:::------ C.B. Breogán ------:::

rouquinho
Mensajes: 947
Registrado: 30 Dic 2010, 13:11

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por rouquinho » 09 Ene 2018, 01:31

A min me chega (e ademais desde Manresa) que o máis probable é que a copa se dispute o sábado... Oxalá...
E malia todo... O ceo continúa a ser celeste

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 09 Ene 2018, 10:10

Confirmado que Stainbrook non estará en Ourense.

braddock
Mensajes: 611
Registrado: 07 May 2011, 14:29

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por braddock » 09 Ene 2018, 15:57

Falo dende a máis absoluta ignorancia no tema e non é unha crítica nin ironía.

Un tío que está en España precisa ir ó consulado español de Chicago para arranxar uns trámites, estando en España non debería poder facelo aquí directamente. Vaia absurdidez máis grande (falo dende a máxima ignorancia no tema pero paréceme surrealista e imposible de entender)

Se alguén ten unha explicación ou entende como funciona o tema, agradecería a explicación porque deixoume estupefacto esta historia.

rigal
Mensajes: 6092
Registrado: 03 Oct 2002, 13:29
Ubicación: Lucus Augusti

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por rigal » 09 Ene 2018, 16:11

Nin idea. Agardo que vaia todo ben e que amañe o asunto axiña, pero o de que un norteamericano teña que voltar ao seu país ca temporada en marcha sempre me deixa mal corpo.

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 09 Ene 2018, 18:09

Do Portal de Inmigración do Ministerio de Empleo de España, para cidadáns non comunitarios:

Por otro lado, todo documento público extranjero deberá ser previamente legalizado por la Oficina consular de España con jurisdicción en el país en el que se ha expedido dicho documento o, en su caso, por el Ministerio de Asuntos Exteriores y de Cooperación salvo en el caso en que dicho documento haya sido apostillado por la Autoridad competente del país emisor según el Convenio de la Haya de 5 de octubre de 1961 y salvo que dicho documento esté exento de legalización en virtud de Convenio Internacional.

Eu tampouco o comprendo. Supoño que será porque non hai a comunicación necesaria entre os gobernos.

ROMANI
Mensajes: 1702
Registrado: 04 Mar 2011, 00:53
Ubicación: VIGO

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por ROMANI » 10 Ene 2018, 14:45

Nacho Martin ficha por Valladolid hasta que encuentré acomodo en un equipo ACB despues de su lesiòn.
Mala suerte que nos toque ya como rival la semana que viene

Avatar de Usuario
Daniel_Breogan
Mensajes: 190
Registrado: 04 Abr 2015, 00:45

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Daniel_Breogan » 11 Ene 2018, 18:02

CONFIRMADO: La Copa Princesa se jugará el 3 de febrero (sábado) a las 20:45h

Avatar de Usuario
JohnElGrande
Mensajes: 1661
Registrado: 02 Ene 2017, 17:53

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JohnElGrande » 11 Ene 2018, 18:18

Prezos das entradas para a Copa Princesa: abonados adultos, 12€, abonados non adultos, 8€. Non abonados: adulto, 18, non adulto, 12. Picaresca asegurada.

Avatar de Usuario
Daniel_Breogan
Mensajes: 190
Registrado: 04 Abr 2015, 00:45

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por Daniel_Breogan » 11 Ene 2018, 18:25

Todos os abonados poden pillar as entradas que queiran por 12 euros. Haberá camisetas de regalo no partido, e xa horas antes colchonetas, fanzone... Vai ser unha festa

josegovilla
Mensajes: 12
Registrado: 03 Nov 2016, 18:50
Ubicación: Alicante

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por josegovilla » 11 Ene 2018, 18:45

que ganas que tengo de que llegue bolsa de tela personalizadas la verdad un saludo nos vemos alli.
Última edición por josegovilla el 28 Nov 2022, 18:26, editado 2 veces en total.

proigravshii
Mensajes: 13636
Registrado: 26 Mar 2010, 19:33
Ubicación: Acb:Breogan y GBC .Leb Oro.Equipo corazon Bilbao Basket ,equipo corazon foro COB Ourense

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por proigravshii » 11 Ene 2018, 19:29

ROMANI escribió:Nacho Martin ficha por Valladolid hasta que encuentré acomodo en un equipo ACB despues de su lesiòn.
Mala suerte que nos toque ya como rival la semana que viene
Ha tenido una lesion muy larga y no es un crio ,esta sin ritmo de competicion
,Lisardo Gómez un Breoganista luchador y valiente. Hazte fan de Bilbao Basket,y serás siempre joven.En 2014 hablaron de 3 años de economía de guerra,aún no hemos llegado al 2017.Que lento pasa el tiempo en Miribilla

Imagen

JaviBreogan
Mensajes: 1232
Registrado: 02 Ene 2017, 22:21

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JaviBreogan » 11 Ene 2018, 19:39

Gran noticia o horario da Copa, a fanzone e as camisetas conmemorativas. A min non me parece mal que os abonados poidamos comprar as entradas que queramos a 12 euros. Eu encantado de comprarlla a quen queira. O primeiro paso para crear novos breoganistas é ese. Se hai ambientazo máis de un queda seguro.

DonVito
Mensajes: 6738
Registrado: 14 Ene 2005, 18:43
Ubicación: Volando

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por DonVito » 11 Ene 2018, 19:50

JaviBreogan escribió:Gran noticia o horario da Copa, a fanzone e as camisetas conmemorativas. A min non me parece mal que os abonados poidamos comprar as entradas que queramos a 12 euros. Eu encantado de comprarlla a quen queira. O primeiro paso para crear novos breoganistas é ese. Se hai ambientazo máis de un queda seguro.
supoñoq ue poñeran un tope, proque como cada abonado compre 3 entradas non sei onde van meter á xente

o normal sería unha entrada para cada abonado e unha para un invitado
"Si un problema tiene solución, no hace falta preocuparse. Si no tiene solución, preocuparse no sirve de nada."
Imagen

proigravshii
Mensajes: 13636
Registrado: 26 Mar 2010, 19:33
Ubicación: Acb:Breogan y GBC .Leb Oro.Equipo corazon Bilbao Basket ,equipo corazon foro COB Ourense

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por proigravshii » 11 Ene 2018, 20:09

Tampoco olvideis que hay que dejar entradas al Manresa .Un saludo
,Lisardo Gómez un Breoganista luchador y valiente. Hazte fan de Bilbao Basket,y serás siempre joven.En 2014 hablaron de 3 años de economía de guerra,aún no hemos llegado al 2017.Que lento pasa el tiempo en Miribilla

Imagen

JaviBreogan
Mensajes: 1232
Registrado: 02 Ene 2017, 22:21

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JaviBreogan » 11 Ene 2018, 20:20

DonVito escribió:
JaviBreogan escribió:Gran noticia o horario da Copa, a fanzone e as camisetas conmemorativas. A min non me parece mal que os abonados poidamos comprar as entradas que queramos a 12 euros. Eu encantado de comprarlla a quen queira. O primeiro paso para crear novos breoganistas é ese. Se hai ambientazo máis de un queda seguro.
supoñoq ue poñeran un tope, proque como cada abonado compre 3 entradas non sei onde van meter á xente

o normal sería unha entrada para cada abonado e unha para un invitado
Non sei se haberá límite, supoño que si. De momento creo que só se dixo que os abonados terán acceso a máis entradas a prezo reducido.

JaviBreogan
Mensajes: 1232
Registrado: 02 Ene 2017, 22:21

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JaviBreogan » 11 Ene 2018, 20:21

proigravshii escribió:Tampoco olvideis que hay que dejar entradas al Manresa .Un saludo
Se van a poner a la venta 5200 entradas, de las cuales 800 se asignaron a Manresa.

DonVito
Mensajes: 6738
Registrado: 14 Ene 2005, 18:43
Ubicación: Volando

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por DonVito » 11 Ene 2018, 20:22

JaviBreogan escribió:
DonVito escribió:
JaviBreogan escribió:Gran noticia o horario da Copa, a fanzone e as camisetas conmemorativas. A min non me parece mal que os abonados poidamos comprar as entradas que queramos a 12 euros. Eu encantado de comprarlla a quen queira. O primeiro paso para crear novos breoganistas é ese. Se hai ambientazo máis de un queda seguro.
supoñoq ue poñeran un tope, proque como cada abonado compre 3 entradas non sei onde van meter á xente

o normal sería unha entrada para cada abonado e unha para un invitado
Non sei se haberá límite, supoño que si. De momento creo que só se dixo que os abonados terán acceso a máis entradas a prezo reducido.

por ahora oq eu se sabe é esto: Haberá prazo preferente para os aboados con reserva e outras vantaxes para socios
"Si un problema tiene solución, no hace falta preocuparse. Si no tiene solución, preocuparse no sirve de nada."
Imagen

castrorodin
Mensajes: 308
Registrado: 12 Feb 2015, 10:21

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por castrorodin » 11 Ene 2018, 20:25

poñense a venda 5200 entradas, das que 800 son pa manresa, dixo o presi que somos 3000 socios os que temos a entrada garantizada nos sitios de tempada regular durante unha semana (creo que do 15 o 22). É decir hay unhas 1400 entradas libres en pricipio.

DonVito
Mensajes: 6738
Registrado: 14 Ene 2005, 18:43
Ubicación: Volando

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por DonVito » 11 Ene 2018, 20:28

castrorodin escribió:poñense a venda 5200 entradas, das que 800 son pa manresa, dixo o presi que somos 3000 socios os que temos a entrada garantizada nos sitios de tempada regular durante unha semana (creo que do 15 o 22). É decir hay unhas 1400 entradas libres en pricipio.
e logo as outras 1300?

son todas para regalo¿?
"Si un problema tiene solución, no hace falta preocuparse. Si no tiene solución, preocuparse no sirve de nada."
Imagen

JaviBreogan
Mensajes: 1232
Registrado: 02 Ene 2017, 22:21

Re: :::------ C.B. Breogán ------:::

por JaviBreogan » 11 Ene 2018, 20:28

DonVito escribió:
JaviBreogan escribió:
DonVito escribió:
supoñoq ue poñeran un tope, proque como cada abonado compre 3 entradas non sei onde van meter á xente

o normal sería unha entrada para cada abonado e unha para un invitado
Non sei se haberá límite, supoño que si. De momento creo que só se dixo que os abonados terán acceso a máis entradas a prezo reducido.

por ahora oq eu se sabe é esto: Haberá prazo preferente para os aboados con reserva e outras vantaxes para socios
Dende o clube esa é a única información que se deu, si. Basanta dixo que cada abonado podería comprar as entradas que quixeran. Veremos en que queda a cousa.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 24 Abr 2024, 15:55