BAXI MANRESA

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 13 Jul 2018, 17:39

TASTET escribió:Un punt a favor de Renfroe es quw va jugar al Valladolid..va coincidir amb Roman allà?
Aixo va ser a la 2012-2013. Roman va arribar a Valladolid al desembre, i Renfroe va fotre el camp d'aquella casa de putes al febrer. No sé si li vols dir "coincidir" d'això :jeje:

Dit això, a mi Renfroe m'encantaria.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 13 Jul 2018, 22:06

cuttlas escribió:
TASTET escribió:Un punt a favor de Renfroe es quw va jugar al Valladolid..va coincidir amb Roman allà?
Aixo va ser a la 2012-2013. Roman va arribar a Valladolid al desembre, i Renfroe va fotre el camp d'aquella casa de putes al febrer. No sé si li vols dir "coincidir" d'això :jeje:

Dit això, a mi Renfroe m'encantaria.
Suficient per fer un cafeconleche y uns quants yoyadije :mrgreen:
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 13 Jul 2018, 22:09

Leodavinci39 escribió:
manresinho escribió:Si no segueixen ni Trias, Martín ni Sakho serà una molt mala notícia.

Per altra banda tenim el cas de Sakho, la progressió que està tenint és prou interessant com per contar amb ell a la rotació interior també. No entendria que tenint contracte el deixem escapar. Amb un bon titular al davant i amb veterans com Martín o Trias completant la rotació, estic segur que Sakho podria progressar moltíssim durant la temporada.

1 titular - Ginvaitis/Costa/¿Fixtatge?
Toolson - Lundberg - Jou
¿Tomàs? - Muñoz
4 atlètic - ¿Martin/Trias?/Fitxatge Veterà - 4/5 rotació (perfil Herun)
5 dominant - Sakho
+1 No entendria gens ni mica que Sakho no segueixi. :((
Ja veig que tots voldríem que seguís Sakho.
Bé tots menys un forero que deia que no és de la casa i que no explotaría a l'ACB. 8-)

Quan vam començar la temporada passada es deia que es fitxava jugadors perquè poguéssin seguir quan pugéssim a l'ACB i que així feríem pinya i tindríem jugadors més implicats. Espero que es compleixi i tinguem al menys 4 ó 5 jugadors d'aquest any!
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 13 Jul 2018, 22:43

Mireu els equips que pujen quanta jugadors segueixen i amb quins rols...es esport professional...sakho per 5e interior em val
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 14 Jul 2018, 00:25

Així estem d'acord. La majoria diem Sakho per a 5è interior.
[img][/img]

Terquinmott
Mensajes: 89
Registrado: 30 Oct 2017, 01:18

Re: BAXI MANRESA

por Terquinmott » 14 Jul 2018, 00:34

Jo espero que Sakho segueixi, es jove I te unes grans qualitats fisiques I un gran Marge de millora, sobretot en atac, pero defensa com un animal I desquicia a rivals mes veterans, a mi em Val, si desenvolupes un parnell de movimientos al poste I un tiro de 4 metros ens el treurien de les mans

ejk
Mensajes: 24596
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 14 Jul 2018, 09:30

Repetiu tantes vegades com vulgueu el tema que es esport professional.

Si no mantenim un bon nucli de jugadors de l'any passat (i la seva connexió amb la grada), en la meva opinió d'aqui 2-3 anys tornarem a tenir partits amb 2000 espectadors. I aquest any i els partits de playoff no hauran servit de res.

Som i serem pobres. Potser durant 2 anys no, però tard o d'hora hi tornarem. I si cada any canviem tota la plantilla i no donem la oportunitat a jugadors de créixer i identificar-se amb el club, en poc temps tornarem als Otverchenkos.

L'únic jugador que es va fitxar únicament per fer-nos pujar va ser Trias (com a màxim, compro tbe Nacho). La resta, jugadors per formar un bloc de futur. Entenc que no tots valguin, però per mi del jugador 6-7 al 12 haurien de ser jugadors que segueixen:

Base - Gintvainis
Toolson - Iffe - Jou
Aler - Alvaro
AP - Nacho
Pivot - Trias/Fitxatge - Sakho

Si es vol cedir Jou, entra Costa de tercer base.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 14 Jul 2018, 11:53

Renfroe, Arcidiacono... potser ens estem flipant una mica massa, no? :D
Que si ens el porten jo ja no sabré què dir eh, pinta any maco

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 14 Jul 2018, 12:13

Borja Perez. escribió:Renfroe, Arcidiacono... potser ens estem flipant una mica massa, no? :D
Que si ens el porten jo ja no sabré què dir eh, pinta any maco
Renfroe on juga ara?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 14 Jul 2018, 12:51

TASTET escribió:
Borja Perez. escribió:Renfroe, Arcidiacono... potser ens estem flipant una mica massa, no? :D
Que si ens el porten jo ja no sabré què dir eh, pinta any maco
Renfroe on juga ara?
Ara està a Puerto Rico, però durant la temporada europea estava al Galatasaray i amb bons números.
https://basketball.latinbasket.com/play ... nce/103594

Ryan ArcidiaCONO està a la Lliga de desenvolupament amb molt bons números.
https://basketball.usbasket.com/team/NB ... 357?Page=3
La fitxa d'aquest es mès que assequible com a base titular.

Tot i que a mi els que m'agradarien de base titular seria Tomas Bellas o be Jonathan Tabú, no se si els podriem pagar.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 14 Jul 2018, 13:23

Jo si és possible per la posició de base també prefereixo si pot ser algú amb experiència a ACB. Sinó al menys a Europa.
És una posició massa clau per haver d'esperar períodes d'adaptació i mandangues.
Un altre tema és pel pívot. Aquí sí que algun negre comeniños d'alguna lliga americana valdria perfectament.
[img][/img]

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 14 Jul 2018, 13:27

Tomás Bellás el trobo molt sobrevalorat. Tabú potser sí em semblaria una bona opció

Enviado desde mi EVA-L09 mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

masafreak
Mensajes: 865
Registrado: 25 Mar 2014, 12:53

Re: BAXI MANRESA

por masafreak » 14 Jul 2018, 13:36

ejk escribió:Repetiu tantes vegades com vulgueu el tema que es esport professional.

Si no mantenim un bon nucli de jugadors de l'any passat (i la seva connexió amb la grada), en la meva opinió d'aqui 2-3 anys tornarem a tenir partits amb 2000 espectadors. I aquest any i els partits de playoff no hauran servit de res.

Som i serem pobres. Potser durant 2 anys no, però tard o d'hora hi tornarem. I si cada any canviem tota la plantilla i no donem la oportunitat a jugadors de créixer i identificar-se amb el club, en poc temps tornarem als Otverchenkos.

L'únic jugador que es va fitxar únicament per fer-nos pujar va ser Trias (com a màxim, compro tbe Nacho). La resta, jugadors per formar un bloc de futur. Entenc que no tots valguin, però per mi del jugador 6-7 al 12 haurien de ser jugadors que segueixen:

Base - Gintvainis
Toolson - Iffe - Jou
Aler - Alvaro
AP - Nacho
Pivot - Trias/Fitxatge - Sakho

Si es vol cedir Jou, entra Costa de tercer base.

Un +1 com una catedral per tu. Jo penso exactament el mateix que tu. De vegades és mes important que hi hagi un bon ambient perquè els jugadors juntament amb el public rendeixin al 200% què no pas tenir molt bon equip a priori i després que surti un xurro. Jo amb els amics de la grada sempre poso el mateix exemple. Vam canviar a un Simons que es volía quedar i què coneixia la lliga per un Suggs què a priori tenía molt mes talent i va sortir un xurro important.
No te n'adones de lo bona que és alguna cosa fins que la perds.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 14 Jul 2018, 14:31

Simons portava una temporada. Això ja és un tema d implicació i talent res més
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 14 Jul 2018, 15:15

TASTET escribió:
cuttlas escribió:
TASTET escribió:Un punt a favor de Renfroe es quw va jugar al Valladolid..va coincidir amb Roman allà?
Aixo va ser a la 2012-2013. Roman va arribar a Valladolid al desembre, i Renfroe va fotre el camp d'aquella casa de putes al febrer. No sé si li vols dir "coincidir" d'això :jeje:

Dit això, a mi Renfroe m'encantaria.
Suficient per fer un cafeconleche y uns quants yoyadije :mrgreen:
:todos a botar: :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 14 Jul 2018, 15:30

TASTET escribió:Un punt a favor de Renfroe es quw va jugar al Valladolid..va coincidir amb Roman allà?
"Renfroe no fue drafteado en 2009 y fue entonces cuando inició su particular periplo por el baloncesto europeo. Su primer equipo en el 'Viejo Continente' fue el VEF Riga letón con el que acabaría siendo proclamado MVP de la competición doméstica. De Letonia se movió rumbo a Croacia tras firmar con el KK Zagreb con el que conquistó Liga y Copa.

Tras su éxito en Croacia, Renfroe desembarcó en la LegaDue donde consiguió el ascenso con el New Basket Brindisi. Su buena temporada en Italia le permitió aterrizar en el baloncesto ACB con el Blancos de Rueda Valladolid equipo del que se marchó a los seis meses por problemas de impagos. Sus buenas actuaciones en España le permitieron fichar por el Brose Bamberg donde se proclamó campeón de la Bundesliga. El BC Enisey Krasnoyarsk ruso (2014) fue su siguiente club aunque la temporada la finalizaría como temporero en el Baskonia.

Fue entonces cuando daría el salto al ALBA Berlín donde cuajaría su mejor temporada en Europa. Fue elegido en el quinteto ideal de la Bundesliga y cuajó un excelente papel en Euroliga promediando 9.8 puntos, 4.5 rebotes y 5.3 asistencias con un meritorio 45% en triples. "
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 14 Jul 2018, 19:00

Johnny2 escribió:Jo si és possible per la posició de base també prefereixo si pot ser algú amb experiència a ACB. Sinó al menys a Europa.
És una posició massa clau per haver d'esperar períodes d'adaptació i mandangues.
Un altre tema és pel pívot. Aquí sí que algun negre comeniños d'alguna lliga americana valdria perfectament.

Arcidiacono té condicions boníssimes per ser un gran base a Europa, ja que si no recordo malament de quan el vaig veure (rondes finals de la NCAA que va guanyar fa dos anys amb nosequi) el major problema que tenia és que és baixet (la wikipedia diu 1.91 però ni de conya). Suposo que el nom, igual que Renfroe, és una palla més del Leo sense cap base, perque tenint nacionalitat italiana a més jo crec que pot trobar algun lloc a un equipillo eurocup. Jugar-te-la amb jugadors així si tens bon ull és una molt bona opció, a saber quant li pagava aquest any Partizan a Williams-Goss, que ara ha fitxat per Olympiakos.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 15 Jul 2018, 07:49

El problema amb Arcidiacono és que el vol la Virtus Bologna 8-) . Per això veig més proper Renfroe :roll: .
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 15 Jul 2018, 10:45

Omic i Musli actualment sense equip han sigut ofers al Unicaja, el club ha dit que no els vol.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 15 Jul 2018, 11:26

Musli :amor:
[img][/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 23:20