BAXI MANRESA

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 13 Jun 2018, 01:23

SIIIIIi! Som ACB!!!! Gran partit! Gran Victoria!!! Ho necesitavem i ens ho mereixiem
Festival avui el Congost!!! Realment quan es necesita al públic, la gent es movilitza!!! Es una pena que no passi a cada partit de temporada, sigui a la categoria on sigui. Cada partit hauria e ser així, guanyariem molts mes partits ja que els rivals se senten intimidats i els àrbitres, perque no dir-ho, també. Es increible aquest ambient! Gallina de piel!!! He vist gent que feia anys que no veia pel Congost, he vist gent que no esperava que fosin del Manresa xalant com un boig, he vist gent riure i plorar a la vegada.. i sobretot,h o he vist tot vermell! Feia molt de goig!
El que donaria perque a aprtir d'ara cada partit fos així, des del primer fins al darrer, encara que no ens hi juguem res.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Viurem un altre Tel Aviv
Mensajes: 8271
Registrado: 15 Sep 2005, 03:48

Re: ICL MANRESA

por Viurem un altre Tel Aviv » 13 Jun 2018, 01:44

Moltes felicitats desde Badalona. Brutal partit i brutal afició.
Avui torneu on us mereixeu estar per tradició i història.

Sort!!.
Recordad que hace 23 años fichó a Schultz y Kazanowsky. Quedamos subcampeones.
Y que hace mucho menos con 3 interiores, y uno de ellos sin papeles, no jugamos la final por un costalazo.

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 13 Jun 2018, 05:15

Terquinmott escribió:Som ACB de nou, som molt grans, es un día históric pel club, I estic molt content.
A principis de temporada algu deia que calia baixar a la LEB, per recuperar inercia guanyadora, I disfrutar dels playoffs I tornar a enganxar la gent, jo a toro pasado, estic d'acord amb aquesta teoría, els joves com Sakho han crescut molt, I pugen amb un esquelet de jugadors per acb com Nacho, Trias, Sakho o Lundberg, pero sobretot, la gent ha tornat a disfrutar, jo no ho feia prácticament desde l any de Pedro Martínez, I fer un 6-28 i salvar te per decret I amb mercenaris yugoslaus de segon nivell que no s'identificaven amb el club, era dur , jo no sé com será el futur, pero torno a estar ilusionant amb l'equip I ja tinc ganes que comenci la seguent temporada I el Mercato manresa :botepiernas:
Home de poca fe :D :mrgreen: . I vam ser ALGUNS, plural, que vam veure la necessitat de "fer un GBC". :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 13 Jun 2018, 05:16

cuttlas escribió:Qui ens ho havia de dir eh? Al final de la lliga regular, després de les 3 derrotes seguides, sensacions terribles i la roda de prensa de l'Aleix. O a Corunya, al 4t partit, que a falta d'un minut estavem casi eliminats... ni els mes optimistes ho veiem.

Al final aquesta temporada ha tingut el guió perfecte per tornar a enganxar la gent al basquet. M'encanta veure les grades plenes de nens i gent jove quan semblava que el basket a Manresa s'estava apagant.

Enhorabona a tots :botar:

Avui a disfrutar. Demà ja podem començar amb les pajis (Leo controla't :mrgreen: )
:todos a botar: que algú em tregui el ratolí
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 13 Jun 2018, 05:17

Leodavinci39 escribió:
Iceman Gervin escribió:
Leodavinci39 escribió:
Accepto :brindo por eso: :cosuverde:
El comptador de yoyalodijes i de owneds d'en Leo ja fa anys que va petar! :D :D :D
:todos a botar: ja téns raó ja.......... tot just avui fa 25anys del meu primer YOYALODIJE :brindo por eso: NOCES DE PLATA :P :P quan el foro era al irc-hispano (segur que tu i algún més el recordeu :postureo: ). Més tard va venir el foro a Terra. Després el foro d un web creat pels aficionats. I finalment el foro d ACB. UFFFFFFFFFFFFFFFFF han passat uns quants anys i milers de YOYALODIJES :rodarbalon: :lol: :lol: :lol:

PD Toco fusta, i que siguin 25 anys més de YOYALODIJES, i si pot ser a ACB millor :brindo por eso: :cosuverde: :cosuverde: Estaria bé que l equip em regalés un triomf en aquest ANIVERSARI :campeon: :lol: Seria tot un detallasso ;)

:cosuverde: :cosuverde: :brindo por eso: :brindo por eso: :brindo por eso:

PD: Han passat 25 anys així que no recordó els "companys" de foro d aquells inicis (suposo que el gran giripower era un d ells ) però si recordó, pel seu paper al Club més tard, a Micky Feliú i a Xevi Garcia , amb qui em vaig apostar els meus primers cafesconleche
Última edición por Leodavinci39 el 13 Jun 2018, 05:43, editado 1 vez en total.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 13 Jun 2018, 05:19

Viurem un altre Tel Aviv escribió:Moltes felicitats desde Badalona. Brutal partit i brutal afició.
Avui torneu on us mereixeu estar per tradició i història.

Sort!!.
Gràcies a tots per les felicitacions. Gracias a todos (especialmente a los galegos :brindo por eso: ) !!!!!!!!! :amor: :amor:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 13 Jun 2018, 05:37

Després del meu cafeconleche, i com que sé que ningú més ho dirà.............. :mrgreen:

"La clave: La dirección de Lluis Costa. Había dado buenas muestras ya de su calidad en los cuatro encuentros previos pero elquinto y decisivo trajo consigo la explosión de un jugador que desatascó elchoque tras un primer acto de igualdad. Anotando desde el exterior, repartiendojuego entre sus compañeros e incluso aportando en apartados como el rebote,Lluis Costa se convirtió en el héroe de una noche en la que Álvaro Muñozterminó de sentenciar desde el tiro exterior."
:roll: :roll: :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 13 Jun 2018, 06:09

bowie15 escribió:Gràcies Leo. :D :D
No m'agrada tirar-me flors pero entre la eliminatòria del Corunya i avui he estat sembrat.
Si voleu hem podeu aplaudir i signo autògrafs a la llibreria Parcir divendres a partir de les 18h. :todos a botar:
Es broma naturalment.
Felicitats a tots i a partir de demà amb mes tranquilitat ja analitzarem el partit, els play-off i la temporada en general.

Muchas gracias a todos los aficionados de otros clubs por vuestro apoyo, gracias de corazón.
Un club con una afición como la nuestra se merece alegrías como la de hoy y por supuesto estar en :forofan:

SOM-HIIIIIIIIII. RESAAAAAAAAA!!!!!!
Ets el gran mestre Yoda :postureo: :postureo: I que la FORÇA RESA :P ens acompanyi!! :campeon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 13 Jun 2018, 06:56

ui! Quasi me no oblido. Aquí molts cops l hem posat a parir, jo mateix força vegades :D , així que és just reconèixer la BONA FEINA fet per TV3 en aquesta ocasió. La cobertura que ha fet del play/off final, i de la celebració ha estat senzillament ES PEC TA CU LAR!!! :amor: Chapeau per TV3 doncs. :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA 2015/2016

por Leodavinci39 » 13 Jun 2018, 07:06

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
racósonat escribió:3 descensos en 5 anys i 5 victòries l'última temporada no és voler baixar perquè sí. De fet, a l'enquesta que va fer Regió 7 la majoria preferia baixar a LEB. Van votar unes 100 persones però demostra que hi ha més gent que també prefereix baixar, no només 2 o 3.
Jaume Arnau va dir que a LEB es podia treballar amb un projecte a mig termini cosa que a ACB és impossible. Per a mi, tot el que no sigui fitxar a 10 tius de l'est nous cada any ja em sembla més ilusionant que el que hi havia ara.
+1 compi :brindo por eso: encara que alguns encara no ho vegin. Com dic sempre, el temps dóna i treu raons :P Em sap greu pels qui ho esteu passant malament :-? però des del febrer que us ho venia avisant per que es us mentalitzessiu i el cop no fós tan fort.
Ànim!!!!!!!!!!!!!! :botar: :botar: , la temporada vinent guanyarem el 90% dels partits, el Nou Congost s omplirà fins la bandera per celebrar un ascens, i tornarem a ACB nets de deutes i amb un pressupost per fer equip competitiu i ADN Manresa :campeon: que lluiti per quelcom més que per salvar-se la darrera jornada :alarma:

PD: Al meu poble fa moooolts anys, vam treure un slogan que el Club podría "copiar" ;) "HEM DE FER QUE TORNI A SER". Aquí va funcionar :cosuverde:
:P 8-) :P :mate:
SOM-HI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :cosuverde: :cosuverde: doncs
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48375
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 13 Jun 2018, 07:32

Per cert Leo, tot s ha de dir partidàs de Lluís Costa!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 13 Jun 2018, 07:34

TASTET escribió:Per cert Leo, tot s ha de dir partidàs de Lluís Costa!
:brindo por eso:
Imagen

Els tres cracks :todos a botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 13 Jun 2018, 08:08

TASTET escribió:Per cert Leo, tot s ha de dir partidàs de Lluís Costa!
Et vas fixar en un petit detall?¿ :roll: Qui va posar Ocampo a fer el salt inicial?¿ I el va guanyar :botar: . Fins ara sempre era Jordi Trías i el perdia ;)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 13 Jun 2018, 08:10

Leodavinci39 escribió:Una pregunta pels entesos...... :postureo: a totes les rodes de prensa es destaca la lluita "desde el salto inicial" com a vital. Llavors, per què fa saltar a Trías contra Sonseca o Olmos (els ha perdut tots) i no a Sakho :roll: ?¿ (a la jugada següent si vols, treus a Sakho i poses a Trías).
Ai no, que només és una frase feta ;)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

amediafe
Mensajes: 17296
Registrado: 20 Sep 2005, 16:00

Re: ICL MANRESA

por amediafe » 13 Jun 2018, 08:45

Felicitats a tots el aficionats manresans per una més que merescut ascens. A gaudir el moment i encantats de retrobar-nos.

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: ICL MANRESA

por Borja Perez. » 13 Jun 2018, 09:04

TASTET escribió:Per cert Leo, tot s ha de dir partidàs de Lluís Costa!
Vaig veure'l fer la roda d'escalfament i li vaig dir a la meva novia "avui el Costa es marcarà un partidàs". En un partit que podía generar una tensió brutal, el tiu estaba ben tranquil i confiat, com s'espera del Costa que és un flipadet i té els ous pelats de finals amb el barça i la selección espanyola quan jugava a categories de formació, i això suma moltíssim! Per mi es va guanyar jugar a ACB ahir.
Aquest matí he estat repassant la plantilla i crec que ens quedarem amb Costa-Lundberg-Alvaro-Nacho i Sakho, tots de suplents.Si és a la baixa, potser em quedaría Allen també, que altra vegada ahir va demostrar els pocs minuts que va jugar que llegeix la defensa d'una manera excepcional. Trias tindrà oferta però es retirarà. l'he vist cansat de bàsquet.

Per la temporada que ve hi ha Budget així que tornaré a fer-me el carnet

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 13 Jun 2018, 09:14

JIntvainis també ens l'hem de quedar ja que te contracte.
A mi Alvaro per leb em val però per ACB el veig massa irregular. Aquests darrers partits ha estat escencial i anotava força però durant la temproada el seu tir ha estat pèsim. Potser en defensa si que ha donat la talla però a ACB neceistem més que no pas això. Ara, es veritat que es cupo i que avans de portar un tio de la Republica Popular de Malgaisha i provar aviam com juga a basquet, millor quedar-nos a ell.
Però amb els nous patrocinadors (divendres se sabrà alguna cosa) penso que podem buscar alguna cosa coneguda i millor com a 3 suplent
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: ICL MANRESA

por vittiman » 13 Jun 2018, 09:16

Bon dia. Quin dia més maco que fa avui!!!

M'he llevat amb molta son però es porta bé amb l'alegria que tinc a dins. També tinc clars els dos objectius que s'han d'aconseguir de cara a l'any vinent:

- Fer una plantilla competitiva a l'ACB.

- Mantenir aquest ambient al Nou Congost. (si fossim capaços d'aconseguir això a cada partit seríem molt difícils de vèncer a casa nostra).

La clau per tenir continuitat a l'ACB es tornar a fer un fortí del Nou Congost.

Per cert, ara si ho dic obertament: es tiempo de pajiplantillas!! Siiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

SOM-HI RESA!!!

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 13 Jun 2018, 09:33

vittiman escribió:Bon dia. Quin dia més maco que fa avui!!!

M'he llevat amb molta son però es porta bé amb l'alegria que tinc a dins. També tinc clars els dos objectius que s'han d'aconseguir de cara a l'any vinent:

- Fer una plantilla competitiva a l'ACB.

- Mantenir aquest ambient al Nou Congost. (si fossim capaços d'aconseguir això a cada partit seríem molt difícils de vèncer a casa nostra).

La clau per tenir continuitat a l'ACB es tornar a fer un fortí del Nou Congost.

Per cert, ara si ho dic obertament: es tiempo de pajiplantillas!! Siiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

SOM-HI RESA!!!
Subscric al 100% tot el que dius!!!! També lo de llevar-me amb molta son!!!! :mrgreen:
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: ICL MANRESA

por vittiman » 13 Jun 2018, 09:33

Ara en calent i després del partit d'ahir, renovaria a molta gent (ahir TOTHOM va fer un partidàs)... Sense anar més lluny, diria que Hamilton i Lluís Costa van fer el millor partit de l'any en el millor dia.

Ara bé, quan ens baixin a tots les pulsacions i amb el cap fred, s'hauran de prendre decicions amb el cap i no amb el cor. Tots sabem que la diferència entre ACB i LEB és molt gran, i per tant s'han de donar continuitat nomès a les peces que toquin i portar jugadors que ens aportin la competitivitat que fa tants anys que no tenim a l'èlit.

Obviament, de les porres que es puguin fer sobre qui ens quedaríem o no, en part dependrà del pressupost que es pugui destinar al primer equip i de com estigui el mercat (de qui poguem pescar). Ara bé, sense saber-ho, jo de base faria això:


Em quedaria amb:

- Costa o Gintvainis (un dels dos). Com que Ginvainis té contracte, doncs que es quedi ell. Costa me'l quedaria com a suplent, però si Gintvainis té contracte no crec que tingui lloc. L'altre opció seria psoar el lituà de 2, però no li veig físic per ser un 2 a l'ACB.
- Lundberg
- Muñoz (com a suplent exterior i de rotació. És cupo).
- Nacho o Trias (un dels dos). Els seus sous no son barats, i prefereix-ho invertir-lo en algú més jove i amb més físic per ACB. Dependrà també de que puguis fitxar al mercat i del que s'adapti més al tema econòmic.
-Shacko (com a 4rt o 5è interior). Té físic i motlmarge de millora. Amb Ocampo ha demostrat que si té confiança pot sumar molt. Ahir mateix, en 15min, 10p i 7 rebots. A fet un final de temporada que deixar-lo escapar seria un greu error, i més amb el sou que deu tenir. Ja no us dic si aconsegueix millorar el seu % de tirs lliures.
- Ocampo (ha fet una feina excel·lent i mereix renovar). A entès ràpdiament la filosofia del club i s'ha adaptat com un mitjó. S'ha posat els jugadors a la butxaca, que creuen en ell. El que va bé, millor no tocar-ho.


No em quedaria:

- Costa o Gintvainis
- Dani Garcia (cedir-lo)
- Allen (gran físic defensiu, però a l'ACB no té nivell ofensiu).
- Guillem Jou (a no ser que fos el 12è home i per tema cupos i pel fet de ser de la casa). Jo, però, el cediria perquè agafés minuts importants a un equip LEB.
- Mazaira (vinculat o cedir-lo).
- Hamilton (gran compromís el seu, i ahir partidàs, però a l'ACB no té lloc).
- Nacho o Trias (el que s'adapti menys al sou o depenent del mercat).

En conclusió, em quedaria amb 4 o 5 peces i Ocampo. Tot depenent del que es pugui fitxar, potser em quedaria un jugador més o no. I obviament, cal portar peces de nivell ACB. Sobretot un BASE, un EXTERIOR contrastat a fora que aporti punts (no un Suggs de turno) , i un 5 americà a dins. Amb aquests 3 fitxatges hauràs d'invertir el 50% del pressupost si vols tenir une quip que pugui ser competitu.

Ho sento... però es que tenia tantes ganes de començar a fotre pajiplantilles i m'ho aguantava...Siiiiiiiiiiiii SOM ACB!

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 24 Abr 2024, 18:42