BARÇA 11/12 (Junio 2011 - Julio 2012)
Zona de consulta para conocer cómo éramos antes
Moderador: Louis de Funès

the diesel
Mensajes: 3856
Registrado: 27 Nov 2006, 14:55

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por the diesel » 29 Nov 2011, 23:30

_Calamardo_ escribió:Leído el LIVE, como diría el del Pressing Catch, HOY MÁS DE VERGUENZA AJENA QUE NUUUUUUUUUNCA, paso a plantearos un juego.

Justo antes del partido en el coche dirección al bar a ver al FCB iba escuchando en la Cope una pregunta que Paco González hacía a Minguella y Abelardo en la que más o menos preguntaba sobre si era normal ese pesimismo reinante sobre el Barça tras haber perdido el primer partido de los últimos 27 (dato anecdótico para el HOFCB) y la contestacion por parte de Josep María fue la siguiente: "Eso se ve más en los culés de mayor edad (oldculés) , pero en las nuevas generaciones solo se ve optimismo".

En ese momento casi tengo que parar el coche en el arcén de la panzá a reir que me pegué al recordar este nuestro HOFCB.

Ahora yo planteo otra pregunta/juego.

Si el FCB se encontrase presidido por un tal Joan Gaspart y este fuese el año 2000, cuantos foreros existirían en este nuestro HOFCB?

Yo por mi parte podría decir que 4 gatos, pero siendo realistas diría que 3 de los que han "actuado" en el LIVE, Hunter, Temper y Edward, por el resto no pondría la mano en el fuego.

Y si, ya me pueden caer palos, pero vuestro barcelonismo es ridículo, 4-0 en casa tras el primer partido perdido de los últimos 28 y hostias y más hostias, haceroslo mirar en serio, que algunos cuando éramos unos pipiolos que salíamos un sábado a beber calimotxo nos ilusionábamos y llorabamos de alegría viendo un 0-6 en Anoeta con Alfonso convertido en actor principal.

En fin...


Uno es del barça gane o pierda, pero sienta mal ver el nivel que están dando últimamente, sabiendo que está muy por debajo de lo que pueden dar... Yo actualmente escribo poco por ejemplo, pero al Barça que mencionas (que no es que fuera un yogurín, es que tenía 10 míseros años y como entenderás ni sabía que era un foro) lo apoyaba exactamente igual que a éste, y gritaba los goles iguales que estos (salvo el iniestazo)... La felicidad de la chilena de Rivaldo con 10 años no me la quita nadie... Eso no quita que los critique cuando algo veo que no va todo lo bien que debería... :)
Imagen

albert-74
Mensajes: 17557
Registrado: 01 Ago 2005, 01:39
Ubicación: The Great Northern Hotel

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por albert-74 » 29 Nov 2011, 23:31

Trinity15 escribió:el niño maravilla

Imagen


Imagen
Imagen

Trinity15
Mensajes: 55236
Registrado: 26 May 2002, 16:41

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por Trinity15 » 29 Nov 2011, 23:31

Imagen

momento del golpeo del primer gol, que ha sido en una jugada aislada y nos ha venido de perlas. Me ha recordado a los buenos tiempos de Pedro... que pegaba un pepinazo y abría la lata.

Cleóbulo
Mensajes: 19223
Registrado: 10 Mar 2008, 11:09

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por Cleóbulo » 29 Nov 2011, 23:36

Alexis por fuera y esperando su momento puede llegar a ser un jugador fundamental. Al menos hoy se lo han logrado hacer entender un poquito mejor.
Imagen

DONDE UNOS MIRAN, OTROS VEN

Temper
Mensajes: 28755
Registrado: 18 Feb 2010, 17:04

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por Temper » 29 Nov 2011, 23:36

jojojojo

Guardiola sacando la artilleria :mrgreen:
Imagen
REAL MADRID LEGENDS

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por Lewis_Hamilton1 » 29 Nov 2011, 23:37

Recado de Pep
Imagen

CJ Wallace
Mensajes: 7557
Registrado: 22 Ago 2011, 19:15

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por CJ Wallace » 29 Nov 2011, 23:39

Temper escribió:jojojojo

Guardiola sacando la artilleria :mrgreen:


Lewis_Hamilton1 escribió:Recado de Pep


que ha dicho?
Imagen

Trinity15
Mensajes: 55236
Registrado: 26 May 2002, 16:41

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por Trinity15 » 29 Nov 2011, 23:40

contad, contad!

Avatar de Usuario
Timak
Mensajes: 26021
Registrado: 22 Feb 2007, 13:15

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por Timak » 29 Nov 2011, 23:43

¿Qué ha dicho Pep?
Imagen
The Mission 33

Avatar de Usuario
Luffo_12
Mensajes: 7430
Registrado: 30 May 2011, 09:04
Ubicación: Vilanova i la Geltrú

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por Luffo_12 » 29 Nov 2011, 23:43

Alexis demostrando, aunque sea contra el RAYO, el motivo de su fichaje.
Imagen
Baixa al carrer i participa. No podran res davant d’un poble unit, alegre i combatiu.
@SenyorLamarcus

lucifher
Mensajes: 7119
Registrado: 27 Ago 2007, 17:15

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por lucifher » 29 Nov 2011, 23:43

_Calamardo_ escribió:Leído el LIVE, como diría el del Pressing Catch, HOY MÁS DE VERGUENZA AJENA QUE NUUUUUUUUUNCA, paso a plantearos un juego.

Justo antes del partido en el coche dirección al bar a ver al FCB iba escuchando en la Cope una pregunta que Paco González hacía a Minguella y Abelardo en la que más o menos preguntaba sobre si era normal ese pesimismo reinante sobre el Barça tras haber perdido el primer partido de los últimos 27 (dato anecdótico para el HOFCB) y la contestacion por parte de Josep María fue la siguiente: "Eso se ve más en los culés de mayor edad (oldculés) , pero en las nuevas generaciones solo se ve optimismo".

En ese momento casi tengo que parar el coche en el arcén de la panzá a reir que me pegué al recordar este nuestro HOFCB.

Ahora yo planteo otra pregunta/juego.

Si el FCB se encontrase presidido por un tal Joan Gaspart y este fuese el año 2000, cuantos foreros existirían en este nuestro HOFCB?

Yo por mi parte podría decir que 4 gatos, pero siendo realistas diría que 3 de los que han "actuado" en el LIVE, Hunter, Temper y Edward, por el resto no pondría la mano en el fuego.

Y si, ya me pueden caer palos, pero vuestro barcelonismo es ridículo, 4-0 en casa tras el primer partido perdido de los últimos 28 y hostias y más hostias, haceroslo mirar en serio, que algunos cuando éramos unos pipiolos que salíamos un sábado a beber calimotxo nos ilusionábamos y llorabamos de alegría viendo un 0-6 en Anoeta con Alfonso convertido en actor principal.

En fin...


Calamardo, a lo mejor estas en un error, pero te sacaré de el. Mira los que jugaban hoy vestían de blanco, y juegan cuando son locales en Madrid....

... pero no son el Madrid. Son el Rayo. Un equipo recién ascendido, cuya administración se la tiene que llevar un juez, porque está en proceso concursal, que hoy visitaba el Camp Nou, y que sin hacer nada del otro jueves... pues nos hemos cascado 35 minutos con el corazón en vilo.

¿Que no estamos en el gasparato? por supuesto. ¿Que estamos mucisimo mejor? pues también. Lo que pasa es que nuestro referente es lo que hizimos en Wembley en la final de Champions, y no el equipo de Charly en la Uefa Cup, y hasta llegar a este nivel nos queda mucho, y el tiempo es más bien escaso.

Estonces yo me digo ¿veo al equipo más seguro, confiado y menos nervioso de cara al clasico de aqui a unos días? Puessssssss no. ¿Veo al equipo con más futbol? Puesssssss no. ¿Veo al equipo que ha pegado un paso adelante? puesssssss no.

Y creo que se puede decir. Que el enfermo no mejora. O no mejora lo rápido que le exigimos a la situación (que no es otra que ganar en el Bernabeu, ojo)

Y una cosa: con Gaspart éramos tan barcelonistas e ibas al campo cuando podías, lograbas carnet o entrada, como ahora, aun llevándote un soponcio semanal, y aun cuando te leías el Sport o el EMD y no podías pasar por la garganta el churro del desayuno en el bar, de la mala hostia que te ponía la portada y el fulano del Madrid, que te venia a tocar los webs.

Y por supuesto, ya andábamos por foros, webs, grupos de noticias, y todo lo que nos daba el DSL.

Un saludo desde el averno.
Imagen

Temper
Mensajes: 28755
Registrado: 18 Feb 2010, 17:04

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por Temper » 29 Nov 2011, 23:44

Y ahora uno en castellano le pregunta que por que llora de los aribitros por lo que ha dicho antes.. y dep se pone borde.

Ha dicho.. si bueno lo de piqué lo ha visto todo el mundo pero también vio el fuera de juego de getafe o el penalti de valencia(?) o algo así.
Imagen
REAL MADRID LEGENDS

Avatar de Usuario
zeljko
Mensajes: 17751
Registrado: 27 Dic 2002, 02:32
Ubicación: TAZ

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por zeljko » 29 Nov 2011, 23:47

Cleóbulo escribió:Alexis por fuera y esperando su momento puede llegar a ser un jugador fundamental. Al menos hoy se lo han logrado hacer entender un poquito mejor.


Pero que Alexis es un diamante en bruto tremendo, es un reto para Pep.

ADN Blaugrana
Mensajes: 16073
Registrado: 13 Jun 2005, 15:01
Ubicación: Supporters Barça al Camp Nou i al Palau Blaugrana

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por ADN Blaugrana » 29 Nov 2011, 23:47

Estimat nostre senyor

Sempre tinc el mateix dubte cada cop que haig de fer aquest escrit, i es que no se com m'haig de dirigir a la persona a la que admiro i a la qual li dec la vida, pero per educació i per un absolut respecte m'hauré de dirigir en termes de vosté, ans el contrari crec que seria una falta de respecte.

Com ja sabrà i com es costum cada 29 de novembre, el nostre estimat, respectat, honorable, gloriós, històric i genial F.C. Barcelona, celebrem el nostre 112è aniversari, un aniversari que cada any ens apropa al bicentenari (llàstima però els meus ulls no ho podran veure, espero que els meus fills o nets puguin gaudir tantíssim como ho vaig fer jo en el millor aniversari que he celebrat mai, el centenari.

No només li haig d'agrair que em donés la vida, així com l'oxigen que respiro (barcelonisme) cada dia, tant jo com els meus germans, sino que també m'agradaria expressar-li la meva satisfacció de crear esperança de vida i satisfacció a les llars de molts llocs del planeta
Sóc conscient que vostè, durant el seu moment no es podia arribar a imaginar en que es convertiria el nostre amic F.C. Barcelona avui fa 112 anys, sóc conscient que em passat èpoques molt difícils i vosté sempre ha estat al nostre costat, sempre s'ha jugat la seva integritat per tots nosaltres, i com li vaig dir en cartes anteriores, mai li podré estar agraït per tot el que ha fet vosté, no només per el F.C. Barcelona, sino per la humanitat.
Gràcies al que va fer vosté en el seu dia, avui el F.C. Barcelona representa la lluita constant no només del poble català, sino tambe les constants ganes de viure de molts joves del planeta que la seva unica il.lusió i esperança rau en el F.C. Barcelona, només aquest sentiment i les ganes de seguir endavant fa que la gent que ho passa realment malament oblidi per un instant la seva situació i pugui pensar, viure i actuar com a barcelonista, una manera d'escapar de la vida i dels seus problemes i aixó es quelco m gràcies a vosté.

A vegades crec que tot i això es queda massa curt per els elogis que hauria de rebre vosté, com la institució que un dia ens va permetre nèixer i a la qual debem tot el que som, i tot aixó només ho podia fer el creador, perque vosté no es només el fundador i president del nostre estimat Barça, sino que també es el CREADOR.
Com ja sabrà i el qual repeteixo altre vegada per donar-li les gràcies, tinc el honor, la responsabilitat, l'orgull i un immens plaer de portar al meu cor els més de 25 anys i només visc per arribar a la següent fase, rebre els 50 anys de soci i properament i si vosté m'ho permet, poder arribar als 75 anys de soci, un fet que poquissims barcelonistes han conseguit i espero estar entre els elegits, com aixi també espero i destijo que el dia em mori, em pugui reunir amb vosté i passar l'eternitat junts juntament amb milers i milers de barcelonistes que ara continuen demostrant-li el seu efecte dia rere dia.

Fa un temps el nostre estimat F.C. Barcelona va promoure la idea de col.locar les nostres cendres a casa nostra, a l'estadi del F.C. Barcelona, la casa de tots nosaltres, i evidentissimament seria un enorme plaer romandre per sempre més amb tots els barcelonistes, tot i que encara espero continuar molts anys demostrant el meu efecte cap a vosté, cap al F.C. Barcelona, aixi com al barcelonisme en general, que encara em queda molt camí per recórrer i molt barcelonisme per donar i vendre, ja sap que faig tot el possible per que la familia tingui mes germans i li prometo que faré tot el que sigui possible perque continuem sent l'entitat poliesportiva amb seguidors al planeta.

Les hem viscut de tots colors, junts i espero que continui sent aixi per sempre més, però sap perfectament que sempre em tindrà al seu costat per el que fagi falta, EL QUE FAGI FALTA. Així com també sóc conscient que els nostres amics que ja no estan entre nosaltres, fan exactament el mateix que nosaltres i se que desde el cel celebren els gols com tots nosaltres, cada victoria, cada titol, va dedicat a ells i a vosté.
Per desgràcia no tot en quest vida pot sortir bé, de fet, hi ha gent que viu a costa del nostre estimadissim club, gent que aprofita el caramel més deliciós que ha creat mai la humanitat, es a dir el F.C. Barcelona, per fer els seus negocis personals i se que vosté també ho veu igual que jo i sap perfectament a que m'estic referint, de totes maneres no diré els seu nom perque seria una falta absoluta cap a vosté, aixi com per el 112 aniversari del club, de totes maneres se que en poc temps aquest titella serà desenmascarat per el propi barcelonisme, tot i així em sap molt greu que el seu nom formi part de la nostra història, encara que a pesar d'aquest titella el F.C. Barcelona continuara el seu cami cap a la mes absoluta grandesa on cap entitat ha estat capaç d'arrivar i se que entre tots posarem el que fagi falta per que continui sent aixi.

Respecte a les seccions del F.C. Barcelona, només li puc tornar a agrair una altre vegada més que gràcies a la seva creació avui en dia hi han molt joves que fan realitat el seu somni que no es cap altre que arrivar al primer equip i després lluir amb gran orgull i responsabilitat en el fet de defensar els nostres colors en tots els indrets del planeta.
Desde el 1971, tota secció barcelonista que juga al espectacular, màgic, increible, colossal Palau Blaugrana, ha donat un gir absolutament meravellós i gràcies al fet de disposar d'ell ara mateix les nostres seccions son les millors en la seva especialitat, seccions com ara mateix la de hoquei patins on hi ha passat gent com en llorente (que segurament ara mateix estigui al seu costat com d'altres grans veterans de guerra), o com la secció d'handbol on també hi ha passat gent que hi ha deixat una gran petjada, como per exemple el nostre etern capità barru.

Actualment la secció de futbol sala ha passat d'estar a la divisióo de plata fins a arrivar a ser sino el millor dels millors equips del continent, de fet, la temporada anterior vem guanyar la nostre primera lliga de la historia i actualment estem classificats per jugar la final four (i com sempre tant vosté com la resta de barcelonistes ens empenyen cap al següent gol), i es que qui ha vist aquest equip fa uns anys i qui el veu ara, sens dubte un plaer immens, un plaer com el fet de ser del Barça i dir-ho ben alt.

El fet de ser Barcelonista comporta una gran responsabilitat, no només per el fet de ser Barcelonista, sino també de cara a la humanitat representa una lluita constant i com en aquesta vida hi han bons i dolents i nosaltres representem el bé, hem de lluitar dia a dia amb dimonis que representen tot el contrari i el qual intenten (sense aconseguir-ne res) fer mal a la nostre salut, intenten fer-nos mal als humans amb arts poc ètiques, així com disposar d'una gran mafia que intenta fer-nos mal constantment, tot i aixi, la nostre familia es la més poderosa de la terra i no es deixa trepitjar per aquesta escòria malvada sense escrúpols.

Sap perfectament que mai ens rendirem i mai posarem l'altre galtona, encara que hi ha gent infiltrada com l'actual president que s'entestin a demostrar el contrari, pero be´ni posant-nos aquest heretge com a gestor, pero mai aconseguiran el que es proposen, en canvi nosaltres, els humans, sempre tirem endavant encara que els dimonis intentin fer veure el que no es, pero vaja, es el pa de cada dia, tot i així ens en sortirem i acabrem amb aquest càncer que intenta fer-nos mal.

He de dir-li que l'estimo amb bogeria, l'admiro i tot el que fa em serveix per la meva vida diaria, viure el dia a dia enamorat de vosté i d'aquest sentiment, es quelcom indescriptible, no tinc paraules per expressar-li els meus sentiments, pero estic enamorat de vosté i del F.C. Barcelona, es quan li puc dir ara mateix (quan ens reunim d'aquí uns anys, espero que em dediqui ni que sigui 2 minuts per fer-li una forta abraçada.

Cordialment, i eternament agraït un dels seus deixebles i un dels seus soldats, ADN Blaugrana.
T'estimo deu nostre senyor, t'estimo general Gamper, t'estimo F.C. Barcelona.

HI HA UNA GRADA QUE VIU PER TU
QUE NO DEIXA MAI D'ANIMAR
EEEEEEEEEEOOOO
F.C. BARCELONA !!!!!

Visca el Barça !!!!
Última edición por ADN Blaugrana el 30 Nov 2011, 00:15, editado 1 vez en total.
Imagen



Supporters F.C. Barcelona 1899
whatever it takes !!!

CJ Wallace
Mensajes: 7557
Registrado: 22 Ago 2011, 19:15

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por CJ Wallace » 29 Nov 2011, 23:48

:llanto: :campeon:
Imagen

Nuñito
Mensajes: 19034
Registrado: 12 Abr 2008, 21:49
Ubicación: Vasolechecongalletas

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por Nuñito » 29 Nov 2011, 23:49

Luci es como el Arús, que como no tiene motivos para criticar a Dep lo hace por escupir demasiado. True story, le critica por escupir demasiado. Sé que si no habláramos de Arús no me creeríais, pero de verdad, le critica por escupir demasiado :D

¡Cuán adentro la tenés!
Hendrik Johannes Cruijff.
Imagen
Imagen
Hexaplete.
Pásame la piel.
Els habitants de Qatar són feliços.

Avatar de Usuario
Luffo_12
Mensajes: 7430
Registrado: 30 May 2011, 09:04
Ubicación: Vilanova i la Geltrú

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por Luffo_12 » 29 Nov 2011, 23:50

:forofan: :forofan: :forofan: :forofan: :forofan:
:amor:
Imagen
Baixa al carrer i participa. No podran res davant d’un poble unit, alegre i combatiu.
@SenyorLamarcus

deivyt
Mensajes: 10035
Registrado: 28 Feb 2006, 17:43

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por deivyt » 29 Nov 2011, 23:51

Joan :D :D :D :D :D :D :D :D Gamper

Nuñito
Mensajes: 19034
Registrado: 12 Abr 2008, 21:49
Ubicación: Vasolechecongalletas

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por Nuñito » 29 Nov 2011, 23:54

Gran ADN.
Hendrik Johannes Cruijff.
Imagen
Imagen
Hexaplete.
Pásame la piel.
Els habitants de Qatar són feliços.

_Calamardo_
Mensajes: 3897
Registrado: 18 Feb 2011, 00:17

Re: BARÇA 11/12: Mucha suerte a nuestro jefesito, Javier M.

por _Calamardo_ » 29 Nov 2011, 23:55

Luci, en serio, el barcelonismo no te merece, eres demasiado para nosotros.

Fuiste al campo hoy? Es fácil imaginar leyendo tus comentarios y tu opinión que serías de los que pitaste a Villa porque claro, no rinde como se esperaba de él.

Pues muy bien, a mi me parece perfecta tu manera de pensar, ridícula pero perfecta, estás en tu derecho, igual que yo estoy de criticar esa forma de actuar.

3 Ligas y 2 Champions en los últimos 3 años, pero oye, pitos , pitos, que es lo que les jode...

No sabemos apreciar lo que tenemos, nunca lo hemos sabido hacer.
Imagen

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 26 Abr 2024, 09:58