RADIO MACUTO ZONE

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: RADIO MACUTO ZONE

por racósonat » 21 May 2020, 15:41

Costa pensar en projectes a 2/3 anys vista quan cada any canviem tota la plantilla.
Fins i tot aquest any que teníem bastants jugadors amb contracte per l'any que ve, pel que dieu sembla que en seguiran pocs. Caldrà veure què passa amb Pedro Martínez també. Des de l'època Ponsarnau 2012-2013, només hem conservat l'entrenador 1 cop (Ibon 2015-16 i 2016-17)
L'il•lusionant seria conservar gran part de la plantilla de la temporada passada. Mai sabrem què hauria passat sense Covid..

Leodavinci39
Mensajes: 23869
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 21 May 2020, 15:44

racósonat escribió:Costa pensar en projectes a 2/3 anys vista quan cada any canviem tota la plantilla.
Fins i tot aquest any que teníem bastants jugadors amb contracte per l'any que ve, pel que dieu sembla que en seguiran pocs. Caldrà veure què passa amb Pedro Martínez també. Des de l'època Ponsarnau 2012-2013, només hem conservat l'entrenador 1 cop (Ibon 2015-16 i 2016-17)
L'il•lusionant seria conservar gran part de la plantilla de la temporada passada. Mai sabrem què hauria passat sense Covid..
Alguna pista, que us veig una mica xoffffffffffffffffffffffffff ;) Els propers 3/4 anys tindrem entrenadors MOLT BONS a la banqueta 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48363
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 21 May 2020, 15:51

manresinho escribió:
TASTET escribió:Un segur que no segueix... Un top
Toolson? Pere?

Serà llarg i difícil de pair aquest estiu si seguim així :( :(
Raza blanca tirador
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: RADIO MACUTO ZONE

por manresinho » 21 May 2020, 15:55

TASTET escribió:
manresinho escribió:
TASTET escribió:Un segur que no segueix... Un top
Toolson? Pere?

Serà llarg i difícil de pair aquest estiu si seguim així :( :(
Raza blanca tirador
:llanto: :llanto: :llanto:
Perdre el jugador més decisiu que hem tingut en molts anys per decisió pròpia del club, i a la vegada cridar a no perdre la il.lusió en el projecte és fa difícil.

Leodavinci39
Mensajes: 23869
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 21 May 2020, 16:02

Ara no em posaré a fer d advocat del diable, però parlem del jugador que més cobra de la plantilla en una temporada d apretar-se el cinturó, de 35 tacus i amb dues lesions greus a l esquena ( i mai millor dit :mrgreen: )
Esperem a veure el seu substitut, i veurem 8-) potser un:

TIRADOR/R. Martínez compensa amb escreig un Toolson/Davis :roll:
PD: En defensa sortim guanyant.. FIJO! :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 21 May 2020, 16:28

Leodavinci39 escribió:Ara no em posaré a fer d advocat del diable, però parlem del jugador que més cobra de la plantilla en una temporada d apretar-se el cinturó, de 35 tacus i amb dues lesions greus a l esquena ( i mai millor dit :mrgreen: )
Esperem a veure el seu substitut, i veurem 8-) potser un:

TIRADOR/R. Martínez compensa amb escreig un Toolson/Davis :roll:
PD: En defensa sortim guanyant.. FIJO! :mrgreen:
Ho sento però no t'ho compro. Que Rafa Martínez té 38 tacos! I que en el passat ha estat un molt bon jugador però no al nivell de Toolson.

Si a sobre m'hi afegeixes el Davis encara menys. Davis era i està demostrant ser un molt bon jugador.
Va tenir el problema del passaport que li va destirotar els plans i la concentració, però segur hagués fet bona feina a Manresa.

En fi, si el recanvi de Toolson és Martínez com a primer 2 no és il.lusionant. És preocupant.
Si em dius que Martínez ve com a segon 2, i fitxarem un primer 2 en plena forma i amb un tir que al menys s'hi assembli, ja és un altre tema.
[img][/img]

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: RADIO MACUTO ZONE

por #gladyr# » 21 May 2020, 17:11

manresinho escribió:
TASTET escribió:
manresinho escribió: Toolson? Pere?

Serà llarg i difícil de pair aquest estiu si seguim així :( :(
Raza blanca tirador
:llanto: :llanto: :llanto:
Perdre el jugador més decisiu que hem tingut en molts anys per decisió pròpia del club, i a la vegada cridar a no perdre la il.lusió en el projecte és fa difícil.
Molt dur sí, pero es perdre Ryan o perdre Pedro, i al club tenen clarissim a quin bandol estan.

TASTET
Mensajes: 48363
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 21 May 2020, 17:47

Roman o Pedro, Ryan o Pedro.. No sé...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 21 May 2020, 19:32

Si que ho saps , si que ho saps, la questiò es donar al Pedro la culpa de tot

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: RADIO MACUTO ZONE

por manresinho » 21 May 2020, 22:38

Leodavinci39 escribió:
racósonat escribió:Costa pensar en projectes a 2/3 anys vista quan cada any canviem tota la plantilla.
Fins i tot aquest any que teníem bastants jugadors amb contracte per l'any que ve, pel que dieu sembla que en seguiran pocs. Caldrà veure què passa amb Pedro Martínez també. Des de l'època Ponsarnau 2012-2013, només hem conservat l'entrenador 1 cop (Ibon 2015-16 i 2016-17)
L'il•lusionant seria conservar gran part de la plantilla de la temporada passada. Mai sabrem què hauria passat sense Covid..
Alguna pista, que us veig una mica xoffffffffffffffffffffffffff ;) Els propers 3/4 anys tindrem entrenadors MOLT BONS a la banqueta 8-)
Projecte llarg de Pedro?
Com a entrenador un luxe, però si donar-li màniga ample va lligat a les sortides de Roman, Toolson i potser Pere...

Envejo els que manteniu l'optimisme :( :(

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: RADIO MACUTO ZONE

por #gladyr# » 21 May 2020, 23:10

TASTET escribió:Roman o Pedro, Ryan o Pedro.. No sé...
La info que jo tinc és que no va ser Roman o Pedro, Pedro no vol a Ryan de cap manera pels conflictes greus que van tenir, i també n'ha sortit esquitxat Roman d'aquesta operació, per la seva inoperancia en resoldre el conflicte, entre d'altres.

Si és la veritat o no pocs ho sabran, jo simplement comparteixo la info que marriba del que considero una bona font.

CAT.
Mensajes: 313
Registrado: 16 Ene 2005, 22:18
Ubicación: Manresa

Re: RADIO MACUTO ZONE

por CAT. » 21 May 2020, 23:30

Entenc que mantenir un projecte al Manresa és molt molt difícil, però donar aquesta llibertat tant gran a un entrenador per molt nivell i gran trajectoria a la lliga, no pots fer i desfer el son de si em cau be un jugador o no.
A mitja temporada el club es va plantejar tallar el Tolsoon per la falta de feeling amb el Pedro, ara un cop la temporada ha acabat no se’l renovarà o se’l convida a marxar perque el Pedro no el vol. Senyors que sense el Tolsoon aquest any no haguesim guanya ni 5 partits...
Si el seu substitut és un DJ Seley per exemple, et puc acceptar el canvi, pero si el canvi es per un Jordan Davis de la vida mes Rafa Martinez no anem bé.
El Pedro es sabut per tothom que fobia a molts jugadors, i sino recordeu l’ultima etapa al club, crec que va ser de record la quantitat de jugadors que vam fitxar per acontentar-lo.
Al mon no s’acaba amb el Pedro...

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 21 May 2020, 23:44

Quina falta de respecte al President i a la seva Junta...... que no agradi al Pedro del tot respectable ara fer veure que tot volta al que ell diu, potser es que barragem coses :roll: i per cert ja que parles de la temporada de fa uns 5 anys ...demanem que va passar al darrer partit a Madrid amb Seeley i que gràcies al Pedro va jugar :shock:

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: RADIO MACUTO ZONE

por #gladyr# » 21 May 2020, 23:45

CAT. escribió:Entenc que mantenir un projecte al Manresa és molt molt difícil, però donar aquesta llibertat tant gran a un entrenador per molt nivell i gran trajectoria a la lliga, no pots fer i desfer el son de si em cau be un jugador o no.
A mitja temporada el club es va plantejar tallar el Tolsoon per la falta de feeling amb el Pedro, ara un cop la temporada ha acabat no se’l renovarà o se’l convida a marxar perque el Pedro no el vol. Senyors que sense el Tolsoon aquest any no haguesim guanya ni 5 partits...
Si el seu substitut és un DJ Seley per exemple, et puc acceptar el canvi, pero si el canvi es per un Jordan Davis de la vida mes Rafa Martinez no anem bé.
El Pedro es sabut per tothom que fobia a molts jugadors, i sino recordeu l’ultima etapa al club, crec que va ser de record la quantitat de jugadors que vam fitxar per acontentar-lo.
Al mon no s’acaba amb el Pedro...
La pregunta és li hem de permetre tot a Toolson pel fet que ens fiqui 20 punts i ens guanyi els partits? Ha fet malament les coses aquest any fora les pistes.

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: RADIO MACUTO ZONE

por manresinho » 21 May 2020, 23:53

#gladyr# escribió:
CAT. escribió:Entenc que mantenir un projecte al Manresa és molt molt difícil, però donar aquesta llibertat tant gran a un entrenador per molt nivell i gran trajectoria a la lliga, no pots fer i desfer el son de si em cau be un jugador o no.
A mitja temporada el club es va plantejar tallar el Tolsoon per la falta de feeling amb el Pedro, ara un cop la temporada ha acabat no se’l renovarà o se’l convida a marxar perque el Pedro no el vol. Senyors que sense el Tolsoon aquest any no haguesim guanya ni 5 partits...
Si el seu substitut és un DJ Seley per exemple, et puc acceptar el canvi, pero si el canvi es per un Jordan Davis de la vida mes Rafa Martinez no anem bé.
El Pedro es sabut per tothom que fobia a molts jugadors, i sino recordeu l’ultima etapa al club, crec que va ser de record la quantitat de jugadors que vam fitxar per acontentar-lo.
Al mon no s’acaba amb el Pedro...
La pregunta és li hem de permetre tot a Toolson pel fet que ens fiqui 20 punts i ens guanyi els partits? Ha fet malament les coses aquest any fora les pistes.
Toolson ha sigut el factor diferencial de l'equip les dues últimes temporades.
Amb ell tenim un balanç d'equip de play-off, sense ell d'equip de descens.
Fora de les pistes? No és pas un home conflictiu que diguem. Hem tingut jugadors com Rodney White que si eren complicats en aquest sentit, pero Ryan?

El problema de Toolson és el sou i la relació amb Pedro. El sou es podria negociar si no fos perquè Pedro no el vol a l'equip de cap manera.

Leodavinci39
Mensajes: 23869
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 22 May 2020, 04:54

Després del meu cafeconleche, us llegeixo: interessant debat. :postureo: :brindo por eso:

I ara els rumors d avui :jeje: Avui sobre el posible substitut de Kravish 8-)

El plan A segueix sent el mateix de l estiu passat, un meló per obrir de la NCAA : TW :rodarbalon: Segueix sent molt complicat, més com tenint el pati de la NBA aquest estiu i lo ben pagada que està ara la G League.

D altra banda, a les nostres ones arriben també algunes que faran feliç a més d un forero :mrgreen: : parlen del possible retorn de Zuba 8-). Acabat de casar i apunt de ser pare, sembla que té decidit tornar a España. :)

I finalment, sembla que es compta amb Sima per a la propera temporada. 8-) ja que Sakho sembla que canviarà el moscatell pel fino ;)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23869
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 22 May 2020, 07:26

Leodavinci39 escribió:
manresinho escribió:Segons un tweet de fa poques setmanes d'Oscar Herreros, els contractes estan així:
Dani 2022 - Cvetkovic 2021
Toolson 2021 - Jou 2022 - Dulkys i Nelson (acaben)
Pere 2021 - Vaulet 2022
Báez 2022 - Magarity 2021
Kravish i Mitrovic (acaben) - Sakho 2022 - Sima 2022
*En majoria de contractes hi ha opcions tall de club i/o sortida dels jugadors
M'estranyaria una sortida de Pere.
A Manresa se'l veu a gust i esta donant un molt bon rendiment. Ell, Dani i Jou haurien de ser el nucli de l'equip durant uns anys.

Esperem que no es confirmi el rumor, seria una gran pèrdua per l'equip.
És cert, com em van confirmar, que lo de Jou i de Sakho el 22 i no el 21 (com jo tenia entès) és així.
En la resta és com ho tenia jo posat. :postureo: i com apunta l Oscar en *

Dani Perez (1+1)
Dani Garcia (+2)
Ryan Toolson (+1)
Guillem Jou (+1) ----------------- error meu +2
Pere Tomas (0+1)
Eulís Baez (1+1)
Magarithy (+1)
Vaulet (+1)
Sima (+2)
Sakho (+1)------------------------error meu +2
Val, sembla ser que lo de Jou s explica per què li queda un any de contracte +1 opcional :postureo:

Dani Perez (1+1)---------------------------------sembla ser que hauria ampliat a 1+2 :roll:
Dani Garcia (+2)
Ryan Toolson (+1)
Guillem Jou (1+1)
Pere Tomas (0+1)
Eulís Baez (1+1)
Magarithy (+1)
Vaulet (+1)
Sima (+2)
Sakho (+1)------------------------error meu +2 (desconec si és el mateix cas aque Jou)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23869
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 22 May 2020, 07:30

manresinho escribió:
Leodavinci39 escribió:
racósonat escribió:Costa pensar en projectes a 2/3 anys vista quan cada any canviem tota la plantilla.
Fins i tot aquest any que teníem bastants jugadors amb contracte per l'any que ve, pel que dieu sembla que en seguiran pocs. Caldrà veure què passa amb Pedro Martínez també. Des de l'època Ponsarnau 2012-2013, només hem conservat l'entrenador 1 cop (Ibon 2015-16 i 2016-17)
L'il•lusionant seria conservar gran part de la plantilla de la temporada passada. Mai sabrem què hauria passat sense Covid..
Alguna pista, que us veig una mica xoffffffffffffffffffffffffff ;) Els propers 3/4 anys tindrem entrenadors MOLT BONS a la banqueta 8-)
Projecte llarg de Pedro?
Com a entrenador un luxe, però si donar-li màniga ample va lligat a les sortides de Roman, Toolson i potser Pere...

Envejo els que manteniu l'optimisme :( :(
Calent calent :P però estem parlant de dos entrenadors :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

CAT.
Mensajes: 313
Registrado: 16 Ene 2005, 22:18
Ubicación: Manresa

Re: RADIO MACUTO ZONE

por CAT. » 22 May 2020, 09:09

rfccreus escribió:Quina falta de respecte al President i a la seva Junta...... que no agradi al Pedro del tot respectable ara fer veure que tot volta al que ell diu, potser es que barragem coses :roll: i per cert ja que parles de la temporada de fa uns 5 anys ...demanem que va passar al darrer partit a Madrid amb Seeley i que gràcies al Pedro va jugar :shock:
No et dic que no sigui una falta de respecte el meu comentari, però jo encara recordo un partit d'aquesta temporada a la pista del Fuenlabrada guanyant de 18 i el Pedro va decidir no fer jugar l'ultim tram de partit el Tolsoon i el Mitrovic.

Si ens va guanyar el partit de la selvació a Madrid fa 5 anys, però per aquest motiu és suficient com per acceptar a tot el que ell diu?

CAT.
Mensajes: 313
Registrado: 16 Ene 2005, 22:18
Ubicación: Manresa

Re: RADIO MACUTO ZONE

por CAT. » 22 May 2020, 09:16

#gladyr# escribió:
CAT. escribió:Entenc que mantenir un projecte al Manresa és molt molt difícil, però donar aquesta llibertat tant gran a un entrenador per molt nivell i gran trajectoria a la lliga, no pots fer i desfer el son de si em cau be un jugador o no.
A mitja temporada el club es va plantejar tallar el Tolsoon per la falta de feeling amb el Pedro, ara un cop la temporada ha acabat no se’l renovarà o se’l convida a marxar perque el Pedro no el vol. Senyors que sense el Tolsoon aquest any no haguesim guanya ni 5 partits...
Si el seu substitut és un DJ Seley per exemple, et puc acceptar el canvi, pero si el canvi es per un Jordan Davis de la vida mes Rafa Martinez no anem bé.
El Pedro es sabut per tothom que fobia a molts jugadors, i sino recordeu l’ultima etapa al club, crec que va ser de record la quantitat de jugadors que vam fitxar per acontentar-lo.
Al mon no s’acaba amb el Pedro...
La pregunta és li hem de permetre tot a Toolson pel fet que ens fiqui 20 punts i ens guanyi els partits? Ha fet malament les coses aquest any fora les pistes.
No se li pot permtre tot obviament el Toolson com amn ningú, però fem un soposit, però si el Toolson no fes els 20 punts partit que et feia, i un jugador suepr fiable en moments ajustats des de la linia de tir lliure, quan partits haguesim guanyat aquest any? Perque aquesta temporada no teniem una plantilla amb masses punts a les mans que diguem.

I jo també penso que en molts partits el Toolson s'ha borrat, però segur que els seus motius d'hauria tenir

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 16 Abr 2024, 17:09