1ª NAC. VALENCIANA-TEMP-2016-17
Cuenta cómo va tu equipo autonómico, regional, municipal...
Moderadores: hastrakan, Jack Bauer (UAT)

Arrakatanga33
Mensajes: 334
Registrado: 24 Sep 2010, 13:54

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por Arrakatanga33 » 19 Sep 2013, 12:55

balones-a-mi escribió:¿como veis el grupo de valencia? equipos como el pilar,pto,alcora serian de la zona alta ?? que opinais¿?

De momento en Lliga Valenciana Llíria se ha mostrado fuerte. Del resto ha habido muchos cambios y no me atrevo a mojarme.

zapin-boy
Mensajes: 139
Registrado: 10 May 2006, 16:15

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por zapin-boy » 20 Sep 2013, 16:15

Arrakatanga33 escribió:
balones-a-mi escribió:¿como veis el grupo de valencia? equipos como el pilar,pto,alcora serian de la zona alta ?? que opinais¿?

De momento en Lliga Valenciana Llíria se ha mostrado fuerte. Del resto ha habido muchos cambios y no me atrevo a mojarme.

El Lliria es un excelente equipo, con un juego exterior de un gran talento. Muy bien entrenado, que además de ese talento han mejorado la intensidad defensiva y el ritmo de juego e incorporan dos jugadores muy físicos dentro...conclusión favoritos a la primera plaza.
Alcora...como siempre...pueden fallar algún partido, pero cuando esten todos...muy duros y entre los tres primeros...si aguantan el ritmo por las lesiones y por la duración de la liga.
Claret es una selección de jugadores con buen nivel...si logran formar un grupo será de los de arriba...
Ojo con San José...veteranos de calidad...ganarán muchos partidos...
El resto liga abierta...

balones-a-mi
Mensajes: 74
Registrado: 19 Ago 2011, 02:19

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por balones-a-mi » 25 Sep 2013, 19:49

y al puerto no lo veis entre los favoritos tiene un equipo pequeño pero fisico y joven.

una combinación interesante.

petxum
Mensajes: 68
Registrado: 29 Jul 2011, 18:23

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por petxum » 26 Sep 2013, 23:41

balones-a-mi escribió:y al puerto no lo veis entre los favoritos tiene un equipo pequeño pero fisico y joven.

una combinación interesante.


Estas de broma, no?

jo mateix
Mensajes: 9
Registrado: 27 Sep 2013, 15:32

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por jo mateix » 27 Sep 2013, 15:45

Estic d'acord. Serà una broma. Almenys en el grup nord només hi ha tres equips que realment tenen el nivell de la categoria: Llíria, Claret i l'Alcora (probablement en aquest ordre). La resta... Així i tot, veurem que fan San José i Mislata. No s'espera pràcticament res de la resta d'equips. Una cosa diferent serà el grup sud, i no obstant també hi ha uns equips com Lucentum i l'Alfàs que segurament jugaran una altra lliga (tot i que s'ha de dir que probablement el grup sud tindrà més nivell).
És el que hi ha, o no n'hi ha més. Tant de bo ens enganyem i equips com el Port o Godella, pot ser altres també, donen la sorpresa, els seus entrenadors són molt bons, i tenen bons jugadors, sí, però pocs, insuficients per aguantar una lliga, ni tan sols un partit contra planters més llargs i de qualitat.

balones-a-mi
Mensajes: 74
Registrado: 19 Ago 2011, 02:19

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por balones-a-mi » 27 Sep 2013, 16:56

petxum escribió:
balones-a-mi escribió:y al puerto no lo veis entre los favoritos tiene un equipo pequeño pero fisico y joven.

una combinación interesante.


Estas de broma, no?[/

no no no es una broma e año pasado de godella no se esperaba nada y dieron guerra hasta el ultimo partido asi que nada de bromas amigos.

estos equipos seran jovenes etc pero dan guerra siempre y algun susto daran

colombinn
Mensajes: 12207
Registrado: 07 Abr 2003, 22:11
Ubicación: ALACANT, LA MILLOR TERRETA DEL MON

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por colombinn » 03 Oct 2013, 21:32

Hola a todos!

Os dejo una serie de entrevistas que estoy publicando en mi blog a los entrenadores del grupo B de la Primera Nacional valenciana.

http://www.lucentumblogging.com/2013/10 ... _9820.html

Un saludo

garrido23
Mensajes: 42
Registrado: 23 Sep 2011, 22:09

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por garrido23 » 04 Oct 2013, 21:29

Muy buenas colombin. Gracias por el esfuerzo.

CBM Benifaió
Mensajes: 41
Registrado: 26 Nov 2012, 17:51

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por CBM Benifaió » 05 Oct 2013, 11:58

El proyecto en Nacional del CBM Benifaió se pone en marcha.

Paco Benaiges dirigirá el equipo en su segunda temporada en el club.

Este Domingo llega el esperado debut en casa del ROQUETTE BENIFAIÓ frente a otro de los grandes equipos de la categoría, el C.B. Guardamar y que presentará el proyecto del CBM Benifaió, en una de las temporadas más interesantemente mediáticas de la Primera División Nacional gracias a la presencia del Meridiano Lucentum, equipo que hace dos temporadas estuvo en Liga Endesa ACB y que busca recuperar la merecida posición. Ello ha provocado que los medios nacionales se fijen en el Grupo B de la Primera División de la Federación Valenciana de Baloncesto.

http://www.cbmarcelina.com/index.php?op ... Itemid=177
Imagen
Departament Comunicació CBM Benifaió
www.cbmarcelina.com
www.twitter.com/CBMBenifaio

caragol
Mensajes: 1407
Registrado: 17 Nov 2004, 16:12

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por caragol » 05 Oct 2013, 22:32

Primers resultats d'esta lliga apassionant:
C.B. SUECA 68 -CB. MARISTAS 59
MERIDIANO ALICANTE 58 - 55 L´ALFÀS - P. N. SERRA GELADA
HOTELES RH-C.B. LA VILA 84 - 68 C.B. ESCOLAPIAS - PETRAHER
C.B. JORGE JUAN BATEIG PIEDRA NATURAL 87 - ESET ONTINET 66

El partit del retorn del C.B.Sueca a primera divisió ha tingut dues cares prou diferents, en la primera els dos equips han jugat amb moltes imprecisions i poca intensitat, i solament en els dos últims minuts els visitants han estat més encertats: 20-29, a falta de 3 segons el capità Javi Ortells ha encertat un triple que deixava el 23-29 al descans. En la segona part els suecans han canviat la seua actitud defensiva i ofensiva i el parcial de 45-30 ho diu tot. El partit ha durat quasi 2 hores per la quantitat de personals xiulades en la segona part.
Última edición por caragol el 06 Oct 2013, 00:28, editado 1 vez en total.

Heracles80
Mensajes: 16795
Registrado: 17 Ago 2009, 00:10
Ubicación: Alicante

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por Heracles80 » 05 Oct 2013, 22:53

caragol escribió:Primers resultats d'esta lliga apassionant:
C.B. SUECA 68 -CB. MARISTAS 59
MERIDIANO ALICANTE 58 - 55 L´ALFÀS - P. N. SERRA GELADA
HOTELES RH-C.B. LA VILA 84 - 68 C.B. ESCOLAPIAS - PETRAHER

El partit del retorn del C.B.Sueca a primera divisió ha tingut dues cares prou diferents, en la primera els dos equips han jugat amb moltes imprecisions i poca intensitat, i solament en els dos últims minuts els visitants han estat més encertats: 20-29, a falta de 3 segons el capità Javi Ortells ha encertat un triple que deixava el 23-29 al descans. En la segona part els suecans han canviat la seua actitud defensiva i ofensiva i el parcial de 45-30 ho diu tot. El partit ha durat quasi 2 hores per la quantitat de personals xiulades en la segona part.


Som "Lucentum", sense nom de patrocinador, malaugradament per a nosaltres.

La victoria del Lucentum s'ha fraguat en que físicament han aguantat més que l'Alfaç i a que l'arbitratge ha sigut una miqueta caser, la veritat.

En la grada del CdT, unes 400 ó 500 persones.

Saludos.
padopo escribió:En el coche camino de la iglesia: sois muy grandes, gracias

caragol
Mensajes: 1407
Registrado: 17 Nov 2004, 16:12

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por caragol » 06 Oct 2013, 22:12

Resultats Jornada 1 (06/10/2013)

C.B. JORGE JUAN BATEIG PIEDRA NATURAL 87 - 68 ESET ONTINET
ROQUETTE BENIFAIÓ 50 - 61 C.B. GUARDAMAR
MERIDIANO ALICANTE 58 - 55 L´ALFÀS - P. N. SERRA GELADA
C.B. SUECA 68 - 59 MARISTAS A
DENIA B.C. 69 - 62 ADESAVI A
HOTELES RH-C.B. LA VILA 84 - 68 C.B. ESCOLAPIAS - PETRAHER

zapin-boy
Mensajes: 139
Registrado: 10 May 2006, 16:15

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por zapin-boy » 06 Oct 2013, 23:20

Resultados Jornada 1 (06/10/2013)

EL PILAR A 77 - 81 PICKEN CLARET A
COARCE E.B. VILA-REAL 68 - 72 INALCO L´ALCORA CAIXA RURAL
C.E.B. LLIRIA 82 - 56 C.B. BURRIANA
MISLATA B.C. 65 - 66 ALBOR GODELLA
B.SAGUNT-MORVEDRE 88 - 72 C.P. PUERTO SAGUNTO
SAN JOSE A 77 - 68 COLORES CERAMICOS ONDA

Victorias de los favoritos con la excepción de Mislata que perdío por la mínima contra Godella.
Lliria empieza marcando el terreno. Claret le gana en el derby vecinal al Pilar...pero también sin comodidades.
CBMorvedre gana al Puerto en un intenso partido con dos partes muy distintas en el dominio del juego...
Alcora de muy poco al Vilareal...uff cuanta igualdad...
En una liga tan corta cualquier victoria es un tesoro...

BCCanals
Mensajes: 5
Registrado: 07 Oct 2013, 09:02

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por BCCanals » 07 Oct 2013, 09:35

colombinn, estupendo trabajo y esfuerzo en la elaboracion de las entrevistas.
Un saludo a todos.

zapin-boy
Mensajes: 139
Registrado: 10 May 2006, 16:15

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por zapin-boy » 09 Oct 2013, 00:25

Alla voy a ver si recuperamos los piques...
la quiniela de la jornada... :shock:

Próxima Jornada (13/10/2013)
COLORES CERAMICOS ONDA - EL PILAR A --- (1) Pilar superior pero Onda en su casa se hará difícil ganarle,
C.P. PUERTO SAGUNTO - SAN JOSE A---(2) equipo visitante será de los dificiles para ganar...el juego interior visitante les dará la victoria.
ALBOR GODELLA - B.SAGUNT-MORVEDRE (2) Los de Morvedre tienen hambre...partido para demostrar que van a por todas...
C.B. BURRIANA - MISLATA B.C. (1) burriana debe aprovechar el mal momento de mislata...
INALCO L´ALCORA CAIXA RURAL - C.E.B. LLIRIA (1) partido de la jornada, apuesto por los locales...que cuando vayan a ganar de verdad lo van a hacer...
PICKEN CLARET A - COARCE E.B. VILA-REAL (1) el equipo local no debe tener problemas,,,

jo mateix
Mensajes: 9
Registrado: 27 Sep 2013, 15:32

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por jo mateix » 10 Oct 2013, 12:42

No tinc tan clar el favoritisme de l'Alcora. Pot ser guanyen si tenen tots els hòmens i, a més, un bon partit. El factor camp pot influir en el que sens dubte és el partit de la jornada. Sorpresa i majúscula la del Morvedre, però jo no aniria més lluny. El Port té problemes en la confecció del planter, sobretot en la posició de base. A veure si amb el pas de les jornades es referma l'aposta de Pau (l'entrenador). Confiem en Mislata i el Port per a veure si es redrecen. Aquesta temporada no he vist El Pilar i tinc una pregunta: Continuen fent zona gairebé tot el partit? D'altra banda, Onda sembla un equip molt ben portat però de recursos molt limitats, no sé si donarà per a guanyar...

eduvilla_7
Mensajes: 35
Registrado: 30 Dic 2010, 15:15

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por eduvilla_7 » 10 Oct 2013, 16:37

No conozco mucho a los equipos del grupo B (en el que estoy) pero me atrevo con porra:

C.B. ESCOLAPIAS - PETRAHER - C.B. JORGE JUAN BATEIG PIEDRA NATURAL 1

HOTELES RH-C.B. LA VILA - ADESAVI A 1

MARISTAS A - DENIA B.C. 2

L´ALFÀS - P. N. SERRA GELADA - C.B. SUECA 1

C.B. GUARDAMAR - C.B. LUCENTUM ALICANTE 2

ESET ONTINET - ROQUETTE BENIFAIÓ 2

Preveo que la liga se va a fragmentar en dos, con Lucentum Alfàs La Vila y alguna sorpresa por arriba y el resto luchando por estar en el TOP 6. Suerte a todos

Carlosh04
Mensajes: 23
Registrado: 02 Mar 2011, 10:11

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por Carlosh04 » 11 Oct 2013, 16:41

Habrá que animarse con la quiniela semanal y dar un poco de vida al Foro este que tanta gente lee y tan pocos escriben... : )

C.B. ESCOLAPIAS - PETRAHER - C.B. JORGE JUAN BATEIG PIEDRA NATURAL Apuesto por el equipo Local, jugamos la semana pasada contra ellos y creo que en casa serán rival difícil, sumado a que Novelda en mi opinión fuera de su fortín bajan bastante su nivel.

HOTELES RH-C.B. LA VILA - ADESAVI A Este es fácil...jejeje...ganan los míos, no cabe ninguna duda que los amigos Pascu, Adrián, Germán, Juanjo, Fran y demás nos van a poner el partido muy difícil, pero Victoria Local : )

MARISTAS A - DENIA B.C. No conozco ningún equipo (vi a Denia en el Lucentum-Denia de Lliga Val) apuesto por victoria local, factor cancha, etc...

L´ALFÀS - P. N. SERRA GELADA - C.B. SUECA Super Potencia la de Alfaz...victoria clara de Alfaz.

C.B. GUARDAMAR - C.B. LUCENTUM ALICANTE Partido trampa para los Alicantinos esta noche a las 21h....Sorpersa en Guardamar, victoria MUY ajustada del CBG.

ESET ONTINET - ROQUETTE BENIFAIÓ Si juega Joan Franco y Benifaio están todos, victoria visitante, tengo entendido que el juego interior del ESET ha sufrido bajas importantes.

Un saludo para todos, mucha suerte en vuestros partidos.
Nos vemos por el Basket : )

caragol
Mensajes: 1407
Registrado: 17 Nov 2004, 16:12

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por caragol » 13 Oct 2013, 21:25

Resultats Jornada 2 (13/10/2013)

C.B. ESCOLAPIAS - PETRAHER 69 - 64 C.B. JORGE JUAN BATEIG PIEDRA NATURAL
HOTELES RH-C.B. LA VILA 81 - 63 ADESAVI A
MARISTAS A 78 - 59 DENIA B.C.
L´ALFÀS - P. N. SERRA GELADA 75 - 61 C.B. SUECA
C.B. GUARDAMAR 57 - 66 C.B. LUCENTUM ALICANTE
ESET ONTINET 66 - 79 ROQUETTE BENIFAIÓ

Sobre el nostre partit en Alfàs, el resultat no reflecteix la diferència entre els dos equips ja que a falta de menys de 2 minuts estàvem a 5: 63-58, i amb dos triples fallats l'equip local ha sentenciat en els llançaments lliures, amb un parcial de 12-3 (23 punts de Benzazova)

jo mateix
Mensajes: 9
Registrado: 27 Sep 2013, 15:32

Re: 1ª NACIONAL C.VALENCIANA-TEMP-2013/14

por jo mateix » 15 Oct 2013, 10:40

Bon dia!
Un cop passada la segona jornada sense gaire sorpreses -tot i que s'ha de dir que tenia les meues reserves sobre el partit de l'Alcora-, ja només podem mirar la següent. Podran Onda i Vila-real començar a sumar? També necessita guanyar a la desesperada es el Port, perquè la lliga es curta i començar malament es converteix en una muntanya. La pregunta que també se m'acudeix és la de Petraher, aguantarà el tiró entre els primers? Per a mi els millors són Llíria, Claret i l'Alcora, a partir d'ahí tot el que puguen fer equips com Mislata, Morvedre, El Pilar i Godella és per treure's el barret. I si considerem que San José també es troba davant es perfila un grup nombrós per a lluitar per la postemporada. Finalment, comentar sobre els dos partits de la jornada; el primer és el Claret - Llíria, pot ser favorit el local, per ser-ho i per tindre el planter més llarg i de qualitat, però ja se sap que a un partit i contra homes de qualitat tot pot passar... També tinc reserves per al partit de Mislata - L'Alcora; de primeres favorits els visitants, però sempre ha sigut un equip que baixa molt quan juga fora, i Mislata sempre és una pista dura... Ja veurem.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 25 Abr 2024, 15:17