BAXI MANRESA

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: BAXI MANRESA

por manresinho » 09 Jul 2018, 09:52

Breogan a prop de fitxar Herun i s'ha interessat per Vezenkov.

Bons moviments desde Lugo.

De moment aquí segueix el secretisme.
Hi hauran novetats aquesta setmana o haurem d'esperar a la setmana vinent quan l'ACB ens confirmi l'ascens en la propera assamblea?

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: BAXI MANRESA

por manresinho » 09 Jul 2018, 09:57

A part de conèixer possibles fitxatges, estaria bé que el club informés de forma oficial quins jugadors segueixen de la passada temporada.

Jakis, Lundberg, Jou, Muñoz i Sakho tenen contracte. Seguiran tots o es planteja cedir a algun jugador?
Allen i Hamilton. S'ha exercit la clàusula per deixar-los lliures?
Renovacions de Trias i Nacho. Encara estan les dues sobre la taula?
Costa. Es planteja renovar i anar amb tres bases o està lliure al mercat?

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 09 Jul 2018, 10:06

manresinho escribió:Breogan a prop de fitxar Herun i s'ha interessat per Vezenkov.

Bons moviments desde Lugo.

De moment aquí segueix el secretisme.
Hi hauran novetats aquesta setmana o haurem d'esperar a la setmana vinent quan l'ACB ens confirmi l'ascens en la propera assamblea?
Doncs si Breogan estar inteesat en Vezenkov, perque no podem optar a fitxar-lo nosaltres? Tanta diferencia hi ha de pressupost entre el Breogan i nosaltres? Potser tampoc dic tantes bestieses dient que m'interesa Vezenkov pel Manresa i que podriem fer-li una oferta, si el Breogan també ho fa.
No se on acabarà però si Breogan li fa ofertes es un senyal que de moment nosltres crec que hi podem competir. Mentre no hi entrin equips mes grans o que juguin a Europa. De fet, la primera batalla entre un equip "europeu" i nosaltres ja la vem guanyar al fitxar l'entrenador. :rodarbalon:
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 09 Jul 2018, 11:00

Deien que ja teníem algú tancat, i a mi per twitter em van dir que aviat, notícies

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 09 Jul 2018, 11:33

Veient tot plegat molt em temo que no tindrem cap novetat fins la setmana vinent. El club ja fa dies que treballa i es mou, però crec que ens estem esperant a l'assamblea del dia 16, on ens han de ratificar 100% com a equip ACB, per començar a fer oficials les coses.

No ho trobo malament. Malgrat sigui pura burocràcia i l'admissió de Breogán i Manresa sigui un tràmit (perquè cap dels dos tindrem cap problema), és normal que no facis res públic fins que oficialment no estiguem confirmats com a nou equip ACB. És qüestió d'ètica professional i de mantenir unes pautes. Així que...tocarà tenir paciència almenys 7 dies més.

Ara, Molt em temo que de la temporada passada seguiran menys jugadors dels que pensàvem. Allen, Hamilton no seguiran segur i Trias dubto que continuï amb Peñarroya. pel que fa a Costa i Jou, tampoc els veig seguint. El cas de Nacho tot dependrà del que poguem pescar o de si algú li ofereix alguna cosa millor.

Ens quedarem amb Gintvainis, Lundberg, Alvaro i Shako. La resta, tot cares noves.

Salut

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 09 Jul 2018, 13:26

Un dels rumors que habia sortir... Santana oficial pel Saragossa.

Leodavinci39
Mensajes: 23872
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 09 Jul 2018, 13:39

vittiman escribió:Veient tot plegat molt em temo que no tindrem cap novetat fins la setmana vinent. El club ja fa dies que treballa i es mou, però crec que ens estem esperant a l'assamblea del dia 16, on ens han de ratificar 100% com a equip ACB, per començar a fer oficials les coses.

No ho trobo malament. Malgrat sigui pura burocràcia i l'admissió de Breogán i Manresa sigui un tràmit (perquè cap dels dos tindrem cap problema), és normal que no facis res públic fins que oficialment no estiguem confirmats com a nou equip ACB. És qüestió d'ètica professional i de mantenir unes pautes. Així que...tocarà tenir paciència almenys 7 dies més.

Ara, Molt em temo que de la temporada passada seguiran menys jugadors dels que pensàvem. Allen, Hamilton no seguiran segur i Trias dubto que continuï amb Peñarroya. pel que fa a Costa i Jou, tampoc els veig seguint. El cas de Nacho tot dependrà del que poguem pescar o de si algú li ofereix alguna cosa millor.

Ens quedarem amb Gintvainis, Lundberg, Alvaro i Shako. La resta, tot cares noves.

Salut
+1 Opino com tu :brindo por eso:
I afegeixo que probablement cedim Gintvainis per fer lloc a Brià, que és la nineta dels ulls de Peñarroya ;)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23872
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 09 Jul 2018, 13:46

Aquest paio no està per retirar-se encara, home! :P :botar: :P

Imagen
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: BAXI MANRESA

por kelo_19 » 09 Jul 2018, 14:21

Oficial Ash Hamilton i Noah Allen es desvinculen del Resa, ho acaba de posar el club a les xarxes
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 09 Jul 2018, 15:36

vittiman escribió:Veient tot plegat molt em temo que no tindrem cap novetat fins la setmana vinent. El club ja fa dies que treballa i es mou, però crec que ens estem esperant a l'assamblea del dia 16, on ens han de ratificar 100% com a equip ACB, per començar a fer oficials les coses.

No ho trobo malament. Malgrat sigui pura burocràcia i l'admissió de Breogán i Manresa sigui un tràmit (perquè cap dels dos tindrem cap problema), és normal que no facis res públic fins que oficialment no estiguem confirmats com a nou equip ACB. És qüestió d'ètica professional i de mantenir unes pautes. Així que...tocarà tenir paciència almenys 7 dies més.

Ara, Molt em temo que de la temporada passada seguiran menys jugadors dels que pensàvem. Allen, Hamilton no seguiran segur i Trias dubto que continuï amb Peñarroya. pel que fa a Costa i Jou, tampoc els veig seguint. El cas de Nacho tot dependrà del que poguem pescar o de si algú li ofereix alguna cosa millor.

Ens quedarem amb Gintvainis, Lundberg, Alvaro i Shako. La resta, tot cares noves.

Salut
Pel què m'ha arribat serà pràcticament això.

- Trias amb Peñarroya no seguirà.
- Allen/Hamilton no segueixen (confirmat a més a més).
- Nacho seguirà si el club li ofereix alguna cosa raonable i entenc que com a suplent.
- Costa no se sap encara què es farà amb ell. La por a que exploti just sortir del Congost es gran i també anirà en funció del base titular que poguem fitxar.
- Alvaro es vol que segueixi.
- Gintvainis, Lundber i Shako segueixen.
- En quan a fitxatges el pressupost per la plantilla és el doble que l'ultim any a ACB.

Molts noms i poca informació, estiu llarg.

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 09 Jul 2018, 16:58

irontms escribió:
vittiman escribió:Veient tot plegat molt em temo que no tindrem cap novetat fins la setmana vinent. El club ja fa dies que treballa i es mou, però crec que ens estem esperant a l'assamblea del dia 16, on ens han de ratificar 100% com a equip ACB, per començar a fer oficials les coses.

No ho trobo malament. Malgrat sigui pura burocràcia i l'admissió de Breogán i Manresa sigui un tràmit (perquè cap dels dos tindrem cap problema), és normal que no facis res públic fins que oficialment no estiguem confirmats com a nou equip ACB. És qüestió d'ètica professional i de mantenir unes pautes. Així que...tocarà tenir paciència almenys 7 dies més.

Ara, Molt em temo que de la temporada passada seguiran menys jugadors dels que pensàvem. Allen, Hamilton no seguiran segur i Trias dubto que continuï amb Peñarroya. pel que fa a Costa i Jou, tampoc els veig seguint. El cas de Nacho tot dependrà del que poguem pescar o de si algú li ofereix alguna cosa millor.

Ens quedarem amb Gintvainis, Lundberg, Alvaro i Shako. La resta, tot cares noves.

Salut
Pel què m'ha arribat serà pràcticament això.

- Trias amb Peñarroya no seguirà.
- Allen/Hamilton no segueixen (confirmat a més a més).
- Nacho seguirà si el club li ofereix alguna cosa raonable i entenc que com a suplent.
- Costa no se sap encara què es farà amb ell. La por a que exploti just sortir del Congost es gran i també anirà en funció del base titular que poguem fitxar.
- Alvaro es vol que segueixi.
- Gintvainis, Lundber i Shako segueixen.
- En quan a fitxatges el pressupost per la plantilla és el doble que l'ultim any a ACB.

Molts noms i poca informació, estiu llarg.
Ja firmo ara no saber cap nom fins a l'agost si això vol dir que els que vinguin faran feina. :mrgreen:

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: BAXI MANRESA

por Sasa Yanev » 09 Jul 2018, 18:36

M'arriben veus de que el retorn d'Ahmad Nivins es aprop...
Nemanja Aleksandrov

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 09 Jul 2018, 19:06

Sasa Yanev escribió:M'arriben veus de que el retorn d'Ahmad Nivins es aprop...
Quina edat ha de tenir? 42?
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 09 Jul 2018, 19:36

Nivins? :shock:

Home un iaio no és, que quan va venir aquí era un pipiolo. Té 31 anys i ha tingut una carrera molt bona a França. Pero diria que l'últim any se l'ha passat en blanc per culpa d'una lesió, aixi que ves a saber com està...

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 09 Jul 2018, 19:47

un jugador que ara si amb mes pressupost podriem intentar que tornes es Landry

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 09 Jul 2018, 19:49

jo per retorns, intentaria a Dj Seeley, que no renova pel granca

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 09 Jul 2018, 20:18

DJ Seeley sí que seria el tipus de 2 que necessitem!
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23872
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 09 Jul 2018, 20:56

cuttlas escribió:Nivins? :shock:

Home un iaio no és, que quan va venir aquí era un pipiolo. Té 31 anys i ha tingut una carrera molt bona a França. Pero diria que l'últim any se l'ha passat en blanc per culpa d'una lesió, aixi que ves a saber com està...
Exacte. Jo li vaig seguir la pista quan estaba a França, més que res per l espectacular canvi físic que ha tingut des que va venir aquí de rookie. Ara ja feia dos anys que li havia perdut la pista. 8-)
Si que està fet un mulo, però 2.06 em sembla massa poc per un 5 a l ACB. :roll:

PD: Així que apostaría que es tracta també d una filtració interessada del seu representant 8-) , més que no pas una opció d interés real per part del Club :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

GerardCat
Mensajes: 539
Registrado: 16 Mar 2011, 23:43
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por GerardCat » 09 Jul 2018, 22:30

En Hamilton m'ha dit per Instagram que trobarà a faltar Manresa. Encara que la seva qualitat fos limitada crec que és una cagada no renovar-lo, sembla un tio que feia molta pinya al vestuari i que feia molt per la comunió equip-afició, sempre recordarem el seu "Un dia de partit al balcó". A més, per físic i amb un paper clar crec que ens hagués pogut donar bons minuts com a suplent. Una llàstima.

Espil21
Mensajes: 2035
Registrado: 21 Ago 2006, 20:05

Re: BAXI MANRESA

por Espil21 » 09 Jul 2018, 22:39

No podem mantenir jugadors x llàstima... som un club de basket I tenim que mirar interessos...

Aquesta setmana s'està movent el tema incorporacions i és decideix qui segueixen i qui no... segurament la setmana que bé s'anunciara algu. ( suposicio meva )
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 18 Abr 2024, 13:55