BAXI MANRESA

visca_tau
Mensajes: 1835
Registrado: 30 Nov 2005, 21:33

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por visca_tau » 20 Jun 2013, 17:18

m@rK escribió:I el primer base qui ha de ser gerard?
Perquè crec que és el que definirà el nivell de l'equip.
Fins a cert punt, ja poden ser molt bons els jugadors, que si no hi ha un base que els hi faci arribar la pilota...


Dues planificacions en aquest tema. S'esperarà més endavant per poder trobar un base interessant titular, que sigui anotador i referencia (buscant, per exemple, un Joe Ragland...). Si, per qualsevol cosa no es pugués tenir aquest titular, el que fitxariem com a suplent passaria a aquest rol. Per això no val Álex i es busca un base més capacitat com Porta...

visca_tau
Mensajes: 1835
Registrado: 30 Nov 2005, 21:33

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por visca_tau » 20 Jun 2013, 17:20

m@rK escribió:
Tronn escribió:Però això ho podrem pagar?


Suposo que la idea es que vindrem a tenir un patrocini similar al que teniem amb Ricoh, per exemple, o inclus superior... mentre que els preus de mercat han baixat molt. Suposo que per aquí es preten poder apuntar alt.


Correcte a ambdues situacions. El nou patrocini és netament superior al d'Assignia, per exemple. I el mercat ha baixat força els seus preus. Ara, un base titular et pot cobrar menys de 100.000 euros...

Edito: Però no digueu res... som pobríssims i no tenim un duro. Aquesta ha de ser la versió "oficial" ;)

mensai123
Mensajes: 3702
Registrado: 24 May 2012, 16:00
Ubicación: Manresa

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por mensai123 » 20 Jun 2013, 17:25

Gerard, dels tres interiors, dos son de la NCAA, l'altre de quina lliga es ? Es per fer-me pajiss :mrgreen:

m@rK
Mensajes: 17816
Registrado: 06 Dic 2003, 18:11
Ubicación: ViscA Catalunya!

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por m@rK » 20 Jun 2013, 17:28

visca_tau escribió:Base / Porta/Pérez / Creus
Troy? / Arco
Blanch/Gladyr / Palsson
O'Leary/Martín/4 titular / ¿Yanev? / Larsen
Coppenrath/Bombazo / Arteaga/Oriola


A veure, amb aquesta base:

Entrenador: Penyarroya (només que sigui perque estigueu tranquils els foreros... )

Base Titular / A. Porta / Creus
Troy DeVries / Salva Arco
Gladyr / Palsson
O'Leary / Yanev / Larsen
Bomba / Arteaga

Amb aquesta plantilla, tindriem problemes de cupos, no?
Son 12 fitxes... 5 cupos.

Creus - Arco - Arteaga ... ¿?


Ja ho tinc, posem Marc Blanch al lloc de Gladyr i Oliver de base titular. :mrgreen:
SOM-HI RESA!! Som i serem ACB!!!

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por TASTET » 20 Jun 2013, 17:43

Clavat al què deia jo...veieu :wink:
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

mensai123
Mensajes: 3702
Registrado: 24 May 2012, 16:00
Ubicación: Manresa

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por mensai123 » 20 Jun 2013, 17:50

Base - Porta - Creus
Blanch - Arco
Gladyr - Palsson
bombazo - bombazo - Larsen
bombazo - Pierre

ito79
Mensajes: 54
Registrado: 25 Sep 2007, 20:11

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por ito79 » 20 Jun 2013, 17:57

Primer que res hola, no soc molt fan d'escriure, pero fa molts de dies que miro el foro del Manresa, i com a malalt del basket, m'agrada explorar el mercat i descobrir jugadors nous i posibles fitxatges per l'equip, i del meu pensar, s'hauria de fitxar jugadors amb molt de risc provinents de lligues menors i en una certa juventut ja que serien mes proxims a la economia del club, juntament amb l'estalvi de fitxar jugadors aixi, podriem aconseguir arrivar a l'Albert i a O'leary i del meu punt de vista fer una plantilla super competitiva. Aqui us la deixo:

Albert- Creus.
Arco- Michael Ojo(jugador amb pasaport britanic(es nort america amb 22 pp amb alts porcentatges de tir)
O'leary-blanch,Palson.
Pep Ortega(Leb) -kervin Bristol( potencia al maxim a jugat a turqui i a Slovenia 12pp i 11 rp)
Arteaga- Arinze Onuaku ( d-league molt fort al pal i en una gran futur, 13pp i 9rp)

Crec que ens quedaria un gran equip. :todos a botar: :todos a botar:

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por Leodavinci39 » 20 Jun 2013, 17:58

Ondia, doncs després d un cafè amb llet m ho miraré amb més calma :mrgreen: Veig que no he entès res de res. Suposo que l emoció de Peñarroya + Gladyr m ha trasbalsat :botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por vittiman » 20 Jun 2013, 18:10

M'AGRADA:

-Peñarroya
-"La Bomba interior"
- El plantejament de bases de cara l'any vinent
- Retorn de Oriola y Larseen si esta per jugar, clar. Joves pivots amb clar creixement.

PLE DE DUBTES:

- El joc exterior. Gladyr m'encanta sentimentalment parlant, pero si continua sent irregular no ens servirà la seva incorporació.
-Arco necesitem un pas endavant, sino no ens servirà
- Blanch decisiu a la LEB, però necesitem el mateix a l'ACB i em temo que no serà referència a la màxima divisió.
-Devries TAN de bo, PERÒ NECESSITA COMPLEMENTS MÉS REGULARS. Sol acaba massa desgastat.

Masses dubtes per fora, necesitem algo més contrastat sota el meu punt de vista.

- Yanev coninuitat o no?? dependrà molt del nivell dels titulars.

NO M'AGRADA:

- Coppenharth
- Palsson, una plaça que llencem sota el meu punt de vista, i més si la resta d'exteriors son dubtosos de rendiment.
- Que surtin tants noms i espatllem el factor sorpresa.


CONCLUSIÓ:

- Segurament algun si, però n'estic segur que alguns dels noms NO sortiran a la llum i els fitxarem. L'estiu seran MOLT I MOLT LLARG, i més perquè el tema econòmic estarà molt igualat i tothom apurarà fins a última hora per caçar a alguna bomba.

Jo m'estimo més que la cosa vagi lent ai per llarg però que no fallem com l'any passat.


Salut! SOM-HI RESA!

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por julifb2002 » 20 Jun 2013, 18:13

Gladyr :amor:
DeVries :amor:
O'Leary :amor:
Guille Rubio :amor:
Sinanovic m'encaixa com a 3r interior. Si se sent important potser fins i tot li treurem suc.

Noms així realment motiven... :botar:
Tancat no hi ha res, però ens donarà per fer posts durant mooooolt temps :P


Porta ? :roll:
Coppenrath de pivot titular a ACB :roll: ?
I no entenc la dèria per Marc Blanch, si no és per cupos.
I Palsson ens el quedem perque juga quasi gratis.


El bombazo ha de venir de la NCAA? :roll: ... Melons per obrir es consideren bombazos?
Per bombazo y "pensando en grande" jo entenc un fixatge estil Doellman. Un Nivins (que venia de la NCAA) no el veig un bombazo.

En qualsevol cas, in Pere we trust !! :rodar:

time-out
Mensajes: 541
Registrado: 28 Oct 2007, 23:30

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por time-out » 20 Jun 2013, 18:16

Confirmado PEÑARROYA entrenador del Manresa

mensai123
Mensajes: 3702
Registrado: 24 May 2012, 16:00
Ubicación: Manresa

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por mensai123 » 20 Jun 2013, 18:21

time-out escribió:Confirmado PEÑARROYA entrenador del Manresa


Jo no veig enlloc que estigui CONFIRMAT.

Pirlo_Cesc
Mensajes: 3433
Registrado: 08 Mar 2008, 14:09

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por Pirlo_Cesc » 20 Jun 2013, 18:22

Jo tenia entes que el perfil del tercer base el compliria Javi (aixi també tens un cupo més)
La Barra del Nou Congost: https://barranoucongost.com/

Pirlo_Cesc
Mensajes: 3433
Registrado: 08 Mar 2008, 14:09

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por Pirlo_Cesc » 20 Jun 2013, 18:26

julifb2002 escribió:Gladyr :amor:
DeVries :amor:
O'Leary :amor:
Guille Rubio :amor:
Sinanovic m'encaixa com a 3r interior. Si se sent important potser fins i tot li treurem suc.

Noms així realment motiven... :botar:
Tancat no hi ha res, però ens donarà per fer posts durant mooooolt temps :P


Porta ? :roll:
Coppenrath de pivot titular a ACB :roll: ?
I no entenc la dèria per Marc Blanch, si no és per cupos.
I Palsson ens el quedem perque juga quasi gratis.


El bombazo ha de venir de la NCAA? :roll: ... Melons per obrir es consideren bombazos?
Per bombazo y "pensando en grande" jo entenc un fixatge estil Doellman. Un Nivins (que venia de la NCAA) no el veig un bombazo.

En qualsevol cas, in Pere we trust !! :rodar:

a mi això també em fa por...si la bomba ha de venir de la NCAA hi ha un risc molt elevat de que es quedi en un petardo...però bé, la parella Capdevila-Peñarroya pot fer grans coses.
La Barra del Nou Congost: https://barranoucongost.com/

mensai123
Mensajes: 3702
Registrado: 24 May 2012, 16:00
Ubicación: Manresa

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por mensai123 » 20 Jun 2013, 18:31

Pirlo_Cesc escribió:
julifb2002 escribió:Gladyr :amor:
DeVries :amor:
O'Leary :amor:
Guille Rubio :amor:
Sinanovic m'encaixa com a 3r interior. Si se sent important potser fins i tot li treurem suc.

Noms així realment motiven... :botar:
Tancat no hi ha res, però ens donarà per fer posts durant mooooolt temps :P


Porta ? :roll:
Coppenrath de pivot titular a ACB :roll: ?
I no entenc la dèria per Marc Blanch, si no és per cupos.
I Palsson ens el quedem perque juga quasi gratis.


El bombazo ha de venir de la NCAA? :roll: ... Melons per obrir es consideren bombazos?
Per bombazo y "pensando en grande" jo entenc un fixatge estil Doellman. Un Nivins (que venia de la NCAA) no el veig un bombazo.

En qualsevol cas, in Pere we trust !! :rodar:

a mi això també em fa por...si la bomba ha de venir de la NCAA hi ha un risc molt elevat de que es quedi en un petardo...però bé, la parella Capdevila-Peñarroya pot fer grans coses.


Si ho he entés bé diu, que vindran 3 interiors de gran nivell, 2 de la NCAA i un altre, aquest altre deu ser la bomba.

PD: si de la NCAA vingués Muscala :amor: , no seria una bomba :travieso: , sino una bomba atòmica :mrgreen:
Última edición por mensai123 el 20 Jun 2013, 18:37, editado 1 vez en total.

ito79
Mensajes: 54
Registrado: 25 Sep 2007, 20:11

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por ito79 » 20 Jun 2013, 18:32

Pirlo_Cesc escribió:
julifb2002 escribió:Gladyr :amor:
DeVries :amor:
O'Leary :amor:
Guille Rubio :amor:
Sinanovic m'encaixa com a 3r interior. Si se sent important potser fins i tot li treurem suc.

Noms així realment motiven... :botar:
Tancat no hi ha res, però ens donarà per fer posts durant mooooolt temps :P


Porta ? :roll:
Coppenrath de pivot titular a ACB :roll: ?
I no entenc la dèria per Marc Blanch, si no és per cupos.
I Palsson ens el quedem perque juga quasi gratis.


El bombazo ha de venir de la NCAA? :roll: ... Melons per obrir es consideren bombazos?
Per bombazo y "pensando en grande" jo entenc un fixatge estil Doellman. Un Nivins (que venia de la NCAA) no el veig un bombazo.

En qualsevol cas, in Pere we trust !! :rodar:

a mi això també em fa por...si la bomba ha de venir de la NCAA hi ha un risc molt elevat de que es quedi en un petardo...però bé, la parella Capdevila-Peñarroya pot fer grans coses.

Quan no hi han diners es te que fer treballar el cap,ser Capdevila no es ser Creus que ara anira i fitxara per 4 milions d'euros a spanoulis, aixi asta la portera de mi casa que va dir nuñez!!! :demonio: :demonio:

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por #gladyr# » 20 Jun 2013, 18:45

M'apareixen 2 dubtes :

1.- No entenc com tots podeu seguir posant a Oriola com a 5, serà 4 suplent o 5è interior, pero és un 4 !!!!!!

2.- Leo, tu deus ser molt ric, no ? Et gastes amb cafes amb llet el que no està escrit...

Renfroe / Dani P / Creus
Blanch /Arco
Gladyr / Yanev / Palsson
O'leary / Oriola
Joseph Jones / Arteaga

On dieu que s'ha de firmar ??????

PD : Ahir pel congost entrenant hi havia un negre interior !!!! Ni idea de qui era, no l'havia vist mai, no sé si és algú que està a prova o simplement algun conegut que s'entrena per no perdre la forma. Ara bé, jo no l'he vist mai ni a ACB ni Leb, ni em sona de cap equip mig conegut d'Europa... No era gaire alt, però un armari, 2,05-2,06 màxim. Molt semblant a Joseph Jones del CAI.

ito79
Mensajes: 54
Registrado: 25 Sep 2007, 20:11

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por ito79 » 20 Jun 2013, 18:49

#gladyr# escribió:M'apareixen 2 dubtes :

1.- No entenc com tots podeu seguir posant a Oriola com a 5, serà 4 suplent o 5è interior, pero és un 4 !!!!!!

2.- Leo, tu deus ser molt ric, no ? Et gastes amb cafes amb llet el que no està escrit...

Renfroe / Dani P / Creus
Blanch /Arco
Gladyr / Yanev / Palsson
O'leary / Oriola
Joseph Jones / Arteaga

On dieu que s'ha de firmar ??????

PD : Ahir pel congost entrenant hi havia un negre interior !!!! Ni idea de qui era, no l'havia vist mai, no sé si és algú que està a prova o simplement algun conegut que s'entrena per no perdre la forma. Ara bé, jo no l'he vist mai ni a ACB ni Leb, ni em sona de cap equip mig conegut d'Europa... No era gaire alt, però un armari, 2,05-2,06 màxim. Molt semblant a Joseph Jones del CAI.

Primer que res algu sap exacte el que hi ha pressupostat per tema plantilla?????????????? :alarma: :alarma: :alarma: :alarma:

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por #gladyr# » 20 Jun 2013, 18:52

ito79 escribió:
#gladyr# escribió:M'apareixen 2 dubtes :

1.- No entenc com tots podeu seguir posant a Oriola com a 5, serà 4 suplent o 5è interior, pero és un 4 !!!!!!

2.- Leo, tu deus ser molt ric, no ? Et gastes amb cafes amb llet el que no està escrit...

Renfroe / Dani P / Creus
Blanch /Arco
Gladyr / Yanev / Palsson
O'leary / Oriola
Joseph Jones / Arteaga

On dieu que s'ha de firmar ??????

PD : Ahir pel congost entrenant hi havia un negre interior !!!! Ni idea de qui era, no l'havia vist mai, no sé si és algú que està a prova o simplement algun conegut que s'entrena per no perdre la forma. Ara bé, jo no l'he vist mai ni a ACB ni Leb, ni em sona de cap equip mig conegut d'Europa... No era gaire alt, però un armari, 2,05-2,06 màxim. Molt semblant a Joseph Jones del CAI.

Primer que res algu sap exacte el que hi ha pressupostat per tema plantilla?????????????? :alarma: :alarma: :alarma: :alarma:


Això no és dirà !!!! Ni s'ha de dir, recorda... som molt molt molt molt molt pobres... :D

Chris Obekpa
Mensajes: 14
Registrado: 31 May 2013, 01:47
Ubicación: University of St John'$

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014. Som ACB?

por Chris Obekpa » 20 Jun 2013, 18:56

Uno de los fichajes sera Jeff Withey segun las caracteristicas de pivot que buscais. Un 2, 13 que ha sido segundo maximo taponador del baloncesto universitario. Va a salir bajo en el draft y puede que venga a europa. Seria una enorme incorporacion a priori. Lo dicho, guarden ese nombre porque es mas que posible que se refieran a el cuando dicen "5, ncaa, bombazo".
UNIVERSITY OF ST JOHN'$

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 02:00