BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 14 Jun 2018, 07:00

Birranautas escribió:Primer de tot felicitar-nos a tots els manresans !!! Quin gran play-off que s'ha fet.
De cara l'any que ve, jo em quedaria amb els 2 bases (tot i que fitxaria a un base titular) a l'Iffe ( per potencial), a l'Alvaro Muñoz (bon suplent i sembla que fa plantilla) a Trias o Nacho Martin ( M'encantarien els 2, però seria hipotecar una mica massa la plantilla ) i a Sakho ( per fer de 5 suplent).
D'aquesta manera, seguiriem amb un nucli dur que sembla que ha fet molt bon rotllo,
Per altra banda no sé que faria amb en Jou, per una banda m'agradaria que seguis, però si ha de tenir un mínim de minuts, si no, un anyet mes a la LEB.
Hem de posar a les pajis de l'any que vé al egipci aquell taaaaant bó que tenim? o encara no?
Per últim, he vist mes basket aquest any pel canalLEb que l'any passat, ja que no tenia el Plus. L'any que ve, tot segueix igual no? l'unica manera de veure l'ACB és pel Plus, oi?
Encara no :travieso: Fins a mitjans de febrer no deixa de ser "extracomunitari" i passa a ser cupo. Paciencia :P que encara és molt jove.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 14 Jun 2018, 07:01

Pel que fa a Trías, en una entrevista a l SPORT, deixa la decisió en mans del Club. Si és per ell, seguiría un any més.

"Este viernes tocará celebrar el ascenso con la gente de Manresa, luego Trias se irá con su familia de vacaciones. Pero antes deberá decidir si, camino de los 38 años, pone fin a su carrera o la prolonga un año más. “Te soy sincero. Vivo el día a día y me lo tomo todo con tranquilidad. Si se alinea todo para que siga, bien. Si el club quiere contar conmigo. Si no, no pasa nada”. Seguro que en Manresa están encantados con él."
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 14 Jun 2018, 07:06

joanmo1994 escribió:L'Óscar Herreros em diu que estiguem preparats per rebre bones notícies, sobre tema patrocinadors [emoji14]

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk
El Regió7 diu que es presentarà després dels actes de celebració divendres.

"De fet, la intenció del club és anunciar-lo durant els propers dies, després de l'acte de celebració, a la plaça Major."

PD: Malgrat haver sobornat a molta gent amb cafesconleche........ no, no tinc ni idea de qui és :llanto:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 14 Jun 2018, 08:08

Per mi el mirall una mica ha de ser el GBC quan va pujar...va renovar varis jugadors de LEB però tots o la majoria amb papers secundaris i sobretot es va reforçar amb un base top (Chery) i un pívot top (Norel)...a partir d aqui i amb el lideratge ofensiu d aquests dos més jugadors de qualitat com Clark (nosaltres tenim Nacho) , van lacke etc van construir un EQUIP.
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 14 Jun 2018, 08:23

TASTET escribió:Per mi el mirall una mica ha de ser el GBC quan va pujar...va renovar varis jugadors de LEB però tots o la majoria amb papers secundaris i sobretot es va reforçar amb un base top (Chery) i un pívot top (Norel)...a partir d aqui i amb el lideratge ofensiu d aquests dos més jugadors de qualitat com Clark (nosaltres tenim Nacho) , van lacke etc van construir un EQUIP.
+1. També l Andorra va fer servir la mateixa fòrmula i li va donar bon resultat.
Jo al Nachete no el renovaría :travieso: Té 35 anys i no és com Trías o Oliver, que s han cuidat i físicament están bé. No oblidem que ha patit dues lesions serioses 8-)

Mantenir una PINYA: Costa/Trías/Sakho/Iffe/Gintvainis. I a partir d aquí construir l equip amb un bon 1 i un 5 gran. A partir d aquí............... un parell de "veterans" (Auda, Pere Tomàs ¿?) i dos "americans" (un 2 i un 4 que tirin bé de 3) :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 14 Jun 2018, 08:31

Leo Nacho l any passat jugava andorra i l anterior al hgc equips que juguen a ACB i a competició europea...Trias fa segles que va deixar de jugar a ACB..si ho has vist la bola calenta en molts finals de partit ha sigut per Nacho Martin, un jugador que recordem venia d un any casi de baixa i des del minut 1 ha estat exercint de 4 titular...és normal que físicament hagi arribat just...a mi Trias els dos partits a Melilla em va desquiciar totalment nul en defensa, molt perdut i fallon en atac i perdent pilotes absurdes..també dic que veient el nivell dels cupos ACB m ho pensaria però mai de 5 titular...Muñoz ha de seguir, però en un rol com el de Pardina o similar al GBC..i Costa si es fitxa un base top per mi ok però sino buff si partidàs el seu darrer perö la resta de la temporada..
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: ICL MANRESA

por TASTET » 14 Jun 2018, 08:33

Un altra cosa si ho heu observat Nacho és qui ha defensat els 5s de Melilla quan ha jugat amb Trias, part del seu desgast (i cometre mes faltes personals) ha sigut, en gran part, per això...Trias en defensa ACB serà un colader
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 14 Jun 2018, 08:41

El paper de Trías és el de Roger Grimau, tibar de vestidor i imposar el "carácter" a l equip. Tan o més important que fer 15 punts o agafar 10 rebots. Ha de ser l 11a fitxa.
Lo de posar a Nacho a defensar els "5" rivals era de calaix. Aleix no ho veía!!!!!!! Trías, amb 96 kgs només aconseguia desgastar-se com un animal en defensa i per això en partits contra 5 poderosos, no feia els seus números habituals. Ocampo ho va veure a la 1a. ;)
Evidentment que Costa ha de ser el base suplent (i tenir 3 bases, amb Gintvainis de fitxa 12). :P Hem de fitxar un 1 bo, que jugui 30 minuts per partit. :amor:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: ICL MANRESA

por vittiman » 14 Jun 2018, 08:56

Bon dia,

Pel que veig tots anem donant voltes al mateix, però tenim una idea en comú.

- Mantenir un bloc de 4-6 jugadors d'aquest any.
- Fer 2 o 3 fitxatges TOP dins les nostres possibilitats que ens assegurin ser competitius (entenc que aqui hi haurien d'anar les 2 places d'extracomunitaris i un BASE titular d'ACB).

De si ens quedem 6 jugadors d'aquest any o 4, dependrà del que tinguem a caixa i de les opcions de mercat (a veure si podem pescar alguna ganga).

Tema patrocinador, tan de bo es confirmi alguna cosa que ens permeti tenir una base sòlida per tenir un projecte de futur a l'ACB. Seria una GRANDÍSSIMA notícia. Estic expectant a que es faci públic.
Última edición por vittiman el 14 Jun 2018, 09:11, editado 1 vez en total.

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 14 Jun 2018, 09:08

Un dels noms que ha sortit per aquí, Pere Tomàs, pel què m'ha arribat és que estarà entre Manresa o Badalona l'any que vé.

Marcus Cus
Mensajes: 27220
Registrado: 28 Jun 2008, 22:25
Ubicación: Murcia

Re: ICL MANRESA

por Marcus Cus » 14 Jun 2018, 09:51

Enhorabuena por el ascenso, me alegra que nos veamos de nuevo en ACB.

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: ICL MANRESA

por Borja Perez. » 14 Jun 2018, 10:15

irontms escribió:Un dels noms que ha sortit per aquí, Pere Tomàs, pel què m'ha arribat és que estarà entre Manresa o Badalona l'any que vé.
Pere Tomàs i fer-li una bona oferta a Norel hauria de ser el primer que fes en Roman

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: ICL MANRESA

por irontms » 14 Jun 2018, 10:25

Borja Perez. escribió:
irontms escribió:Un dels noms que ha sortit per aquí, Pere Tomàs, pel què m'ha arribat és que estarà entre Manresa o Badalona l'any que vé.
Pere Tomàs i fer-li una bona oferta a Norel hauria de ser el primer que fes en Roman
Doncs no descartis que Norel acabi a Badalona també :jeje:

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: ICL MANRESA

por Borja Perez. » 14 Jun 2018, 10:43

irontms escribió:
Borja Perez. escribió:
irontms escribió:Un dels noms que ha sortit per aquí, Pere Tomàs, pel què m'ha arribat és que estarà entre Manresa o Badalona l'any que vé.
Pere Tomàs i fer-li una bona oferta a Norel hauria de ser el primer que fes en Roman
Doncs no descartis que Norel acabi a Badalona també :jeje:

On acabi l'un , acabarà l'altre. Si la Penya els vol, em sembla que poc tenim a fer

SERGI_INC
Mensajes: 484
Registrado: 19 Jul 2007, 11:53

Re: ICL MANRESA

por SERGI_INC » 14 Jun 2018, 11:17

Leodavinci39 escribió:El paper de Trías és el de Roger Grimau, tibar de vestidor i imposar el "carácter" a l equip. Tan o més important que fer 15 punts o agafar 10 rebots. Ha de ser l 11a fitxa.
Lo de posar a Nacho a defensar els "5" rivals era de calaix. Aleix no ho veía!!!!!!! Trías, amb 96 kgs només aconseguia desgastar-se com un animal en defensa i per això en partits contra 5 poderosos, no feia els seus números habituals. Ocampo ho va veure a la 1a. ;)
Evidentment que Costa ha de ser el base suplent (i tenir 3 bases, amb Gintvainis de fitxa 12). :P Hem de fitxar un 1 bo, que jugui 30 minuts per partit. :amor:
Jo crec que si tenim que tenir 3 bases, Costa ha de ser el tercer. Crec que no ha cobert les espectatives i Gintvainis per fisic i progressió, ha de ser el segon base.
En quan a Auda, com a molt de 4 suplent i jo sóc dels que penso que Trias, si o si ha d´estar amb nosaltres a ACB.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: ICL MANRESA

por Tronn » 14 Jun 2018, 11:32

SERGI_INC escribió:
Leodavinci39 escribió:El paper de Trías és el de Roger Grimau, tibar de vestidor i imposar el "carácter" a l equip. Tan o més important que fer 15 punts o agafar 10 rebots. Ha de ser l 11a fitxa.
Lo de posar a Nacho a defensar els "5" rivals era de calaix. Aleix no ho veía!!!!!!! Trías, amb 96 kgs només aconseguia desgastar-se com un animal en defensa i per això en partits contra 5 poderosos, no feia els seus números habituals. Ocampo ho va veure a la 1a. ;)
Evidentment que Costa ha de ser el base suplent (i tenir 3 bases, amb Gintvainis de fitxa 12). :P Hem de fitxar un 1 bo, que jugui 30 minuts per partit. :amor:
Jo crec que si tenim que tenir 3 bases, Costa ha de ser el tercer. Crec que no ha cobert les espectatives i Gintvainis per fisic i progressió, ha de ser el segon base.
En quan a Auda, com a molt de 4 suplent i jo sóc dels que penso que Trias, si o si ha d´estar amb nosaltres a ACB.
Jo no crec que haguem de tenir 3 bases. S'ha de tenir un TITULAR i després triar entre Costa i Gintvainis.
Tenim la carta de Lundberg per fer les tasque de base esporadicament.
Entre Trias i Nacho jo ho tinc clar. L'ACB es una lliga molt mes física que la LEB i Trias no físic per defensar 4's i molt menys 5's. Jo em quedaría amb Nacho de segon 4 i Auda de 4 titular.
Si vinguessin Pere i Norel seria un somni que em costa creure que els dos acabin aquí. Però somniar es gratis.

Tabú / Costa
Iankie / Iffe / Jou
Pere Tomàs / Alvarito
Auda / Nacho
Iankie
Norel / Sakho

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: ICL MANRESA

por goyathay » 14 Jun 2018, 12:05

Tries fa vestuaria i equip i es el que necesitem per seguir a Acb. Si hi ha trifulques, mal rotllos, envejes i problemes inters la temporada seguent ens veurem altre cp a la leb. Nacho Martín te caracter i com a 5 suplent ens aniria de **** mare.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: ICL MANRESA

por cuttlas » 14 Jun 2018, 12:08

Jo em quedava als 2.

Nacho / Trias
Auda
5 titular / Sakho

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ICL MANRESA

por Leodavinci39 » 14 Jun 2018, 13:59

SERGI_INC escribió:
Leodavinci39 escribió:El paper de Trías és el de Roger Grimau, tibar de vestidor i imposar el "carácter" a l equip. Tan o més important que fer 15 punts o agafar 10 rebots. Ha de ser l 11a fitxa.
Lo de posar a Nacho a defensar els "5" rivals era de calaix. Aleix no ho veía!!!!!!! Trías, amb 96 kgs només aconseguia desgastar-se com un animal en defensa i per això en partits contra 5 poderosos, no feia els seus números habituals. Ocampo ho va veure a la 1a. ;)
Evidentment que Costa ha de ser el base suplent (i tenir 3 bases, amb Gintvainis de fitxa 12). :P Hem de fitxar un 1 bo, que jugui 30 minuts per partit. :amor:
Jo crec que si tenim que tenir 3 bases, Costa ha de ser el tercer. Crec que no ha cobert les espectatives i Gintvainis per fisic i progressió, ha de ser el segon base.
En quan a Auda, com a molt de 4 suplent i jo sóc dels que penso que Trias, si o si ha d´estar amb nosaltres a ACB.
No entrarem qui ha de ser el 2n i qui el 3r :P això ho dirà l estat de forma en cada moment. Savem per experiencia que es necessiten 3 bases, per què les lesions en aquesta posició están a l ordre del dia :-? :-? I és probable que al final de temporada els dos hagin jugat els mateixos minuts :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: ICL MANRESA

por manresinho » 14 Jun 2018, 14:17

El que és important és encertar en el base titular, per fer de suplent tant Costa com Ginvaitis poden servir.

No veig que hagin de seguir els 2, i menys si segueix Lundberg que pot fer de 1 puntualment.

Muñoz com a 3 suplent també hauria de seguir.

En els interiors s'ha de fitxar un 5 dominant, amb Sakho de suplent. En els 4s dependrem del que vulguin fer Trias i Martin, ambdos serien grans reforços per veterania, vestuari i 20min a pista.

Com que somiar és gratis:

Oliver - Costa
2 anotador - Lundberg
Tomàs - Muñoz
Trias - Martin
Norel - Sakho

Per completar la plantilla:
2-3 defensiu de rotació (perfil Allen, pero comunitari)
4-5 jove de rotació

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

Fecha actual 29 Mar 2024, 00:57