BAXI MANRESA

CAT.
Mensajes: 313
Registrado: 16 Ene 2005, 22:18
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por CAT. » 09 Nov 2019, 23:01

Piterlanguila escribió:
Patterson escribió:Segons el mateix Pedro Martínez ha estat desicio tècnica.........
Crec que equivocada desde el meu punt de vista.....
Lamentable si és així
No se perque m’ho sembla, però tinc la sensació que el Pedro Martinez no pot veure el Toolson. Si és així seria per fer un toc d’atenció a la vedette d’entrenador que tenim

Piterlanguila
Mensajes: 389
Registrado: 30 Dic 2016, 12:33

Re: BAXI MANRESA

por Piterlanguila » 09 Nov 2019, 23:10

CAT. escribió:
Piterlanguila escribió:
Patterson escribió:Segons el mateix Pedro Martínez ha estat desicio tècnica.........
Crec que equivocada desde el meu punt de vista.....
Lamentable si és així
No se perque m’ho sembla, però tinc la sensació que el Pedro Martinez no pot veure el Toolson. Si és així seria per fer un toc d’atenció a la vedette d’entrenador que tenim
A mi també m'ho sembla, a part a l'entrevista de Carles Jódar amb el Ryan, el pobre ha dit que no ho entenia i se'l veia força decepcionat.

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 10 Nov 2019, 02:40

A veure, Pedro no és el meu entrenador preferit, però la quantitat de haters que hi ha per aquí, preocupa.
Avui Ferrari ha jugat mermat de condicions. Però la resta del problema era que Dani estava negat i no podia donar-li descans.
Magarity tampoc ha aportat, i Juanpi no és un 4, sobretot per defensar el posteig.
Mitrovic ha demostrat el que ja sabiem, que té molta qualitat, i que té una condició física molt justeta per jugar a l'ACB.
Jou ha fet un bon partit, però ha anat de més a menys, i al final dues badades seves ens han sentenciat. Però progressa adequadament.
Toolson ha fet el que s'espera d'ell. I tenia mèrit, perquè l'han marcat en falta constant perquè no rebés equilibrat.
Davis, Vidal i Sakho a dia d'avui son despeses inútils. No aporten res i ens costen diners que no ens sobren.
Dulkis està fora de l'equip d'aquí a poc temps, suposo, per això no juga. Però si està en nòmina hauria de tenir minuts.

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 10 Nov 2019, 02:48

ejk escribió:Els àrbitres no en tenen cap culpa. Jou s'ha queixat a cada falta, normal que l'hi pitessin tècnica. Com també han fet amb Jota Cuspinrra després de protestar la jugada que ens ha permès tornar a entrar al partit
La tècnica de Cuspinera no s'havia d'haver pitat, si no és que ha dit alguna cosa fora de to. Però tampoc era la primera vegada que es queixava.
Tots els jugadors s'han queixat després de faltes, com és habitual.
Jo el que deia és que Bobrov ha muntat un drama a les quatre que li han pitat, la darrera just a la jugada anterior, dirigint-se directament a l'àrbitre fins que Bellas se l'ha emportat.
El problema és la diferència de criteri. I que per pitar una tècnica així al darrer minut amb el partit igualat s'han de tenir els collons de plata.

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 10 Nov 2019, 09:34

tenim un entrenador Top que nolts equips SI voldrien tenir i aquì nomès veiem les coses negatives (segur que en te moltes) i no les positives i mes greu
diem i donem per fet coses que no sabem ..... en moments dificils si no estem el costat de tot el equip malament ,
Sap greu i molt perdre un partit com el de ahir però dir que la culpa es del entrenador es voler continuar en una situaciò que no porta en lloc.
Ahir no teniem a tres teòrics titulars i el equip va donar la cara ,,,,buscar culpables i dolents es el mès senzill de fer , buscar solucions i bones ja costa un xic mès

CAT.
Mensajes: 313
Registrado: 16 Ene 2005, 22:18
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por CAT. » 10 Nov 2019, 09:54

Totalment d’acord que la critica no es una forma contructiva per millorar, però el que tampoc t’ajuda a millorar és que des de fa dos mesos tenim una situació amb un jugador que esperes el seu passaport i no arriba i ningú informa.
Tampoc és normal que es fitxi un jugador que esta passat de forma i el dia que ha de jugar per les baixes sigui el maxim valorat del equip.
Tampoc és normal tenir un jugador, durant dos partits escalfant banqueta.
Tampoc és normal que teu millor anotador en els moments calents del partit no jugui. Us imagineu en una final de l’Eurolliga, amb un empat en el marcador i no jugui Mirotic?

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 10 Nov 2019, 10:08

i tot això es culpa del entrenador¿¿¿ i aquest que ho fa perquè vol fer mal al Manresa ??? Jo tinc clar una cosa aquest senyor amb les seves coses bones i dolentes jo ja al vaig veure entrenar fa 30 anys ha TORNAT amb uns moments de risc ja que venim de una bona temporada i el mes senzil que podia passar es el que està passant critiques i recordant el darrer any que per cert el entrenador va marxar potser ja va veure això .
A mi el Pedro Martinez hem mereix tot el respecte per voler venir ja que el mès normal que cap altre entrenador top volguès venir a entrenar a un equip amb tantes limitacions i que el mès normal era anar a pitjor i no pas a millor

TASTET
Mensajes: 48385
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 10 Nov 2019, 11:33

Mitrovic no jugava per problemes d esquena, en teoria.. A mi de Pedro no m agraden les seves filies i fòbies... I que l hi han provocat que tot i guanyar una lliga amb el València el fessin fora, que quedés malament amb el granca al dir que seguia i marxés, que amb el Baskonia acabés als tribunals.. Té un caràcter especial.que no treu que sigui bon entrenador
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 10 Nov 2019, 13:11

Ahir, per motius laborals, no vaig poguer veure el partit.
Només acabar el mateix els amics van trucarme per donar la seva impressió i avui amb tranquilitat l'he vist repetit.
Fem un gran primer temps i un fluix segon període, aixo es una evidencia.
També es veritat que ells, anant a la desesperada, tenen un gran encert sobretot un Marc García espectacular que es qui ens guanya el partit.
Tot i aixo, no mereixíem perdre, les decisions arbitrals son mes que discutibles, a la jugada decisiva, no es falta de Guillem, el Marc fa la seva feina, i l'àrbitre pica, pero si no era falta, molt menys era tècnica.
Els partits, com va dir Salva Guàrdia, comentarista ex Fuenla, l'han de guanyar els jugadors no els arbits.
Dit aixo, es difícil d'entrendre que els dos millors jugadors del nostre equip al partit d'ahir es passessin gran part de l'últim quart asseguts quan s'estava decidint el mateix, sobretot els últims minuts, es com se Cuspinera hagués tingut a García a la banqueta els últims atacs, no ho entenc jo ni gaire be ningú.
Actualment tenim tres jugadors que no aportan res o gaire be res, Sakho, Davis i Magarity, aquest últim o fa algún triple de tant en tant o no fa res.
També tenim un altre que no comta, Dulkis, que jo crec que aportaria mes que Davis o Vidal.
En resum, crec que el partit el perdem nosaltres deixam-nos remuntar 17 pts amb una facilitat difícil de creure.
Just quan tenim al rival mort i només cal enterrar-lo, fem canvis i l'hi donem l'aire que necessitava i les decisions arbitrals ens acaben d'enfonsar.
Aixo es un comentari, no tinc res en contra del Pedro, pero dic les coses com les veig.
Em resulta difícil d'entendre que Mitrovic, que per nosaltres es un troç de jugador, en els últims partits no hagués aportat mes que un Sakho que ni hi es ni se l'hi espera.
Hauríem de fer una reflexió i fer uns retocs a la plantilla si no volem patir de valent.
Per mi i ho sento molt pel Sakho, la seva continuitat la de Magarity, Davis i Dulkis, si no comta amb ell, serien qüestions a plantejar.
Ahi lo dejo.

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: BAXI MANRESA

por julifb2002 » 10 Nov 2019, 14:40

No crec que sigui el moment de canviar mitja plantilla.
Que Sakho no és un jugador per ACB era quelcom EVIDENT... però no tenim pasta per res més.
El que jo em pregunto és com pot ser que Marc Garcia no ens servís... segurament l'entrenador d'aquell moment podria contestar.

TASTET
Mensajes: 48385
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 10 Nov 2019, 16:16

julifb2002 escribió:No crec que sigui el moment de canviar mitja plantilla.
Que Sakho no és un jugador per ACB era quelcom EVIDENT... però no tenim pasta per res més.
El que jo em pregunto és com pot ser que Marc Garcia no ens servís... segurament l'entrenador d'aquell moment podria contestar.
És l actual :mrgreen:
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 10 Nov 2019, 17:38

Home, el Marc García que vam tenir aquí estava una mica verd, posteriorment a estat al Barça B a LEB on va tornar a destacar, Barça pel tema dels cupos, Betis, no va tenir gaires oportunitats i a sobre es va lesionar i ara a Fuenlabrada que sembla que en aquesta temporada comença a explotar per demostrar que serà un jugador important.
Tant de bo el tinguéssim aquí, jugadors de la cantera com ell o Jou fan que la grada s'identifiqui amb l'equip com al seu moment ho van ser el Rafa o el Roman.
Aixo no treu que se li podien haver donat mes minuts, pero ja sabem el caràcter especial del Pedro i si et fica el dit a l'ull...

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 10 Nov 2019, 18:02

que aprofitats parlar del Marc Garcia de fa 5 anys que a mès ja era cedit del Barça i que desprès molt no a fet i perquè ahir va fer un bon partit ja es el moment de dir que dolent es el Pedro que per cert alguna cosa bona a fet aquest anys

marcus33
Mensajes: 410
Registrado: 24 Nov 2014, 22:23

Re: BAXI MANRESA

por marcus33 » 10 Nov 2019, 18:22

rfccreus escribió:i tot això es culpa del entrenador¿¿¿ i aquest que ho fa perquè vol fer mal al Manresa ??? Jo tinc clar una cosa aquest senyor amb les seves coses bones i dolentes jo ja al vaig veure entrenar fa 30 anys ha TORNAT amb uns moments de risc ja que venim de una bona temporada i el mes senzil que podia passar es el que està passant critiques i recordant el darrer any que per cert el entrenador va marxar potser ja va veure això .
A mi el Pedro Martinez hem mereix tot el respecte per voler venir ja que el mès normal que cap altre entrenador top volguès venir a entrenar a un equip amb tantes limitacions i que el mès normal era anar a pitjor i no pas a millor
O potser esque cap equip Top l’ha volgut a ell... per mi Pedro Martinez te que anar fora... masses neures i masses tonteries per un equip com el nostre... i ja de pas Davis i Magarthy fora tambe. Ja n’hi ha prou de defensar a Pedro Martinez nomes pk pensem que no trobarem res millor que ell. De moment el partit d’ahir el va palmar ell...

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: BAXI MANRESA

por giripower » 11 Nov 2019, 10:57

Jo crec que lo de Toolson te a veure amb les últimes defenses que fa abans de que el canviïn. I es que hi ha un triple on Marc Garcia fa un llançament triple completament sol que Toolson no fa ni esma d'intentar anar a puntejar-lo. Faig conjectures, però potser en aquell moment Pedro confiava més en la seva defensa que en el seu atac. I tenir Jou-Davis significava com a mínim arribar a puntejar els tirs. I que el jugador de torn hagi de fer tirs de mèrit que son de percentatge més baix. Però en Marc estava calent i les ficava de totes les maneres tingues a qui tingues davant. I si no doncs treia faltes per a seguir sumant.
Jo personalment, com a mínim a falta de 3 minuts hagués tornat a posar a Toolson a veure si te una bona ratxa. O si més no et genera més espais per a la resta. Però potser en Pedro el volia castigar per el seu baix nivell defensiu. Tampoc se les normes internes de l'equip... Aquestes coses també les feia Aito per exemple.
Si que em va estranyar que no jugues ni Sima ni Dulkys. Que defensivament no ho fa malament i potser ens hagués ajudat en els últims moments més que un Davis que estava negat...

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 11 Nov 2019, 23:35

Suposo que Dulkis acaba contracte i per això no juga

TASTET
Mensajes: 48385
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 12 Nov 2019, 06:53

Iceman Gervin escribió:Suposo que Dulkis acaba contracte i per això no juga
I mitrovic també
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... qx&ampcf=1
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

kelo_19
Mensajes: 7053
Registrado: 08 Jun 2006, 18:02

Re: BAXI MANRESA

por kelo_19 » 12 Nov 2019, 08:37

TASTET escribió:
Iceman Gervin escribió:Suposo que Dulkis acaba contracte i per això no juga
I mitrovic també
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... qx&ampcf=1
Ahir vaig veure el partit que he estat fora uns dies, i realment estic d'acord amb tot el que s'ha dit per aquí.

No puc entendre, ja no tant que Toolson no jugui (que no s'enten ni fart de J&B), com el fet de posar Davis(li acaben fent els 2 ultims triples a ell, Urtasun sino m'equivoco). Vull pensar que el vol assenyalar.....Tens a Dulkys que em direu el que volgueu pero no està donant un mal nivell (correcte en defensa, assumint algunes boles calentes en atac, com vam veure la setmana passada despres de l'autoexpulsió de Toolson).

I Sima, que anava escalfant i es va pasar mig partit d'empeus, no va sortir. Quan precisament al 3Q el partit es va tornar més físic i boig ens hagués pogut anar bé sota els cercols.

Pensava que la 1a part havia estat "la hostia", però al final el partit es inspiració del Marc vs inspiració del Ryan + capacitat de generar-se cistelles de Mitrovic. Amb una mica de cap a la direcció i un +17 no ens posem a jugar a 10-15 segons com volien ells (bé per ells el TM del Jota al 3Q).
[img]http://www.parkteatret.no/pictures/Muchachito%20Bombo%20Infierno.jpg%20web.jpg[/img]

TASTET
Mensajes: 48385
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 13 Nov 2019, 07:50

"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 13 Nov 2019, 09:22

TASTET escribió:Seguimos para bingo

https://twitter.com/ernestmacia/status/ ... 37440?s=08
Crec que tenim clar que la prioritat absoluta es la ACB, i a europa arriscarem lo mes minim.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 25 Abr 2024, 18:32