BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 10 Ago 2018, 13:40

cuttlas escribió:
Zach55 escribió:Per cert, qui es Moi Cohen (el que vau dir que va descartar el fitxatge de Bitadze per Manresa? :P
el seu agent :mrgreen:
I "amic" del Leo :mrgreen: (fins que m engegi per pesao" :jeje: )
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

cosmic
Mensajes: 62
Registrado: 01 Feb 2015, 14:59

Re: BAXI MANRESA

por cosmic » 10 Ago 2018, 13:44

Leo, haviam si tens rao en el " frio frio " hi ho celebrem. :brindo por eso: :brindo por eso: :brindo por eso:

francisco90
Mensajes: 343
Registrado: 14 Abr 2011, 11:12

Re: BAXI MANRESA

por francisco90 » 10 Ago 2018, 13:45

Jo espero que pel pívot tinguin algú bo apalabrat i de 4 un jugador de rotació. Esperem aconteciments i havera com acaba tot

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 10 Ago 2018, 13:49

Leodavinci39 escribió:
goyathay escribió:Joder! En serio nomes queden aquests 5? Voleu dir que no exagereu? En tot el mon basquetbolistic nomes queden aquests 5 sense equips?
No escarmenteu!!! Som el Manresa. Els fitxatges potents ja els hem fet. Ara queden els fitxatges de jugadors desconeguts, de noms impronunciables i de paisos que probablement tenen poca aficio basquetbolistica

FRIO FRIO! :P
Què vol dir aquest frio frio?

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 10 Ago 2018, 14:11

EREION escribió:
Leodavinci39 escribió:
goyathay escribió:Joder! En serio nomes queden aquests 5? Voleu dir que no exagereu? En tot el mon basquetbolistic nomes queden aquests 5 sense equips?
No escarmenteu!!! Som el Manresa. Els fitxatges potents ja els hem fet. Ara queden els fitxatges de jugadors desconeguts, de noms impronunciables i de paisos que probablement tenen poca aficio basquetbolistica

FRIO FRIO! :P
Què vol dir aquest frio frio?
Aquesta frase será un yoyalodije d'aquí uns dies.
Perque si ve algú de calitat YOYALODIJE
Si no te tanta calitat, ell farà que tingui mes de la que te y... YOYALODIJE
Es una frase amb exit assegurat.

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 10 Ago 2018, 14:13

Tronn escribió:
EREION escribió:
Leodavinci39 escribió:

FRIO FRIO! :P
Què vol dir aquest frio frio?
Aquesta frase será un yoyalodije d'aquí uns dies.
Perque si ve algú de calitat YOYALODIJE
Si no te tanta calitat, ell farà que tingui mes de la que te y... YOYALODIJE
Es una frase amb exit assegurat.
Siguem justos, fa uns dies va avançar que Nacho no seguiría i que aniría a Saragossa.

Per cert, l'equip de Duşan Cantekin no jugarà la lliga turca. Ha renunciat.
Última edición por EREION el 10 Ago 2018, 14:15, editado 1 vez en total.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 10 Ago 2018, 14:15

El club està treballant de 10.
El fitxatges que hem fet no s'ha assabentat ni la prensa fins que han estat tencats.
Moises Cohen ha donat alguna pista dels seus representats que hem fitxat, però cap nom concret.
Trigarà mès o menys, però segut que ens porten els millors que ens podem permetre.
Paciencia!!

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 10 Ago 2018, 14:16

EREION escribió:
Tronn escribió:
EREION escribió:
Què vol dir aquest frio frio?
Aquesta frase será un yoyalodije d'aquí uns dies.
Perque si ve algú de calitat YOYALODIJE
Si no te tanta calitat, ell farà que tingui mes de la que te y... YOYALODIJE
Es una frase amb exit assegurat.
Siguem justos, fa uns dies va avançar que Nacho no seguiría i que aniría a Saragossa.

Per cert, l'equip de Duşan Cantekin no jugarà la lliga turca. Ha renunciat.
Ho va llegir al foro del Saragossa. Jo també ho havia llegit i els foreros manyos no están gens entussiasmats.

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 10 Ago 2018, 14:18

Tronn escribió:El club està treballant de 10.
El fitxatges que hem fet no s'ha assabentat ni la prensa fins que han estat tencats.
Moises Cohen ha donat alguna pista dels seus representats que hem fitxat, però cap nom concret.
Trigarà mès o menys, però segut que ens porten els millors que ens podem permetre.
Paciencia!!
Tota la raò. També és veritat és que la prensa, almenys a Manresa mai s'assabenta de res. :D

L'equip, de moment, està molt ben pensat i treballat. No sembla que el Roman tingui tan poca experiència. El que sí que és veritat és que ara mateix estem condicionats per les dues places d'extra. Tot i així, crec que deuen quedar moltes i bones opcions per tancar la plantilla.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 10 Ago 2018, 14:22

Tronn escribió:Fa una estona m'han assegurat que hi ha menys d'un 10% de possibilitats de que Nacho es quedi al Manresa.
I per a mi es un fitxatge important.
Veus Ereion, YOYALODIJE tambè fa un mes.

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 10 Ago 2018, 14:25

Tronn escribió:
Tronn escribió:Fa una estona m'han assegurat que hi ha menys d'un 10% de possibilitats de que Nacho es quedi al Manresa.
I per a mi es un fitxatge important.
Veus Ereion, YOYALODIJE tambè fa un mes.
:todos a botar:

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 10 Ago 2018, 14:27

Leo que tenia oferta del saragossa jo també ho sabia..jo crec que compartir posició amb Doe que si està decent voldrà 25 minuts mínim, ha condicionat
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

bluesky10
Mensajes: 65
Registrado: 02 Jul 2014, 12:20

Re: BAXI MANRESA

por bluesky10 » 10 Ago 2018, 14:43

Iceman Gervin escribió:
bluesky10 escribió:No entenc com us agrada que torni Pere Tomàs :(
Perquè va deixar bon record, no tant en números com en professionalitat.
I perquè és el millor 3 de cupo que podem pagar.

Però igualment hem sembla d'interesat... una persona que em deixa "penjada" quan baixo, i que quan es torna a pujar torni...

I el tracte que se li ha donat a Hamilton i companyia, no m'agrada. Dec ser la única que pensa així lol :-?

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 10 Ago 2018, 14:49

bluesky10 escribió:
Iceman Gervin escribió:
bluesky10 escribió:No entenc com us agrada que torni Pere Tomàs :(
Perquè va deixar bon record, no tant en números com en professionalitat.
I perquè és el millor 3 de cupo que podem pagar.

Però igualment hem sembla d'interesat... una persona que em deixa "penjada" quan baixo, i que quan es torna a pujar torni...

I el tracte que se li ha donat a Hamilton i companyia, no m'agrada. Dec ser la única que pensa així lol :-?
Quan baixem no podem pagar-li la fitxa al Pere.
Involucrat es clar que ho està ja que no ha escoltat d'altres ofertes.
A mi m'encanta el Pere, molt prefessional, gran defensor i molt correcte en atac, a part de que fisicament es un portent.

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 10 Ago 2018, 14:50

Pere es va oferir ell mateix al club, i pel que tinc entés a un preu ben raonable. Us pot agradar més o menys com a jugador, però el seu compromís i professionalitat va ser de 10 en l'anterior etapa.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 10 Ago 2018, 15:17

TASTET escribió:Leo que tenia oferta del saragossa jo també ho sabia..jo crec que compartir posició amb Doe que si està decent voldrà 25 minuts mínim, ha condicionat
Un altre clàssic :P :jeje: :P

Quan al juny vaig dir que Pere Tomas i Auda (amb aquest OWNED com una catedral) estaven lligats, ara resulta que tothoooooooooooooom ja ho sabia
Quan vaig dir que el base vindria de Puerto Rico i era Renfroe, va resultar que tothoooooooooooooooooooooooooooooooom ja ho sabia.
I quan vaig dir que Nachete anava al Zaragoza, claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, tothoooooooooooooooooooom ho sabia.

:brindo por eso: Tranquils. Sóc molt fan de les tradicions

PD Saveu què, com que tothoooooooooooooooooooooooom ja sap qui és el 5 titular, només li diré als que tinc al watsapp :todos a botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 10 Ago 2018, 15:22

Leoooo envia m mp vaaaa a canvi del cafe con leche jeje
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 10 Ago 2018, 15:23

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Leo que tenia oferta del saragossa jo també ho sabia..jo crec que compartir posició amb Doe que si està decent voldrà 25 minuts mínim, ha condicionat
Un altre clàssic :P :jeje: :P

Quan al juny vaig dir que Pere Tomas i Auda (amb aquest OWNED com una catedral) estaven lligats, ara resulta que tothoooooooooooooom ja ho sabia
Quan vaig dir que el base vindria de Puerto Rico i era Renfroe, va resultar que tothoooooooooooooooooooooooooooooooom ja ho sabia.
I quan vaig dir que Nachete anava al Zaragoza, claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, tothoooooooooooooooooooom ho sabia.

:brindo por eso: Tranquils. Sóc molt fan de les tradicions

PD Saveu què, com que tothoooooooooooooooooooooooom ja sap qui és el 5 titular, només li diré als que tinc al watsapp :todos a botar:
TUYALODISTE :todos a botar:

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 10 Ago 2018, 15:28

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Leo que tenia oferta del saragossa jo també ho sabia..jo crec que compartir posició amb Doe que si està decent voldrà 25 minuts mínim, ha condicionat
Un altre clàssic :P :jeje: :P

Quan al juny vaig dir que Pere Tomas i Auda (amb aquest OWNED com una catedral) estaven lligats, ara resulta que tothoooooooooooooom ja ho sabia
Quan vaig dir que el base vindria de Puerto Rico i era Renfroe, va resultar que tothoooooooooooooooooooooooooooooooom ja ho sabia.
I quan vaig dir que Nachete anava al Zaragoza, claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, tothoooooooooooooooooooom ho sabia.

:brindo por eso: Tranquils. Sóc molt fan de les tradicions

PD Saveu què, com que tothoooooooooooooooooooooooom ja sap qui és el 5 titular, només li diré als que tinc al watsapp :todos a botar:
Crec que mereixo un mp per la meva defensa, no? ;)

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 10 Ago 2018, 15:32

EREION escribió:
Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Leo que tenia oferta del saragossa jo també ho sabia..jo crec que compartir posició amb Doe que si està decent voldrà 25 minuts mínim, ha condicionat
Un altre clàssic :P :jeje: :P

Quan al juny vaig dir que Pere Tomas i Auda (amb aquest OWNED com una catedral) estaven lligats, ara resulta que tothoooooooooooooom ja ho sabia
Quan vaig dir que el base vindria de Puerto Rico i era Renfroe, va resultar que tothoooooooooooooooooooooooooooooooom ja ho sabia.
I quan vaig dir que Nachete anava al Zaragoza, claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, tothoooooooooooooooooooom ho sabia.

:brindo por eso: Tranquils. Sóc molt fan de les tradicions

PD Saveu què, com que tothoooooooooooooooooooooooom ja sap qui és el 5 titular, només li diré als que tinc al watsapp :todos a botar:
Crec que mereixo un mp per la meva defensa, no? ;)
No cal, és un dels 3 que tinc en "ignore" (i aixii passo d ells 8-) ) i lo unic que aconsegueixes és que m obligues a llegir-ho per que m apareix :mrgreen: Flac favor em fas ;)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 05:42