BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 03 Ago 2017, 15:50

masafreak escribió:Home home! Fran Guerra sería un súper fixatge!
A aquesta web diuen que son 3 equips els que li van darrere, un podem ser nosaltres?
http://www.diariodesevilla.es/deportes/ ... 84591.html

Amb nosaltres sería titular compartint posició amb Sakho i alternant amb Trias.
Crec que es l'OPCIÓ si volem guardar una plaça extra per pujar a Bebo o per fitxar a mitja temporada.

Com ho veieu?


No som nosaltres :travieso: . Són Betis, Melilla i Caceres. 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: ICL MANRESA

por Borja Perez. » 03 Ago 2017, 15:57

Lorac escribió:
TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:
Que tu no has vist un partit LEB en ta vida ;) i jo porto anys sgeuint-la :) Sé què em dic :brindo por eso: Ni tan sols coneixes les plantilles del Breogan o del Melilla ara mateix :jeje:

Home dir això quan hi he seguit el Manresa i tinc coneguts de varis equips...

Estic 100% d'acord amb en TASTET. Jo he seguit la LEB i és una lliga bastant fluixa. La nostra plantilla és molt superior a la del Breo o a la del Melilla. Només cal mirar estadístiques: dels jugadors amb experiència LEB fitxats no n'hi ha cap que baixi dels 10ppp. Fins i tot Mújica que per mi és el més fluix els ha superat... Tenim l'MVP!, tenim un dels jugadors amb més progressió (Gintvainis), un Costa amb el que en Leo es feia palles mentals quan jugava a LEB (amb bon rollo), Muñoz que va ser un dels millors de la lliga 3 anys enrere, un jugador del que només he sentit coses bones com Lundberg (Dels millors de la seva edat a nivell europeu) i un americà que ha fet un paper decent a la Summer League de la NBA! Diga'm quants jugadors de la LEB han tingut minuts a la Summer League...
Siusplau deixem de ser derrotistes i mediocres i diguem les coses clares... tenim plantilla per aconseguir l'objectiu per pujar i PUNT. Podeu anar comparant posició x posició amb la resta d'equips, els superem a TOTS. 8-)
PD:Això no és anar de sobrat. Segueixo consderant que no tenim res fet i que hi ha molts factors que poden fer que tot es torçi, però a nivell de qualitat, siusplau, no dubteu que som els que en tenim més.


Vaig ser a Vegas veient la summer league i la meitat de jugadors que hi havia no tenien nivel ni de LEB Plata. És més, en conceptes tàctics té més qualitat un jugador de 1era o 2na catalana que la gran majoria dels jugadors de Summer Leaguem era molt fácil detectar-ne algún d'europeu perquè eren els únics que no corrien com pollos sin cabeza

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 03 Ago 2017, 17:00

Doncs Obradorio fitxa d allà cada any i malament no l hi va...Pessey del Barça...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: ICL MANRESA

por Borja Perez. » 03 Ago 2017, 17:21

TASTET escribió:Doncs Obradorio fitxa d allà cada any i malament no l hi va...Pessey del Barça...


La diferencia entre els jugadors bons i la resta és abismal. La majoria dels jugadors són dolentíssims i llavors hi ha 2 o 3 per equip que ho foten bé. Ara, diria que el nivel d'aquest any, o com a mínim els partits que vaig estar veient, era horrible. Com a anécdota, al sortir del partit més decent dels que vam veure, vam trobar-nos a l'Andrea Trinchieri, i vam estar justament comentant lu terriblement dolent que havia estat el partit i com de limitats tàcticament eren els jugadors en general

Lorac
Mensajes: 14
Registrado: 02 Ago 2017, 17:36

Re: ICL MANRESA

por Lorac » 03 Ago 2017, 17:22

Borja Perez. escribió:
Lorac escribió:
TASTET escribió:Home dir això quan hi he seguit el Manresa i tinc coneguts de varis equips...

Estic 100% d'acord amb en TASTET. Jo he seguit la LEB i és una lliga bastant fluixa. La nostra plantilla és molt superior a la del Breo o a la del Melilla. Només cal mirar estadístiques: dels jugadors amb experiència LEB fitxats no n'hi ha cap que baixi dels 10ppp. Fins i tot Mújica que per mi és el més fluix els ha superat... Tenim l'MVP!, tenim un dels jugadors amb més progressió (Gintvainis), un Costa amb el que en Leo es feia palles mentals quan jugava a LEB (amb bon rollo), Muñoz que va ser un dels millors de la lliga 3 anys enrere, un jugador del que només he sentit coses bones com Lundberg (Dels millors de la seva edat a nivell europeu) i un americà que ha fet un paper decent a la Summer League de la NBA! Diga'm quants jugadors de la LEB han tingut minuts a la Summer League...
Siusplau deixem de ser derrotistes i mediocres i diguem les coses clares... tenim plantilla per aconseguir l'objectiu per pujar i PUNT. Podeu anar comparant posició x posició amb la resta d'equips, els superem a TOTS. 8-)
PD:Això no és anar de sobrat. Segueixo consderant que no tenim res fet i que hi ha molts factors que poden fer que tot es torçi, però a nivell de qualitat, siusplau, no dubteu que som els que en tenim més.


Vaig ser a Vegas veient la summer league i la meitat de jugadors que hi havia no tenien nivel ni de LEB Plata. És més, en conceptes tàctics té més qualitat un jugador de 1era o 2na catalana que la gran majoria dels jugadors de Summer Leaguem era molt fácil detectar-ne algún d'europeu perquè eren els únics que no corrien com pollos sin cabeza

Llavors m'expliques perquè Paulí, un jugador validissim no ,el següent, no va aconseguir treure minuts a aquests jugadors de nivell LEB Plata que dius tu? Semblen cabres boges perquè cadascu va pel seu compte. Jo tambe he seguit la summer league i més del 70% dels jugadors serien un luxe per nosaltres, com tenir Allen, que per mi ho és. :botar:

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 03 Ago 2017, 17:29

Lorac escribió:
Borja Perez. escribió:
Lorac escribió:Estic 100% d'acord amb en TASTET. Jo he seguit la LEB i és una lliga bastant fluixa. La nostra plantilla és molt superior a la del Breo o a la del Melilla. Només cal mirar estadístiques: dels jugadors amb experiència LEB fitxats no n'hi ha cap que baixi dels 10ppp. Fins i tot Mújica que per mi és el més fluix els ha superat... Tenim l'MVP!, tenim un dels jugadors amb més progressió (Gintvainis), un Costa amb el que en Leo es feia palles mentals quan jugava a LEB (amb bon rollo), Muñoz que va ser un dels millors de la lliga 3 anys enrere, un jugador del que només he sentit coses bones com Lundberg (Dels millors de la seva edat a nivell europeu) i un americà que ha fet un paper decent a la Summer League de la NBA! Diga'm quants jugadors de la LEB han tingut minuts a la Summer League...
Siusplau deixem de ser derrotistes i mediocres i diguem les coses clares... tenim plantilla per aconseguir l'objectiu per pujar i PUNT. Podeu anar comparant posició x posició amb la resta d'equips, els superem a TOTS. 8-)
PD:Això no és anar de sobrat. Segueixo consderant que no tenim res fet i que hi ha molts factors que poden fer que tot es torçi, però a nivell de qualitat, siusplau, no dubteu que som els que en tenim més.


Vaig ser a Vegas veient la summer league i la meitat de jugadors que hi havia no tenien nivel ni de LEB Plata. És més, en conceptes tàctics té més qualitat un jugador de 1era o 2na catalana que la gran majoria dels jugadors de Summer Leaguem era molt fácil detectar-ne algún d'europeu perquè eren els únics que no corrien com pollos sin cabeza

Llavors m'expliques perquè Paulí, un jugador validissim no ,el següent, no va aconseguir treure minuts a aquests jugadors de nivell LEB Plata que dius tu? Semblen cabres boges perquè cadascu va pel seu compte. Jo tambe he seguit la summer league i més del 70% dels jugadors serien un luxe per nosaltres, com tenir Allen, que per mi ho és. :botar:


Les Summer League són primer els de casa i la resta després. A part d'això, aquestes lligues són per destacar individualment i cadascú va al seu rollo, a fer punts, a tirar-s'ho tot, i això el jugador americà ho té més interioritzat que l'europeu, que és mes jugador d'equip.

Passa una mica com la NBDL, on hi han partits de 150-140 punts i després venen aqui i no defensa ni el tato (Suggs dixit)

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: ICL MANRESA

por Borja Perez. » 03 Ago 2017, 17:54

Lorac escribió:
Borja Perez. escribió:
Lorac escribió:Estic 100% d'acord amb en TASTET. Jo he seguit la LEB i és una lliga bastant fluixa. La nostra plantilla és molt superior a la del Breo o a la del Melilla. Només cal mirar estadístiques: dels jugadors amb experiència LEB fitxats no n'hi ha cap que baixi dels 10ppp. Fins i tot Mújica que per mi és el més fluix els ha superat... Tenim l'MVP!, tenim un dels jugadors amb més progressió (Gintvainis), un Costa amb el que en Leo es feia palles mentals quan jugava a LEB (amb bon rollo), Muñoz que va ser un dels millors de la lliga 3 anys enrere, un jugador del que només he sentit coses bones com Lundberg (Dels millors de la seva edat a nivell europeu) i un americà que ha fet un paper decent a la Summer League de la NBA! Diga'm quants jugadors de la LEB han tingut minuts a la Summer League...
Siusplau deixem de ser derrotistes i mediocres i diguem les coses clares... tenim plantilla per aconseguir l'objectiu per pujar i PUNT. Podeu anar comparant posició x posició amb la resta d'equips, els superem a TOTS. 8-)
PD:Això no és anar de sobrat. Segueixo consderant que no tenim res fet i que hi ha molts factors que poden fer que tot es torçi, però a nivell de qualitat, siusplau, no dubteu que som els que en tenim més.


Vaig ser a Vegas veient la summer league i la meitat de jugadors que hi havia no tenien nivel ni de LEB Plata. És més, en conceptes tàctics té més qualitat un jugador de 1era o 2na catalana que la gran majoria dels jugadors de Summer Leaguem era molt fácil detectar-ne algún d'europeu perquè eren els únics que no corrien com pollos sin cabeza

Llavors m'expliques perquè Paulí, un jugador validissim no ,el següent, no va aconseguir treure minuts a aquests jugadors de nivell LEB Plata que dius tu? Semblen cabres boges perquè cadascu va pel seu compte. Jo tambe he seguit la summer league i més del 70% dels jugadors serien un luxe per nosaltres, com tenir Allen, que per mi ho és. :botar:


Primer perque Paulí hi va anar molt probablement de rebot, enchufat per l'agent ja que aquest any se li acaba el contracte i haurà d'intentar rascar algo després de 4 anys sense jugar a Gran Canaria. I segón, i sobretot, pel que et comentava el company a sobre. La summer league és com quan vas a probar a un equip, intentes deixar-te veure i per tant tothom tendeix a ser terriblement individualista, si això sumes a que els americans (els negres) només juguen a chuscar-se-les, doncs tens aquest resum. Paulí en aquest tipus de joc i en un entorn on físicament tampoc destaca perque ni és més ràpid, ni és més fort ni és més alt, pos poc hi té a pelar, no és precisament un gran jugador d'1vs1 o generant des del pick&roll/pop

Lorac
Mensajes: 14
Registrado: 02 Ago 2017, 17:36

Re: ICL MANRESA

por Lorac » 03 Ago 2017, 19:02

No et compro lo de que només hi ha 3 jugadors bons per equip. Poder aquell partit en concret si que era el cas però majoritariament no. Jo només vui arrivar a que s'entengui que Noah Allen és un luxe per nosaltres. No sols per les Stats NCAA sinó tmbé per les de Summer League... M'has dit que Paulí no ha jugat perquè és Europeu, que tiben de americans, que amb físic no és res de l'altre món... Ara t'agafo un americà: Phil Pressey, l'americà que ha fitxat el Barça, va jugar uns minuts similars als de Noah i va anotar 2,2ppp (Pressey ho va fer l'any passat). Segueixo pensant que la gent que juga a la Summer League no és qualsevol cosa i si no tens un mínim de qualitat, et menges els mocs. 8-)

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 03 Ago 2017, 20:49

Jo no he anat mai a les Summer Leagues (em doneu enveja de la cotxina) però si que vaig cada any a Sant Julià de Vilatorta i veig els equips Universitaris convidats cada any. Els 10 jugadors són idèntics, negrakus de 2 metres, tot fibra. Sempre, n hi ha 1 o 2 com a màxim que sobresurten per sobre dels demés. Desconec si Allen és d aquests 1 o 2 o és una calcomanía més de la majoria.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Lorac
Mensajes: 14
Registrado: 02 Ago 2017, 17:36

Re: ICL MANRESA

por Lorac » 03 Ago 2017, 21:00

Leodavinci39 escribió:Jo no he anat mai a les Summer Leagues (em doneu enveja de la cotxina) però si que vaig cada any a Sant Julià de Vilatorta i veig els equips Universitaris convidats cada any. Els 10 jugadors són idèntics, negrakus de 2 metres, tot fibra. Sempre, n hi ha 1 o 2 com a màxim que sobresurten per sobre dels demés. Desconec si Allen és d aquests 1 o 2 o és una calcomanía més de la majoria.

Les universitsts americanes que venen no tenen massa a veure. Són equips molt més joves i de qualitat considerablement inferior. Allen a a seva universitat era un top, i no ha jugat pas contra universitats fluixes. Per exemple ha jugat vs UNC, els vigents campions. :botar:

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 04 Ago 2017, 06:43

M he informat, i els qui el coneixen, el defineixen així :roll: : "Se trata de un alero de buena planta, físico, muy elegante en sus acciones, completo, que ayuda en el rebote, capaz de tirar desde todas las distancias (media-larga distancia), que entiende el juego y que sabe moverse sin balón. Además, aprovecha su superioridad física para penetrar hacia al aro. Sin embargo, necesita seguir mejorando en la toma de decisiones (2.6 pérdidas); en cierto modo, también transmite algo de apatía en su juego. Será claramente un jugador que marcará diferencias por su combinación de físico y capacidad de anotación, pero faltará ver si coge el liderazgo del perímetro manresano o será un complemento vital para sus compañeros."
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: ICL MANRESA

por masafreak » 04 Ago 2017, 10:06

A mi un scouter em va dir aixo de Noah:

És bon fitxatge.A LEB Oro ho farà bé,he vist partits d'ell i és anotador.Anàrquic una mica.Dubtes en tir exterior,molt confiat en penetració
Farà feina,bones mans en defensa però no és bon defensor

Segueixo molts jugadors a nivell mundial,a NCAA hi han molts jugadors millors.Però crec q pot ser referent ofensiu en moments importants

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: ICL MANRESA

por racósonat » 04 Ago 2017, 10:37

Esperem que s'adapti bé i faci un bon paper :brindo por eso:
Però està clar que hi ha jugadors millors. Per exemple aquest: https://basketball.realgm.com/player/Ga ... mary/57515

Mateixa edat (22), també ve d NCAA i també juga d'aler. Fa uns dies va fitxar per l'Albacete de LEB Plata.
http://www.condospelotas.es/albacete-ba ... covington/

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: ICL MANRESA

por Lewis_Hamilton1 » 04 Ago 2017, 10:50

racósonat escribió:Esperem que s'adapti bé i faci un bon paper :brindo por eso:
Però està clar que hi ha jugadors millors. Per exemple aquest: https://basketball.realgm.com/player/Ga ... mary/57515

Mateixa edat (22), també ve d NCAA i també juga d'aler. Fa uns dies va fitxar per l'Albacete de LEB Plata.
http://www.condospelotas.es/albacete-ba ... covington/



Claro, porque los has visto 20 partidos a cada uno focalizando en su rendimiento no?
Imagen

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 04 Ago 2017, 10:54

Fitxa per leb plata i es millor? Com s explica?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: ICL MANRESA

por Lewis_Hamilton1 » 04 Ago 2017, 10:57

TASTET escribió:Fitxa per leb plata i es millor? Com s explica?



Pues se explica con que hay gente, y no es solo uno por aquí, que entra en las tipicas paginas de estadísticas, ordena por quien mete más puntos y suelta el melón por aquí, sin obviamente haberlo visto ni un partido. Esto funciona así, se critica muy fácil detrás de un ordenador, y se cree saber más que los que se les paga por hacer esta faena de verse los partidos y ver como pueden encajar X jugador o X otro.
Imagen

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 04 Ago 2017, 11:05

Lewis_Hamilton1 escribió:
racósonat escribió:Esperem que s'adapti bé i faci un bon paper :brindo por eso:
Però està clar que hi ha jugadors millors. Per exemple aquest: https://basketball.realgm.com/player/Ga ... mary/57515

Mateixa edat (22), també ve d NCAA i també juga d'aler. Fa uns dies va fitxar per l'Albacete de LEB Plata.
http://www.condospelotas.es/albacete-ba ... covington/



Claro, porque los has visto 20 partidos a cada uno focalizando en su rendimiento no?


Si, los televisan cada semana :D :D :D

Como mínimo de la universidad de Hawaii han salido algunos jugadores conocidos en Europa, Fotu, Carl English, Logeski.... pero de Western Illinois?

Si el nivel LEB Oro ya es el que es, ni me imagino LEB Plata...

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: ICL MANRESA

por racósonat » 04 Ago 2017, 11:12

Mis disculpas.
Noah Allen es mejor porque lo ha fichado el Manresa y aquí fichamos muy bien.

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: ICL MANRESA

por manresinho » 05 Ago 2017, 13:33

Fran Guerra fitxa pel Melilla i Fontet renova pel Huesca.

Breogan i Melilla estan fent bons equips, rivals directes per l'ascens sobre el paper.

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por akikonaj » 05 Ago 2017, 13:39

Fran Guerra al Melilla, a veure quin 5 fitxem, m'hagues agradat fitxar a Guerra amb opcions a ascendir a ACB amb nosaltres.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 23:13