CB Girona (Junio 03 - Mayo 08)
Zona de consulta para conocer cómo éramos antes
Moderador: Louis de Funès

Fr@nk1
Mensajes: 4831
Registrado: 20 Jun 2005, 23:01
Ubicación: Girona

por Fr@nk1 » 23 May 2008, 21:45

Para las firmas, donde se supone que va el nombre estaria bien poner "Nom" (aunque ya se deduce)

cellera
Mensajes: 771
Registrado: 19 Ene 2004, 19:27
Ubicación: aqui, alla, mes enlla...

por cellera » 23 May 2008, 21:49

pues a mi me dice que el dni no es correcto :o y de aqui no hay manera de salir...
[img]http://i29.tinypic.com/2rcyhjk.jpg[/img]
Girona vol ACB!!

sergi_ripo
Mensajes: 1108
Registrado: 30 Sep 2005, 22:48

por sergi_ripo » 23 May 2008, 21:53

cellera escribió:pues a mi me dice que el dni no es correcto :o y de aqui no hay manera de salir...

prueba sin el guión.


pfffff, grandissimo trabajo girona_duran
[img]http://media.epi.es/www.diaridegirona.es/media/fotos/noticias/646x260/2008-05-29_IMG_2008-05-22_02:16:59_4101.jpg[/img]

DrinK_TeaM
Mensajes: 5831
Registrado: 16 Ago 2005, 18:23
Ubicación: Girona

por DrinK_TeaM » 23 May 2008, 22:01

una cosa que intentaria mejorar, es que se pueda firmar sin poner un mail, por ejemplo mi padre i mi madre van a firmar pero no tienen mail... se puede repetir?



el dni es con la letra del final en mayusculas i sin guion.
Última edición por DrinK_TeaM el 23 May 2008, 22:03, editado 1 vez en total.

girona_duran
Mensajes: 2356
Registrado: 04 Oct 2004, 14:59
Ubicación: Above the rim

por girona_duran » 23 May 2008, 22:01

Estoy teniendo problemas con el IE, no se ven las palabras.
Girona a l'ACB. TORNAREM!

rkl3
Mensajes: 470
Registrado: 20 May 2004, 16:07
Ubicación: demasiado lejos de Fontajau, demasiado cerca del Blaugrana

por rkl3 » 23 May 2008, 22:01

girona_duran escribió:http://www.girona-acb.com/

espero que tot funcioni, sino m'ho dieu :)

s'accepten suggerencies tb!


Està molt bé, la veritat és que t' ho has currat molt.

L´única cosa en que hauries d' anar pensant és un apartat d' activitats on hi penjarem els actes que es vagin organitzant.
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r36/kupallo166/polska.jpg[/img]

Som-hi Girona!!
Mensajes: 679
Registrado: 14 Ene 2008, 12:44

por Som-hi Girona!! » 23 May 2008, 22:03

Una firma más.


a_leis escribió:Bueno aqui va mi carta que ira directa al punt y el periodico (ya me han publicado varias anteriormente, a ver si hay igual suerte). La he escrito un poquito rapido, mañana le voy a dar un retoque a ver que tal

Girona es mereix bàsquet

20 anys portem a l’èlit del bàsquet estatal, 20 anys en què hem viscut de tot, hem patit, hem guanyat, hem vibrat, hem viscut moments d’eufòria, de tristesa, de ràbia, d’il•lusió, d’esperança... Tot això és una cosa que no ens treurà mai ningú, i que ben segur que molta gent vol seguir sentint. Aquest any ha sigut el punt màxim de tres anys de l’etapa Akasvayu (moltes gràcies per tot) que s’han viscut de manera intensa amb èxits mai aconseguits. Els aficionats no es mereixen que desaparegui l’equip per motius extraesportius, sembla que estiguem visquent en un malson del qual tan de bo ens en despertem ben aviat. El sentiment ara mateix és d’impotència, ja que no està en les nostres mans eixugar un deute milionari (feina del teixit econòmic, polític i empresarial gironí), però hi ha una cosa que sí que podem fer, fer-nos sentir! Mobilitzar-nos perquè Girona és i vol bàsquet, que no sigui dit que a Girona l’hi és igual tenir un equip o no. Ens mereixem un equip a l’ACB i per això hem de demostrar que estimem el bàsquet i no volem que desaparegui el club!


És perfecte. Jo crec que hauria de ser la carta que arribi a tots els medis incluent-hi la web al final.

Reflexa exactament els sentiments dels seguidors.

-_HuTtEr-_
Mensajes: 1381
Registrado: 06 Jun 2005, 20:09
Ubicación: perdido en una noche de invierno..............

por -_HuTtEr-_ » 23 May 2008, 22:05

girona_duran escribió:http://www.girona-acb.com/

espero que tot funcioni, sino m'ho dieu :)

s'accepten suggerencies tb!


muy bien, si señor, enhorabuena
[img]http://engaviats.cat/forum/templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif[/img]
[img]http://myspace-960.vo.llnwd.net/00126/06/96/126806960_l.jpg[/img]

abanderat
Mensajes: 11
Registrado: 14 Feb 2008, 14:20
Ubicación: Treballant

por abanderat » 23 May 2008, 22:09

girona_duran escribió:la pagina ja esta quasi a punt :wink:

tinc l'arxiu en català,amb les frases en castellà. Només falta traduirlo, em portarà vint minutets, sopo i penjo la web :)


Atenció!!! La web d'Engaviats és www.engaviats.cat i no www.engaviats.com.

Hauries de canviar-ho a links, si us plau.

Merci
Orgullós de ser Engaviat

Jo vagi ser a Turí

rkl3
Mensajes: 470
Registrado: 20 May 2004, 16:07
Ubicación: demasiado lejos de Fontajau, demasiado cerca del Blaugrana

por rkl3 » 23 May 2008, 22:10

Som-hi Girona!! escribió:Una firma más.


a_leis escribió:Bueno aqui va mi carta que ira directa al punt y el periodico (ya me han publicado varias anteriormente, a ver si hay igual suerte). La he escrito un poquito rapido, mañana le voy a dar un retoque a ver que tal

Girona es mereix bàsquet

20 anys portem a l’èlit del bàsquet estatal, 20 anys en què hem viscut de tot, hem patit, hem guanyat, hem vibrat, hem viscut moments d’eufòria, de tristesa, de ràbia, d’il•lusió, d’esperança... Tot això és una cosa que no ens treurà mai ningú, i que ben segur que molta gent vol seguir sentint. Aquest any ha sigut el punt màxim de tres anys de l’etapa Akasvayu (moltes gràcies per tot) que s’han viscut de manera intensa amb èxits mai aconseguits. Els aficionats no es mereixen que desaparegui l’equip per motius extraesportius, sembla que estiguem visquent en un malson del qual tan de bo ens en despertem ben aviat. El sentiment ara mateix és d’impotència, ja que no està en les nostres mans eixugar un deute milionari (feina del teixit econòmic, polític i empresarial gironí), però hi ha una cosa que sí que podem fer, fer-nos sentir! Mobilitzar-nos perquè Girona és i vol bàsquet, que no sigui dit que a Girona l’hi és igual tenir un equip o no. Ens mereixem un equip a l’ACB i per això hem de demostrar que estimem el bàsquet i no volem que desaparegui el club!


És perfecte. Jo crec que hauria de ser la carta que arribi a tots els medis incluent-hi la web al final.

Reflexa exactament els sentiments dels seguidors.


Lo de les cartes al director, l' idea és que siguin diferents, firmades per gent diferent i no totes iguales. Es tracta de que quedi reflectit que hi ha molta gent que pensa així... no que n'hi ha un que es mou molt :wink:
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r36/kupallo166/polska.jpg[/img]

girona_duran
Mensajes: 2356
Registrado: 04 Oct 2004, 14:59
Ubicación: Above the rim

por girona_duran » 23 May 2008, 22:34

Enllaç corregit... (mira que ho sabia! en el footer estava bé :))

lo de les activitats: la idea ja hi és (apartat notícies a la principal), pero es pot modificar d'una altra manera, ja ho veurem.
Girona a l'ACB. TORNAREM!

joelcorominas
Mensajes: 4400
Registrado: 05 Ene 2006, 22:23
Ubicación: Banyoles

por joelcorominas » 23 May 2008, 22:42

ja he firmat i he fet firmar a 5 persones més...dema obligare a tots els meus contactes del msn a firmar i a la meva familia :mrgreen:
WWW.PENYAPOLSKA.com
[img]http://i32.tinypic.com/263wm60.jpg[/img]

DrinK_TeaM
Mensajes: 5831
Registrado: 16 Ago 2005, 18:23
Ubicación: Girona

por DrinK_TeaM » 23 May 2008, 22:42

joelcorominas escribió:ja he firmat i he fet firmar a 5 persones més...dema obligare a tots els meus contactes del msn a firmar i a la meva familia :mrgreen:


así así que la gente firme de forma voluntaria :mrgreen: :mrgreen:

becquer
Mensajes: 2441
Registrado: 21 Oct 2003, 09:30
Ubicación: La Cellera de Ter

por becquer » 23 May 2008, 22:44

Hola!

Soc gironí, més concretament de La Cellera de Ter. No obstant, el meu cor es verdinegra.

Us vull dir una cosa! La provincia ens ha d'escoltar, cal liar bastant de merder!!

Girona desperta, volem GIRONA ACB!!!
[img]http://farm3.static.flickr.com/2292/2265916388_c9dbb580f0.jpg[/img]

Lo peor en la vida no es el fracaso, es no haberlo intentado jamás!

joelcorominas
Mensajes: 4400
Registrado: 05 Ene 2006, 22:23
Ubicación: Banyoles

por joelcorominas » 23 May 2008, 22:45

DrinK_TeaM escribió:
joelcorominas escribió:ja he firmat i he fet firmar a 5 persones més...dema obligare a tots els meus contactes del msn a firmar i a la meva familia :mrgreen:


así así que la gente firme de forma voluntaria :mrgreen: :mrgreen:


saben que si no lo hacen no les voy a volver a hablar en su vida :((
WWW.PENYAPOLSKA.com
[img]http://i32.tinypic.com/263wm60.jpg[/img]

DrinK_TeaM
Mensajes: 5831
Registrado: 16 Ago 2005, 18:23
Ubicación: Girona

por DrinK_TeaM » 23 May 2008, 22:49

joelcorominas escribió:
DrinK_TeaM escribió:
joelcorominas escribió:ja he firmat i he fet firmar a 5 persones més...dema obligare a tots els meus contactes del msn a firmar i a la meva familia :mrgreen:


así así que la gente firme de forma voluntaria :mrgreen: :mrgreen:


saben que si no lo hacen no les voy a volver a hablar en su vida :((

joder eso se avisa antes que no hubiera firmado :mrgreen:

chikitin
Mensajes: 1792
Registrado: 27 Ene 2003, 15:02

por chikitin » 23 May 2008, 22:58

EL easy esta noche lo empapelo con el esloga de GIRONA A L'ACB!!!!!!

Huzebio
Mensajes: 4790
Registrado: 30 Ene 2005, 18:44
Ubicación: Salt (Girona)

por Huzebio » 23 May 2008, 23:06

chikitin escribió:EL easy esta noche lo empapelo con el esloga de GIRONA A L'ACB!!!!!!

Grandeeee!!! :botar:

Sobretodo, cuando hagáis algo notorio, tirad fotos! Grabad videos! Recordad que la web tiene para colgarlo! Que se vea! Así la gente se anima!!!

girona_duran
Mensajes: 2356
Registrado: 04 Oct 2004, 14:59
Ubicación: Above the rim

por girona_duran » 23 May 2008, 23:32

rkl3 escribió:
Som-hi Girona!! escribió:Una firma más.


a_leis escribió:Bueno aqui va mi carta que ira directa al punt y el periodico (ya me han publicado varias anteriormente, a ver si hay igual suerte). La he escrito un poquito rapido, mañana le voy a dar un retoque a ver que tal

Girona es mereix bàsquet

20 anys portem a l’èlit del bàsquet estatal, 20 anys en què hem viscut de tot, hem patit, hem guanyat, hem vibrat, hem viscut moments d’eufòria, de tristesa, de ràbia, d’il•lusió, d’esperança... Tot això és una cosa que no ens treurà mai ningú, i que ben segur que molta gent vol seguir sentint. Aquest any ha sigut el punt màxim de tres anys de l’etapa Akasvayu (moltes gràcies per tot) que s’han viscut de manera intensa amb èxits mai aconseguits. Els aficionats no es mereixen que desaparegui l’equip per motius extraesportius, sembla que estiguem visquent en un malson del qual tan de bo ens en despertem ben aviat. El sentiment ara mateix és d’impotència, ja que no està en les nostres mans eixugar un deute milionari (feina del teixit econòmic, polític i empresarial gironí), però hi ha una cosa que sí que podem fer, fer-nos sentir! Mobilitzar-nos perquè Girona és i vol bàsquet, que no sigui dit que a Girona l’hi és igual tenir un equip o no. Ens mereixem un equip a l’ACB i per això hem de demostrar que estimem el bàsquet i no volem que desaparegui el club!


És perfecte. Jo crec que hauria de ser la carta que arribi a tots els medis incluent-hi la web al final.

Reflexa exactament els sentiments dels seguidors.


Lo de les cartes al director, l' idea és que siguin diferents, firmades per gent diferent i no totes iguales. Es tracta de que quedi reflectit que hi ha molta gent que pensa així... no que n'hi ha un que es mou molt :wink:


aquestes cartes tb les podeu penjar al web :) al igual que opinions, etc. (participa->enviar text).
Girona a l'ACB. TORNAREM!

alferiano
Mensajes: 1440
Registrado: 25 Jun 2006, 21:04
Ubicación: Tortosa Street

por alferiano » 23 May 2008, 23:38

Ja teniu la meva firma.

Sort, i GIRONA ACB :wink:
Me enseñaron a hablar...

Y sólo me salió un aullido.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

Fecha actual 30 Mar 2024, 00:17