BAXI MANRESA

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 04 Ago 2019, 13:41

racósonat escribió:
TASTET escribió:
racósonat escribió:Equip molt fluix. No estic d'acord amb els que diuen que són jugadors que no coneixem i per tant no podem opinar... El fet de que siguin jugadors que no han jugat a l'ACB/Europa és el que fa que sigui una plantilla fluixa. A l'ACB tenir jugadors que coneguin la lliga és clau, ho vam veure l'any passat.
De les últimes temporades, TOTES les que hem fitxat jugadors desconeguts o hem baixat o ens hem salvat a l'última jornada :roll:

Com a nota positiva aquest any tenim la plantilla completa a 4 d'agost i en l'última etapa de Pedro ell va ser anunciat el 4 d'agost i el primer jugadors va arribar el dia 15. Vam començar la pretemporada amb només 2 jugadors. Aquest any esperem que amb tota la plantilla des del començament Pedro torni a fer un miracle i esperem que Toolson pugui tornar a jugar i no siguin certs els rumors..
Desconegut és un tio de 10 punts 9,rebots a champions? Mare meva...
Saps que la champions i l'Europe cup són coses diferents oi? :jeje:
L'Europe cup té molt menys nivell que la champions. De fet el seu equip va quedar ELIMINAT en la fase prèvia per entrar a la Champions........ :roll:
la eurocup mes fluixa que la champions??? la guanya al Valencia a Alba de Berlin que tots dos jugarant la Eurolligue ,,no se pas

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 04 Ago 2019, 13:44

Jo encara recordo com vam criticar tots al Lalanne i al final ens va sortir un gran jugador...
Deixem-los jugar i després critiquem, home! Jajaja

Enviat des del meu SM-G975F usant Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

TASTET
Mensajes: 48380
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 04 Ago 2019, 13:51

joanmo1994 escribió:Jo encara recordo com vam criticar tots al Lalanne i al final ens va sortir un gran jugador...
Deixem-los jugar i després critiquem, home! Jajaja

Enviat des del meu SM-G975F usant Tapatalk
Deixa que critiquin.. És la moda avui dia
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

TASTET
Mensajes: 48380
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 04 Ago 2019, 13:55

Racosonat. 1,va jugar la champions, no la eurocup. 2 els va eliminar el nanterre que no, són coixos 3 et passo els seus números
https://www.championsleague.basketball/ ... ey-Kravish
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 04 Ago 2019, 13:57

racósonat escribió:Equip molt fluix. No estic d'acord amb els que diuen que són jugadors que no coneixem i per tant no podem opinar... El fet de que siguin jugadors que no han jugat a l'ACB/Europa és el que fa que sigui una plantilla fluixa. A l'ACB tenir jugadors que coneguin la lliga és clau, ho vam veure l'any passat.
De les últimes temporades, TOTES les que hem fitxat jugadors desconeguts o hem baixat o ens hem salvat a l'última jornada :roll:

Com a nota positiva aquest any tenim la plantilla completa a 4 d'agost i en l'última etapa de Pedro ell va ser anunciat el 4 d'agost i el primer jugadors va arribar el dia 15. Vam començar la pretemporada amb només 2 jugadors. Aquest any esperem que amb tota la plantilla des del començament Pedro torni a fer un miracle i esperem que Toolson pugui tornar a jugar i no siguin certs els rumors..
Totalment d'acord, els jugadors no tenen el peatge de lligues europees potents, i això ens posa en desavantatge.

Quan s'enterin de que va això, ja estarem al gener.

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: BAXI MANRESA

por racósonat » 04 Ago 2019, 13:59

rfccreus escribió:
racósonat escribió:
TASTET escribió: Desconegut és un tio de 10 punts 9,rebots a champions? Mare meva...
Saps que la champions i l'Europe cup són coses diferents oi? :jeje:
L'Europe cup té molt menys nivell que la champions. De fet el seu equip va quedar ELIMINAT en la fase prèvia per entrar a la Champions........ :roll:
la eurocup mes fluixa que la champions??? la guanya al Valencia a Alba de Berlin que tots dos jugarant la Eurolligue ,,no se pas
Europe cup i Eurocup no són el mateix. Mira els equips que jugaven la temporada passada l'Europe cup i després si vols en parlem..

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 04 Ago 2019, 14:07

Esteu flipant amb les estdistisques de Kravish i les ha fet amb el Budyvelnik i el Pristina... pero a veure, que aquests equips no els coneixen ni a casa seva!!
I jugava a la lliga de Bielorrusia, si us plau!! Jo no dic que no ens sorprengui inque surti né, però m'estranyaria molt.

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: BAXI MANRESA

por racósonat » 04 Ago 2019, 14:09

TASTET escribió:Racosonat. 1,va jugar la champions, no la eurocup. 2 els va eliminar el nanterre que no, són coixos 3 et passo els seus números
https://www.championsleague.basketball/ ... ey-Kravish
4. Diu qualification round. O sigui que els van eliminar a la fase prèvia de la Champions. No van jugar la fase regular.
Van jugar la Europe cup ;)

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 04 Ago 2019, 14:09

TASTET escribió:
Iceman Gervin escribió:Un jugador tècnicament limitat no, el següent...
És evident que el mercat està molt fotut. Esperem que aporti i que ens sorprengui!
10 punts 9 rebots a la champions.. Visca els toxos!!
Tastet, no fotis trampes!
Jo no he dit que fós un totxo, he dit que era molt limitat tècnicament, i per veure això no s'han de mirar les estadístiques, n'hi ha prou amb mirar tres minuts de video i veure els moviments que té.
I per parlar d'estadístiques, em treus les de la fase de classificació de Champions del 2017, quan jugava a Minsk. Total 6 partits i l'únic equip decent el Nanterre.
Contra Nanterre va fer 6 punts i 4 rebots, un punt més i un rebot menys que l'Erik Murphy que jugava al Nanterre.
L'any passat el seu equip va jugar Europa Cup, les seves estadístiques son un mica més fiables, perquè van jugar més partits, arribant a vuitens de final.

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 04 Ago 2019, 14:13

Manrusia9 escribió:Esteu flipant amb les estdistisques de Kravish i les ha fet amb el Budyvelnik i el Pristina... pero a veure, que aquests equips no els coneixen ni a casa seva!!
I jugava a la lliga de Bielorrusia, si us plau!! Jo no dic que no ens sorprengui inque surti né, però m'estranyaria molt.

ja que donem informació dir que el Avtodor Sartov es de la lliga de Russia que una mica mes forta que la de Bielorrusia si deu se 8-)

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 04 Ago 2019, 14:18

Temporada 2017/18: Juga amb el Minsk de Bielorusia, juguen Champions i cauen contra el Nanterre al tercer partit de la fase de classificació (Setembre 2017).
Temporada 2018/19: Amb l'Avtodor, cauen eliminats al primer partit de calssificació contra el Friburg.
Juguen Europe Cup, i cauen en vuitens contra Würzburg.

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 04 Ago 2019, 14:22

rfccreus escribió:
Manrusia9 escribió:Esteu flipant amb les estdistisques de Kravish i les ha fet amb el Budyvelnik i el Pristina... pero a veure, que aquests equips no els coneixen ni a casa seva!!
I jugava a la lliga de Bielorrusia, si us plau!! Jo no dic que no ens sorprengui inque surti né, però m'estranyaria molt.

ja que donem informació dir que el Avtodor Sartov es de la lliga de Russia que una mica mes forta que la de Bielorrusia si deu se 8-)
Es la VTB, la lliga unificada.
Bielorússia no en forma part.

Zach55
Mensajes: 1001
Registrado: 22 Nov 2014, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por Zach55 » 04 Ago 2019, 14:23

Flipa amb els comentaris que deixeu anar alguns. Ja sé que es un forum i tots podem opinar, pero parlar que aquest tio es un totxo no ho sé la veritat :P :P :P

Maxim rebotejador de la vtb league la temporada passada jugant menys de 25 min ppp, jugades d’esquena, esmaixades a dojo, algun tir de mitja distancia com a recurs puntual, intimidacio, molta mes visio de joc que Lalanne assistint :alarma: .... Jo repeteixo que no entenc les critiques d’un jugador que ve d’una bona lliga amb bons numeros i bastant bon cartell.

Amb tots els respectes pero ens ho hem de fer mirar :roll:

TASTET
Mensajes: 48380
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 04 Ago 2019, 14:24

Jo ho, deixo, estar.. Un tio que coneixem de, res i el, sacrifiquem... Lalanne iguwl l any passat...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Simpkins
Mensajes: 30557
Registrado: 17 Ene 2005, 16:06

Re: BAXI MANRESA

por Simpkins » 04 Ago 2019, 14:33

Encara que sigui un tronc (i parlo per parlar) hi ha troncs bons i troncs dolents.

I sinó que li preguntin a l'Aleks Maric o al Sekulic.
Imagen

Zach55
Mensajes: 1001
Registrado: 22 Nov 2014, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por Zach55 » 04 Ago 2019, 14:53

Iceman Gervin escribió:
rfccreus escribió:
Manrusia9 escribió:Esteu flipant amb les estdistisques de Kravish i les ha fet amb el Budyvelnik i el Pristina... pero a veure, que aquests equips no els coneixen ni a casa seva!!
I jugava a la lliga de Bielorrusia, si us plau!! Jo no dic que no ens sorprengui inque surti né, però m'estranyaria molt.

ja que donem informació dir que el Avtodor Sartov es de la lliga de Russia que una mica mes forta que la de Bielorrusia si deu se 8-)
Es la VTB, la lliga unificada.
Bielorússia no en forma part.
A veure, informeu-se abans de dir pedrades...

http://www.vtb-league.com/en/player/274 ... onId=98441

Tant al Minsk com al Avotor ha jugat VTB league :alarma: fent-ho prou bé.

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 04 Ago 2019, 14:54

TASTET escribió:Jo ho, deixo, estar.. Un tio que coneixem de, res i el, sacrifiquem... Lalanne iguwl l any passat...
Aqui s'ha criticat Lalanne després de fer la millor temporada d'un 5 en anys, no sé què esperes.

Valoracions amb videos del Youtube i YOYALODIJE sense ni coneixer jugadors.

Where magic happens :forofan:

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: BAXI MANRESA

por julifb2002 » 04 Ago 2019, 15:08

Aquest any juguem a "obrir melons".
Si surt bé, collonut.

En cas contrari, i coneixent el Pedro, al Nadal tallarem 3-4 jugadors i llestos. Ja ho vàrem fer el darrer cop que va estar el Pedro :roll:

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 04 Ago 2019, 15:16

julifb2002 escribió:Aquest any juguem a "obrir melons".
Si surt bé, collonut.

En cas contrari, i coneixent el Pedro, al Nadal tallarem 3-4 jugadors i llestos. Ja ho vàrem fer el darrer cop que va estar el Pedro :roll:

Sempre hi ha aquesta opcio pero llavors l'equilibri pressupostari se'n va a prendre pel... i coneixent al Pedro...

Les ultimes temporades que hem jugat a obrir melons, ens hem fumut unes bones "castanyes"

Simpkins
Mensajes: 30557
Registrado: 17 Ene 2005, 16:06

Re: BAXI MANRESA

por Simpkins » 04 Ago 2019, 15:25

Per cert, he anat a veure higlights i a mi de tronc poquet. Em recorda molt el seu estil de joc al d'Asselin.
Imagen

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 25 Abr 2024, 02:16