BAXI MANRESA

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: BAXI MANRESA

por Sasa Yanev » 10 May 2019, 22:10

Borja Perez. escribió:Ens ho jugarem tot a Saragossa i palmarem, però què hi farem, contra totes aquestes lesions és impossible. I si us plau, tornem al Sergi Garcia rapidet cap a Valencia, quin desastre de joc , actitud i sobretot defensa
Company, avui estic més d'acord que mai amb tu. Trobem a faltar el nostre amic gordo fisher.
Nemanja Aleksandrov

ejk
Mensajes: 24591
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 10 May 2019, 22:13

Per cert, hi ha una cosa que m'inquieta del Sergi Garcia.
Tinc la sensacio que és el típic base que sempre dona el pase que toca, però el dona 1 segon tard. Això provoca que el que rep el pase no pugui finalitzar la jugada, o, en la majoria de casos, la finalitzi en pitjors condicions, reduint significativament el percentatge d'encert.

Això no surt a les estadístiques, però ho trobo un handicap immens per un base.
El mateix Toolson tambe té aquest problema, però la seva funció no és aquesta, així que no és un tema important.

I sí, és un anàlisi precipitat, però no crec que sigui un base que m'encaixi al Manresa de l'any que ve.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

ejk
Mensajes: 24591
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 10 May 2019, 22:14

Borja Perez. escribió:Ens ho jugarem tot a Saragossa i palmarem, però què hi farem, contra totes aquestes lesions és impossible. I si us plau, tornem al Sergi Garcia rapidet cap a Valencia, quin desastre de joc , actitud i sobretot defensa
T'ho firmo ara mateix. A Saragossa amb 0 pressió no descartis la sorpresa.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 676
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 10 May 2019, 22:19

Borja Perez. escribió:Ens ho jugarem tot a Saragossa i palmarem, però què hi farem, contra totes aquestes lesions és impossible. I si us plau, tornem al Sergi Garcia rapidet cap a Valencia, quin desastre de joc , actitud i sobretot defensa
Mai he estat d’acord amb cap publicacio teva, avui es el primer dia que esstem d’acord, es pot ser mes bo o mes dolent, pero mostrar poca actitud en defensa,es lamentable, ja va començar defensant anb la mirada a Booker amb el Murcia, pero clar eren els primers dies, es pot entendre, despres contra Baskonia ells eren molt bons, pero avui ja pasa de taca d’oli, passivitat en defensa fumarse 12 seg de posesio i llavors petarte una mandarina que no toca ni aro, nose si es que tenia moltes esperançes possades en el nano pero si per mi fos ara mateix el tornava amb l’AVE cap a Valencia de cap

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 10 May 2019, 22:21

Em sorprèn que ningú comenti la rèmora que tenim a la posició de 4.

Que li ensenyin la porta de sortida a Zuba ja si us plau, quin tiu més xupon i un puto coladero a darrere com no recordava en anys.

A part jugador que no fa equip, bola que rep bola que tira (amb magnífics percentatges :mrgreen: ). Ara, una que Iffe no li passa (acaba amb 2+1) ja es queixa.

Adéu i bon vent.

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 10 May 2019, 22:22

molts problemes i així és gairebé impossible, el que si cada vegada tinc mes clar que anar a Europa pot ser un desastre ..... se'ns està fent molt llarg aquest final de temporada i el que toca és felicitar l'equip per haver fet els deures fa temps :brindo por eso:

ejk
Mensajes: 24591
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 10 May 2019, 22:58

irontms escribió:Em sorprèn que ningú comenti la rèmora que tenim a la posició de 4.

Que li ensenyin la porta de sortida a Zuba ja si us plau, quin tiu més xupon i un puto coladero a darrere com no recordava en anys.

A part jugador que no fa equip, bola que rep bola que tira (amb magnífics percentatges :mrgreen: ). Ara, una que Iffe no li passa (acaba amb 2+1) ja es queixa.

Adéu i bon vent.
No ho he comentat, però 100% d'acord, els 2 junts no en fan un.
Com es troba a faltar Dragovic...

(lukovic no tan :jeje: )
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Leodavinci39
Mensajes: 23868
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 10 May 2019, 23:06

Doncs torno decebut del Nou Congost :( . Estava convençut que guanyaríem. Però han estat massa hándicaps: la lesió de Toolson, un arbitratge poc equitatiu--- I massa errades per part nostra.
Com la majoria comenteu, jo tampoc em quedaría Sergi Garcia la temporada que ve :alarma: :alarma:
I lo de Zubzic........................... bé, ja fa temps que vaig dir la meva :mrgreen:

PD: No he trobat ningú a la cafetería, però sembla que ens hem "vist" amb Bowie a la grada :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23868
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 10 May 2019, 23:11

AH! I una reflexió.................................... :roll:
Avui com a mínim ens han "escombrat" 4 o 5 pilotes per sobre de l aro que haurien suposat 8 o 10 punts. També això forma part d una bona "defensa". No recordó la darrera vegada que algún jugador nostre evités la cistella del rival "escombrant" i això que tenim jugador capacitats. aquestes coses no s entrenen?¿ :postureo: :o :shock:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 676
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 10 May 2019, 23:48

Leodavinci39 escribió:AH! I una reflexió.................................... :roll:
Avui com a mínim ens han "escombrat" 4 o 5 pilotes per sobre de l aro que haurien suposat 8 o 10 punts. També això forma part d una bona "defensa". No recordó la darrera vegada que algún jugador nostre evités la cistella del rival "escombrant" i això que tenim jugador capacitats. aquestes coses no s entrenen?¿ :postureo: :o :shock:
Referent a aixo trobo que els nostres jugadors a vegades son mooooooooolt tous a sota la cistella en atac, fet que provoca moltes escombrades, per cert Diagne 16 REBOTS! Ho trobo una barbaritat...

TASTET
Mensajes: 48362
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 11 May 2019, 00:02

16 rebots i les que, ha eacombrat...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por akikonaj » 11 May 2019, 00:02

Amb la marxa de Renfroe ens vem quedar sense Copa, i ara amb la lesió de Fisher ens quedarem sense PlayOff. Sense base es veu clarament que no juguem a res.
Això si, no treu que aquesta ha sigut la millor temporada en anys, llàstima de lesions...

P.d: Lalane lamentable

TASTET
Mensajes: 48362
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 11 May 2019, 00:03

Lalanne ha jugat tocat....
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 11 May 2019, 00:11

akikonaj escribió:Amb la marxa de Renfroe ens vem quedar sense Copa, i ara amb la lesió de Fisher ens quedarem sense PlayOff. Sense base es veu clarament que no juguem a res.
Això si, no treu que aquesta ha sigut la millor temporada en anys, llàstima de lesions...

P.d: Lalane lamentable
Aquesta setmana només ha fet 20 minuts d'entrenament i lu normal hagués sigut que avui durés 5 min a pista com Toolson.

D'altra banda crec que s'està sent molt injust amb ell. En certs moments si que pot desesperar, però els números estan alla i no crec que trobeu un 5 amb aquests números desde Asselin. Recordem que Cady es 3a o 4a espasa i Musli p.e era l'estrella, que se que sortirà el nom.

Que la grada d'animació vagi cantant Zuba Zuba.... :jeje:

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 11 May 2019, 00:26

Lalanne no tenia el alta mèdica i ell volía jugar ....crec que es admirable la seva implicació i gens valorat , aqui val mes caure en gracia que ser gracios, en canvi del partit lamentable del Sakho ningú en parla

Xerinola
Mensajes: 131
Registrado: 12 Ene 2019, 20:56

Re: BAXI MANRESA

por Xerinola » 11 May 2019, 00:28

Totalment d'acord

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: BAXI MANRESA

por kelo_19 » 11 May 2019, 01:28

La sensació que tenia avui a la pista es que estem morts, físicament ens costa molt guanyar qualsevol 1x1, i a estones semblem l'equip de Lundberg i els 4 amics(poca decisió d'alguns jugadors, que li acaben donant la bola al Iffe com si fos la unica opció).

Pero clar, ens falta 1, 2, un dels 4 amb molesties i un 5 que porta parat 2 setmanes i avui ha jugat mostrant un compromís important pel club (i sense ser culpable del que ha passat, avui hi ha uns quants a senyalar abans que ell).

Estic super preocupat per Diumenge, em fot patir que ens passin la mà per la cara de mala manera(no penso ni en la victòria, sino amb sortir derrotat de forma digne).

I no em vull estar de dir el que fa dies que penso. El Joan diu que el pavelló fantàstic, però a part de la Grada(que son genials!!) a la resta ens falta creure i apretar més(només cal mirar com ha baixat el % de samarretes vermelles, i com avui només s'hi ha cregut una mica amb el 57-63, però poc mes)
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

TASTET
Mensajes: 48362
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 11 May 2019, 02:46

El joventut no està per tirar cohets tampoc i sense todorovic...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por akikonaj » 11 May 2019, 07:15

Que aquesta jornada jugava tocat? Si
I la resta de temporada? No tenir sang es normal? Per mi clarament no te les característiques d’un jugador per el Manresa.
Això en comptes de foro ACB sembla foro Lalanne

Leodavinci39
Mensajes: 23868
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 11 May 2019, 07:54

rfccreus escribió:Lalanne no tenia el alta mèdica i ell volía jugar ....crec que es admirable la seva implicació i gens valorat , aqui val mes caure en gracia que ser gracios, en canvi del partit lamentable del Sakho ningú en parla
Recordo que algún forero ja va insinuar que Sakho potser no seguiría la temporada que ve. :roll: Una cosa si sembla clara: si segueix Peñarroya, Sakho no :mrgreen: Amb un altre entrenador, veurem. 8-)

PD: abans del partit em vaig trovar Sakho a la cafeteria :postureo: . Potser no s hauria de prendre un café llarg com va fer :o :shock: abans d un partit, surt sobreexcitat a la pista trobo :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 16 Abr 2024, 13:40