BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 19 Oct 2015, 08:05

Sandul la única cosa que té és que batrà el rècord Guiness de personals per minut. :todos a botar:

No ho he mirat però deu anar sobre la 1 falta personal per minut que està en pista :roll: És entrar en pista i abans de 30 segons ja li han xiulat la 1a :mrgreen: I Musli no pot jugar 33 minuts cada partit 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por rfccreus » 19 Oct 2015, 08:08

mania cap el contrari Sandul com a tercer pivot es perfecte, però molt be deixem el debat de canvis i esperem els propers partits que tenim que son Andorra i a casa amb el Joventut que segurament son una mica superiors a nosaltres però que tampoc tenen molta pinta de jugar els play off i per cert Simon sempre se a dit que te qualitat el únic que va una mica a la seva bola i en el cas de Thomas si els dos partits de lliga juga 15 minuts i es el base titular dons alguna cosa falla

TASTET
Mensajes: 48385
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por TASTET » 19 Oct 2015, 08:09

Leo, si s ha pagat el que s ha pagat no es perque no s hagi volgut pagar mes. Sandul defensivament es bo, hi posa intensitat i tot i que comet moltes faltes ja fa una mica el seu paper...i ofensivament es mes justet, tot i que crec que tambe li falta mes confiança, donem-li temps
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por julifb2002 » 19 Oct 2015, 08:34

No ens flipem, que Estudiantes és, un cop més, una banda 8-)
I segur que aquests a mitja temporada porten jugadors de molt més nivell del que ara tenen :(

Assegurar victòries a casa amb rivals com Estu, Fuenla, GBC, etc serà clau. Bona feina ahir :brindo por eso:

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por irontms » 19 Oct 2015, 09:18

rfccreus escribió:mania cap el contrari Sandul com a tercer pivot es perfecte, però molt be deixem el debat de canvis i esperem els propers partits que tenim que son Andorra i a casa amb el Joventut que segurament son una mica superiors a nosaltres però que tampoc tenen molta pinta de jugar els play off i per cert Simon sempre se a dit que te qualitat el únic que va una mica a la seva bola i en el cas de Thomas si els dos partits de lliga juga 15 minuts i es el base titular dons alguna cosa falla


Potser ha jugat poc perquè ha començat la temporada lesionat no? o això tampoc influeix?

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por rfccreus » 19 Oct 2015, 09:33

molt be esperem que sigui això que el home a començat lesionat i aquest sigui el motiu de que juga poc :shock:

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por masafreak » 19 Oct 2015, 09:45

Bon dia! I mai millor dit!!!
Crec què ja esta tot dit respecte el partit però vull destacar un parell de coses.
Malgrat les bones actuacions de l'equip, estiguem contents però no ens flipem perquè ahir l'Estudiantes no va fer absolutament res. No se si seguiran aquesta línia però van fer una actuació similar a la nostra a Fuenlabrada.

Respecte les meves crítiques de Simons i la manca d'un pivot suplent, resto a l'espera del seguent partit però ahir vaig haver de callar amb el primer. Sandul no em disgusta, però és un pivot "ma de fusta" de 8-10 min per partit i Musli necessita mes descans o no arriba a mitja temporada. Espero què quan torni JJ tinguem la possibilitat de què defensi pivots per suplir a Musli amb solvència.

Respecte els bases, em preocupa una mica què Thomas baixi tant malament la bola. Alex no ens enganyem, va fer els punts al final. Va sortir al minut 7 amb uns 13 punts a sobre i ens van recuperar ràpidament amb passes als peus i penetracions impossibles. Tot i tenir un final de partit brillant i deixar a Thomas descansar una bona estona (l'estirada del marcador va ser novament amb Thomas a la pista), l'entrada de l'Alex es un handicap defensiu mes gran que el forat de la capa d'ozó. No passa ni un bloc (ni per davant ni per darrere), no aguanta ni una penetració en 1x1 i segueix éssent l'etern junior. A mi no m'enganyen els números i només espero què Thomas es recuperi mentalment per veure'l jugar 30 minuts i Alex 10.

Ara a pensar en com plantar cara a un súper-Andorra i a repetir la grapa, força i entrega en defensa d'aquest partit.

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por vittiman » 19 Oct 2015, 09:49

Gran victòria la d'ahir. Important i diria que necessària amb vistes al futur.

El cert és que guió immillorable per sumar el primer triomf de la temporada. Victòria convincent, tothom sumant i aportant i el més important, amb molt bona actitud., des del primer a l'últim sumant en les respectives proporcions. M'agrada que, malgrat sigui evident el lideratge de Musli, tothom suma i aporta i aquesta ha de ser la nostra clau. L'equip, el colectiu.

Dit això, i mirant el calendari, la victòria com he dit era necessària. Ara venen andorra i penya i com sigui em de posar-nos 2-2. De la jornada 5 a la 10 ens ve un tourmalet duríssim.... D'aquests 6 partits en juguem 4 a fora de casa contra rivals molt complicats (gran canaria, madrid, tenerife i obradoiro) i els dos de casa vs murcia i barça.

O el que es el mateix, el mes normal i podsible es aue ens plabtem a la jornada 10 amb un hipotetic 3-7, que seria raonable veient el calendari.

Pot passar de tot, pero més important que mai lligar els 2 més que venen a casa (penya i múrcia).

Salut!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por giripower » 19 Oct 2015, 11:04

Felicitats a tothom per a la victòria d'ahir al Congost, un partit seriós i un equip bastant mes conjuntat del que varem començar l'any passat.

En el meu anàlisi crec que vam guanyar sobretot a causa de l'encert en el llançament de 3, en Musli va fer molt mal a dintre i quan es tancaven sobre ell, generàvem molts tirs de 3. Sorprenenment vaig estar molt tranquil durant moltes estones del partit sobretot l'últim quart, s'ha de veure el dia que no entrin els triples, si baixarem el cul en defensa i si sabrem gestionar un partit igualat.

El que més em va agradar es que a les ales tenim bastant profunditat, i això que Barrera no va jugar... Que Jermaine Thomas sembla que va agafant confiança, esperem que no sigui flor d'un dia, que L'Alex s'està confirmant com a un bon segon base, que de moment ha de fer de primer, que en Roman va fer molts pocs errors i va demostrar veterania fins i tot parlant amb Chase Simon després d'una falta que va protestar molt per a calmar-lo. Que Ricky Sanchez parlava molt amb els companys exercint de líder... i l'Ibon molt actiu a la banqueta movia mes el braços que jo, :mrgreen:

Ara a jugar contra Andorra a veure si podem competir fins al final...

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 19 Oct 2015, 14:09

giripower escribió:Felicitats a tothom per a la victòria d'ahir al Congost, un partit seriós i un equip bastant mes conjuntat del que varem començar l'any passat.

En el meu anàlisi crec que vam guanyar sobretot a causa de l'encert en el llançament de 3, en Musli va fer molt mal a dintre i quan es tancaven sobre ell, generàvem molts tirs de 3. Sorprenenment vaig estar molt tranquil durant moltes estones del partit sobretot l'últim quart, s'ha de veure el dia que no entrin els triples, si baixarem el cul en defensa i si sabrem gestionar un partit igualat.

El que més em va agradar es que a les ales tenim bastant profunditat, i això que Barrera no va jugar... Que Jermaine Thomas sembla que va agafant confiança, esperem que no sigui flor d'un dia, que L'Alex s'està confirmant com a un bon segon base, que de moment ha de fer de primer, que en Roman va fer molts pocs errors i va demostrar veterania fins i tot parlant amb Chase Simon després d'una falta que va protestar molt per a calmar-lo. Que Ricky Sanchez parlava molt amb els companys exercint de líder... i l'Ibon molt actiu a la banqueta movia mes el braços que jo, :mrgreen:

Ara a jugar contra Andorra a veure si podem competir fins al final...


Més que tu?!!!!!!!!!!!!!!! :todos a botar: no m ho crec
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 19 Oct 2015, 14:13

masafreak escribió:Bon dia! I mai millor dit!!!
Crec què ja esta tot dit respecte el partit però vull destacar un parell de coses.
Malgrat les bones actuacions de l'equip, estiguem contents però no ens flipem perquè ahir l'Estudiantes no va fer absolutament res. No se si seguiran aquesta línia però van fer una actuació similar a la nostra a Fuenlabrada.

Respecte les meves crítiques de Simons i la manca d'un pivot suplent, resto a l'espera del seguent partit però ahir vaig haver de callar amb el primer. Sandul no em disgusta, però és un pivot "ma de fusta" de 8-10 min per partit i Musli necessita mes descans o no arriba a mitja temporada. Espero què quan torni JJ tinguem la possibilitat de què defensi pivots per suplir a Musli amb solvència.

Respecte els bases, em preocupa una mica què Thomas baixi tant malament la bola. Alex no ens enganyem, va fer els punts al final. Va sortir al minut 7 amb uns 13 punts a sobre i ens van recuperar ràpidament amb passes als peus i penetracions impossibles. Tot i tenir un final de partit brillant i deixar a Thomas descansar una bona estona (l'estirada del marcador va ser novament amb Thomas a la pista), l'entrada de l'Alex es un handicap defensiu mes gran que el forat de la capa d'ozó. No passa ni un bloc (ni per davant ni per darrere), no aguanta ni una penetració en 1x1 i segueix éssent l'etern junior. A mi no m'enganyen els números i només espero què Thomas es recuperi mentalment per veure'l jugar 30 minuts i Alex 10.

Ara a pensar en com plantar cara a un súper-Andorra i a repetir la grapa, força i entrega en defensa d'aquest partit.


Podem discutir si JJ agrada més o menys (ja saveu què pensó jo :P ) però lo de que jugui de 5 :travieso: ni de broma, vamos :travieso: ! És un 3 que com a molt pot jugar de 4, amb els seus 2 metres pelats.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por rfccreus » 19 Oct 2015, 14:40

es així Juan J Garcia a mes de no ser molt alt no ter molt de cos i es mes un 3,5 que un 4 , per cert el que no jugui Alex Barrera tampoc molt se entén... no seria millor per poc que cobri estalviar ho o fitxar aquest segon pivot estil Arteaga ??

Zach55
Mensajes: 1001
Registrado: 22 Nov 2014, 12:52

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Zach55 » 19 Oct 2015, 14:43

Leodavinci39 escribió:Com que no vaig veure el partit, no puc opinar. Però almenys Thomas s ha salvat de l´ultimatum. Pel què podem pagar, ara com ara no hi ha res millor al mercat. Crec que es menjarà els torrons aquí 8-) .
Cas apart Sandul. No és Rizvic ni de lluny. Ja sé que cobra MOOOOOOOOOOOOOOOLT poc, però Musli es mereix un recanvi de més garanties. Com algún equip ens el prengui (algú ho dubta encara? :-? ) o se´ns encostipi................. Hem de fer un esforç per un 4,5 (Ibekwe acaba contracte el 4 de novembre)

Thomas/ Alex / Roman
Otvertxenko / Barrera
Grigonis / Simon /
Ibekwe / Ricky / JJ Garcia
Musli /Ibekwe / Sandul

PD: Em va sorprendre Ibon fent jugar plegats Simon i Grigonis en força estones del partit. I va funcionar! :P


Sandul ens serveix. Òbviament ens agradaria tenir recanvis de més qualitat, però si una cosa té és que s'esforça molt i treballa pels companys. Si guanya confiança en el futur, podem veure una millor versió d'ell. Ahir va estar 8 minuts a pista, va fer 5 faltes..., d'acord! Però crec que va connectar molt amb el públic del Congost.

Zach55
Mensajes: 1001
Registrado: 22 Nov 2014, 12:52

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Zach55 » 19 Oct 2015, 14:44

Leodavinci39 escribió:
masafreak escribió:Bon dia! I mai millor dit!!!
Crec què ja esta tot dit respecte el partit però vull destacar un parell de coses.
Malgrat les bones actuacions de l'equip, estiguem contents però no ens flipem perquè ahir l'Estudiantes no va fer absolutament res. No se si seguiran aquesta línia però van fer una actuació similar a la nostra a Fuenlabrada.

Respecte les meves crítiques de Simons i la manca d'un pivot suplent, resto a l'espera del seguent partit però ahir vaig haver de callar amb el primer. Sandul no em disgusta, però és un pivot "ma de fusta" de 8-10 min per partit i Musli necessita mes descans o no arriba a mitja temporada. Espero què quan torni JJ tinguem la possibilitat de què defensi pivots per suplir a Musli amb solvència.

Respecte els bases, em preocupa una mica què Thomas baixi tant malament la bola. Alex no ens enganyem, va fer els punts al final. Va sortir al minut 7 amb uns 13 punts a sobre i ens van recuperar ràpidament amb passes als peus i penetracions impossibles. Tot i tenir un final de partit brillant i deixar a Thomas descansar una bona estona (l'estirada del marcador va ser novament amb Thomas a la pista), l'entrada de l'Alex es un handicap defensiu mes gran que el forat de la capa d'ozó. No passa ni un bloc (ni per davant ni per darrere), no aguanta ni una penetració en 1x1 i segueix éssent l'etern junior. A mi no m'enganyen els números i només espero què Thomas es recuperi mentalment per veure'l jugar 30 minuts i Alex 10.

Ara a pensar en com plantar cara a un súper-Andorra i a repetir la grapa, força i entrega en defensa d'aquest partit.


Podem discutir si JJ agrada més o menys (ja saveu què pensó jo :P ) però lo de que jugui de 5 :travieso: ni de broma, vamos :travieso: ! És un 3 que com a molt pot jugar de 4, amb els seus 2 metres pelats.


Quan torni JJ a l'equip, en cas d'estar a pista ell i Ricky Sanchez junts, suposo que seria aquest segon el que es marcaria al 5 rival. Per alçada i pes és obvi, malgrat que en atac Ricky tiri molt més bé que JJ.

Zach55
Mensajes: 1001
Registrado: 22 Nov 2014, 12:52

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Zach55 » 19 Oct 2015, 14:48

rfccreus escribió:es així Juan J Garcia a mes de no ser molt alt no ter molt de cos i es mes un 3,5 que un 4 , per cert el que no jugui Alex Barrera tampoc molt se entén... no seria millor per poc que cobri estalviar ho o fitxar aquest segon pivot estil Arteaga ??


Això potser sí que s'ho podrien haver pensat millor pq tenim 3 exteriors que tindran bastants minuts i importància en el joc (Otverchenko, Simon i Grigonis) i un quart que jugarà més o menys (Montañez) depenent de la situació de partit i de com estiguin els altres 3. Però bé, suposo que Barrera és barat i millor seguir treballant els efectius que tenim i millorar la cohesió.

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por rfccreus » 19 Oct 2015, 15:01

tot això està molt be si guanyem com ahir i Sandul va caure simpàtic per que ho dona tot , però ja anirem veien en properes setmanes i en pivots molt grans que fins i tot Musli tindrà mes problemes de personals cosa que ahir no va passar

ldfm
Mensajes: 1149
Registrado: 22 Ene 2011, 21:18

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por ldfm » 19 Oct 2015, 15:29

Sandul no es Musli pero tampoc es manco. Ahir va fer un 2+0 (no va ficar el tir lliure adicional) amb una jugada força bona, fent una mitja volta de qualitat on va deixar el defensor clavat. En atac te pocs recursos pero els pocs que te son fiables... Per a mi tecnicament es mes bo que Rizvic

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 19 Oct 2015, 15:34

Ricky i JJ són jugadors exteriors, amb alèrgia a la pintura. Sandul està bé com a 5è interior. Però ens cal un 4,5 si o si. Musli no pot jugar contínuament 32 minuts per partit. I no parlem ja si ve un equip d Eurolliga i ens el pren, o si agafa un encostipat. No parlo pas de fitxar-lo ARA, si no d aquí a un mes, o a 31 de desembre que és quan acaba contracte Flis. Ibekwe (contracte d un mes a Alemània) o Omari Johnson (Els Portland no el volen, com ja vaig vaticinar :mrgreen: ) els hauríem de tenir controlats 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

arnauce11
Mensajes: 846
Registrado: 01 May 2012, 19:45

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por arnauce11 » 19 Oct 2015, 15:40

Leodavinci39 escribió:Ricky i JJ són jugadors exteriors, amb alèrgia a la pintura. Sandul està bé com a 5è interior. Però ens cal un 4,5 si o si. Musli no pot jugar contínuament 32 minuts per partit. I no parlem ja si ve un equip d Eurolliga i ens el pren, o si agafa un encostipat. No parlo pas de fitxar-lo ARA, si no d aquí a un mes, o a 31 de desembre que és quan acaba contracte Flis. Ibekwe (contracte d un mes a Alemània) o Omari Johnson (Els Portland no el volen, com ja vaig vaticinar :mrgreen: ) els hauríem de tenir controlats 8-)

Leo... JJ no té alèrgia a la pintura, al contrari, i no té res de 3 ni de 5, és un 4. JJ juga molt més interior que exterior, sinó mireu un partit de puerto rico vs. Rep. Dominicana i mireu on juga... per cert, a vegades de 5 :mrgreen:

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 19 Oct 2015, 15:41

Zach55 escribió:
Leodavinci39 escribió:Com que no vaig veure el partit, no puc opinar. Però almenys Thomas s ha salvat de l´ultimatum. Pel què podem pagar, ara com ara no hi ha res millor al mercat. Crec que es menjarà els torrons aquí 8-) .
Cas apart Sandul. No és Rizvic ni de lluny. Ja sé que cobra MOOOOOOOOOOOOOOOLT poc, però Musli es mereix un recanvi de més garanties. Com algún equip ens el prengui (algú ho dubta encara? :-? ) o se´ns encostipi................. Hem de fer un esforç per un 4,5 (Ibekwe acaba contracte el 4 de novembre)

Thomas/ Alex / Roman
Otvertxenko / Barrera
Grigonis / Simon /
Ibekwe / Ricky / JJ Garcia
Musli /Ibekwe / Sandul

PD: Em va sorprendre Ibon fent jugar plegats Simon i Grigonis en força estones del partit. I va funcionar! :P


Sandul ens serveix. Òbviament ens agradaria tenir recanvis de més qualitat, però si una cosa té és que s'esforça molt i treballa pels companys. Si guanya confiança en el futur, podem veure una millor versió d'ell. Ahir va estar 8 minuts a pista, va fer 5 faltes..., d'acord! Però crec que va connectar molt amb el públic del Congost.


Va estar 6 min. 47 segons :P I si, cau bé, no dic que no. Com a 5è pivot (un Pep Ortega) em val.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 25 Abr 2024, 19:06