siempre que juegas ante un líder que lleva un dinámica positiva, resultan partidos bastante difíciles. En este caso intentaremos hacer valer el factor de nuestra pista como aspecto desequilibrante”.

EL EQUIPO, REHECHO

Después romper una racha de tres derrotas consecutivas con el triunfo en Igualada, que ha servido como un fuerte revulsivo, Serna afirma que “ha habido un cambio de dinámica bastante significativo. Habíamos entrenado bien durante la semana, lo que quedó reflejado en esa victoria, por lo que ahora todo se ve más positivo y de otra manera”.

El respeto por el líder, según Jorge Serna, se centra “fundamentalmente en tres jugadores: Nacho Farré, Ramírez y Miki García. Pero como aspectos más globales nos preocupan su acierto desde la línea de tres puntos, y luego el equilibrio con el que juegan, en el sentido de que todo el mundo sabe cual es su rol, sabe quien debe asumir los momentos importantes. Lo hacen con mucho sentido y con mucho orden”.

En cuanto al planteamiento estudiado en los entrenamientos de la semana, el técnico de Cosehisa quiere intentar “reducir los porcentajes de sus tiradores y que tengan que buscar posiciones incómodas; defender muy fuerte a Farré y Ramírez, fundamentalmente, y luego ser capaces de controlar el rebote ofensivo para que sus hombres grandes no anoten con facilidad. Además tendremos que controlar la zona que ellos plantean con un partido serio como el que hicimos en Igualada”.

Los jugadores de Cosehisa, saldrán a la pista de ‘Los Olímpicos’ totalmente mentalizados para intentar ganar al Valls, y han aprendido el planteamiento previsto. Jorge Serna dice que “el mismo estudio que hemos hecho nosotros de ellos, también lo habrán hecho ellos de nosotros, pero haremos nuestro juego, buscando donde podemos hacerles más daño, potenciando los puntos fuertes que tenemos y minimizando los más débiles y así poder dominar el ritmo del partido”.

Salvo alguna novedad que pueda darse en las horas que preceden al partido, Serna podrá contar con todos los jugadores, si bien Sergi Grimau se resintió en un dedo de la mano al sufrir un golpe en el entrenamiento del miércoles, pero se tiene la confianza de que esta tarde pueda jugar.

Para la afición monzonera el partido frente al Valls supone rememorar otros muchos anteriores, tanto en su pista como en la de Monzón. Son dos viejos rivales que se conocen desde la fase de ascenso en el año 1995. Una fase que se vivió intensamente el ahora pabellón ‘Joaquín Saludas’, en la que los vallesanos ascendieron a la EBA, y los de Monzón tuvieron que aguardar la invitación federativa.


:((

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 05 Abr 2008, 11:21

Una amenaça a la ratxa

El Valls Felix Hotel visita el Montso,un equip perillos.
El conjunt vallenc,lider,fa quatre partits seguits que guanya.

El Valls Felix Hotel te avui una revalida a Montso.L'equip de Jordi Martí,lider del grup C de la lliga EBA(17 victories i 7 derrotes) s'enfronta avui a un adversari potent(hi destaca el pivot Jordi Muñoz,el base Pau Lopez i l'aler Sergi Grimau(ex Valls,i ex Cornella aquesta temporada),pero que esta fent una temporada decebedora(14 victories i 10 derrotes).

El tecnic Jordi Martí no te cap maldecap en forma de lesio o malaltia.Tot l¡equip estara a punt per consolidar un lideratge que fa del Valls l'equip mes temut de la categoria,sobretot si es te en compte el gran moment de forma de Jonathan Ramírez,maxim encistellador dels cinc grups d'EBA(24,0 de mitjana).En aquest sentit,Martí treu importancia al protagonisme anotador de Ramírez en referencia al fet que un mal partit de l'aler podria condicionar el joc del seu equip:"Es cert que es troba en un gran moment,pero crec que si algun adversari aconseguis aturar al Jonathan,algun altre agafaria el seu relleu.Som un bloc solid" va dir.L'entrenador del Valls va assegurar que la moral del equip era alta i que no s'havia vist afectada per les declaracions del president en que deia que el club podria no poder assumir els possibles ascensos de l'equip masculi i femeni:"El que va dir el president va ser molt clar.Es obvi que les noies tenen prioritat perque el seu objectiu era pujar i el nostre no.Tambe va dir que estaven buscant finançament i per tant,tot pot passar.A mes,i cal tenir-ho molt en compte,primer,s'ha d'aconseguir l'ascens,i aixo es molt complicat."

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 05 Abr 2008, 23:23

Victoria en Monzon(73-75) :botar:
Valls jugo muy bien en el segundo y el tercer cuarto,en el ultimo,casi se desperdician 16 puntas a favor,se llego a falta de 30-35 segundos,con empate a 73,pero dos tiros libres convertidos por Jonathan Ramirez,acabaran siendo decisivos.

Pesimo arbitraje,que favorecio tanto a Valls(tercer cuarto) como a Monzon(ultimo cuarto)

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 06 Abr 2008, 11:52

El arbitraje frena las posibilidades de Cosehisa de ganar al líder

Los colegiados fueron permisivos con el juego duro del Valls

COSEHISA MONZÓN 73

C.B. VALLS 75

Cosehisa Monzón: Gamero (4), Sergi Grimau (13), Pau López (9), Corral (12) , y J.Muñoa (25) - cinco inicial - Apolinario (-), Sergi Ruiz (-), R.Bordas (8), y Alex Mesa (2).

C.B.Valls: Calvo (6), Pascual (-), M.García (19), Lourenço (2), y Ramírez (27) - cinco inicial - Stakenas (6), Vidal (4) y Farré (11).

ÁRBITROS: Lacasta (aragonés) y Dalmases (catalán). Bochornoso e inconcebible su arbitraje. Respecto al aragonés no se entiende su fobia contra el conjunto del Monzón y continúa viniendo; ni se entiende cómo la Federación lo designa un partido sí y otro no. Del catalán es comprensible que pensara en su tierra. Eliminados. Gamero (m.37) de Cosehisa, y M.García (m. 38), del Valls.

PARCIALES: 24-19 y 31-39 (descanso); 45-59 y 73-75 (final).

INCIDENCIAS: Unos 450 aficionados en ‘Los Olímpicos’, que se indignaron por el injusto arbitraje.

MONZÓN.- Dejando aparte el trato recibido con el arbitraje (lo olvidamos ya), el Cosehisa resultó el perdedor de un partido que tenía más que perdido y en la recta final pudo ganarlo como lo dice el apretado marcador de 73-75 a favor del Valls.

Cosehisa salió encorajinado al partido y sorprendió con su juego alternativo y bien coordinado desde el exterior como en el interior, conducido muy bien por Pau López y secundado por Gamero, Corral, Sergi Grimau y Muñoz, que anoche bien mereció salir a hombros de la pista por su coraje y entrega.

Los de Serna sorprendieron con un 10-2 de salida que fue recortado en un ligero despertar de los vallesanos por mediación de Lourenço y Calvo, ya que Ramírez estuvo bien controlado, se acercaron con un 10-7, pero otra embestida de los amarillos subió el marcador hasta el 19-9. No obstante, en ligeros despistes defensivos, permitieron a Ramírez enchufar dos triples, y con la suma de Stakenas, Vidal y Farré, que tuvo que entrar para apagar el fuego, dejaron el primer cuarto en un 24-19, con un baile por parte de Cosehisa.

En el segundo parcial -nos olvidamos de los árbitros- los tarraconenses de Valls aprovecharon las circunstancias y se metieron de lleno en el juego y en el partido. Farré tomó la batuta y distribuyó balones a derecha e izquierda, con Miki García bajo aros, y Ramírez alegando a los suyos con los triples y anunciando un posible festival. El marcador no sólo se redujo de inmediato sino que se puso en contra de Cosehisa (28-33 m. 15), sin que los de Serna pudieran con la zona e intensa y más que dura defensa de Valls. Que se lo digan si no a Muñoz. Así las cosas, se llegó al descanso con 31-39, un resultado inquietante para los de Monzón.

Y si el segundo parcial sembró incertidumbre, continuó en el tercero, con la tejida y dura zona de Valls, y la falta de acierto de los amarillos, a quienes costó Dios y ayuda para reaccionar después del 31-41 a favor de los visitantes. Muñoz se fajó y se fue contra la defensa vallesana, y aunque recibió tortas por doquier, aproximó el electrónico hasta el 38-43. Menos daba una piedra, si bien en un ‘tortazo’ cayó al parqué y tuvo que ser asistido, volviendo otra vez.

Como al Valls se le permitía todo y más, comenzó a despegarse llegando hasta un 45-59 con los Farré, Vidal y Ramírez en acción, lo que casi anunciaba el final con la derrota local. El tercer cuarto terminó con el 48-62.

Ya en la opción de los 10 minutos finales, Cosehisa sacó la casta (entiéndase bien), y de nuevo con el liderazgo de Muñoz, Pau López y Bordas asustó al Valls recortando al 61-67. Pero aún subió de tono y emoción el partido cuando acciones de Grimaú y Bordas, a tres minutos del final colocaron el marcador en 68-70, produciéndose un intercambio de tiros libres que culminaron con un 71-72 y empatando a 73 a 32 segundos. No se podía consentir tamaña hazaña y Ramírez, al que no se pudo ni rozar la piel, sentenciaba en última instancia con lanzamiento de dos libres y dejando el marcador en el injusto 73-75 para el cual ya no había lamentaciones. Una auténtica lástima, y sin que se pueda reclamar, y se pagaron los errores del segundo y tercer cuarto ante el líder.

JORGE SERNA

Jorge Serna fue sensato y valiente al manifestar que “si bien el primer y cuarto parciales habían sido nuestros, en cambio el segundo y tercero han sido suyos, y no sé si tiene sentido decir que uno ya no sabe si has jugado contra cinco, más el uno y más el otro. Pero ya no sé tampoco cómo decirlo ni cómo expresarlo, y también hay se ser sincero y honesto para reconocer que en momentos del partido no hemos estado bien, y creo que hemos hecho méritos para poder sacarlo. En el juego interior todo eran faltas constantes y no han pitado una, y todo lo contrario con Ramírez que, cada vez que se le tocaba, era falta. No sé cual es el equilibrio en el sistema arbitral”.


Si señor,una cronica muy imparcial :mrgreen:
http://www.diariodelaltoaragon.es/notic ... ?id=276624

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 06 Abr 2008, 12:04

El lider tambe sap patir

El Valls va demostrar sang freda a la pista del Monzon,d'on va treure una victoria tana gonica com cabdal per continuar comandant la classificacio.El partit va reunir tots els ingredients d'un duel entre dos equips de la part alta de la classificacio i no es va resoldre fins a l'ultim instant.

En el primer periode,la poca precisio en el llançament va ser la caracteristica del Valls,que va millorar ostensiblement en el segon quart.Els vallencs van saber contenir l'empenta local sense faltes i dos triples de Ramírez i un de Farré van trencar el marx: es va passar del 27-23 al 28-33 i al 31-39 al descans.Despres de la represa,els locals ho intentaven amb mes cor que cap,pero no trobaven la manera de retallar diferencies.El Valls va posar la directa i en el minut 29 va aconseguir una avantatge maxim de 17 puntos(45-62).Semblava que el partit estava perfectament encarrilat,pero res mes lluny de la realitat.Un rapid parcial de 9-2 va fer que Monzon recuperes la fe i les possibilitats de triomf(57-64).El public aragones ho va entendre i va contribuir amb una pressio que l'equip local va traslladar a la pista.El Monzon va aprofitar una antiesportiva xiulada a Micky Garcia per fer cinc punts seguits(els dos tirs lliures i un triple) i es va passar del 62-70 al 67-70.
A 36 segons del final,els locals van empatar a 73 amb dos tirs lliures de Jordi Muñoz.Era l'hora de la calma i el criteri i Ramírez,pletoric durant els 40 minuts,va provocar falta i va anotar dos tirs lliures.En l'ultima possesio local,el Valls no solament no va cometre falta,sino que va recuperar la pilota i va segellar un triomf d'aquells que fan madurar.

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 08 Abr 2008, 12:38

Johnny el rapid

Ramírez es el maxim anotador de l'EBA i una peça clau per entendre per que el Valls es el lider del grup C.

Fa dues setmanes el public del pavello Joana Ballart es va aixecar del seu seient i va ovacionar Jonathan Ramírez mentre corejava el seu nom.L'aler del Valls Felix Hotel havia destrossat el Navas(95-68 de resultat final) despres d'haver fet 40 punts en 38:11 minuts de joc.El tecnic Jordi Martí va decidir fer seure Ramírez perque rebes el reconeixement del public a una actuacio memorable que,pero,no es poc frequent en ell.
L'aler de Sabadell es el maxim encistellador dels cinc grups de la lliga EBA amb una mitjana de 24,1 punts per partit,Del seu canell surten els tirs de llarga distancia(10,7 triples llançats de mitjana) que ajuden de manera decisiva l'equip de l'Alt Camp a ser el lider del grup C amb 18 victories i 7 derrotes(les mateixes que l'Andorra,segon i l'UGT,tercer).
Un canell que es va forjar a copia de llançaments solitaris quan Ramírez era un nen i somiava ser tan bo,tan letal,tenia tanta punteria com un dels millors tiradors de la historia del basquet,el brasiler Oscar Schmidt Becerra."De petit volia ser com ell,per aixo anava a fer tirs tot sol,aprofitant que tenia la pista al costat de casa",diu.

L'"estil Ramírez"

L'aler es un rodamon del basquet estatal(nou equips diferents en deu temporades,en que ha jugat en tres categories) que aquesta temporada ha decidit ser prop de casa i,per primera vegada compaginar el basquet amb una feina.
"Jo sempre he viscut de jugar.Enguany,pero,em va sortir una feina a Sabadell i vaig veure que,entrenant-me tres dies a la setmana tenia temps per fer-ho",afirma.Es d'aquesta manera que Jonathan Ramírez ha fet bona la sentencia que va pronunciar Maiol Cisteró(ex-jugador d'ACB),i que Ramírez sempre cita,quan deia que la lliga EBA"es un estil de vida".
"Jugar a l'EBA et permet guanyar bons diners,divertit-te,competir a bon nivell perque el grup catala es molt fort i treballar d'una altra cosa.

El Valls sembla que es tot el que Ramírez pot desitjar."L'equip funciona de meravella i jo estic super content.El grup huma que hi ha aqui es el millor amb el qual he conviscut en molts anys,tot va com una seda des que es van fer canvis",assegura en referencia a la marxa d'Anderson i el canvi d'entrenador.La mentalitat guanyadora es una part intrinseca d'ell que,a l'Alt Camp ha retrobat un vell conegut:"Es molt important que hi sigui Nacho(Farré),perque ell es tambe un guanyador.Jo vull guanyarmperque si no,no jugaria aqui."De moment,no te intencio de canviar d'aires i ja ha parlat"de manera informal amb la directiva" per continuar el curs vinent.

bustos
Mensajes: 2357
Registrado: 30 Sep 2005, 21:51
Ubicación: TGN/BCN

por bustos » 09 Abr 2008, 09:05

Aleixb escribió:
Cosehisa Monzón recibe en Los Olímpicos al líder, el Valls

Los locales aspiran a mantenerse cerca de la cabeza (19,30 horas)

Cosehisa Monzón recibe esta tarde en Los Olímpicos (19,30 horas) al Valls Félix Hotel, que viaja a Monzón como líder del grupo en estos momentos, acompañado del River Andorra y de UGT Aragón. Los tres andan ‘zarpa a la greña’ por conseguir el título de campeón y lograr así una mejor posición para la final.

Cosehisa, que se ha metido en la sexta plaza y a sólo tres victorias de los mencionados, llega a este importante e interesante partido después de recuperar aliento con su triunfo de la pasada semana en Igualada, pero hoy lo tiene complicado ante los vallesanos, que llevan en sus filas a un ‘viejo zorro’ del baloncesto, como es Nacho Farré, y al mejor tirador de la liga, Jonathan Ramírez, ex del conjunto amarillo.

Lo de partido complicado lo reconoce el técnico de Cosehisa, Jorge Serna, ya que “siempre que juegas ante un líder que lleva un dinámica positiva, resultan partidos bastante difíciles. En este caso intentaremos hacer valer el factor de nuestra pista como aspecto desequilibrante”.

EL EQUIPO, REHECHO

Después romper una racha de tres derrotas consecutivas con el triunfo en Igualada, que ha servido como un fuerte revulsivo, Serna afirma que “ha habido un cambio de dinámica bastante significativo. Habíamos entrenado bien durante la semana, lo que quedó reflejado en esa victoria, por lo que ahora todo se ve más positivo y de otra manera”.

El respeto por el líder, según Jorge Serna, se centra “fundamentalmente en tres jugadores: Nacho Farré, Ramírez y Miki García. Pero como aspectos más globales nos preocupan su acierto desde la línea de tres puntos, y luego el equilibrio con el que juegan, en el sentido de que todo el mundo sabe cual es su rol, sabe quien debe asumir los momentos importantes. Lo hacen con mucho sentido y con mucho orden”.

En cuanto al planteamiento estudiado en los entrenamientos de la semana, el técnico de Cosehisa quiere intentar “reducir los porcentajes de sus tiradores y que tengan que buscar posiciones incómodas; defender muy fuerte a Farré y Ramírez, fundamentalmente, y luego ser capaces de controlar el rebote ofensivo para que sus hombres grandes no anoten con facilidad. Además tendremos que controlar la zona que ellos plantean con un partido serio como el que hicimos en Igualada”.

Los jugadores de Cosehisa, saldrán a la pista de ‘Los Olímpicos’ totalmente mentalizados para intentar ganar al Valls, y han aprendido el planteamiento previsto. Jorge Serna dice que “el mismo estudio que hemos hecho nosotros de ellos, también lo habrán hecho ellos de nosotros, pero haremos nuestro juego, buscando donde podemos hacerles más daño, potenciando los puntos fuertes que tenemos y minimizando los más débiles y así poder dominar el ritmo del partido”.

Salvo alguna novedad que pueda darse en las horas que preceden al partido, Serna podrá contar con todos los jugadores, si bien Sergi Grimau se resintió en un dedo de la mano al sufrir un golpe en el entrenamiento del miércoles, pero se tiene la confianza de que esta tarde pueda jugar.

Para la afición monzonera el partido frente al Valls supone rememorar otros muchos anteriores, tanto en su pista como en la de Monzón. Son dos viejos rivales que se conocen desde la fase de ascenso en el año 1995. Una fase que se vivió intensamente el ahora pabellón ‘Joaquín Saludas’, en la que los vallesanos ascendieron a la EBA, y los de Monzón tuvieron que aguardar la invitación federativa.


:((

:todos a botar:
EL TALENTO GANA PARTIDOS, JUGAR EN EQUIPO GANA COMPETICIONES

bustos
Mensajes: 2357
Registrado: 30 Sep 2005, 21:51
Ubicación: TGN/BCN

por bustos » 09 Abr 2008, 09:06

Aleixb escribió:Johnny el rapid

Ramírez es el maxim anotador de l'EBA i una peça clau per entendre per que el Valls es el lider del grup C.

Fa dues setmanes el public del pavello Joana Ballart es va aixecar del seu seient i va ovacionar Jonathan Ramírez mentre corejava el seu nom.L'aler del Valls Felix Hotel havia destrossat el Navas(95-68 de resultat final) despres d'haver fet 40 punts en 38:11 minuts de joc.El tecnic Jordi Martí va decidir fer seure Ramírez perque rebes el reconeixement del public a una actuacio memorable que,pero,no es poc frequent en ell.
L'aler de Sabadell es el maxim encistellador dels cinc grups de la lliga EBA amb una mitjana de 24,1 punts per partit,Del seu canell surten els tirs de llarga distancia(10,7 triples llançats de mitjana) que ajuden de manera decisiva l'equip de l'Alt Camp a ser el lider del grup C amb 18 victories i 7 derrotes(les mateixes que l'Andorra,segon i l'UGT,tercer).
Un canell que es va forjar a copia de llançaments solitaris quan Ramírez era un nen i somiava ser tan bo,tan letal,tenia tanta punteria com un dels millors tiradors de la historia del basquet,el brasiler Oscar Schmidt Becerra."De petit volia ser com ell,per aixo anava a fer tirs tot sol,aprofitant que tenia la pista al costat de casa",diu.

L'"estil Ramírez"

L'aler es un rodamon del basquet estatal(nou equips diferents en deu temporades,en que ha jugat en tres categories) que aquesta temporada ha decidit ser prop de casa i,per primera vegada compaginar el basquet amb una feina.
"Jo sempre he viscut de jugar.Enguany,pero,em va sortir una feina a Sabadell i vaig veure que,entrenant-me tres dies a la setmana tenia temps per fer-ho",afirma.Es d'aquesta manera que Jonathan Ramírez ha fet bona la sentencia que va pronunciar Maiol Cisteró(ex-jugador d'ACB),i que Ramírez sempre cita,quan deia que la lliga EBA"es un estil de vida".
"Jugar a l'EBA et permet guanyar bons diners,divertit-te,competir a bon nivell perque el grup catala es molt fort i treballar d'una altra cosa.

El Valls sembla que es tot el que Ramírez pot desitjar."L'equip funciona de meravella i jo estic super content.El grup huma que hi ha aqui es el millor amb el qual he conviscut en molts anys,tot va com una seda des que es van fer canvis",assegura en referencia a la marxa d'Anderson i el canvi d'entrenador.La mentalitat guanyadora es una part intrinseca d'ell que,a l'Alt Camp ha retrobat un vell conegut:"Es molt important que hi sigui Nacho(Farré),perque ell es tambe un guanyador.Jo vull guanyarmperque si no,no jugaria aqui."De moment,no te intencio de canviar d'aires i ja ha parlat"de manera informal amb la directiva" per continuar el curs vinent.






l'any qe ve al cbt!!! jajajajajajaja
EL TALENTO GANA PARTIDOS, JUGAR EN EQUIPO GANA COMPETICIONES

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 09 Abr 2008, 09:55

bustos escribió:
Aleixb escribió:Johnny el rapid

Ramírez es el maxim anotador de l'EBA i una peça clau per entendre per que el Valls es el lider del grup C.

Fa dues setmanes el public del pavello Joana Ballart es va aixecar del seu seient i va ovacionar Jonathan Ramírez mentre corejava el seu nom.L'aler del Valls Felix Hotel havia destrossat el Navas(95-68 de resultat final) despres d'haver fet 40 punts en 38:11 minuts de joc.El tecnic Jordi Martí va decidir fer seure Ramírez perque rebes el reconeixement del public a una actuacio memorable que,pero,no es poc frequent en ell.
L'aler de Sabadell es el maxim encistellador dels cinc grups de la lliga EBA amb una mitjana de 24,1 punts per partit,Del seu canell surten els tirs de llarga distancia(10,7 triples llançats de mitjana) que ajuden de manera decisiva l'equip de l'Alt Camp a ser el lider del grup C amb 18 victories i 7 derrotes(les mateixes que l'Andorra,segon i l'UGT,tercer).
Un canell que es va forjar a copia de llançaments solitaris quan Ramírez era un nen i somiava ser tan bo,tan letal,tenia tanta punteria com un dels millors tiradors de la historia del basquet,el brasiler Oscar Schmidt Becerra."De petit volia ser com ell,per aixo anava a fer tirs tot sol,aprofitant que tenia la pista al costat de casa",diu.

L'"estil Ramírez"

L'aler es un rodamon del basquet estatal(nou equips diferents en deu temporades,en que ha jugat en tres categories) que aquesta temporada ha decidit ser prop de casa i,per primera vegada compaginar el basquet amb una feina.
"Jo sempre he viscut de jugar.Enguany,pero,em va sortir una feina a Sabadell i vaig veure que,entrenant-me tres dies a la setmana tenia temps per fer-ho",afirma.Es d'aquesta manera que Jonathan Ramírez ha fet bona la sentencia que va pronunciar Maiol Cisteró(ex-jugador d'ACB),i que Ramírez sempre cita,quan deia que la lliga EBA"es un estil de vida".
"Jugar a l'EBA et permet guanyar bons diners,divertit-te,competir a bon nivell perque el grup catala es molt fort i treballar d'una altra cosa.

El Valls sembla que es tot el que Ramírez pot desitjar."L'equip funciona de meravella i jo estic super content.El grup huma que hi ha aqui es el millor amb el qual he conviscut en molts anys,tot va com una seda des que es van fer canvis",assegura en referencia a la marxa d'Anderson i el canvi d'entrenador.La mentalitat guanyadora es una part intrinseca d'ell que,a l'Alt Camp ha retrobat un vell conegut:"Es molt important que hi sigui Nacho(Farré),perque ell es tambe un guanyador.Jo vull guanyarmperque si no,no jugaria aqui."De moment,no te intencio de canviar d'aires i ja ha parlat"de manera informal amb la directiva" per continuar el curs vinent.






l'any qe ve al cbt!!! jajajajajajaja


ni en tus sueños mas humedos.
Vosotros ya tenis al querido chupon "Me las pico todos,y no la paso ni borracho",y el amigo el pinzas :mrgreen:

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 09 Abr 2008, 10:36

Jordi Martí: "El grupo C es tremendamente competitivo"

El joven entrenador barcelonés dirige al Valls Felix Hotel, actual líder del grupo C de la EBA.

Vuestro triunfo de la pasada jornada en la complicada pista del Monzón os reafirma en el liderato. ¿Esperabais encabezar la tabla a falta de 5 jornadas?

La verdad es que el objetivo inicial del equipo no era estar en las cinco primeras plazas ni ahora ni durante el transcurso de la temporada. En cualquier caso el trabajo que está realizando el equipo, tanto jugadores como cuerpo técnico, su implicación y profesionalidad hacen que en estos momentos nos encontremos con esta grata sorpresa que vamos a intentar aprovechar. Estamos satisfechos con la temporada pero vamos a seguir trabajando muy duro pase lo que pase.

Vuestro grupo está tremendamente igualado. En tu opinión, ¿qué 3 equipos se clasificaran para la fase de ascenso?

La verdad es que el grupo es tremendamente competitivo. En estas últimas jornadas hay cruces muy importantes para todos los equipos y cualquiera de los 5 primeros puede entrar en las posiciones que dan derecho a disputar las fases de ascenso. Evidentemente no puedo negar la ilusión que tenemos para ser nosotros uno de estos 3 equipos, pero francamente va a ser complicado. Yo apostaría por los equipos que ya ocupan estas posiciones ahora (Valls Felix Hotel, River Andorra y UGT Aragón), pero como ya he dicho sin descartar a los dos siguientes equipos.

Cuentas en tu plantilla con uno de los máximos anotadores de la competición, Jonathan Ramírez (24´13 puntos por partido). ¿Es un jugador “fuera de categoría” en la EBA?

Jonathan es un ganador nato y eso es lo que transmite al equipo en todo momento. Sin duda es un jugador de categorías superiores, su trayectoria le avala. Después de llevar varios meses trabajando con él debo destacar su profesionalidad en el trabajo, entrenando bien, ayudando a los jóvenes y motivando al equipo.

En la actualidad es difícil encontrar un jugador en estas categorías que siga llevando el balón en el coche como cuando era júnior y que siempre esté dispuesto a "echar unos tiros". Los entrenadores sabemos lo que esto significa. O sea, querer a este deporte. Sin duda es un referente en el equipo como lo es también Nacho Farré, Miki García y todos los demás. Somos un equipo, conjuntado y donde creo que todos los jugadores tienen claro cual es su rol. Esto creo que les hace importantes a todos.

Cogiste el equipo a mitad de temporada tras la marcha de Tito Sobrín, ¿es complicado "subirse a un tren en marcha"?

Siempre es complejo coger las riendas de un equipo a mitad de temporada. Conocer a los jugadores, inculcar hábitos quizás diferentes, estilos de juego, etc. En nuestro caso concreto no podemos pasar por alto que además las lesiones fueron protagonistas durante casi 2 meses con bajas constantes y algunas prolongadas. Los primeros partidos fueron duros ya que algunos de ellos los disputamos con tan solo cinco jugadores con ficha senior. Esto pienso que unió al vestuario y da más merito al hecho de estar donde estamos ahora. Para nosotros ya es todo un éxito.

Creo que la palabra que ha definido el camino a seguir es “adaptación”. Pienso que un entrenador debe tener la capacidad de adaptarse al equipo que tiene sin renunciar a su filosofía pero sí adaptándola a la realidad del equipo en todos sus parámetros dentro y fuera de la pista para sacar el máximo rendimiento. Esto hemos intentado hacer.

Valls en un histórico de las categorías FEB (ha disputado la LEB y la LEB2) pero que este año ha vuelto a EBA proveniente de categorías autonómicas. ¿Está el club preparado para afrontar un hipotético ascenso de categoría?

Sinceramente sólo en estos momentos empezamos a plantearnos la posibilidad aun lejana de disputar las fases. Queda mucho trabajo por delante y hay que ir partido a partido. En referencia a un posible ascenso (mucho más lejano aún) supongo que el tema económico primaría por encima de todo y ese es un tema que no nos toca a los entrenadores sino en las directivas. Por lo tanto en sus manos estaría. Nosotros debemos limitarnos a cumplir nuestros objetivos en la pista.

Este año cambia el sistema de ascensos de la EBA. Se pasa de la Final a 8 en la que ascendían dos equipos a unas liguillas que otorgan cuatro plazas de ascenso. ¿Qué opinión te merecen estos cambios?

Habrá que ver como funciona para poder valorarlo mejor. Lo que si parece claro es que este formato parece más competitivo dejando de ser tanto un torneo del "kao". Ojalá podamos vivirlo y os podamos dar una opinión más real sobre todo ello.

http://www.muevetebasket.es/cont.php?id=923

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 12 Abr 2008, 12:10

El Valls rep un rival accesible,l'Igualada

El Valls Felix Hotel,l'equip mes en forma del grup C amb cinc victories seguides,rep avui l'Igualada(20:00 h),dese classificat(11 victories i 14 derrotes).

El potencial del conjunt visitant no hauria de ser cap problema per a l'equip de Jordi Martí,que nomes te el dubte de Pedro Lourenço,que espera ser pare fa dies.Quant a la previsio del partit,Martí va destacar la versatilitat dels pivots rivals:"Els seus interiors no son gaire alts,pero juguen oberts,i aixo podria plantejar problemes."
Amb tot,el tecnic del Valls va mostrar la seva confiança en la victoria:"Si nosaltres tenim l'actitut correcta hauriem de guanyar,Es un partit important per arribar al tram final per jugar contra rivals de la part alta de la classificacio amb la solidesa d'haver guanyat partits contra adversaris teoricament inferiors."

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 12 Abr 2008, 21:55

Otra victoria mas(93-60),ante un Igualada que solo aguanto hasta la media parte.

Una vez mas destacar a Jonathan Ramirez con 33 puntos,y la labor oscura del argentino Martin Calvo.

Seguimos lideres,ya solo empatados con UGT,ya que Andorra ha pinchado

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 13 Abr 2008, 12:35

Joana Ballart,sala de tortures

El Valls alliçona l'Igualada en la segona meitat(51-23) en una altra exhibicio de tir de Jonathan Ramírez(7/16 triples)

Una petita correcio en l'aspecte tactic fruit d'una xerrada en el descans i la victoria va ser un fet.El Valls Felix Hotel en va tenir prou amb 20 minuts de joc per esclafar un altre rival al Joana Ballart.L'Igualada,que havia plantat cara en els dos primers periodes,es va enfonsar en el tercer i el quart victima d'un equip embalat cap a la fase d'ascens i que juga amb una confiança desmesurada.

La primera meitat del matx va ser mes igualada del que es podia esperar.El conjunt visitant va aprofitar alguns desajustos en la defensa local a l'hora de buscar els pivots rivals que s'obrien al perimetre per llençar de tres punts.L'efectivitat de l'Igualada el va mantenir viu fins que aixo no es va resoldre.

El tecnic del Valls,Jordi Martí,va corregir el desajust i l'equip va funcionar com una seda.Els tirs dels visitants no van entrar,el rebot defensiu va anar a parar a les mans dels jugadors del conjunt vallenc i les transicions ofensives van sovintejar,En atac posicional,Jonathan Ramírez va tornar a ser letal i amb set triples de setze intents va tornar a ser el malson de l'adversari de torn.

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 15 Abr 2008, 22:27

EL JUGADOR PEDRO LOURENÇO, HA SIGUT PARE.

El jugador del C.B.Valls Félix Hotel Pedro Lourenço, ha sigut pare aquest dilluns. El nen es diu Ricard Lladó Lourenço.

Al Pedro, a la seva esposa i evidentment al nou vingut, el petit Ricard, el C.B.Valls els hi dona la més gran enhorabona.


Parece que estamos en epoca de celo de las hembras

Felicidades Pedro!

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 19 Abr 2008, 12:09

El Valls,lider,visita el Granollers,cinque

Despres d'unes jornades amb enfrontaments amb equips de mitja taula cap avall,el Valls disputa avui(18.30 h) un partit amb un rival important.
El conjunt vallenc es desplaça a la pista del Granollers,cinque classificat amb 17 victories i 9 derrotes,que necessita el triomf per no dir adeu a les possibilitats de jugar les fases d'ascens.
Es per aixo que el partit sera tens."Hi haura pressio.Esperem que podrem convertir-la en positiva",va dir el tecnic Jordi Martí.
El Granollers,segons el tecnic l'entrenador vallenc,fonamenta el joc "en el base Oliver Gomez(exjugador del Valls) i l'aler Xavi Soler",i va destacar tambe Sotomayor(2,04 m) i Fernandez(2,10 m)

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 19 Abr 2008, 21:35

Derrota en Granollers(82-71).
En un aribitraje pesimo,y que a pesar del mismo Valls estuvo a punto de llevarse la victoria,aunque el marcador final resulta muy engañoso

FerranMV
Mensajes: 1298
Registrado: 11 Ene 2006, 15:15

por FerranMV » 19 Abr 2008, 23:48

Aleixb escribió:Derrota en Granollers(82-71).
En un aribitraje pesimo,y que a pesar del mismo Valls estuvo a punto de llevarse la victoria,aunque el marcador final resulta muy engañoso



va Aleix, no ploris!jaja

Aleixb
Mensajes: 11151
Registrado: 06 Ago 2005, 11:45

por Aleixb » 20 Abr 2008, 12:01

FerranMV escribió:
Aleixb escribió:Derrota en Granollers(82-71).
En un aribitraje pesimo,y que a pesar del mismo Valls estuvo a punto de llevarse la victoria,aunque el marcador final resulta muy engañoso



va Aleix, no ploris!jaja


a mi poca copa,amb veuras queixarme dels arbits,lo que li van fer al CBT contra Plasencia,queda en un bon arbitratge,comparant-lo amb lo d'ahir

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 16 Abr 2024, 18:10