TASTET escribió:Lo fuerte es que nadie diga nada...
Arnaldo escribió:Estáis jugando con fuego...
Leodavinci39 escribió:ejk escribió:goyathay escribió:Parlant dels arbitres, no se jo de pensar de si hi pot haver alguna ma negra d'ara fins a final de temporada. M'explico:
Els grans de l'Acb volen que nomes puji un equip, la feb vol que puji dos. Arriben a un acord, pujen dos i baixen dos (o 4). Pero misteriosament Breogan.comença a perdre partits i nosaltres tambe. Prat queda primer guanyant partots que tenia perduts i es guanya l'ascens. Pero renuncia com ja se sap. No puja ningu i es juga el.play-off on perque no es noti tant follon puja un que si.que.materialitza l'ascens. O per.fer-ho mes facil, Breogan.queda primer, accepta la plaça d'ascens ide al.playoff, Prat es tocat per la vena "arbitral" i guanya els playoffs. Es.guanya el.dret pero hi renuncia, pert tant no.puja i els.que.baixen no.se'ls ho dona la invitacio a quedar-se. I aixi tots els que manen estan contents!
Jo anava per aquí LeoSincerament, no tenia ni idea de que el amic dels catalans Méndez de Vigo fos de Palencia.
Sí, es molt rebuscat, però també ho és pensar que els àrbitres tenien alguna motivació per afavorir al Manresa i no al Breo.
GLUPSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
Tierra trágame doncs c
1000 perdons
Usuarios navegando por este Foro: Johnny2 y 4 invitados