BAXI MANRESA

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 02 May 2019, 13:26

Johnny2 escribió:Estu i Breogan.
De fet Estu ja va baixar una temporada, però va ser aquella en què no hi havia ningú per a pujar.
No em trago per res la suposada conxorxa institucional per a no deixar baixar Estu. Si perd baixa, i no hi ha més.
GBC baixa segur.

Té un calendari infernal, acabant la lliga vs Baskonia, Barça i Madrid, i té l'average perdut contra l'Estu, amb la qual cosa han de guanyar 2 partits més que ells.

És pràcticament una quimera que es salvin. El dubte estarà en qui els acompanya d'entre Breogán i Estu (average també a favor dels madrilenys, però si que es cert que el Breogán té 3 partits al Pazo Dos Deportes que els pot guanyar). La salvació dels gallecs passa per guanyar aquests 3 de casa.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 02 May 2019, 13:32

I què bonic és veure els toros des de la barrera eh! :amor: :P
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 02 May 2019, 14:10

vittiman escribió:
Johnny2 escribió:Estu i Breogan.
De fet Estu ja va baixar una temporada, però va ser aquella en què no hi havia ningú per a pujar.
No em trago per res la suposada conxorxa institucional per a no deixar baixar Estu. Si perd baixa, i no hi ha més.
GBC baixa segur.

Té un calendari infernal, acabant la lliga vs Baskonia, Barça i Madrid, i té l'average perdut contra l'Estu, amb la qual cosa han de guanyar 2 partits més que ells.

És pràcticament una quimera que es salvin. El dubte estarà en qui els acompanya d'entre Breogán i Estu (average també a favor dels madrilenys, però si que es cert que el Breogán té 3 partits al Pazo Dos Deportes que els pot guanyar). La salvació dels gallecs passa per guanyar aquests 3 de casa.
Val, probablement sí en quan a GBC, sobretot ara que Barça ja està fora de la final 4 i es concentrarà només en la lliga.
Però sí crec que un Estu plagat de lesions com està ara, té molts números d'acompanyar-los. De fet, Estu juga els dos propers partits a casa de Real Madrid i del València!
[img][/img]

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: BAXI MANRESA

por Galizaceive » 02 May 2019, 14:14

Buenas, compañeros. Parece ser que tenemos avanzadas las negociaciones para incorporar en este tramo final al base Lluís Costa, que ha jugado con el Betis esta temporada. Como he visto que ha estado con vosotros agradecería algún tipo de comentario sobre el jugador. Saludos :brindo por eso:

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 02 May 2019, 15:08

Galizaceive escribió:Buenas, compañeros. Parece ser que tenemos avanzadas las negociaciones para incorporar en este tramo final al base Lluís Costa, que ha jugado con el Betis esta temporada. Como he visto que ha estado con vosotros agradecería algún tipo de comentario sobre el jugador. Saludos :brindo por eso:
Ui, no sabes lo que has hecho. Prepara las palomitas

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 02 May 2019, 15:39

Galizaceive escribió:Buenas, compañeros. Parece ser que tenemos avanzadas las negociaciones para incorporar en este tramo final al base Lluís Costa, que ha jugado con el Betis esta temporada. Como he visto que ha estado con vosotros agradecería algún tipo de comentario sobre el jugador. Saludos :brindo por eso:
Pues si. Hay diversidad de opiniones en Manresa. :mrgreen:
Estamos unos pocos (yo y alguno mas :) ) que pensamos que su nivel es ACB. Jugador que hace vestuario, más director que anotador. Compensa las perdidas con los robos. Quiza su punto débil sea el lanzamiento exterior.
Y luego están la mayoría, que creen que su nivel es de Leb Oro. :mrgreen:

Tu veras, si confias en mi opinión o en la de la mayoría ;)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 02 May 2019, 15:57

Galizaceive escribió:Buenas, compañeros. Parece ser que tenemos avanzadas las negociaciones para incorporar en este tramo final al base Lluís Costa, que ha jugado con el Betis esta temporada. Como he visto que ha estado con vosotros agradecería algún tipo de comentario sobre el jugador. Saludos :brindo por eso:
Mi opinión es que os puede ayudar en las rotaciones. Puede estar unos minutitos en pista y no desentonar.
Ahora bien, si esperáis un jugador que marque diferencias, como nosotros hemos encontrado en Corey Fisher, pues iros olvidando.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 02 May 2019, 16:05

Doncs es confirma que Costa jugarà amb Obradoiro fins a final de temporada. Després, tenia signat un 1+1 al el Betis, així que podría tornar a la disciplina andalusa la temporada que ve a l ACB.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 02 May 2019, 16:22

Segur? No trenques el lligam contractual anant a un altre equip?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 02 May 2019, 17:23

Els del Betis veuran que no te nivell ACB....... I tant de bo m'equivoqui, perquè prefereixo el Lluís k no a jugadors de fora.....però em de ser realistes.

I una mala notícia. Lalanne serà baixa per el pròxim partit........

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 02 May 2019, 17:45

Patterson escribió:Els del Betis veuran que no te nivell ACB....... I tant de bo m'equivoqui, perquè prefereixo el Lluís k no a jugadors de fora.....però em de ser realistes.

I una mala notícia. Lalanne serà baixa per el pròxim partit........
Bufff espero que no vagi més allà d aquest partit
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 02 May 2019, 19:49

Galizaceive escribió:Buenas, compañeros. Parece ser que tenemos avanzadas las negociaciones para incorporar en este tramo final al base Lluís Costa, que ha jugado con el Betis esta temporada. Como he visto que ha estado con vosotros agradecería algún tipo de comentario sobre el jugador. Saludos :brindo por eso:
Pues para empezar te diré que has ido a poner el dedo en la llaga :D .
Si investigas un poco en nuestro hilo veras que el tema Lluis Costa es recurrente con bastantes detractores y un acérrimo defensor, Leo.
En mi opinión es un jugador justito para ACB, en un principio parecía ser una gran promesa, pero creo que se ha quedado en eso, una lastima porque la verdad es que me cae bien es un buen chaval.
Como ya te ha avanzado su "defensor" Leo, es más director que anotador, con nosotros realizó algún buen partido pero no cumplió las espectativas que creo y al ascender Peñarroya no lo quiso en la plantilla.
En resumen, jugador de rotacion para dar descanso a los titulares y poco más, en la LEB, puede ser un jugador importante, en ACB, muy justito.
Suerte en este final de temporada y le deseo lo mejor al bueno de Lluis, se lo merece.

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 02 May 2019, 20:37

Aquest proper és el millor partit perquè sigui baixa Lalanne, però sí que el necessitarem pels següents!
Espero que es recuperi ben depressa i que aviat tinguem tota la plantilla al 100%, inclòs el nou base!
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 02 May 2019, 20:44

No us sembla "sospitós"?¿
Fisher es lesiona i ho mantenen en secret. Murphy es lesiona i ho mantenen en secret..................... :roll: Lalanne es lesiona i ho escampen als 4 vents :mrgreen:
No sé, a mi això que als partits a pista del Madrid, del Barça i ara del Baskonia "casualment" es lesioni un jugador important només per aquell partit..................... :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48312
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 02 May 2019, 20:51

Leodavinci39 escribió:No us sembla "sospitós"?¿
Fisher es lesiona i ho mantenen en secret. Murphy es lesiona i ho mantenen en secret..................... :roll: Lalanne es lesiona i ho escampen als 4 vents :mrgreen:
No sé, a mi això que als partits a pista del Madrid, del Barça i ara del Baskonia "casualment" es lesioni un jugador important només per aquell partit..................... :rodarbalon:
Clar i anem, regalant partits i no entrem a playoff.. I mes amb, un baskonia que vindrà de jugar divendres...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Iceman Gervin
Mensajes: 7913
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 03 May 2019, 01:11

Galizaceive escribió:Buenas, compañeros. Parece ser que tenemos avanzadas las negociaciones para incorporar en este tramo final al base Lluís Costa, que ha jugado con el Betis esta temporada. Como he visto que ha estado con vosotros agradecería algún tipo de comentario sobre el jugador. Saludos :brindo por eso:
Un buen jugador y una buena persona.
No es un base para marcar diferencias. En mi opinión merece una oportunidad en ACB, y si vosotros necesitais un base os puede ayudar.
Le deseo lo mejor, igual que a vuestro equipo!

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 03 May 2019, 01:23

TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:No us sembla "sospitós"?¿
Fisher es lesiona i ho mantenen en secret. Murphy es lesiona i ho mantenen en secret..................... :roll: Lalanne es lesiona i ho escampen als 4 vents :mrgreen:
No sé, a mi això que als partits a pista del Madrid, del Barça i ara del Baskonia "casualment" es lesioni un jugador important només per aquell partit..................... :rodarbalon:
Clar i anem, regalant partits i no entrem a playoff.. I mes amb, un baskonia que vindrà de jugar divendres...
Hi ha una cosa que ni entenc ni accepto. Mentre nosaltres perdem contra el Barça i el Madrid cada any per mes de 30 punts i on no aguantem ni mitja part, ja sigui "reservant jugadors" o no, hi han altres equips que els poden guanyar com Estudiantes i Breogan i altres que estan frec a frec durant tot el partit amb ells i plantant cara i jugant de tu a tu com murcia i Saragossa. Que ens baixem els pantalons quan ens hi juguem la categoria per estalviar forces i guanyar els altres ho puc arribar a entendre. Però que aquest any no ho donguem tot per guanyar, ni tant sols plantar cara als dos grans, ja no ho accepto.
Si contra el Kirolbet es fa el mateix (en cas que realment es fagi), hauria ja de ser delicte. Espero que si perdem, com a minim suem sang i plantem cara, si no...
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 03 May 2019, 07:17

goyathay escribió:
TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:No us sembla "sospitós"?¿
Fisher es lesiona i ho mantenen en secret. Murphy es lesiona i ho mantenen en secret..................... :roll: Lalanne es lesiona i ho escampen als 4 vents :mrgreen:
No sé, a mi això que als partits a pista del Madrid, del Barça i ara del Baskonia "casualment" es lesioni un jugador important només per aquell partit..................... :rodarbalon:
Clar i anem, regalant partits i no entrem a playoff.. I mes amb, un baskonia que vindrà de jugar divendres...
Hi ha una cosa que ni entenc ni accepto. Mentre nosaltres perdem contra el Barça i el Madrid cada any per mes de 30 punts i on no aguantem ni mitja part, ja sigui "reservant jugadors" o no, hi han altres equips que els poden guanyar com Estudiantes i Breogan i altres que estan frec a frec durant tot el partit amb ells i plantant cara i jugant de tu a tu com murcia i Saragossa. Que ens baixem els pantalons quan ens hi juguem la categoria per estalviar forces i guanyar els altres ho puc arribar a entendre. Però que aquest any no ho donguem tot per guanyar, ni tant sols plantar cara als dos grans, ja no ho accepto.
Si contra el Kirolbet es fa el mateix (en cas que realment es fagi), hauria ja de ser delicte. Espero que si perdem, com a minim suem sang i plantem cara, si no...
Home, s ha de reconèixer que el "sistema" funciona :P : 16 victòries i 13 derrotes. :brindo por eso:

PD Ahir el Murcia ho va donar tot per guanyar el Madrid (i va perdre). A veure com li afecta diuemnge a casa contra el GBC :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 03 May 2019, 09:40

Aviam
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: BAXI MANRESA

por Galizaceive » 03 May 2019, 10:36

Bueno, supongo que Costa vendrá para dar descanso a Sàbat y a Navarro. Ha sido todo con mucha premura, ya que el tiempo ahora mismo no sobra. Solo espero que lo que tenga que hacer, que lo haga bien. Moltes gràcies a tots per les respostes :brindo por eso:

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

Fecha actual 30 Mar 2024, 04:52