BAXI MANRESA

Piterlanguila
Mensajes: 389
Registrado: 30 Dic 2016, 12:33

Re: ICL MANRESA

por Piterlanguila » 25 May 2018, 22:46

Jo clarament prefereixo Prat, equip que no pot pujar

Eustaqui
Mensajes: 920
Registrado: 14 Feb 2010, 13:39
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por Eustaqui » 25 May 2018, 22:47

hollymichfan escribió:
Johnny2 escribió:Qui preferiu, Melilla o Prat? :)
Melilla por que tenemos campo a favor! y tal como esta el Congost, se tiene que notar!
Això si, però per altra part, com que el Prat ja sap que no puja encara que guanyi, suposo que això els resta motivació...

I també que el Resa el vaig capaç de guanyar un dels dos partits al Prat i després vindriem aquí amb opcions de celebrar l'ascens a casa que també seria molt maco.

No se, tinc els meus dubtes qui ens convé més, però l'important és que estem a la final !!! :todos a botar:
Última edición por Eustaqui el 25 May 2018, 22:53, editado 1 vez en total.

rfccreus
Mensajes: 5117
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: ICL MANRESA

por rfccreus » 25 May 2018, 22:52

amb la olla a pressió del Congost millor que ens toqui el Melilla i així divendres ja podem anar tots a animar el equip

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: ICL MANRESA

por kelo_19 » 25 May 2018, 22:56

Vamosss!!!!!! :botepiernas: :botepiernas:
Molt bé enganxant-nos al partit durant el 2n quart, despres amb l'encert hem agafat una renda que no hem deixat anar.
Ara a descansar però aviat a pensar en la final, el Prat venia del 3-0 i naltrus del 5e partit, i ara s'han canviat les tornes!
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

ejk
Mensajes: 24580
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: ICL MANRESA

por ejk » 25 May 2018, 22:58

:botepiernas: :botepiernas: :botepiernas: :botepiernas: :botepiernas: :botepiernas:

SÍ, COLLONS!!! Quin partidàs avui. Quin canvi Hamilton & Sakho amb Ocampo. Allen també ha millorat molt. La seva intensitat defensiva, clau.

3-0 i, ens toqui qui ens toqui, arribarà amb un dos dies menys de descans (o cinc!)

Jo prefereixo Melilla. Que vinguin :demonio:
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: ICL MANRESA

por bowie15 » 25 May 2018, 23:06

Pues ya estamos en la final, la verdad es que no esperaba un 3-0, pero bienvenido sea.
Partido muy serio de los nuestros que a la que hemos conseguido cierta ventaja, en contra de lo que viene siendo habitual, hemos sabido administrar muy bien jugando con su ansiedad por la necesidad de victoria que tenían.
Para ser honestos, demasiado castigo para un Palencia que como Coruña han dado la cara y de qué manera.
Partido muy completo el nuestro con especial mención para Hamilton que ha demostrado, como lo ha hecho toda la temporada, que es capaz de lo mejor pero también de lo peor.
Yo prefiero al Prat, no tienen la ambición de ascender, jugaríamos al lado de casa y seguro que habría más gente de Manresa que aficionados del Prat, además desde antes del playoff siempre ha dicho que no quiero ver al Melilla ni en pintura, pero no me equivoco si os digo que nos encaminamos a una final Manresa-Melilla, así que a apretarnos el cinturón que vienen curvas, con el Nou Congost de las grandes ocasiones la próxima temporada nos vemos en ACB.

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 25 May 2018, 23:23

Si Melilla i Prat van a un cinquè partit prefereixo Melilla. Aquests, a més del tute de 5 partits, tindríen el darrer fora de casa, el viatge, i després encara hauríen d'anar a Manresa, passar més d'una setmana fora de casa...
No són factors definitius, però els equips estan molt igualats i tot compta.
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 25 May 2018, 23:25

Com he dit 3 a 0 i cap casa
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: ICL MANRESA

por vittiman » 25 May 2018, 23:57

Johnny2 escribió:Si Melilla i Prat van a un cinquè partit prefereixo Melilla. Aquests, a més del tute de 5 partits, tindríen el darrer fora de casa, el viatge, i després encara hauríen d'anar a Manresa, passar més d'una setmana fora de casa...
No són factors definitius, però els equips estan molt igualats i tot compta.
Totalment d'acord amb això, però la clau és el proper partit. Si hi ha 5è, passarà el Prat. No veig un Prat forçant el 5è i deixant escapar l'oportunitat de la final a casa seva.

Sobre qui es millor, doncs no sé que dir-vos. Amb tots dos hi ha avantatges i inconvenients:

Melilla --> tenim el camp a favor, per tant si som capaços de fer un infern del Congost i guanyar els de casa, serem ACB. Per mi son més "previsibles", cal frenar els seus dos homes: Dani Rodríguez i Fran Guerra. Jo ho tindria claríssim: Noah Allen per defensar a DaniRo com una lapa. Si ell no mou l'equip, tenen moltíssims problemes. En contra, que és un rival que no se'ns dona bé, amb gent molt alta, i amb els què hem perdut els 2 partits aquest any. Juguen partits lletjos a 60 punts.

Prat --> camp en contra i equip més complert, per mi tenen més gent capaç de sumar a diferència dels africans. Lu bo, el fet que ja han dit públicament que no pujen i potser inconscientment els resta motivació, i també el fet que podrem ser molta gent empenyent a casa del Prat.

Pel que fa al partit d'avui molt seriós. El tercer quart ha sigut clau Hamilton, que ha aparegut amb quasi 9 punts consecutius que han girat el partit i els hi ha fet molt mal a ells. Que important és que la segona unitat nostra ens sumi amb homes com Hamilton, Shako, Allen o Gintvainis. Som un equip molt més potent sense cap dubte.

En fi, a descansar una mica i a entrenar bé pe preparar la final. Independentment del rival que ens acabi tocant, el rival més perillós serem nosaltres mateixos. Si juguem amb confiança, sumant com un bloc com avui i tenim encert, tindrem molt de guanyat.

SOM-HI RESA!!! :mate:

Espil21
Mensajes: 2035
Registrado: 21 Ago 2006, 20:05

Re: ICL MANRESA

por Espil21 » 26 May 2018, 02:17

Teniu massa clar això de que prat no pot pujar.... doncs jo x els últims rumors no diria pas que no.... sempre és pot arribar algun acord amb algun club...

Jo personalment prefereixo Prat. Per Que? Doncs molt fàcil. Nosaltres tenim molts molts problemes amb equips que tenen pivots grans i amb el corunya s'ha demostrat... el Melilla te Fran Guerra, Samb i Fall . Nosaltres ens va fatal això... tenen un jugador molt perillós com Kapelan que es una metralladora i un base de lo millor se la LEB com Dani Rodríguez.

El prat també té un equip molt compensat però crec que podríem ser superiors mes fàcilment interiorment però tenen molts jugadors molt ràpids que tampoc en va be...

Y recordo que nosaltres em perdut els 2 petits contra Melilla... contra el Prat vàrem guanyar el de casa.
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 26 May 2018, 03:13

El president del Prat ho va descartar públicament
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: ICL MANRESA

por Johnny2 » 26 May 2018, 12:36

Prat també té dos pívots grans, i un d'ells el Cate, que a més té molta qualitat.
I encara hi podríes sumar el Marlon Johnson, un pívot atlètic que ha comptat poc als playoff, però ha fet alguns partits molt bons a la lliga regular.
Crec que realment Prat té un equip més complert que Melilla, que es basa molt en Rodríguez i Guerra.
[img][/img]

Iceman Gervin
Mensajes: 7913
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA

por Iceman Gervin » 26 May 2018, 13:04

Ahir, sense fer un mal partit, s'ha de reconeixer que ells ens van fer més bons. Els hi va sortir un partit nefast.
Presley i Otegui ahir semblaven menys estratosfèrics que a Manresa. I a Pino no li entrava tot.
Si a Manresa Otegui hagués fet el percentatge de tir lliure d'ahir, hauriem guanyat clarament. El mateix es pot dir dels tirs exteriors de Presley.

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ICL MANRESA

por giripower » 26 May 2018, 13:09

Jo crec que també te a veure la defensa ahir varem defensar millor. De fet dues cagades defensives de Lundberg passant el bloqueig per sota a Pino es van convertir en dos triples gairebé seguits. Ocampo va estar ràpid i va canviar-lo per Allen, i Pino ja no va poder llançar tant còmode

Iceman Gervin
Mensajes: 7913
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA

por Iceman Gervin » 26 May 2018, 13:10

Ara a veure qui ens toca. Jo prefereixo el Prat, tindrem un ambient més favorable i suposo que molts ens podrem escapar a veure algun partit.
Pel què fa a la motivació, tampoc està gens clar que Melilla pugui pujar. No sé si han arreglat els problemes que tenien amb el pavelló.
Algú deia que als jugadors del Melilla els perjudicaria el fet de passar tants dies fora de casa. Tingueu segur que qualsevol jugador del Melilla prefereix estar fora d'allà el màxim temps possible.
I el fet de que El Prat no pugui pujar tampoc ens ajuda. Una colla de jugadors de qualitat jugant sense pressió i només amb la idea de quedar el millor possible i tenir ofertes més ben pagades, son sempre un equip molt temible!

Iceman Gervin
Mensajes: 7913
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: ICL MANRESA

por Iceman Gervin » 26 May 2018, 13:15

giripower escribió:Jo crec que també te a veure la defensa ahir varem defensar millor. De fet dues cagades defensives de Lundberg passant el bloqueig per sota a Pino es van convertir en dos triples gairebé seguits. Ocampo va estar ràpid i va canviar-lo per Allen, i Pino ja no va poder llançar tant còmode
Segur que sí. Però al Congost Pino anotava amb la punta de la fava tot i estar puntejat, i ahir va estar més "normal".
Recordo una de les jugades que dius, i va tirar sol, parat i apuntant amb total tranquilitat. I és un jugador que si el deixes així, la clava segur.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 26 May 2018, 13:53

Iceman Gervin escribió:Ara a veure qui ens toca. Jo prefereixo el Prat, tindrem un ambient més favorable i suposo que molts ens podrem escapar a veure algun partit.
Pel què fa a la motivació, tampoc està gens clar que Melilla pugui pujar. No sé si han arreglat els problemes que tenien amb el pavelló.
Algú deia que als jugadors del Melilla els perjudicaria el fet de passar tants dies fora de casa. Tingueu segur que qualsevol jugador del Melilla prefereix estar fora d'allà el màxim temps possible.
I el fet de que El Prat no pugui pujar tampoc ens ajuda. Una colla de jugadors de qualitat jugant sense pressió i només amb la idea de quedar el millor possible i tenir ofertes més ben pagades, son sempre un equip molt temible!
Si els han solucionat. Ja tenen aprovat el pressupost per remodelar el pavelló amb capacitat per ACB: Les obres començaran febrer any que ve 8-) (ACB dóna un plaç de 2 anys per adaptar el pavelló a ACB als equips que pugin)

+1 Jo també prefereixo Prat
Última edición por Leodavinci39 el 26 May 2018, 15:12, editado 1 vez en total.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 26 May 2018, 14:39

A mi em dóna la sensació que a fora juguen menys presionats...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 26 May 2018, 23:26

M'haig de menjar un owned. Jo creia que no passariem i hem passat no hem facilitat tot i que el 3-0 sorpren.
Espero que a la final, sigui qui sigui el rival juguem tant seriosos com hem fet en aquest tercer partit.
Avia si segueix així
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por akikonaj » 27 May 2018, 10:34

Jo prefereixo Melilla, tenir el factor pista a favor es vital, si et surten els dos partits be i guanyes els dos ja tens quasi el 95% de guanyar, pero començar a la pista del rival i per la rao que sigui no guanyar cap...

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 29 Mar 2024, 06:53