SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --
Cuenta cómo va tu equipo autonómico, regional, municipal...
Moderadores: hastrakan, Jack Bauer (UAT)

mcamps154
Mensajes: 88
Registrado: 08 Nov 2009, 23:16

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por mcamps154 » 01 Mar 2012, 21:12

Així m'agrada Carlos! que t'animis amb el foro! jajaja

I no em facis la rosca!!! que em faràs posar vermell!!! jajaja :oops: :oops:

Vaig a fer la quiniela, a veure si mantenim el nivell d'això i seguim escrivint una mica entre tots!

PASTISSERIES ADRIA VILANOVENCA - C.B. BELLPUIG B [2]
La lògica diu que guanyarà Bellpuig, els de vilanova van començar la lliga animats però s'han anat desinflant mica a mica.

C.B. TREMP B - KOMAK TORA [1]
Torà sempre dona guerra, però fora de casa són menys forts i Tremp té, com tots sabem, un equipàs.

CATALANA FARRATGES BELLVIS - C.B. CERVERA MOBEL LINEA [1]
Un altre partit difícil que tenim aquest cap de setmana. A casa no podem fer el ruc, s'ha de guanyar!

C.B. PONTS - C.B. SECA AMBIT (S-21) [1]
Partit de la Jornada? Crec que guanyarà el Ponts perquè juguen a casa, tot i que no descarto que Secà pugui guanyar i segur que serà un bon partit.

BAC AGRAMUNT - NATURAL OPTICS MOLLERUSSA B [2]
Tot i que la pista d'Agramunt és difícil em sembla que Mollerussa pot guanyar-hi. Partit difícil i important pels dos equips.

MARISTES MONTSERRAT B - C.B. JUNEDA ENDERROCS CIVIT [1]
Imagino que a casa hauria de guanyar Maristes, però que no es despistin.

C.B. ALTA RIBAGORÇA - CEP TALLERS GERALE VALLFOGONA [1]
Tot i que Vallfogona ha millorat, a Pont de Suert aposto per una victòria local.

C.B. BALAGUER (S-21) - CENG - CALVET [2]
La bona victòria de la setmana passada els donarà moral als d'Artesa. A més em sembla que dos dels importants del Balaguer estan o han estat lesionats.


Partit Extra (el que teniem aplaçat per la copa federació i jugarem demà)

C.B. BELLPUIG B - CATALANA FARRATGES BELLVIS [2]

Hem de guanyar els dos partits aquest cap de setmana si volem recuperar el liderat.
Serà difícil la pista del Bellpuig, fan una defensa molt bona i és difícil anotar, defensivament són un dels millors equips de la lliga. Tocarà fer un bona partit per poder-los guanyar.



Que vagi bé :cosuverde:
-------------------------------------------------------------------------------------

No puedes elegir el modo de perder, pero si puedes elegir cómo recuperarte para ganar la próxima vez (PAT RILEY).

labomba_11
Mensajes: 21
Registrado: 10 Feb 2007, 13:45
Ubicación: Mollerussa

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por labomba_11 » 02 Mar 2012, 10:05

Bueno doncs una setmana més tornarem a fer la travessa! vava que aixo s'anima!



PASTISSERIES ADRIA VILANOVENCA - C.B. BELLPUIG B [2]
Vilanova veig o sembla que ja no tenen l'ambició ni la paciencia d'aquell equip de principi de temporada que els va portar a guanyar un partit! I bellpuig, es bellpuig aixi que victòria visitant al derbi!

C.B. TREMP B - KOMAK TORA [1]
Torà no l'he vist ni hi he pogut jugar però el que està clar, és que tremp és tremp i més a casa! Té un equipàs i si juguen com saben,pocs equips poden fer-li front! victòria local!

CATALANA FARRATGES BELLVIS - C.B. CERVERA MOBEL LINEA [1]
Victòria local, no se si més o menys amplia però n'estic segur que guanyarà Bellvís. Cervera té un equip molt majo i jove, però aquesta segona volta s'han desinflat una mica, tot i això segur que donaran guerra!

C.B. PONTS - C.B. SECA AMBIT (S-21) [1]
Estic d'acord amb el marc camps, en que potser el partit de la jornada! Dos equips joves, amb ganes de correr i tècnicament molt bons! De totes maneres, tot i que secà plantarà cara, crec que victòria local.

BAC AGRAMUNT - NATURAL OPTICS MOLLERUSSA B [2]
Partit importantíssim per a nosaltres! Després de jugar dos partits seguits contra dos dels líders de la categoria, ara ens ve la nostra lliga i el primer partit important és aquest dissabte contra agramunt! Així de clar: si juguem com contra bellvís ens emportarem una derrota molt dura, si juguem com contra Tremp, podem emportar-nos la victòria! Demà a les 6 o sabrem!

MARISTES MONTSERRAT B - C.B. JUNEDA ENDERROCS CIVIT [1]
Maristes a casa està molt fort i crec que serà una victòria local. De totes maneres és un partit important pels dos equips ja que estan si fa o no fa a les mateixes posicions.

C.B. ALTA RIBAGORÇA - CEP TALLERS GERALE VALLFOGONA [1]
Alta ribagorça a casa té bastant bons resultats, i tot i que vallfogona ha millorat molt crec que guanyarà l'alta ribagorça, tot i que si guanyes el vallfogona ens faria un favor.

C.B. BALAGUER (S-21) - CENG - CALVET [2]
Tot i que artesa a fora baixa bastant el nivell, balaguer crec que té bastants jugadors lesionat i crec que artesa pot guanyar aquesta setmana a la capital de la noguera!


Partit Extra

C.B. BELLPUIG B - CATALANA FARRATGES BELLVIS [2]

Amb permís del ponts-secà, serà un dels partits més interessants del cap de setmana! Espero que sigui un bon partit on pot passar de tot pero crec que la veterania dels de Bellvís els donarà la victòria!

Bueno això és tot, espero que aquesta setmana n'encerta més!

PD: per cert marc camps, a quina hora jugueu avui contra Bellpuig que potser em passaria! ja em diras algo!

Bona setmana i bon bàsquet!!!
we go step by step!

Que el miedo a fallar no te impida a jugar!

Random
Mensajes: 7
Registrado: 21 Feb 2012, 13:48

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por Random » 02 Mar 2012, 14:06

el partit d'avui a bellpuig es a les 9 a la pista "petita"

mcamps154
Mensajes: 88
Registrado: 08 Nov 2009, 23:16

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por mcamps154 » 02 Mar 2012, 14:28

el partit d'avui a bellpuig es a les 9 a la pista "petita"


jajajaj prevec zona tancada tot el partit,no?

Llàstima, encara no m'he estrenat a la pista gran (a part del 3x3 de l'estiu) :travieso:

Random, qui ets? quin nº portes? :botar:
-------------------------------------------------------------------------------------

No puedes elegir el modo de perder, pero si puedes elegir cómo recuperarte para ganar la próxima vez (PAT RILEY).

Random
Mensajes: 7
Registrado: 21 Feb 2012, 13:48

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por Random » 02 Mar 2012, 14:46

...
Última edición por Random el 23 Nov 2015, 17:48, editado 1 vez en total.

mcamps154
Mensajes: 88
Registrado: 08 Nov 2009, 23:16

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por mcamps154 » 02 Mar 2012, 14:47

PD: per cert marc camps, a quina hora jugueu avui contra Bellpuig que potser em passaria! ja em diras algo!



Juguem avui divendres a les 9! Tmb t'ho he posat al facebook!
-------------------------------------------------------------------------------------

No puedes elegir el modo de perder, pero si puedes elegir cómo recuperarte para ganar la próxima vez (PAT RILEY).

mcamps154
Mensajes: 88
Registrado: 08 Nov 2009, 23:16

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por mcamps154 » 02 Mar 2012, 14:49

10
Sóc de primer any

sóc nobato al foro

però avui no se si jugare



A veure si animem una mica més el foro entre tots!

Jo sóc el 5 del Bellvís! suposo que ja ho hauràs llegit per algun lloc! :brindo por eso:
-------------------------------------------------------------------------------------

No puedes elegir el modo de perder, pero si puedes elegir cómo recuperarte para ganar la próxima vez (PAT RILEY).

Entrenador1987
Mensajes: 202
Registrado: 10 Nov 2009, 15:56

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por Entrenador1987 » 04 Mar 2012, 18:10

Ahir, FATAL. Ni amb una escala les hauriem ficat...

Només felicitar al Juneda per el sòlid partit que va fer.

Salut

mcamps154
Mensajes: 88
Registrado: 08 Nov 2009, 23:16

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por mcamps154 » 12 Mar 2012, 21:53

Algú pot explicar per què Tremp ha perdut amb Cervera?


Van anar 4 gats els de Tremp?
-------------------------------------------------------------------------------------

No puedes elegir el modo de perder, pero si puedes elegir cómo recuperarte para ganar la próxima vez (PAT RILEY).

expert
Mensajes: 263
Registrado: 10 Mar 2008, 13:56

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por expert » 13 Mar 2012, 13:15

Suposo que van anar 4 gats, els que van vindre a veure el nostre partit contra vosaltres.
"El lo que hay" quan van poquets, baixen de nivell un ou.

Expert

j.a.20
Mensajes: 100
Registrado: 06 Oct 2008, 21:59
Ubicación: Relativa.........

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por j.a.20 » 18 Mar 2012, 20:26

Torà dona la sorpresa a camp de Maristes de +3.

Els que ho van anar que facin una mica de crònica, però jo puc dir que Torà anaven 6 i sense entrenador (o sigui jo :P ).
HAY DOS COSAS INFINITAS: EL UNIVERSO Y LA ESTUPIDEZ HUMANA. Y DEL UNIVERSO NO ESTOY SEGURO.

Entrenador1987
Mensajes: 202
Registrado: 10 Nov 2009, 15:56

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por Entrenador1987 » 18 Mar 2012, 20:49

Felicitats al Torà per la victòria! Vau fer una segona part per recordar ;)
Un aplaudiment pel vostre Fair Play :brindo por eso:

Algú que sigui imparcial que faci la crònica... prefereixo restar en silenci i mossegar-me la llengua :wink:

janvan
Mensajes: 335
Registrado: 05 Feb 2007, 22:41
Ubicación: Torà City

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por janvan » 19 Mar 2012, 00:24

Entrenador1987 escribió:Felicitats al Torà per la victòria! Vau fer una segona part per recordar ;)
Un aplaudiment pel vostre Fair Play :brindo por eso:

Algú que sigui imparcial que faci la crònica... prefereixo restar en silenci i mossegar-me la llengua :wink:


Bones!
Potser no seré imparcial perquè era a pista, però donaré el meu modest punt de vista. Crec que la zona a la segona part, jugant quinze minuts amb 5 per lesió d'un nostre, no us va anar gaire bé. La pressió a tota pista amb individual us hagués anat més bé contra 5. I el fet de les queixes tampoc us va afavorir que diguem. Potser us va faltar agresivitat. Pel que fa a nosaltres, jo, vaig sortir molt content per guanyar en un camp difícil amb les condicions i perdent de 17 a la mitja part. L'encert final nostre al tir lliure també va ser important. Els triples ens va fer molt mal, però el canvi de zona ens va anar bé. No sé. Crec que si us haguéssiu centrat més al partit i no a les queixes, us hagués servit per estar al partit i possiblement emportar-vos la victòria, juntament amb el que he comentat abans. A tot això, us desitjo molta sort en els pròxims partits!!!

Salut i rock!!

stasky
Mensajes: 18
Registrado: 19 Mar 2012, 11:59

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por stasky » 19 Mar 2012, 12:13

Jo vaig veure la remontada del Tora, i per mi les claus van ser la pressió de Maristes a la segona part, que els hi costava molt recuperar enrere i va permetre canastes facils; la zona del Tora, eren 6 jugadors crec i era casi obligada, i els hi va sortir be, crec que el maristes no la va acabar de atacar be, estaven molt estatics amb pases i sense intentar pentetrar la zona, el Tora solament havia de bascular...
Pero clarament les tecniques, el arbitre esta clar que es pot equivocar, i esta clar que se't pot anar el cap i dir-li qualsevol cosa, pero lo que no pots fer es despres de que et pitin 3 tecniques gairebe seguides tu segueixis queixante ostensiblement!! Crec que al final van ser 7!!! les tecniques pitades en contra del Maristes, 14 tirs lliures regalats i a part la desestabilització psicologica que aixo dona. Això va acabar de fer remontada del Torà.
Salutacions

janvan
Mensajes: 335
Registrado: 05 Feb 2007, 22:41
Ubicación: Torà City

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por janvan » 19 Mar 2012, 14:33

stasky escribió:Jo vaig veure la remontada del Tora, i per mi les claus van ser la pressió de Maristes a la segona part, que els hi costava molt recuperar enrere i va permetre canastes facils; la zona del Tora, eren 6 jugadors crec i era casi obligada, i els hi va sortir be, crec que el maristes no la va acabar de atacar be, estaven molt estatics amb pases i sense intentar pentetrar la zona, el Tora solament havia de bascular...
Pero clarament les tecniques, el arbitre esta clar que es pot equivocar, i esta clar que se't pot anar el cap i dir-li qualsevol cosa, pero lo que no pots fer es despres de que et pitin 3 tecniques gairebe seguides tu segueixis queixante ostensiblement!! Crec que al final van ser 7!!! les tecniques pitades en contra del Maristes, 14 tirs lliures regalats i a part la desestabilització psicologica que aixo dona. Això va acabar de fer remontada del Torà.
Salutacions


Van ser 4 tècniques. Estavem al marcador en aquell moment 44-45 guanyant.

Entrenador1987
Mensajes: 202
Registrado: 10 Nov 2009, 15:56

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por Entrenador1987 » 20 Mar 2012, 00:55


silau
Mensajes: 79
Registrado: 27 Mar 2012, 15:13

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por silau » 27 Mar 2012, 23:23

janvan escribió:
stasky escribió:Jo vaig veure la remontada del Tora, i per mi les claus van ser la pressió de Maristes a la segona part, que els hi costava molt recuperar enrere i va permetre canastes facils; la zona del Tora, eren 6 jugadors crec i era casi obligada, i els hi va sortir be, crec que el maristes no la va acabar de atacar be, estaven molt estatics amb pases i sense intentar pentetrar la zona, el Tora solament havia de bascular...
Pero clarament les tecniques, el arbitre esta clar que es pot equivocar, i esta clar que se't pot anar el cap i dir-li qualsevol cosa, pero lo que no pots fer es despres de que et pitin 3 tecniques gairebe seguides tu segueixis queixante ostensiblement!! Crec que al final van ser 7!!! les tecniques pitades en contra del Maristes, 14 tirs lliures regalats i a part la desestabilització psicologica que aixo dona. Això va acabar de fer remontada del Torà.
Salutacions


Van ser 4 tècniques. Estavem al marcador en aquell moment 44-45 guanyant.


Torà pebrots i pa!

edu10489
Mensajes: 6
Registrado: 16 Abr 2012, 19:41

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por edu10489 » 16 Abr 2012, 19:57

no se qui es el incondicional k apostava per la segona victoria del vilanovenca, pro moltes gracies, llastima k no vam tindre ni possibilitats

edu10489
Mensajes: 6
Registrado: 16 Abr 2012, 19:41

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por edu10489 » 16 Abr 2012, 20:57

BUSCO EQUIP
algu em pot dir on aconseguir els telefons dels equips d'aquest grup B, estic buscant equip pro no se ni per on començar: tinc 23 anys, sóc jugador del vilanovenca i l'any vinent la cosa no pinta gaire bé, en quant a montar equip es refereix. Sé ke la meva procedència no és un gran atractiu per fitxar per qualsevol equip, pro estimo aquest esport i tinc moltes ganes de jugar a bàsquet i millorar. Em faria molta il.lusió k algú confies en mi i jo em deixaria la pell intentant agraïr aquesta confiança amb compromís, treball, companyerisme, a més em conformaria amb jugar pocs minuts, perquè sé k esforçant-me al màxim i treballant cada dia,cada entrenament tinc les aptituds necessaries per guanyar-me la confiança de l'entrenador i dels meus companys. Si algú està interessat en el meu fitxatge o sap d'algun equip k busqui reforçar-se us prego k contesteu aquest missatge, tot i aixi us deixo el meu telèfon i correu electrònic: 606722937 o eduardcomaposada@gmail.com.Hem guanyat 1 partit en tres anys i si alguna cosa té de bo, es que he forjat una moral de ferro i unes ansies brutals de tornar a saborejar el gust de la victòria. Moltes gràcies! I truqueu, k no us en arrepentireu, l'ambició ben canalitzada és font de poder il.limitada.

CCE12
Mensajes: 9
Registrado: 16 Feb 2012, 23:52

Re: SENIOR PROVINCIAL LLEIDA -- Grup B --

por CCE12 » 17 Abr 2012, 09:27

Ei! ets el base del vilanovenca, el que portava com una colzera?

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 29 Mar 2024, 09:14