thisboy escribió:Bon dia manresans, com està l'Eulis Baez de la lesió? Ja podrà jugar el proper partit de lliga? Aquest cap de setmana visiteu l'olímpic i es un nano que sempre m'ha agradat i si juga el podríem aplaudir.
A veure si poc a poc aneu recuperant els lesionats i podeu sortir del pou, encara que no aquest dissabte si pot ser. Que us vagi molt bé la resta de la temporada.
irontms escribió:El Club pensa fer alguna cosa al respecte amb els serveis mèdics? Més de 15 lesions en dos mesos i mig ja no es mala sort.
giripower escribió:irontms escribió:El Club pensa fer alguna cosa al respecte amb els serveis mèdics? Més de 15 lesions en dos mesos i mig ja no es mala sort.
Home de les lesions que hem patit que se'n puguin derivar d'una mala preparació física o error mèdic potser podrien ser 4 o 5, la resta no son pas musculars, per exemple Ferrari s'ha trencat 2 osos, a Kravish li van fer una falta amb molt mala baba quan anava a molta velocitat per a finalitzar un contraatac... etc...
I jo penso que ni de les musculars tenen la culpa.
Leodavinci39 escribió:Després del meu cafeconleche, he estat mirant l estat de comptes. Recordo que aquesta nit hi ha la Junta General d Accionistes, on s explicaran els "números".
Segons els meus "càlculs", el deute "històric" deu estar al voltant dels 2 kgs, que a la pràctica és "només" 1, ja que recordem, hi ha 1 kg corresponent a Caixabank que "es paga sol"
mitjançánt publi els propers 10 anys.
![]()
O sigui que si els astres ens són favorablesen dos anys més farem NET
![]()
i podrem ser un Club normal
Leodavinci39 escribió:Per Radio Macuto es comenta que l evident millora en el tir de 3 de Vaulet es deu al fet que quan l equip acaba l entrenament, tan ell com Sima es queden una estona més a practicar el tir.![]()
giripower escribió:Leodavinci39 escribió:Per Radio Macuto es comenta que l evident millora en el tir de 3 de Vaulet es deu al fet que quan l equip acaba l entrenament, tan ell com Sima es queden una estona més a practicar el tir.![]()
Doncs també aniria molt bé que si quedés Dani Perez
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados