BAXI MANRESA

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 02 Jun 2020, 23:49

racósonat escribió:Crec que només es pot donar per segura la continuïtat de Dani (si cap equip no paga la seva clàusula).
Una llàstima que el club mai aposti per la continuïtat, o son massa bons i ens els prenen o son massa dolents i els fem fora.
Crec que no és el camí i ens arrisquem a tornar a les èpoques de Borja Comenge i més si el Pedro no segueix.
De moment 0 il•lusió
Quin hem fet fora?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: BAXI MANRESA

por racósonat » 03 Jun 2020, 00:27

Si no tinc mal entès Toolson, Pere i Cvetkovic tenien contracte per l'any que ve.
El meu missatge no va tant pel fet que segueixin o no sino pel que ha dit Xevi Pujol quan lhan entrevistat.
De Toolson va dir que sense el tema del covid potser tampoc hauria seguit pel tema de les lesions.
De Pere que encara que acceptés la rebaixa del sou, la seva continuïtat també depenia de la idea que tenien per l'any que ve, de si es podia trobar un altre perfil de jugador.
O sigui que sense el tema del covid potser tampoc haurien seguit. Per norma general sempre preferim fitxar a renovar, pensem que podem trobar algo millor

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 03 Jun 2020, 00:35

Bons jugadors, però una mica baixets, no?
Per ara tenim un base, un aler i un pivot, més Jou. I els 4 no ho sé, però no han dit que no continuin.
Ens falta un base anotador, un tirador fiable i un segon 5. I això si no ens foten Dani o Vaulet.
Queda temps, però per ara no veig que anem per equip revelació.

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 03 Jun 2020, 00:52

A mí no em preocupa la no-renovació del Cvektovic. Ja he escrit que justejava bastant a nivell físic.

Em preocupa que no s'hagi fitxat a Bamforth, que marxi Pere, i que encara no tinguem cap 4 amb prou garantíes.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 03 Jun 2020, 08:08

Iceman Gervin escribió:Bons jugadors, però una mica baixets, no?
Per ara tenim un base, un aler i un pivot, més Jou. I els 4 no ho sé, però no han dit que no continuin.
Ens falta un base anotador, un tirador fiable i un segon 5. I això si no ens foten Dani o Vaulet.
Queda temps, però per ara no veig que anem per equip revelació.
+1 Jo també pensó que ens està quedant un equip massa baixet :-? :-? Ja sé que el tamany no importa però........... :todos a botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: BAXI MANRESA

por manresinho » 03 Jun 2020, 08:23

racósonat escribió:Si no tinc mal entès Toolson, Pere i Cvetkovic tenien contracte per l'any que ve.
El meu missatge no va tant pel fet que segueixin o no sino pel que ha dit Xevi Pujol quan lhan entrevistat.
De Toolson va dir que sense el tema del covid potser tampoc hauria seguit pel tema de les lesions.
De Pere que encara que acceptés la rebaixa del sou, la seva continuïtat també depenia de la idea que tenien per l'any que ve, de si es podia trobar un altre perfil de jugador.
O sigui que sense el tema del covid potser tampoc haurien seguit. Per norma general sempre preferim fitxar a renovar, pensem que podem trobar algo millor
+1! Totalment d'acord.

Hem fet fora a tres jugadors molt vàlids per a nosaltres i que estaven implicats i a gust a la ciutat.

Ara vindran tres de nous, que no deixen de ser apostes que no sabem com rendiran, com s'adaptaran a la lliga, a la ciutat, etc.

No culpo a Xevi Pujol, crec que és una cosa de la que pequem fa temps. Als informes i vídeos molt jugadors semblen millors que els que tenim, pero quan arriben ens hem menjat més d'una decepció.

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 03 Jun 2020, 08:59

manresinho escribió:
racósonat escribió:Si no tinc mal entès Toolson, Pere i Cvetkovic tenien contracte per l'any que ve.
El meu missatge no va tant pel fet que segueixin o no sino pel que ha dit Xevi Pujol quan lhan entrevistat.
De Toolson va dir que sense el tema del covid potser tampoc hauria seguit pel tema de les lesions.
De Pere que encara que acceptés la rebaixa del sou, la seva continuïtat també depenia de la idea que tenien per l'any que ve, de si es podia trobar un altre perfil de jugador.
O sigui que sense el tema del covid potser tampoc haurien seguit. Per norma general sempre preferim fitxar a renovar, pensem que podem trobar algo millor
+1! Totalment d'acord.

Hem fet fora a tres jugadors molt vàlids per a nosaltres i que estaven implicats i a gust a la ciutat.

Ara vindran tres de nous, que no deixen de ser apostes que no sabem com rendiran, com s'adaptaran a la lliga, a la ciutat, etc.

No culpo a Xevi Pujol, crec que és una cosa de la que pequem fa temps. Als informes i vídeos molt jugadors semblen millors que els que tenim, pero quan arriben ens hem menjat més d'una decepció.
Puc estar força d'acord amb el que dieu i no tracto de justificar res però crec que hi ha dos factors que no poder obviar:

La rebaixa del pressupost implica fer un altre cop màgia si vols un equip competitiu per no patir.

En segon lloc, el director tècnic abans era el segon entrenador. Millor que ell i el Pedro, segur que no hi ha ningú que conegui el dia a dia als entrenament d'aquest any. A més, que estic absolutament covençut que cap d'aquestes decisions s'han pres sense el vist-i-plau del Pedro. El Xavi no crec que es vulgui fer l'harakiri només arribar.

En relació al Toolson que em sembla un super classe, crec que han pensat que poden trobar un jugador que ofereixi el mateix sense el risc de les lesions. Entenc que també compten amb el Rafa que també pot aportar anotació.

L'ho del Pere és estrany. Jugador compromés, intangibles i es va negociar una rebaixa. Surt l'opció de l'estoni on es poden estalviar diners per reforçar altres posicions.

Cvetkovic és un bon segon base però també és de vidre. Potser han vist que poden millorar aquesta posició.

El que no em queda clar és el substitut de Sakho. Si no ve Niang, poques alternatives que el millorin hi ha amb el nostre pressupost, és per això que penso que és més fàcil buscar un 5 suplent de qualitat comunitari que un nacional/cupo.

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 03 Jun 2020, 08:59

Doncs jo soc optimista. Si el club, voluntàriament, no ha decidit quedar-se cvetkovic (amb contacte) és perquè estem conveçuts o tenim algu a la recàmera que ens el millorarà.

Màxima confiança amb el Xevi Pujol i Pedro Martínez.

I calma! que estem a juny....

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 03 Jun 2020, 10:11

Ja dic. El problema no és Cvektovic. Té prou mancances sobretot físiques per a poder trobar algú amb millor rendiment.
El problema és Pere, Toolson, Mitrovic i la posició de 4.
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 03 Jun 2020, 11:15

Toolson molt bo, però amb una lesió que veurem si no és crònica, i sent el que cobra més de la plantilla
Pere, tens Vaulet, amb el nou pressupost tenir dos 3esos titulars segurament no compensi
Cvetkovic, un altre de vidre.
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 03 Jun 2020, 14:00

Arribats a aquest punt que no tenim segon base, què us sembla un Pere Llompart, Ricardo Uriz o Albert Olivé?

T'assegures un cupo, els tres coneixen la lliga, poden jugar els seus 10/15 minuts per partit.

Això permet que poguem fitxar un 2 titular de qualitat i un 5 suplent comunitari.

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 03 Jun 2020, 14:03

EREION escribió:Arribats a aquest punt que no tenim segon base, què us sembla un Pere Llompart, Ricardo Uriz o Albert Olivé?

T'assegures un cupo, els tres coneixen la lliga, poden jugar els seus 10/15 minuts per partit.

Això permet que poguem fitxar un 2 titular de qualitat i un 5 suplent comunitari.
crec que Uriz se a retirat i els altres dons depent del salari ja que son molt grans els dos i si han de cobrar semblant a cvetkovic no tindrìa sentit

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 03 Jun 2020, 14:14

Òbviament tothom té la seva opinió sobre la composició de la plantilla.
Personalment entenc les baixes de Toolson i Cvetkovic, el primer és un gran jugador, serà difícil trobar un substitut, però no em negareu que després de les seves lesions, s'ha perdut molts partits, era molt arriscada la seva continuïtat i més amb el sou que tenia, el segon, que voleu que us digui, em feia molta por pel risc de lesions que té, entenc que si han pres aquesta decisió deu ser perquè han trobat un substitut millor.
Tema apart el Pere, em sap ,molt greu, però si buscaven un perfil diferent i Vaulet té contracte, blanco y en botella.
En quan a les errades de Ràdio Mauro :D són normals, rumors ni han molts, i us puc assegurar que operacions que semblan encarrilades en un no res és desfan, així és el mercat.
En fi , ¡que siga la fiesta! perdó que no és poden fer, que si no ens avorrirem molt. :P

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 03 Jun 2020, 14:18

bowie15 escribió:Òbviament tothom té la seva opinió sobre la composició de la plantilla.
Personalment entenc les baixes de Toolson i Cvetkovic, el primer és un gran jugador, serà difícil trobar un substitut, però no em negareu que després de les seves lesions, s'ha perdut molts partits, era molt arriscada la seva continuïtat i més amb el sou que tenia, el segon, que voleu que us digui, em feia molta por pel risc de lesions que té, entenc que si han pres aquesta decisió deu ser perquè han trobat un substitut millor.
Tema apart el Pere, em sap ,molt greu, però si buscaven un perfil diferent i Vaulet té contracte, blanco y en botella.
En quan a les errades de Ràdio Mauro :D són normals, rumors ni han molts, i us puc assegurar que operacions que semblan encarrilades en un no res és desfan, així és el mercat.
En fi , ¡que siga la fiesta! perdó que no és poden fer, que si no ens avorrirem molt. :P
:brindo por eso:

A mi allò que no em quadra en tot això és la famosa "baixada de pressupost" :o :shock: Veient els fitxatges que estem fent i els que sonen, ...no veig no ja una retallada del 30%, és que diría que parlem de menys d un 10% :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 03 Jun 2020, 14:24

On heu llegit que el pressupost baixi un 30%? Perquè jo no ho he llegit enlloc que no sigui aquí.
Es una xifra que s'ha llençat a voleo?

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 03 Jun 2020, 19:52

A Gigantes, així parla d ell l entrenador ajudant de l ex equip de Eatherton:
"Piropos para Scott Eatherton, nuevo fichaje del BAXI Manresa

El BAXI Manresa se ha movido ya en el mercado y se ha hecho con los servicios de Scott Eatherton, proveniente del equipo en el que entrena David Gómez. El técnico español sólo tiene buenas palabras para referirse al jugador. «Lo primero es que es un magnífico profesional y una fantástica persona. Es un magnífico padre también, y eso es lo que principalmente destacaría de Scott. Para él, lo primero es el equipo, su familia y su profesión. El una persona dedicada a su familia y a su trabajo. Siempre da el 100% y es un gusto trabajar con él«, analiza.

Scott Eatherton, MVP de la Bundesliga, llega a Baxi Manresa

«He tenido la oportunidad de trabajar con él individualmente y quiere aprender, mejorar, ver más, que te pide extra. Eso es algo que los entrenadores, a día de hoy, valoramos muchos. Luego tiene una habilidad especial para el baloncesto, por su intuición, su IQ, por correr la pista. Es muy famoso en Alemania por acabar contraataques siendo un center. Tiene habilidad para pasar, para leer el pick-and-roll tanto en ataque como en defensa, para generar en el poste bajo, para no hacer tiros egoístas. Se ajusta muy bien al perfil del entrenador Pedro Martínez y es un grandísimo fichaje. Nos números están ahí». Los números y el hecho de que venga de ser MVP y máximo anotador de la liga alemana.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 03 Jun 2020, 20:21

Tronn escribió:On heu llegit que el pressupost baixi un 30%? Perquè jo no ho he llegit enlloc que no sigui aquí.
Es una xifra que s'ha llençat a voleo?
Com el 99,9% de les coses que escriu.

Xerinola
Mensajes: 131
Registrado: 12 Ene 2019, 20:56

Re: BAXI MANRESA

por Xerinola » 03 Jun 2020, 21:26

irontms escribió:
Tronn escribió:On heu llegit que el pressupost baixi un 30%? Perquè jo no ho he llegit enlloc que no sigui aquí.
Es una xifra que s'ha llençat a voleo?
Com el 99,9% de les coses que escriu.
Ho va dir el presi en una entrevista, sino recordo malament

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 03 Jun 2020, 22:50

Sembla que al menys Carles Jódar té previst continuar amb les retransmissions dels partits.

https://twitter.com/carlesjodar/status/ ... 2465005574
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 03 Jun 2020, 22:55

irontms escribió:
Tronn escribió:On heu llegit que el pressupost baixi un 30%? Perquè jo no ho he llegit enlloc que no sigui aquí.
Es una xifra que s'ha llençat a voleo?
Com el 99,9% de les coses que escriu.
Com les teves crítiques a Leo.. Són un 99 9% de les teves aportacions
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 25 Abr 2024, 23:26