BAXI MANRESA

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 19 May 2019, 10:37

akikonaj escribió:
irontms escribió:
akikonaj escribió:Ho torno a dir aviu que ha ficat 23 punts: Lalanne LAMENTABLE
Imagen

Fins a la tràquea la tens. Disfruta!
“No puede responder a irontms porque está en su lista de ignorados”
Imagen

Pirlo_Cesc
Mensajes: 3433
Registrado: 08 Mar 2008, 14:09

Re: BAXI MANRESA

por Pirlo_Cesc » 19 May 2019, 11:02

El que us costa a alguns reconeixer les coses. Jo sóc dels que més he criticat a Lalanne (més per la sensació que podia fer més que per rendiment), però si ahir ens guanya el partit ell sol és diu i no passa res.
La Barra del Nou Congost: https://barranoucongost.com/

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 19 May 2019, 12:08

Lalanne juga al Manresa per moltes coses. Perque a tots els flashos que fa (o 2*1) va amb les mans al cul en comptes de tapar el passe al pivot. Perque agafa un rebot i tarda 3 segons a saber on és el base. Perque ataca igual ja sigui contra Kravtsov que li treu 30kg o contra Chema González, i per mil merdes més de ser un puto empanat. Però en atac té una qualitat brutal i ahir a la segona part se la treu

Eustaqui
Mensajes: 920
Registrado: 14 Feb 2010, 13:39
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por Eustaqui » 19 May 2019, 13:00

Bueno, mentres seguiu discutint sobre el Lalanne, jo conecto el Movistar Plus per veure el Gran Canaria - Zaragoza (i avui soc més canari que el Jose Velez)

GerardCat
Mensajes: 539
Registrado: 16 Mar 2011, 23:43
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por GerardCat » 19 May 2019, 13:14

Eustaqui escribió:Bueno, mentres seguiu discutint sobre el Lalanne, jo conecto el Movistar Plus per veure el Gran Canaria - Zaragoza (i avui soc més canari que el Jose Velez)
Potser vaig errat, però crec que no ens afecta aquest resultat. Si perden estarem empatats i els haurem de guanyar allà per avançar-los, i i si guanyen també els haurem de guanyar allà per empatar i avençar-los per l'average. L'única opció de quedar per sobre Saragossa és guanyant allà, facin el que facin avui.

L'altre opció és perdre i quedar per sobre de Tenerife i Andorra si també perdem, no sé si hi ha algun múltiple empat que se m'escapi.
Última edición por GerardCat el 19 May 2019, 13:23, editado 1 vez en total.

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 19 May 2019, 13:22

Eustaqui escribió:Bueno, mentres seguiu discutint sobre el Lalanne, jo conecto el Movistar Plus per veure el Gran Canaria - Zaragoza (i avui soc més canari que el Jose Velez)
José Vélez tenia fama de "gafe".
Sembla que tu tampoc els hi estàs portant sort... :mrgreen:

ejk
Mensajes: 24596
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 19 May 2019, 13:24

Eustaqui escribió:Bueno, mentres seguiu discutint sobre el Lalanne, jo conecto el Movistar Plus per veure el Gran Canaria - Zaragoza (i avui soc més canari que el Jose Velez)
Potser m'ho estic mirant malament, però si Saragossa guanya assegura plaça de PO, no?
Han guanyat els dos partits a Tenerife i tenen average guanyat amb Penya, no he fet números però en principi qualsevol empatmúltiple els afavoriria.
Per tant, millor que guanyin i aixi surten més relaxats (o menys pressionats :pero: ) la setmana vinent, no?
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

ejk
Mensajes: 24596
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 19 May 2019, 13:29

Pirlo_Cesc escribió:El que us costa a alguns reconeixer les coses. Jo sóc dels que més he criticat a Lalanne (més per la sensació que podia fer més que per rendiment), però si ahir ens guanya el partit ell sol és diu i no passa res.
+1

Collons no és tan difícil. Tan ell com Zuba son jugadors que (casi) tots coincidim que desesperen i que els seus intangibles resten més que sumen. D'aquests jugadors n'hem tingut totes les temporades.

El què passa és que aquests jugadors que ens desesperen les altres temporades feien 2 punts. I ara en fan 20.

Tan important és el paper del que fa 20 punts i no defensa ni tanca el rebot (Zuba, Cady) com del que en fa 0 però degensa i tanca el rebot (Pere, Jou)

Crec que ningú defensa que Zubcic sigui més important per l'equip que el Pere. Tanmateix, la feina dels dos és necessària, i a més a més, complementària (i per aixo estem en zona PO)

I res més, ara aclarem si hem d'animar al Granca o al Tenyconta :jeje:
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Eustaqui
Mensajes: 920
Registrado: 14 Feb 2010, 13:39
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por Eustaqui » 19 May 2019, 13:41

GerardCat escribió:
Eustaqui escribió:Bueno, mentres seguiu discutint sobre el Lalanne, jo conecto el Movistar Plus per veure el Gran Canaria - Zaragoza (i avui soc més canari que el Jose Velez)
Potser vaig errat, però crec que no ens afecta aquest resultat. Si perden estarem empatats i els haurem de guanyar allà per avançar-los, i i si guanyen també els haurem de guanyar allà per empatar i avençar-los per l'average. L'única opció de quedar per sobre Saragossa és guanyant allà, facin el que facin avui.

L'altre opció és perdre i quedar per sobre de Tenerife i Andorra si també perdem, no sé si hi ha algun múltiple empat que se m'escapi.
Si, en l'average particular tens raó, però no tinc clar que passaria amb empats múltiples si el Zaragoza guanya avui i nosaltres els guanyem la setmana vinent. Quedariem els dos equips amb 18 victòries, però també és molt probable que acabin amb 18 el Tenerife (que probablement guanyarà a Fuenlabrada) i la Penya (que avui pot perdre a la pista del Baskonia, però el diumenge vinent guanyarà a casa amb l'Estudiantes).

Si el Zaragoza perd avui, i nosaltres els guanyem, el més probable és que anem a PO nosaltres, Penya i Tenerife. Però algú te clar com quedaria la classificació en aquest possible empat a 18 victòries entre els quatre ???

Eustaqui
Mensajes: 920
Registrado: 14 Feb 2010, 13:39
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por Eustaqui » 19 May 2019, 13:47

Normativa ACB en cas d'empats multiples:

b) Si los equipos empatados a victorias son más de dos, se establecerá la clasificación teniendo en cuenta, en primer lugar, las victorias obtenidas en los partidos jugados solamente entre ellos. De subsistir la igualdad entre algunos o todos, para determinar la clasificación de los equipos que permanezcan empatados se procederá de nuevo a la suma de victorias en los partidos jugados solamente entre ellos, repitiendo el mismo procedimiento siempre que no quede totalmente resuelto el empate.

c) Cuando tras la aplicación del procedimiento expresado en el párrafo anterior no sea posible resolver el empate por contar todos los equipos empatados con el mismo número de victorias en los partidos disputados entre ellos, la clasificación de los equipos que continúen empatados se determinará por la diferencia de tantos a favor y en contra en los encuentros disputados solamente entre ellos. De no resolverse totalmente el empate, la clasificación de los que continúen empatados se resolverá por el mayor número de tantos a favor en los encuentros disputados entre ellos.

d) De no resolverse totalmente el empate por los procedimientos anteriores se aplicará a los equipos que continúen empatados y hasta la resolución del empate, en primer lugar la diferencia de tantos, en segundo lugar el número de tantos, y si fuera necesario la suma de cocientes, teniendo en cuenta todos los partidos disputados en la Liga Regular.

e) Si en el transcurso de la aplicación de cualquiera de los criterios previstos en los dos párrafos anteriores el desempate se resolviera parcialmente, de forma que una parte de los equipos implicados generen un nuevo empate, para la resolución de éste se aplicará nuevamente el mismo procedimiento desde el inicio, aplicando siempre en primer lugar el mayor número de victorias en los partidos disputados únicamente entre ellos.


Bueno, i ara que algú jugui amb les possibilitats, jo no tinc la calculadora a ma :todos a botar:

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: BAXI MANRESA

por manresinho » 19 May 2019, 13:49

Edito

El quadrúple empat a 18 victòries quedaria:
6è Badalona (4-2)
7è Manresa (3-3)
8è Zaragoza (3-3)
9è Tenerife (2-4)

Quedaríem per sobre de Zaragoza per haver-lis guanyat els dos partits.
Última edición por manresinho el 19 May 2019, 14:03, editado 1 vez en total.

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: BAXI MANRESA

por manresinho » 19 May 2019, 13:53

Per entrar a Play-Off s'ha de guanyar diumenge, no hi ha més.

En cas de derrota hauríem d'esperar una carambola molt díficil: derrotes de Andorra i Tenerife, i que Badalona guanyes al menys un dels dos partits que li queden.

Eustaqui
Mensajes: 920
Registrado: 14 Feb 2010, 13:39
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por Eustaqui » 19 May 2019, 14:12

manresinho escribió:Tenerife quedaria fora de playoff perquè té el basquetaverage perdut contra Zaragoza, Penya i nosaltres
Doncs potser m'he equivocat, però seguint la normativa ACB, el que comptaria és la classificació dels partits jugats entre aquests 4 equips i no els basketaverages particulars (que només compta en cas d'empats entre només 2 equips) i el que em quedaria fora és Zaragoza:

- Joventut: 4 victòries (2 amb Manresa, 1 amb Tenerife, 1 amb Zaragoza)
- Manresa: 3 victòries (2 amb Zaragoza, 1 amb Tenerife)
- Tenerife: 3 victòries (1 amb Manresa, 1 amb Tenerife, 1 amb Zaragoza)
- Zaragoza: 2 victòries (1 amb Tenerife, 1 amb Joventut)

Manresa quedaria davant Tenerife per basketaverage particular entre els dos

(Vaja, ja ho veurem, això són només càlculs d'un mati de diumenge sense res millor a fer :P )

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: BAXI MANRESA

por manresinho » 19 May 2019, 14:19

Eustaqui escribió:
manresinho escribió:Tenerife quedaria fora de playoff perquè té el basquetaverage perdut contra Zaragoza, Penya i nosaltres
Doncs potser m'he equivocat, però seguint la normativa ACB, el que comptaria és la classificació dels partits jugats entre aquests 4 equips i no els basketaverages particulars (que només compta en cas d'empats entre només 2 equips) i el que em quedaria fora és Zaragoza:

- Joventut: 4 victòries (2 amb Manresa, 1 amb Tenerife, 1 amb Zaragoza)
- Manresa: 3 victòries (2 amb Zaragoza, 1 amb Tenerife)
- Tenerife: 3 victòries (1 amb Manresa, 1 amb Tenerife, 1 amb Zaragoza)
- Zaragoza: 2 victòries (1 amb Tenerife, 1 amb Joventut)

Manresa quedaria davant Tenerife per basketaverage particular entre els dos

(Vaja, ja ho veurem, això són només càlculs d'un mati de diumenge sense res millor a fer :P )
He editat el missatge més a dalt.
Tenerife quedaria fora si no ho he mirat malament. ;)

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 19 May 2019, 14:23

Ja posats a mirar temes, si perd avui el Saragossa ens queda oberta la possibilitat d'acabar sisens.
No és important de cara a play-off perquè dóna igual fer-nos-ho amb Madrid, Barça o Baskònia, però em pregunto quina diferència hi ha en el que es percep per drets televisius entre la posició 6 i la 8. :botepiernas:
[img][/img]

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: BAXI MANRESA

por manresinho » 19 May 2019, 14:31

Johnny2 escribió:Ja posats a mirar temes, si perd avui el Saragossa ens queda oberta la possibilitat d'acabar sisens.
No és important de cara a play-off perquè dóna igual fer-nos-ho amb Madrid, Barça o Baskònia, però em pregunto quina diferència hi ha en el que es percep per drets televisius entre la posició 6 i la 8. :botepiernas:
Per quedar sisens ens es indiferent que faci avui Saragossa. El que necessitariem és guanyar a Sargossa i que Badalona perdés els dos partits que li queden.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 19 May 2019, 14:41

Doncs Saragossa ha perdut. No sé si ens convenia o no, però així ha estat.
Ara bé, guanyar allà amb les baixes que tenim sí que serà una autèntica proesa!
[img][/img]

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 19 May 2019, 15:41

Johnny2 escribió:Doncs Saragossa ha perdut. No sé si ens convenia o no, però així ha estat.
Ara bé, guanyar allà amb les baixes que tenim sí que serà una autèntica proesa!
Si jugen com avui no ho veig difícil.
Però a casa i si els hi va la vida, ens ho posaran molt difícil. O impossible!

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por akikonaj » 19 May 2019, 15:43

El partit d’aquest Diumenge coincideix amb eleccions municipals, sabeu que va passar a les últimes eleccions municipals, oi?

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 19 May 2019, 15:43

Tb hi ha una opció de entrar als PO tot i perdre a Saragossa. Complicada però existeix:

- Que perdi Tenerife a Fuenlabrada
- Que perdi Andorra a Màlaga.

Si això passa, encara que el Manresa perdi a Saragossa, seria 8è. Tot fa pensar però que caldrà guanyar.

En qualsevol cas, enorme temporada i gran última partit de la LR al Congost. Ens ho mereixíem tots plegat.

Tema LALANNE: és molt absurd. El temps posa cadascú al seu lloc. Ho vaig dir en el seu moment i ho repeteix-ho avui, és un gran pivot pel Manresa. Té mancances darrera? Si, però sino les tingues ja no jugaria mai aquí. Per nosaltres, relació qualitat/preu, és un gran jugador i aporta molt. NO voler admetreu es quedar bastant en evidència. Ja som tots grandets.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 22:57