Força Lleida
El basket de las LEB, EBA, LF y LF2 y las competiciones nacionales de categorías inferiores

goupri
Mensajes: 14770
Registrado: 23 Ago 2010, 01:39
Ubicación: Lleida

Re: Actel Força Lleida

por goupri » 13 Sep 2017, 15:11

Presentat Derksen.



A destacar del que diu Serna, estan contents amb la capacitat defensiva d'Ogungbemi (de qui en tenien dubtes) però que Djukanovic l'haurà de millorar.

La clàusula és la que es comentava al Segre, que és la típica de cada jugador, el seu contracte. No és un cas Rupnik ni quant al traspàs, ni sobretot quant a la seva importància en l'equip, que ve a donar un salt de qualitat en lloc de ser la pedra angular de l'equip. I si cobra 30k (per dir una xifra), doncs ni tant mal si la paguen.

Al Tim li ha convençut per venir l'staff, l'estil de joc, el respecte que li té a Miki i a Juampi i el canvi de ciutat.
Imagen

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Actel Força Lleida

por mariohn » 14 Sep 2017, 08:58

goupri escribió:Presentat Derksen.



A destacar del que diu Serna, estan contents amb la capacitat defensiva d'Ogungbemi (de qui en tenien dubtes) però que Djukanovic l'haurà de millorar.


Molt bones les explicacions del Jorge sobre la configuració de la plantilla
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida

por fll13 » 17 Sep 2017, 21:01

Victória sobre Huesco al Trofeu Ciutat de Lleida 94-75:

Imagen

Partit amb molta rotació de jugadors. Dels nous podem dir:

- Jarred: clar base titular, no és Rupnik, pero vamos titularíssim clar. El tio te clar el seu paper de lider.
-Djukanovic: raza blanca tirador, el típic que quan entri en mode God és imparable en el tir, això si , per mi és més 3 que 2, li pesa el cul per defensar i emparellar-lo amb 2...perillós.
-Derksen: ja el coneixem de l'any passat, pero per mi és el 2 titular d'aquest equip.
- Karena: no ha jugat.
- Stankevits: li falta moooooolt, per cinqué interior i gràcies (ruta Hermet).
-La lluita del 4: vèia a Martir titularissim pero per mi Hermet té les coses més clares en atac, el temor és l'apart Defensiu.
- De la resta ja els coneixem.

Resum: com va dir Jorge Serna és un planter molt versàtil sobretot en les posicions exterirors. Això si , aquest any no hi ha jugadors efecte guuuuauuu!!! com eren Rupnik o Nevels. Tindriem que lluitar pel playoff.

Ara a guanyar al Prat.

DeluxeAnswer
Mensajes: 11
Registrado: 22 Abr 2017, 00:35

Re: Actel Força Lleida

por DeluxeAnswer » 18 Sep 2017, 14:06

De moment la temporada pinta bastant bé, s'ha de tindre en compte que és pretemporada, i per tant, és un període orientatiu, l'any passat recordo una pretemporada fluixa però tots recordem com es va començar.
Respecte la plantilla d'aquest any i comentaris que he anat veient, personalment em sembla que Martí encara està un esglaó per sobre d'Hermet, per tant hauria de tindre el rol de 4 titular, però si que es veritat que a Hermet se'l veu molt millorat respecte la passada temporada. En quant als fitxatges, sembla que encaixen tots molt bé dins d'aquesta plantilla (menys Stankevits que presuposo que tindrà poquíssims minuts) especialment Brano que em sembla un tirador de gran nivell. Jarred pel que sembla assumirà el paper de líder a la pista i rol de primer base, Karena ja sembla un més se'l veu molt integrat i a veure si el podem veure contra el Prat alguns minuts (ja que estava lesionat o això sembla vs Huesca), i despres ilusiona molt el fitxatge de Derksen que esperem que no marxi ja que és molt top per Leb Or, sobretot venint d'un aler com Sevillano.

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Actel Força Lleida

por mariohn » 18 Sep 2017, 16:37

Bon partit ahir al Barris :brindo por eso:

De les noves incorporacions... la veritat tots hem varen semblar molt interessants i que podran aportar, amb un bon nivell de exigència, el que els hi demani el Borja. Una llàstima que Karena no jugués, tinc moltes ganes de veure'l a la pista. En directe... sembla un jugador de rugby :mrgreen: que es més fàcil saltar-lo que donar-li la volta.
Ara mateix els alers titulars son Djukanovic&Derksen.

Coincideixo en que el Martí es el 4 titular i si demostra el creixement de la passada temporada serà un jugador important. Peró en defensa contra el típic AP veterà de la LEB, fa la pinta que patirem i força (es igual MMartí que Hermet).
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

PLUSPU
Mensajes: 190
Registrado: 12 Jul 2006, 13:51

Re: Actel Força Lleida

por PLUSPU » 19 Sep 2017, 13:30

Hola.
Hi ha alguna Lliga creada de la SUPERMANAGER per la gent de Lleida en general o del FORÇA LLEIDA???

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Actel Força Lleida

por Malkav » 20 Sep 2017, 17:09

Ni un trist comunicat del que està passant avui per part del club. No em sorprén tampoc. Qui mana i lo amiguets que som de l'Angel Rubio m'extranyaria molt veure res. En fi.
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

goupri
Mensajes: 14770
Registrado: 23 Ago 2010, 01:39
Ubicación: Lleida

Re: Actel Força Lleida

por goupri » 20 Sep 2017, 19:22

Malkav escribió:Ni un trist comunicat del que està passant avui per part del club. No em sorprén tampoc. Qui mana i lo amiguets que som de l'Angel Rubio m'extranyaria molt veure res. En fi.

Si no hi va haver missatge per la diada... :D
Imagen

ricard_mv
Mensajes: 4368
Registrado: 07 Jul 2005, 08:55
Ubicación: Lleida!

Re: Actel Força Lleida

por ricard_mv » 20 Sep 2017, 19:29

Millor que no es manifestin...que ens posaríem les mans al cap segurament

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Actel Força Lleida

por Malkav » 20 Sep 2017, 21:01

Cert, cert, sabent com és el que mana potser és millor. Però no deixa de ser trist. Algún dia ja contarem cosetes...
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

ricard_mv
Mensajes: 4368
Registrado: 07 Jul 2005, 08:55
Ubicación: Lleida!

Re: Actel Força Lleida

por ricard_mv » 20 Sep 2017, 22:17

Per cert, per si no ho seguiu, anem per la 3a pròrroga.

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Actel Força Lleida

por mariohn » 21 Sep 2017, 00:13

Hem palmat 96-100
Amb Djukanovic fent 34p en 35min
Imagen
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida

por fll13 » 21 Sep 2017, 16:27

Partit amistós aquest dissabte al BN a les 17:30 contra Manresa.


Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Actel Força Lleida

por mariohn » 21 Sep 2017, 18:28

Un crack
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Actel Força Lleida

por mariohn » 22 Sep 2017, 09:33

El Gerard Sevillano al Marín de EBA
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida

por fll13 » 24 Sep 2017, 14:07

Uffff, quina tundra ahir al BN. 70 -96 per Manresa.

Imagen

Sí, és pretemporada, no passa res, pero les sensacions molt bones no han estat. No és molt normal deixar-se anar d'aquesta, i menys a casa. Ara entenc per que volien mantenir a Alzamora (un tio que fotés quatre crits...).
De totes formes, crec que tenim un bon equip...per ficar-nos a playoff pero hi ha un parell d'aspectes que fan patir:
- La defensa del nostre joc interior, Hermet i Martí son tous amb ganes (que vigili Martí) i Mbaye és un gran intimidador pero per mi no sap defensar. A veure que passa amb el físic de Karena.
- La direcció (el bases). Jarred és bo pero el dia que no tingui el partit....aixxxxxx. Per que el segon base...un base que vota i dirigeix(no en sap) mirant al terra, :alarma: i que no té tir. I aquest any no tenim a Nevels, el nostre base de l'any passat (per molt que Comenge digués que no).

Bitxi
Mensajes: 656
Registrado: 02 Nov 2008, 20:46

Re: Actel Força Lleida

por Bitxi » 25 Sep 2017, 20:45

La meva opinio respecte el que he vist de pretemporada que son 4 partits.

- POSICIO 1. No he vist "de moment" a Jarred amb el rol de base que necessitem d'ell. Necessitem un base determinant que marqui les diferències, veig que li costa mirar cistella i per mi te massa bot, suposo que es la seva manera de jugar. Fins i tot em estat mes clarividents jugant amb el Marc que amb ell. Del Marc ja no diré res veig que tots tenim mes o menys la mateixa opinió. Problema GREU en la posició de base.

- POSICIO 2. Ben coberta pel Brano que quan tingui el dia serà imparable però quan no ens fara un 0/10 no podrem dir-li res. Sutina espero que ens doni una mica mes !

- POSICIO 3. Per mi la posició mes ben coberta no em de patir amb Miki i Tim.

- POSICIO 4. En defensa serem un autèntic coladero. Falta kgs i qualsevol quatre de la categoria ens farà un estrip per aquí. En atac crec que no hi hauria d'haver problemes. Problema GREU.

- POSICIO 5. Posició a priori ben coberta on tenim moltes opcions en atac i en defensa. Però per posar-hi un "pero" em fa mala espina l'estat del Karena. No ha jugat practicament, no se com estarà fisicament ho desconec. El necessitarem i molt mirant la problematica que tenim a la posició de quatre. Si es perd molt partits (espero que hagi jugat per precaució) i anem amb 3 pivots les passarem canutes. Stankevits el que he vist és que es molt tou de moment no li vegi minuts.

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida

por fll13 » 25 Sep 2017, 21:39

Bitxi escribió:La meva opinio respecte el que he vist de pretemporada que son 4 partits.

- POSICIO 1. No he vist "de moment" a Jarred amb el rol de base que necessitem d'ell. Necessitem un base determinant que marqui les diferències, veig que li costa mirar cistella i per mi te massa bot, suposo que es la seva manera de jugar. Fins i tot em estat mes clarividents jugant amb el Marc que amb ell. Del Marc ja no diré res veig que tots tenim mes o menys la mateixa opinió. Problema GREU en la posició de base.

- POSICIO 2. Ben coberta pel Brano que quan tingui el dia serà imparable però quan no ens fara un 0/10 no podrem dir-li res. Sutina espero que ens doni una mica mes !

- POSICIO 3. Per mi la posició mes ben coberta no em de patir amb Miki i Tim.

- POSICIO 4. En defensa serem un autèntic coladero. Falta kgs i qualsevol quatre de la categoria ens farà un estrip per aquí. En atac crec que no hi hauria d'haver problemes. Problema GREU.

- POSICIO 5. Posició a priori ben coberta on tenim moltes opcions en atac i en defensa. Però per posar-hi un "pero" em fa mala espina l'estat del Karena. No ha jugat practicament, no se com estarà fisicament ho desconec. El necessitarem i molt mirant la problematica que tenim a la posició de quatre. Si es perd molt partits (espero que hagi jugat per precaució) i anem amb 3 pivots les passarem canutes. Stankevits el que he vist és que es molt tou de moment no li vegi minuts.


És un anàlisis amb el que coincidim molts.

El problema del 4 ja és va avisar a l’estiu. Son extremadament tous tot i que Hermet a millorat físicament. És molt arriscat tal i com està la categoria.

I el base....és el de sempre. Tens un segon base que no i que t’obliga que el teu primer base sigui un referència en tot. I aquest any no tenim a Nevels per a que et faci de base (si , per molt que digués Comenge que no ell era el base).

En comparació a l’any passat tenim un equip molt mes talentós pero mes lleuger, em perdut físic.

Per cert, Derksen jugarà de 2 i Brano de 3.

CreamyDeluxe
Mensajes: 3
Registrado: 24 Abr 2017, 10:46

Re: Actel Força Lleida

por CreamyDeluxe » 26 Sep 2017, 09:36

D'aquesta pretemporada em quedo en que hi ha equip per fer coses boniques però que hi han jugadors que estan totalment OUT.
- El nivell de Juampi em preocupa molt de cara aquesta temporada. Cert que va acabar la temporada amb una lesió però la seva temporada l'any passat ja va ser fluixeta i com a capità ha d'ocupar un lloc important a l'equip.
- Mentre que Hermet ha set una sorpresa positiva en la pretemporada, por tinc que Martí torni a comencar la temporada fluixa com va comencar l'any passat. Aquest ha de ser el seu últim any a LEB OR si vol jugar a l'ACB l'any que ve, per tant ha d'assumir el rol que se li vol donar des del club. Volem veure el Martí de final de la temporada passada.
- El partit vs Manresa va ser bo, però en Miki ha de ser un dels referents de l'equip. Ja no només a la pista sinó fora, ha d'assumir el rol que tenia el gran Alfons aquestes temporades i ha de ser qui gestioni les emocions de l'equip. En Miki té un rol molt important aquesta temporada.
- Per últim, espero un pas endavant del Marc Rubín per a que pugui garantir uns minuts de qualitat a la pista quan li toqui descansar al Jarred.

Pel que fa als nous fitxatges, molt bona pinta tots! Hi ha equip i no us deixarem sols. Ens veiem a Barcelona!

Salut!

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida

por fll13 » 29 Sep 2017, 16:18

Dons comencem malament la temporada:



A més a més que Karena no es sap si jugarà demà.Ha fet roda de prensa Borja Comenge? El club està de festa major....
Suposso(per no dir que s'ha de fitxar) que fitxarem algú , tres mesos son molts mesos. Fins l'any que ve res. I confiar amb els vinculats... no tenen nivell per carregar minuts importants a LEB OR.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 09:45