por bowie15 »
27 Abr 2020, 09:24
Disculpes acceptades, pero m'indignen les descalificacions en funció de l'edat, raça, físic, etc, només accepto les critiques per rediment i amb matisos.
No se li pot exigir el mateix a Toolson que a Jou o a Kravish que a Sima, no se si m'explico.
Per altre banda, tornant al tema Baez, a tots els entrenadors els agrada tenir un veterà a la plantilla i al Pedro encara mes. Aquí es on entran els famosos intangibles. Aquest jugadors afavoreixen a tenir un vestidor unit i solucionen problemes aconsellant als joves, integrant als nous, per exemple.
Aixo li treu feina al cos tecnic, cosa que van fer al seu moment Roger Grimau, Roman Montañez i mes enrera el meu admirat Juan Espil, recordo que hi havien temps morts que parlava mes ell que l'entrenador.
Baez va arribar del Mundial en baixa forma, després es va lesionar, no va estar de sort, pero es un jugador que sap estar a la pista, es intel·ligent i en moment calents pot aportar, aixo si, no el veig de titular.
En resum a mi si que m'agrada tenir en plantilla un jugador d'aquestes característiques.