Killer77 escribió:Jo tinc entès que Es reserva per equips classificats una petita xifra!
Els rumors diuen k es Sergi García!
El més caxondo de tot es que si no fos per els arbitres potser estaríem lluitant per ser caps de sèrie!!!!! Jajajajajajaj vaig molt calent/a
Som-hi resa
Killer77 escribió:Si valorem els jugadors del Manresa per els cullons que hi fiquen crec que es un error, estan entrenats per Joan peñarroya eh!
Els percentatges de Dragovic son horribles, a lluitat molt, segurament s’ha implicat molt tmb però estic totalment d’acord amb el Leo, si demana molta pasta segurament per el que demani trobarem millors jugadors!
Som-hi Resa
redjor el dia que el barça ganó su 6º titulo escribió:ahora mismo el juego del Madrid es miles de veces mejor que el del Barça
racósonat escribió:El que passi o deixi de passar amb Dragovic la veritat és que ara mateix me la bufa
QUE ESTEM EN LLOCS DE COPA DEL REI!![]()
![]()
És moment de gaudir d'això.
Penso que el diumenge que ve s'ha de fer algo especial, per intentar guanyar al Madrid i SOBRETOT per donar les gràcies al l'equip per la primera volta que han fet.
Ah, i tothom de vermell!
Leodavinci39 escribió:Parlant d entrades............... em diuen que ja s han esgotat les de diumenge contra el Madrid.![]()
El pavelló estarà a petar![]()
hollymichfan escribió:Leodavinci39 escribió:Parlant d entrades............... em diuen que ja s han esgotat les de diumenge contra el Madrid.![]()
Aixó per desgracia no sol ser així..
Hi han certes invitacions per empreses i ajuntament que es reperteixen. I moltes vegades aquesta gent que te l invitacio no acaba venint i veus com la zona d'aquestes entrades esta mig buida.. les coses gratis molts cops no es una bona opció
BuzzerBetter escribió:Tema contracte Iffe es 100% segur que te un 2+1 per part del club, aixo si te un buy out si un equip el vol que passi per caixa.
Leodavinci39 escribió:Parlant d entrades............... em diuen que ja s han esgotat les de diumenge contra el Madrid.![]()
Usuarios navegando por este Foro: merdeta y 5 invitados