Força Lleida
El basket de las LEB, EBA, LF y LF2 y las competiciones nacionales de categorías inferiores

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Actel Força Lleida 2018-19

por mariohn » 30 Abr 2018, 15:33

Per a mi (amb el rol/cost adecuat) seguiria amb:
DERKSEN
FELIU
HERMET
MBAYE
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida 17-18

por fll13 » 30 Abr 2018, 16:02

mariohn escribió:Molt content de salvar la categoria i no dependre dels despatxos i de la FEB per poder ser Oro. Sobretot pq no crec que el projecte tingui viabilitat a Plata.
La temporada ha estat molt dolenta... s'ha aconseguit l'objectiu mínim en l'ultima jornada i per average... un puto desastre.

Aquesta directiva ha de fer un pensament seriós en transparència i expectatives esportives... l'import de pasta destinat al 1er equip clar i català. No es pot ser (m'ho invento) el 10-12 pressupost de la lliga i exigir (m'ho segueixo inventant) estar com a mínim entre els 4 primers.

En el seu moment ho vaig comentar, però per a mi... en temps i forma, la decisió de fer fora al Borja hem sembla PATÈTICA... i demostra que no estan a l'alçada.

Hem fa molta por el proper entrenador, espero que no sigui un "mercenari" del basket d'una agencia qualsevol :((
La primera decisió de la temporada 2018-19 ha de ser contractar un director esportiu (que es preocupi per la viabilitat del projecte a mig-llarg plaç) que marqui la linina esportiva i protegeixi a l'entrenador de la directiva.
Per a mi (amb el rol/cost adecuat) seguiria amb:
DERKSEN
FELIU
HERMET
MBAYE
El problema és el que dius tu, no hi ha cap tipus de transperència, això és el CORTIJO d'alguns i llestos, això sí, prop de 60% d'inversió pública. 700000 EUROS de pressupost donen per molt. Si dediques 300000 euros a primera plantilla et queda plantilla de play-off (sempre sobre el paper). Pensa que Hermet i Rubin tenien contractes baixos , Martí cedit pagant molt poc aquí. Sutina tenia un contrace d'uns 20000. Així que quedava pastaaaaa per els altres. La cosa que és que em temo que no és va dedicar ni 300000 ni 250000 a la primera plantilla. On va anar a parar aquesta pasta? On? Per la base? 400000 per la base? :lol: Penseu que el jugadors tenen contracte de 10 mesos i no cotitzen a SS.

Tampoc s'ha de deixar de banda el tema social , diuen que hi ha 2000 socis, pero clar, aquí hi fiquen el kids, empresa, vips, amics...realment no debem arribar ni a 1000. A tots ens agrada veuren el BN ple, pero no a costa de plenar les grades de acoplats, postureros i miramovils.

Com bé dius, s'ha de fitxar algú que fitxi i sapigui del tema. Personalment aposto per un projecte català, amb jugadors d'aquí, que estiguin pagats bé pero que també vinguin per que estan prop de casa , ja se que hi ha pressupostos molts alts, Melilla, que mai podrem competir. Ahir ja es va dir que és volia que Serna continués, poc projecte sembla això.

De cara l'any que ve estem així:
Base1/Base2/Lafuente
Escolta1/Escolta2/ Bergadà
Feliu(1 any de contracte)/Aler2/Vinós
AlerP1/Hermet(2 anys de contracte)
Pivot1/Pivot2/Illia?

Dels que tenen contracte Feliu em desperta molts dubtes, molt bona primera volta pero desaparegut a la segona. Sinó li entraven els primers tirs adeu. Poc a liderat ell. Sobre Hermet ja em sembla bé que segueixi, pero sempre que tinguem un 4 titular.
Dels altres jo em quedava amb Jacks'on, Mbaye i Derksen. Pero no crec que cap d'ells segueixi, sobretot els dos primers per passaport i l'altre buscarà coses millors per ell. Brano ja ha dit que no continuarà(ja té un altra cosa) i Martí sembla que tornarà a Zaragoza. Dels altres no és defendible que segueixin, a no ser que és busqui l'estalvi.

Encara falta molt, pero fa pinta que poc canviarà. Curiositat tinc pels preus dels abonaments, ja veig el raonament de que el nivell de LEB a pujat per tant...

Per cert, sortià algú ha donar la cara?????????????????????????????????????????????

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Actel Força Lleida

por Malkav » 30 Abr 2018, 16:20

A mi el Jackson no m'ha agradat gens. Ha fet números però no de base, no fa jugar l'equip. Jo buscaria un altre perfil de base (titular i suplent) però vaja, que a veure qui ve d'entrenador (o el Serna accepta quedar-se) i quina agència ens farà la plantilla.
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

por fll13 » 30 Abr 2018, 16:36

Serna és professor d'INEFC no crec que estigui per aquestes històries i menys veient el que ha vist aquest any, no crec que se la tornin a fotre doblada. El que cal és un director esportiu , un projecte i els de la junta pensin en el club i no en ells. Per cert , Comenge encara té contracte, no? A que és dedica Ramón Bordas, apart de anar a la vip , donar copets a l'esquena i fer uns riures al principi del partit?

En el tema de Jackson, a mi m'agrada , pero amb un base base de segon , un Alvarado per un exemple. La cosa és que si segueixen els mateixos acabaran renovant al que tots sabem...tant de bo m'equivoqui...

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Actel Força Lleida 17-18

por mariohn » 02 May 2018, 09:12

fll13 escribió:
mariohn escribió:Molt content de salvar la categoria i no dependre dels despatxos i de la FEB per poder ser Oro. Sobretot pq no crec que el projecte tingui viabilitat a Plata.
La temporada ha estat molt dolenta... s'ha aconseguit l'objectiu mínim en l'ultima jornada i per average... un puto desastre.

Aquesta directiva ha de fer un pensament seriós en transparència i expectatives esportives... l'import de pasta destinat al 1er equip clar i català. No es pot ser (m'ho invento) el 10-12 pressupost de la lliga i exigir (m'ho segueixo inventant) estar com a mínim entre els 4 primers.

En el seu moment ho vaig comentar, però per a mi... en temps i forma, la decisió de fer fora al Borja hem sembla PATÈTICA... i demostra que no estan a l'alçada.

Hem fa molta por el proper entrenador, espero que no sigui un "mercenari" del basket d'una agencia qualsevol :((
La primera decisió de la temporada 2018-19 ha de ser contractar un director esportiu (que es preocupi per la viabilitat del projecte a mig-llarg plaç) que marqui la linina esportiva i protegeixi a l'entrenador de la directiva.
Per a mi (amb el rol/cost adecuat) seguiria amb:
DERKSEN
FELIU
HERMET
MBAYE
El problema és el que dius tu, no hi ha cap tipus de transperència, això és el CORTIJO d'alguns i llestos, això sí, prop de 60% d'inversió pública. 700000 EUROS de pressupost donen per molt. Si dediques 300000 euros a primera plantilla et queda plantilla de play-off (sempre sobre el paper). Pensa que Hermet i Rubin tenien contractes baixos , Martí cedit pagant molt poc aquí. Sutina tenia un contrace d'uns 20000. Així que quedava pastaaaaa per els altres. La cosa que és que em temo que no és va dedicar ni 300000 ni 250000 a la primera plantilla. On va anar a parar aquesta pasta? On? Per la base? 400000 per la base? :lol: Penseu que el jugadors tenen contracte de 10 mesos i no cotitzen a SS.

Tampoc s'ha de deixar de banda el tema social , diuen que hi ha 2000 socis, pero clar, aquí hi fiquen el kids, empresa, vips, amics...realment no debem arribar ni a 1000. A tots ens agrada veuren el BN ple, pero no a costa de plenar les grades de acoplats, postureros i miramovils.

Com bé dius, s'ha de fitxar algú que fitxi i sapigui del tema. Personalment aposto per un projecte català, amb jugadors d'aquí, que estiguin pagats bé pero que també vinguin per que estan prop de casa , ja se que hi ha pressupostos molts alts, Melilla, que mai podrem competir. Ahir ja es va dir que és volia que Serna continués, poc projecte sembla això.

De cara l'any que ve estem així:
Base1/Base2/Lafuente
Escolta1/Escolta2/ Bergadà
Feliu(1 any de contracte)/Aler2/Vinós
AlerP1/Hermet(2 anys de contracte)
Pivot1/Pivot2/Illia?

Dels que tenen contracte Feliu em desperta molts dubtes, molt bona primera volta pero desaparegut a la segona. Sinó li entraven els primers tirs adeu. Poc a liderat ell. Sobre Hermet ja em sembla bé que segueixi, pero sempre que tinguem un 4 titular.
Dels altres jo em quedava amb Jacks'on, Mbaye i Derksen. Pero no crec que cap d'ells segueixi, sobretot els dos primers per passaport i l'altre buscarà coses millors per ell. Brano ja ha dit que no continuarà(ja té un altra cosa) i Martí sembla que tornarà a Zaragoza. Dels altres no és defendible que segueixin, a no ser que és busqui l'estalvi.

Encara falta molt, pero fa pinta que poc canviarà. Curiositat tinc pels preus dels abonaments, ja veig el raonament de que el nivell de LEB a pujat per tant...

Per cert, sortià algú ha donar la cara?????????????????????????????????????????????
Seria molt bona noticia la continuïtat de Mbaye i Derksen + els que tenen contracte Feliu i Hermet.

Necessitem competència a les posicions... i aquest any amb el base no ha set així.
Jackson ha fet força bona temporada com per tenir ofertes interessants. Necessita molt bot i no es bon director de joc, però es pot quedar si el base suplent el complementa... per exemple aquest any ens ha perjudicat molt no poder treure partit del pick'n'roll.
Si aconseguim que Mbaye segueixi l'altre pivot ha de ser un paio gran amb bona ma i capacitat per obrir el camp.

Dels 3 de la casa el que millor pinta fa es Lafuente (crec que tant pot jugar de 1 com de 2)... però esta clar que tots 3 han de tenir l'oportunitat de avaluar si tenen potencial LEB Oro.

Director esportiu: XXXX
Entrenador: XXXX

B1 / B2 / Lafuente
E1 / E2 / Bergadà
A1 / Feliu / Vinós
AP1 / Hermet
P1 / P2
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

DeluxeAnswer
Mensajes: 11
Registrado: 22 Abr 2017, 00:35

Re: Actel Força Lleida

por DeluxeAnswer » 02 May 2018, 09:58

A veure com a reflexió un cop finalitzada aquesta temporada de patiment, els aficionats necessitem resposta des del club després del desgavell esportiu que s'ha vist a pista sent un equip que pràcticament jugava a que "els bons" tinguessin el dia, sense cap idea de joc ni una planificació esportiva que tingues molt sentit.

Dit això, sol em quedaria amb Mbaye i Hermet, el primer per compromís i regularitat i el segon per aposta de futur i contracte. Tots els demés fora, encara que de cara a la següent temporada tots estan fora menys Hermet i Feliu pel que sembla (aquest segon recordem que amb un salari bastant elevat, i encara que sigui protegit per alguns aficionats siguem realistes el seu sou no s'ajusta amb el nivell que dóna a pista). Trobo molt important fitxar un base que faci jugar a l'equip ja que s'ha vist que un base anotador per molt bo que sigui no fa jugar a l'equip i en moltes ocasions ens hem reduit a que ell (Jarred) o Brano tinguessin el dia, sense jugar a res.

De cara l'any que ve, es molt important tindre un projecte esportiu que ens faci creure, ja que Comenge encara que destituirlo a mitja temporada ha sigut un GRAN error, el rendiment de l'equip a pista estava sent nefast i part de la culpa es seva. Al Jorge me'l quedaria com a segon entrenador si el nou el vol.

I em quedo amb el dubte de si algú sortirà a donar algun tipus de explicació o reflexió sobre la temporada, crec que l'aficionat es mereix saber el perquè de moltes decisions preses pel club.

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida

por fll13 » 03 May 2018, 19:17

Pel que sembla Brano, Jackson i Derksen estan out. Si per algú es tindria que fer un esforç és per Mbaye, pero crec que està difícil.
També es tindria que parlar dels que tenen contracte, de Feliu. Nòmina molt alta pero rendiment baix, sobretot a la segona volta. En molts partits m'ha donat la sensació de que no estava conectat amb l'equip. Tenir un jugador així per que estigui de secundari,, pot ser és més profitós buscar-li una sortida bona per totes les parts.
Per cert, ja se li ha liquidat el contracte a Comenge, cobra aquesta temporada i una mica de la pròxima. En paraules seves , no li ha quedat un altre remei que aceptar...

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Actel Força Lleida

por Malkav » 03 May 2018, 21:07

El capo li haurà fet una oferta que no pugui refusar... :roll:
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida

por fll13 » 03 May 2018, 21:22

Malkav escribió:El capo li haurà fet una oferta que no pugui refusar... :roll:
El "Capo" segueix sense donar la cara..

Enviado desde mi SM-N915FY mediante Tapatalk

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Actel Força Lleida

por mariohn » 07 May 2018, 11:25

fll13 escribió:
Malkav escribió:El capo li haurà fet una oferta que no pugui refusar... :roll:
El "Capo" segueix sense donar la cara...
Sorprèn molt que no estigui plantejada una RdP per com a mínim valorar la temporada... ja seria la hostia que de pas expliquessin la planificació de la 18/19. Però clar per poder ferla tindrien que tenir clar el projecte.

Insisteixo que l'ideal seria director esportiu (amb experiència i molts contactes) + entrenador.
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida

por fll13 » 07 May 2018, 13:43

mariohn escribió:
fll13 escribió:
Malkav escribió:El capo li haurà fet una oferta que no pugui refusar... :roll:
El "Capo" segueix sense donar la cara...
Sorprèn molt que no estigui plantejada una RdP per com a mínim valorar la temporada... ja seria la hostia que de pas expliquessin la planificació de la 18/19. Però clar per poder ferla tindrien que tenir clar el projecte.

Insisteixo que l'ideal seria director esportiu (amb experiència i molts contactes) + entrenador.
Demà hi ha roda de premsa de Jorge Serna a les 10h. Bé, nosé quina valoració donarà de la temporada.
Dels altres sense notícies, sembla que el club no té res a dir. Ni valorar temporada, ni donar explicacions per tot l'esperpent d'aquesta temporada, ni projecte de futur.
Han sortit les típiques notícies, que s'ha ofert la renovació a Jarred, Mbaye , Derksen i Brano......... confused

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Actel Força Lleida

por mariohn » 08 May 2018, 18:12


Doncs una bona repassada a la temporada.

Avui el Jorge ha fet de pressident :mrgreen:

El club esta en un període de reflexió, que no te una data concreta de finalització, en el que s'estan analitzant les causes de la mala temporada.

Creu que s'ha de buscar la figura d'un GM, carreg que ha de ser estable i coherent amb la filosofia de club. I que es aquest el que ha de fitxar a l'entrenador que consideri + adequat per al projecte. O li fiquen molt a huevo... o ell no seguirà com a primer entrenador, no es considera un entrenador professional, ja que no pot invertir el 100% del temps en el carreg (ja que no vol deixar la universitat).
Una parra meva es que potser el vol postular com a GM. Implicació amb la ciutat i persona de club... al 100% però no se com va de contactes a nivell agencies, jugadors, etc.
Per exemple el Prado es un perfil ideal de GM, forts vincles amb Lleida, contactes amb la federació, clubs ACB, agencies, etc.

Sembla que volem la continuïtat dels "lleidatans" Mbaye i Sutina (no ho tinc tant clar amb el cas del RdC) + els que tenen contracte com Feliu i Hermet.
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida

por fll13 » 08 May 2018, 19:51

mariohn escribió:
Doncs una bona repassada a la temporada.

Avui el Jorge ha fet de pressident :mrgreen:

El club esta en un període de reflexió, que no te una data concreta de finalització, en el que s'estan analitzant les causes de la mala temporada.

Creu que s'ha de buscar la figura d'un GM, carreg que ha de ser estable i coherent amb la filosofia de club. I que es aquest el que ha de fitxar a l'entrenador que consideri + adequat per al projecte. O li fiquen molt a huevo... o ell no seguirà com a primer entrenador, no es considera un entrenador professional, ja que no pot invertir el 100% del temps en el carreg (ja que no vol deixar la universitat).
Una parra meva es que potser el vol postular com a GM. Implicació amb la ciutat i persona de club... al 100% però no se com va de contactes a nivell agencies, jugadors, etc.
Per exemple el Prado es un perfil ideal de GM, forts vincles amb Lleida, contactes amb la federació, clubs ACB, agencies, etc.

Sembla que volem la continuïtat dels "lleidatans" Mbaye i Sutina (no ho tinc tant clar amb el cas del RdC) + els que tenen contracte com Feliu i Hermet.
Si encara no tenen clar les causes de la mala temporada....:
1- Mala planificació esportiva: Jugar sense segon base, dos 4 molt tous, el fiasco de Karena...
2 - La forma com s'ha portat l'equip aquesta temporada: no renovar Rozitis, no fitxar un segon base quan l'entrenador te'l demanava a crits, vamos, no voler gastar-se un euro quan els altres equips ho estaven fent. Fotre fora a Comenge i no portar un entrenador de perfil diferent (clar, l'altre no havia aceptava les merdoses condicions de recissió de contracte que li oferies no podies portar a un altre).
3- Hi ha altres factors, adaptació de jugadors, lesions, el tema del vinculat (millor EBA que primera catalana)

Que segueixin pensant, i de pas que demanin més subvencions XD.

Tots pensem que la figura del GM és indispensable, pero no crec que el club és vulgui gastar molta pasta. En Jorge Serna no vol seguir de primer entrenador, millor a la universitat (pel que cobren és comprensible). Ara, si ha de tornar Prado per fer el mateix de la seva ultima temporada (Jorge García, Marshall, Hampel, Heras, molts de la mateixa agència...) millor que no.

Estic d'acord amb renovar Mbaye (crec que ha der ser l'objectiu), el tema de Sutina no ho tinc gens clar, els seus rendiment els dos últims anys ha estat dolent, pero com 4ª aler "barat" ... Ja el tema de RdC està clar que no se'l tindria que renovar, pero clar.. si el Capo vol no hi ha res a dir. De Feliu i Hermet res a dir, si tenen contracte és el que hi ha, per molt alt que sigui.

El club no pot estar així molt temps, ha de tenir clar on vol anar, pressupost, ELS PREUS DELS ABONAMENTS, patrocinis i comenzar a fitxar.

PD: Aveure si el Capo dona la cara i quin "CUENTO" ens explica.

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Actel Força Lleida

por mariohn » 09 May 2018, 10:53

fll13 escribió:Ara, si ha de tornar Prado per fer el mateix de la seva ultima temporada (Jorge García, Marshall, Hampel, Heras, molts de la mateixa agència...) millor que no.
Jo no parlo de la tornada del Joaquín Prado com a GM, crec que es un tipus de perfil que encaixa en el concepte que jo tinc al cap. Peró entenc que la seva sortida, desconec la relació que te amb el president, no facilitaria aquesta tornada (que no hem semblaria malament).

Amb el tema fitxatges, s'ha de parlar tant dels encerts com dels fiascos :brindo por eso: i aquesta última temporada es va treure de la chistera (el coneixia de categories inferiors) a HERUN un dels actuals millors interiors de la lliga i jugador clau els 16 partits que va jugar.
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida

por fll13 » 09 May 2018, 12:53

mariohn escribió:
fll13 escribió:Ara, si ha de tornar Prado per fer el mateix de la seva ultima temporada (Jorge García, Marshall, Hampel, Heras, molts de la mateixa agència...) millor que no.
Jo no parlo de la tornada del Joaquín Prado com a GM, crec que es un tipus de perfil que encaixa en el concepte que jo tinc al cap. Peró entenc que la seva sortida, desconec la relació que te amb el president, no facilitaria aquesta tornada (que no hem semblaria malament).

Amb el tema fitxatges, s'ha de parlar tant dels encerts com dels fiascos :brindo por eso: i aquesta última temporada es va treure de la chistera (el coneixia de categories inferiors) a HERUN un dels actuals millors interiors de la lliga i jugador clau els 16 partits que va jugar.
El gran problema es que aquest no és un club professional, per tant no té estructura clara ni res. La qüestió és que es depèn de persones ( Prado, Comenge...) i no de un pla estructurat. És un club aprofessional.

Sobre Prado, totes les opinions son vàlides, pero les sves tres últimes sortides han estat esperpèntiques. De traca va ser el tema de Palència, que els jugadors no el volien y el van fotre fora. Té molts contactes pero molts jugadors no volen treballar per ell. Tinc la sensació que els jugadors l’han fet bo a ell, no ell als jugadors...

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Actel Força Lleida

por mariohn » 10 May 2018, 13:24

fll13 escribió:El gran problema es que aquest no és un club professional, per tant no té estructura clara ni res. La qüestió és que es depèn de persones ( Prado, Comenge...) i no de un pla estructurat. És un club aprofessional.
Si els últims anys hem carregat tota la responsabilitat a l'entrenador.

Per a nosaltres, lo seu seria una estructura amb:
President
Directiu àrea esportiva
Director esportiu (basket pro i base)
Entrenador
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida

por fll13 » 11 May 2018, 09:15

De moment sembla que Serna seguirà com entrenador del club:

https://www.segre.com/noticies/esports/ ... _1110.html

Crec que es comença malament, entrenador pero sense estructura. Estarem com sempre, APROFESSIONALS.

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Actel Força Lleida

por mariohn » 11 May 2018, 14:05

fll13 escribió:De moment sembla que Serna seguirà com entrenador del club:
https://www.segre.com/noticies/esports/ ... _1110.html

Crec que es comença malament, entrenador pero sense estructura. Estarem com sempre, APROFESSIONALS.
Doncs... no crec que la seva continuïtat tingui sentit sense un GM, segur que en ve un.
El que no te lògica es tal i com ell va dir el Jorge a la RDP... ha de ser el GM el que defineixi el projecte i fiqui a l'entrenador.

PD: sembla que la reflexió ha set + ràpida del que es va deixar entreveure a la RDP.
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida

por fll13 » 11 May 2018, 14:15

mariohn escribió:
fll13 escribió:De moment sembla que Serna seguirà com entrenador del club:
https://www.segre.com/noticies/esports/ ... _1110.html

Crec que es comença malament, entrenador pero sense estructura. Estarem com sempre, APROFESSIONALS.
Doncs... no crec que la seva continuïtat tingui sentit sense un GM, segur que en ve un.
El que no te lògica es tal i com ell va dir el Jorge a la RDP... ha de ser el GM el que defineixi el projecte i fiqui a l'entrenador.

PD: sembla que la reflexió ha set + ràpida del que es va deixar entreveure a la RDP.
Pel que diu el Segre, la intenció és fitxar un segon entrenador professional (al més pur estil Melilla) que tindrà plena dedicació al primer equip. Serna ha demanat la contractació d'un GM. No té molt sentit, s'està fent tot al revés.

Pel que fa a jugadors, sembla pròxima la renovació de MBaye i es vol abordar la continuïtat de Sutina i RdC.

Dona la sensació que no es vol canviar res..

Enviado desde mi SM-N915FY mediante Tapatalk

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Actel Força Lleida

por fll13 » 12 May 2018, 10:43

Oh nooooooooo! Prado nooooooooo! Això demostra que la planificació la està fent el Capo:

https://www.segre.com/noticies/esports/ ... _1110.html



Enviado desde mi SM-N915FY mediante Tapatalk

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 18 Abr 2024, 10:16