BAXI MANRESA

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: BAXI MANRESA

por Sasa Yanev » 19 Jun 2019, 00:58

Temporadon de Zaitsev a la lliga taiwanesa.

El vem deixar escapar molt rapid...
Nemanja Aleksandrov

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 19 Jun 2019, 01:13

Sasa Yanev escribió:Temporadon de Zaitsev a la lliga taiwanesa.

El vem deixar escapar molt rapid...
Si vols dir aquest, aqui diu que està sense equip. He mirat la wikipedia perque em sonava el nom però no recordava qui era i de fet, encara no el recordo garie. Em sona un tipus Zubcic però que apenes anotava i amb sang d'orxata. Em defensa, res de res i poc en atac.
De totes maneres, si dius que ha sigut un crack a la lliga taiwanesa, crec que poc redit podem treure ja que no es una lliga gaire prodigiada.
De fet, el jugador que fa honor al teu nom, era jugador de la sellecio bulgara i la veritat, no se si es dels pitjors extrangers que hem tingut vinguts des de inici de temporada.
Per cert, per que t'has posat aquest nom? Per curiositat.

https://es.wikipedia.org/wiki/Igor_Zaytsev
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: BAXI MANRESA

por Sasa Yanev » 19 Jun 2019, 09:19

goyathay escribió:
Sasa Yanev escribió:Temporadon de Zaitsev a la lliga taiwanesa.

El vem deixar escapar molt rapid...
Si vols dir aquest, aqui diu que està sense equip. He mirat la wikipedia perque em sonava el nom però no recordava qui era i de fet, encara no el recordo garie. Em sona un tipus Zubcic però que apenes anotava i amb sang d'orxata. Em defensa, res de res i poc en atac.
De totes maneres, si dius que ha sigut un crack a la lliga taiwanesa, crec que poc redit podem treure ja que no es una lliga gaire prodigiada.
De fet, el jugador que fa honor al teu nom, era jugador de la sellecio bulgara i la veritat, no se si es dels pitjors extrangers que hem tingut vinguts des de inici de temporada.
Per cert, per que t'has posat aquest nom? Per curiositat.

https://es.wikipedia.org/wiki/Igor_Zaytsev
Hahahahaha era per fer un remember de la toia d'en Zaytsev, tot i que sempre vaig dir que va tenir una epoca bonissima abans de venir aqui (Eurocup, etc.)

Pel que fa el meu nom, és un tribut a com d'empanat era el bó d'en Aleksandar Yanev i Georgiev, un històric del nostre club.

Déu vos guard!!
Nemanja Aleksandrov

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 19 Jun 2019, 09:53

Tothom dona per fet que el Joan ja ho té fet amb el Burgos, però és estrany que no és faci oficial no???

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: BAXI MANRESA

por kelo_19 » 19 Jun 2019, 10:17

Patterson escribió:Tothom dona per fet que el Joan ja ho té fet amb el Burgos, però és estrany que no és faci oficial no???
Deu ser que està esperant que el Barça avui se la foti grossa i se li obrís la porta que espera.

Però respecte a nosaltres tinc clar que no seguirà, jo ja m'he posat la bena abans de la ferida.....segur que el Roman ja està treballant amb el Pla B/C (sobretot espero que no sigui el Julbe!!! :demonio: )
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 19 Jun 2019, 10:49

Avui hi ha la presentació de la campanya d'abonats. Sabrem els preus de la temporada que ve i a veure si s'escapa alguna informació més sobre el "cas Peñarroya".

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 19 Jun 2019, 11:28

Els abonaments segur, seràn mes cars. Els van abaixar i llavors han estat congelats una parell de temporades amb el que aquesta temporada jugant a Europa, egur que es apujen. No ho veig malament, per això.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 19 Jun 2019, 11:37

Jo els pagaré encantat els diners de més que costin, tampoc ve de 50€

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 19 Jun 2019, 11:46

goyathay escribió:Els abonaments segur, seràn mes cars. Els van abaixar i llavors han estat congelats una parell de temporades amb el que aquesta temporada jugant a Europa, egur que es apujen. No ho veig malament, per això.
A l'entrevista d'ahir al Josep Saez ja va dir que hi hauria un augment en el preu dels abonaments.

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 19 Jun 2019, 11:46

Borja Perez. escribió:Jo els pagaré encantat els diners de més que costin, tampoc ve de 50€
Exacte, segons deien,seria un increment del preu entre un 20-25%.
Al Burgos els han pujat prop de 100€ l’abonament.

Toniinmemoriam
Mensajes: 134
Registrado: 17 Sep 2018, 23:56

Re: BAXI MANRESA

por Toniinmemoriam » 19 Jun 2019, 12:36

BuzzerBetter escribió:
Borja Perez. escribió:Jo els pagaré encantat els diners de més que costin, tampoc ve de 50€
Exacte, segons deien,seria un increment del preu entre un 20-25%.
Al Burgos els han pujat prop de 100€ l’abonament.
Només se m'acut coll .... :(( :(( :(( :((
Ara si posen aire condicionat (calor insoportable), videomarcador (pavelló de quarta), millorar una mica instal·lacions, que no s'acabi el paper, millor organització per sortir (segur que hi ha més greuges) i a sobre juguem bé ........ ;) ;) ;) ;)

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 19 Jun 2019, 12:50

Toniinmemoriam escribió:
BuzzerBetter escribió:
Borja Perez. escribió:Jo els pagaré encantat els diners de més que costin, tampoc ve de 50€
Exacte, segons deien,seria un increment del preu entre un 20-25%.
Al Burgos els han pujat prop de 100€ l’abonament.
Només se m'acut coll .... :(( :(( :(( :((
Ara si posen aire condicionat (calor insoportable), videomarcador (pavelló de quarta), millorar una mica instal·lacions, que no s'acabi el paper, millor organització per sortir (segur que hi ha més greuges) i a sobre juguem bé ........ ;) ;) ;) ;)
Si volrm un equip a l elit i jugant a Europa és el que hi ha
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 19 Jun 2019, 14:06

A part, ja hi ha preus disponibles a la aplicació, i l'augment es ben poca cosa. Esperava que pugessin una mica mes la veritat.

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 19 Jun 2019, 14:09

10 euros puja a jove general que crec es el minim i uns 35-40 euros mes a tribuna crec que es el maxim. Vaja, jo ho pago encantat :postureo:

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 19 Jun 2019, 16:33

Ja he rebut la carta a casa amb la campanya de renovació dels abonaments. :o

Com bé dieu la pujada no és molt gran. Les entrades extres per abonats han baixat de 3 a 2. Trobo curisós que ni a la carta ni al fulletó hi comenta res de la nostra participació a la Champions. Suposo que haurem d'esperar a divendres perquè sigui oficial.

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 19 Jun 2019, 20:13

Bueno ja és oficial lo d'Europa
Aviam que tal.

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 678
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: BAXI MANRESA

por BuzzerBetter » 19 Jun 2019, 20:44

kelo_19 escribió:
Patterson escribió:Tothom dona per fet que el Joan ja ho té fet amb el Burgos, però és estrany que no és faci oficial no???
Deu ser que està esperant que el Barça avui se la foti grossa i se li obrís la porta que espera.

Però respecte a nosaltres tinc clar que no seguirà, jo ja m'he posat la bena abans de la ferida.....segur que el Roman ja està treballant amb el Pla B/C (sobretot espero que no sigui el Julbe!!! :demonio: )
A mi em sona que el Julbe havia fitxat per un equip de la lliga françesa, Limoges si no recordo malament o potser era l altre Julbe!

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 19 Jun 2019, 21:14

Sima i Dani Garcia al Palau

Enviat des del meu SM-G975F usant Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 19 Jun 2019, 22:01

BuzzerBetter escribió:
kelo_19 escribió:
Patterson escribió:Tothom dona per fet que el Joan ja ho té fet amb el Burgos, però és estrany que no és faci oficial no???
Deu ser que està esperant que el Barça avui se la foti grossa i se li obrís la porta que espera.

Però respecte a nosaltres tinc clar que no seguirà, jo ja m'he posat la bena abans de la ferida.....segur que el Roman ja està treballant amb el Pla B/C (sobretot espero que no sigui el Julbe!!! :demonio: )
A mi em sona que el Julbe havia fitxat per un equip de la lliga françesa, Limoges si no recordo malament o potser era l altre Julbe!
era Alfred Julbe,,,res cap dels dos, :oveja: ,,,,,,,millor el Ricard Casas o Salva Maldonado

Xerinola
Mensajes: 131
Registrado: 12 Ene 2019, 20:56

Re: BAXI MANRESA

por Xerinola » 19 Jun 2019, 22:30

Acabo de veure les noves tarifes i l'augment és de riure. De fet el preu/partit serà més barat.
Per cert, algú sap si els carnets seran nous i s'aprofitaràn els d'aquest any?! El càrrec pels que el club te les dades bancàries, el faran com sempre?!

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 22:10