BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 31 May 2019, 13:38

TASTET escribió:Jo a Sergi Garcia el, vull veure jugant des de l inici d una temporads. Crec que l hi pot la ansietat
A Radio Macuto arriben ones que et faran HAPPY :rodarbalon: i molt sorprenents :o :shock: . Et recomano que estiguis atent a les notificacions de Beobasket la semana vinent 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 31 May 2019, 13:50

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Jo a Sergi Garcia el, vull veure jugant des de l inici d una temporads. Crec que l hi pot la ansietat
A Radio Macuto arriben ones que et faran HAPPY :rodarbalon: i molt sorprenents :o :shock: . Et recomano que estiguis atent a les notificacions de Beobasket la semana vinent 8-)
Jo em guio amb el tros de temporada que va fer a Saragossa
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 31 May 2019, 14:41

marcus33 escribió:Jo hi cardo aquesta

Fisher / D.Perez / D.Garcia
Toolson / Lundberg
Pere Tomas / R.Martinez
Zuba / Burjanadze
Lalanne / Sakho / Gerun

:D :botepiernas:
Lundberg m'hi jugo cafè con leche, croissant i suc de taronja que no continua.

Dani Perez, com a segon base i sigui qui sigui el primer base, un gran luxe.
Si se'l queda Tenerife, m'agradaria Oriol Paulí, en un rol de 1-2 com Lundberg.
[img][/img]

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 31 May 2019, 15:38

Johnny2 escribió:
marcus33 escribió:Jo hi cardo aquesta

Fisher / D.Perez / D.Garcia
Toolson / Lundberg
Pere Tomas / R.Martinez
Zuba / Burjanadze
Lalanne / Sakho / Gerun

:D :botepiernas:
Lundberg m'hi jugo cafè con leche, croissant i suc de taronja que no continua.

Dani Perez, com a segon base i sigui qui sigui el primer base, un gran luxe.
Si se'l queda Tenerife, m'agradaria Oriol Paulí, en un rol de 1-2 com Lundberg.
Paulí seria un luxe, a mi es un jugador que m’encanta.
Tot i que discrepo en quant al combo 1-2 jo el veig més un 2-3

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 31 May 2019, 16:05

BuzzerBetter escribió:
Johnny2 escribió:
marcus33 escribió:Jo hi cardo aquesta

Fisher / D.Perez / D.Garcia
Toolson / Lundberg
Pere Tomas / R.Martinez
Zuba / Burjanadze
Lalanne / Sakho / Gerun

:D :botepiernas:
Lundberg m'hi jugo cafè con leche, croissant i suc de taronja que no continua.

Dani Perez, com a segon base i sigui qui sigui el primer base, un gran luxe.
Si se'l queda Tenerife, m'agradaria Oriol Paulí, en un rol de 1-2 com Lundberg.
Paulí seria un luxe, a mi es un jugador que m’encanta.
Tot i que discrepo en quant al combo 1-2 jo el veig més un 2-3
Per físic Paulí podria jugar de 3, però aquest any ha estat entre 1 i 2. Jo crec que el seu lloc natural és de 2, però si manquen bases també pot jugar-hi uns minuts. És un jugador polivalent, estil Hanga.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 31 May 2019, 16:10

Oriol Paulí va signar un contracte per 4 temporades. Si no vaig errat en porta 2 només. 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 31 May 2019, 19:29

Leodavinci39 escribió:Oriol Paulí va signar un contracte per 4 temporades. Si no vaig errat en porta 2 només. 8-)
És només un desig, en cas que el Canarias volgués fer net i renovar completament l'equip.
Si haig d'escollir però prefereixo encara Dani Pérez.
[img][/img]

Pirlo_Cesc
Mensajes: 3433
Registrado: 08 Mar 2008, 14:09

Re: BAXI MANRESA

por Pirlo_Cesc » 31 May 2019, 20:09

Si Tenerife fitxa Dani Pérez vol dir que San Miguel o Bassas marxen, serien dos grans fitxatges. Crec que el mercat de bases estarà complicat en els equips del nostre estil: Andorra perd Albicy, a l'Herbalife Hannah acaba contracte, Alcocen marxará de Saragossa (poder es queda un any cedit), Laprovittola deixa la Penya, el Betis puja amb diners i sense bases...no serà fàcil.
La Barra del Nou Congost: https://barranoucongost.com/

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 31 May 2019, 21:33

Pirlo_Cesc escribió:Si Tenerife fitxa Dani Pérez vol dir que San Miguel o Bassas marxen, serien dos grans fitxatges. Crec que el mercat de bases estarà complicat en els equips del nostre estil: Andorra perd Albicy, a l'Herbalife Hannah acaba contracte, Alcocen marxará de Saragossa (poder es queda un any cedit), Laprovittola deixa la Penya, el Betis puja amb diners i sense bases...no serà fàcil.
San Miguel deien que tornava a Saragossa
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 31 May 2019, 23:19

Pirlo_Cesc escribió:Si Tenerife fitxa Dani Pérez vol dir que San Miguel o Bassas marxen, serien dos grans fitxatges. Crec que el mercat de bases estarà complicat en els equips del nostre estil: Andorra perd Albicy, a l'Herbalife Hannah acaba contracte, Alcocen marxará de Saragossa (poder es queda un any cedit), Laprovittola deixa la Penya, el Betis puja amb diners i sense bases...no serà fàcil.
Si busques un base amb experiència ACB potser sí hi haurà bofetades. Però afortunadament es poden anar a pescar bases a moltes lligues, i més el Manresa que acostuma a gastar una plaça d'extracomunitari en el base.
[img][/img]

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 31 May 2019, 23:49

Johnny2 escribió:
Pirlo_Cesc escribió:Si Tenerife fitxa Dani Pérez vol dir que San Miguel o Bassas marxen, serien dos grans fitxatges. Crec que el mercat de bases estarà complicat en els equips del nostre estil: Andorra perd Albicy, a l'Herbalife Hannah acaba contracte, Alcocen marxará de Saragossa (poder es queda un any cedit), Laprovittola deixa la Penya, el Betis puja amb diners i sense bases...no serà fàcil.
Si busques un base amb experiència ACB potser sí hi haurà bofetades. Però afortunadament es poden anar a pescar bases a moltes lligues, i més el Manresa que acostuma a gastar una plaça d'extracomunitari en el base.
Fins on jo se, la plaça de base titular es per un americà, ara si apareix algun yankee amb passaport dons es portara pero la ideea es aquesta

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 01 Jun 2019, 08:26

Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:Oriol Paulí va signar un contracte per 4 temporades. Si no vaig errat en porta 2 només. 8-)
És només un desig, en cas que el Canarias volgués fer net i renovar completament l'equip.
Si haig d'escollir però prefereixo encara Dani Pérez.
No puc evitar-ho.... :mrgreen:
El C.B. Canarias es el Iberostar Tenerife. No sé perquè sempre li canvieu el nom. Tu et refereixes al Gran Canaria, no al Canarias.
És un clàssic del foro.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 01 Jun 2019, 08:29

HGC i IBT per si no us voleu cansar jajaja
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 01 Jun 2019, 09:07

Alguns d’aqui crec que plorareu pero Zubcici te pactada la renovació amb el club amb una baixada de sou. El jugador ha fet tot el possible per seguir, es veu que gran part de culpa la te l’aficio, es sent molt estimat i mai havia vist algo aixi

SERGI_INC
Mensajes: 484
Registrado: 19 Jul 2007, 11:53

Re: BAXI MANRESA

por SERGI_INC » 01 Jun 2019, 09:58

BuzzerBetter escribió:Alguns d’aqui crec que plorareu pero Zubcici te pactada la renovació amb el club amb una baixada de sou. El jugador ha fet tot el possible per seguir, es veu que gran part de culpa la te l’aficio, es sent molt estimat i mai havia vist algo aixi
Doncs per mi és una bona noticia, si acaba renovant. Això si, es tindria que portar un altre 4 fort i que la competència fos alta.

Toniinmemoriam
Mensajes: 134
Registrado: 17 Sep 2018, 23:56

Re: BAXI MANRESA

por Toniinmemoriam » 01 Jun 2019, 10:10

SERGI_INC escribió:
BuzzerBetter escribió:Alguns d’aqui crec que plorareu pero Zubcici te pactada la renovació amb el club amb una baixada de sou. El jugador ha fet tot el possible per seguir, es veu que gran part de culpa la te l’aficio, es sent molt estimat i mai havia vist algo aixi
Doncs per mi és una bona noticia, si acaba renovant. Això si, es tindria que portar un altre 4 fort i que la competència fos alta.
Per a mi també és bona noticia, l'altra 4 serà Auda?

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: BAXI MANRESA

por giripower » 01 Jun 2019, 10:38

Toniinmemoriam escribió:
SERGI_INC escribió:
BuzzerBetter escribió:Alguns d’aqui crec que plorareu pero Zubcici te pactada la renovació amb el club amb una baixada de sou. El jugador ha fet tot el possible per seguir, es veu que gran part de culpa la te l’aficio, es sent molt estimat i mai havia vist algo aixi
Doncs per mi és una bona noticia, si acaba renovant. Això si, es tindria que portar un altre 4 fort i que la competència fos alta.
Per a mi també és bona noticia, l'altra 4 serà Auda?
Veient el perfil que sol triar Peñarroya, si Zuba es queda. M'imagino que serà un jugador força semblant a ell. De fet en Murphy i en Miroslav son força semblants. 4 llançadors de 3. En Auda pot llançar però en la meva opinió es mes interior...

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 01 Jun 2019, 13:03

Auda, jo no el fitxaria. Fa 3 anys que va estar aqui i ara mateix no se quin seria el seu rendiment. Zubcic em sembla.be la renovacio
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 01 Jun 2019, 13:36

Sergio, Zubzic.............la temporada que ve hauré de canviar els "cafesconleche" per "til.laconleche" :todos a botar:

Conyes apart :postureo: com a 2n base Sergio millora de llarg a Gintvainis; i Zubzic a un preu raonable millora de llarg les toies que hem tingut de 4 suplent els darrers 10 anys :P
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 01 Jun 2019, 14:08

Zubzic ha fet un final de temporada, brutal
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 19:14