BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 17 Jul 2020, 21:32

Pirlo_Cesc escribió:Per destensar la situació, aquí tenim un il·lustre membre d'aquest foro parlant dels fitxatges d'Eatherton i Mason: https://barranoucongost.com/manresa-mason-eatherton/
:shock: MAS DIFICIL TODAVIA!!! Així resulta que Eatherton és un 203 i Mason un 180 :jeje: :jeje: El 5 i el 2. :lol:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 17 Jul 2020, 22:51

Leodavinci39 escribió:
Pirlo_Cesc escribió:Per destensar la situació, aquí tenim un il·lustre membre d'aquest foro parlant dels fitxatges d'Eatherton i Mason: https://barranoucongost.com/manresa-mason-eatherton/
:shock: MAS DIFICIL TODAVIA!!! Així resulta que Eatherton és un 203 i Mason un 180 :jeje: :jeje: El 5 i el 2. :lol:
Potser encara hi ha alguna oportunitat que amb la "sorpresa Willis" Mason acabi de 1?
Tant de bo que fos així. Tal com diu el propi article, li costarà un ou defensar els 2 a l'ACB, i sembla que tothom veu improbable per no dir impossible que arribi a ser un jugador important a Europa jugant de 2.

Tant de bo sortís la oportunitat de fitxar un 2 americà-metralleta amb algún centímetre per sobre del 1m90. :brindo por eso:
[img][/img]

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 18 Jul 2020, 05:24

Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Pirlo_Cesc escribió:Per destensar la situació, aquí tenim un il·lustre membre d'aquest foro parlant dels fitxatges d'Eatherton i Mason: https://barranoucongost.com/manresa-mason-eatherton/
:shock: MAS DIFICIL TODAVIA!!! Així resulta que Eatherton és un 203 i Mason un 180 :jeje: :jeje: El 5 i el 2. :lol:
Potser encara hi ha alguna oportunitat que amb la "sorpresa Willis" Mason acabi de 1?
Tant de bo que fos així. Tal com diu el propi article, li costarà un ou defensar els 2 a l'ACB, i sembla que tothom veu improbable per no dir impossible que arribi a ser un jugador important a Europa jugant de 2.

Tant de bo sortís la oportunitat de fitxar un 2 americà-metralleta amb algún centímetre per sobre del 1m90. :brindo por eso:
Too, too, toolson es el nom :mrgreen: segueix sense equip :jeje: :jeje:

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 18 Jul 2020, 12:24

#gladyr# escribió:
Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió: :shock: MAS DIFICIL TODAVIA!!! Així resulta que Eatherton és un 203 i Mason un 180 :jeje: :jeje: El 5 i el 2. :lol:
Potser encara hi ha alguna oportunitat que amb la "sorpresa Willis" Mason acabi de 1?
Tant de bo que fos així. Tal com diu el propi article, li costarà un ou defensar els 2 a l'ACB, i sembla que tothom veu improbable per no dir impossible que arribi a ser un jugador important a Europa jugant de 2.

Tant de bo sortís la oportunitat de fitxar un 2 americà-metralleta amb algún centímetre per sobre del 1m90. :brindo por eso:
Too, too, toolson es el nom :mrgreen: segueix sense equip :jeje: :jeje:
Home, doncs suposo haurà d'acabar rebaixant-se la fitxa. Macom de base i Toolson d'escolta, combinació letal de killers! :brindo por eso:
[img][/img]

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: BAXI MANRESA

por Lewis_Hamilton1 » 18 Jul 2020, 14:41

Aqui mas de uno descartaria a Kyle Hines de P y Campazzo de E porque miden 198 y 181 respectivamente. Y el primero, midiendo 1,98 y jugando de P, ha sido nombrado mejor defensor de la Euroliga ( insensatos!!! ).


Dejar de poner la altura como condicionante, y mirar las condiciones de los jugadores ( que yo las desconozco eh? ). Pero hacer conjeturas mirando solo CM, es tan absurdo como aventurado.
Imagen

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 18 Jul 2020, 15:22

Clar! I nosaltres som el CSKA o el R. Madrid. (ais,,,,,,,,,,,,,,,, la pastilla)
Cakarun era un 204 (1 cm més alt que Eatherton) per si voleu recordar-lo :postureo:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: BAXI MANRESA

por irontms » 18 Jul 2020, 15:51

Per aquesta regla de tres jugadors com Sandul o Goodridge haurien de ser molt millors perquè eren més alts?

Cakarun com a suplent no ho va fer pas malament i el joc de pivot que li agrada a Pedro es de 5 mòbil i bo en el p&r com Kravish any passat o Wiley al HGC, algo tindrà a veure-hi o tampoc?

Eatherton ha estat MVP a la BBL...

La màgia del foro :mrgreen:

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 18 Jul 2020, 15:55

irontms escribió:Per aquesta regla de tres jugadors com Sandul o Goodridge haurien de ser molt millors perquè eren més alts?

Cakarun com a suplent no ho va fer pas malament i el joc de pivot que li agrada a Pedro es de 5 mòbil i bo en el p&r com Kravish any passat o Wiley al HGC, algo tindrà a veure-hi o tampoc?

Eatherton ha estat MVP a la BBL...

La màgia del foro :mrgreen:



Si si...... és acollonant....Eatherton i Mason s9n luxes per nosaltres, però ara és veu k no ens serveixen pq són baixets.....
Ara bé, el Lluís Costa era igual o millor k el Curry per segons qui.....

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 18 Jul 2020, 16:15

Patterson escribió:
irontms escribió:Per aquesta regla de tres jugadors com Sandul o Goodridge haurien de ser molt millors perquè eren més alts?

Cakarun com a suplent no ho va fer pas malament i el joc de pivot que li agrada a Pedro es de 5 mòbil i bo en el p&r com Kravish any passat o Wiley al HGC, algo tindrà a veure-hi o tampoc?

Eatherton ha estat MVP a la BBL...

La màgia del foro :mrgreen:



Si si...... és acollonant....Eatherton i Mason s9n luxes per nosaltres, però ara és veu k no ens serveixen pq són baixets.....
Ara bé, el Lluís Costa era igual o millor k el Curry per segons qui.....
Calla calla, q agafa vacances!!!

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: BAXI MANRESA

por manresinho » 18 Jul 2020, 17:15

Eatherton és un luxe i no tinc cap dubte de que donarà un bon rendiment com a 5 titular, a més crec que Sajus és un bon complement per a ell.

Mason sí que em genera més dubtes, especialment com a 2.
Tots els que l'han vist jugar em diuen el mateix, jugador amb molt talent en atac, capaç de bones ratxes d'anotació, però poc adaptat al bàsquet europeu i de vegades peca d'individualista.
Pel que fa la defensa, és un jugador actiu defensivament, però que pateix pel físic, i encara més en la posició de 2.

Un jugador amb el seu físic faria bé treballar el seu joc per evolucionar i adaptar-se a la posició de base.

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 18 Jul 2020, 17:37

manresinho escribió:Eatherton és un luxe i no tinc cap dubte de que donarà un bon rendiment com a 5 titular, a més crec que Sajus és un bon complement per a ell.

Mason sí que em genera més dubtes, especialment com a 2.
Tots els que l'han vist jugar em diuen el mateix, jugador amb molt talent en atac, capaç de bones ratxes d'anotació, però poc adaptat al bàsquet europeu i de vegades peca d'individualista.
Pel que fa la defensa, és un jugador actiu defensivament, però que pateix pel físic, i encara més en la posició de 2.

Un jugador amb el seu físic faria bé treballar el seu joc per evolucionar i adaptar-se a la posició de base.
És que a l Alba jugava de base prinvipalment
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 18 Jul 2020, 17:50

Leodavinci39 escribió:Clar! I nosaltres som el CSKA o el R. Madrid. (ais,,,,,,,,,,,,,,,, la pastilla)
Cakarun era un 204 (1 cm més alt que Eatherton) per si voleu recordar-lo :postureo:
Çakarun tenia els braços més curts que Mason , i tot i així no ho feia malament

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 18 Jul 2020, 21:14

manresinho escribió:Eatherton és un luxe i no tinc cap dubte de que donarà un bon rendiment com a 5 titular, a més crec que Sajus és un bon complement per a ell.

Mason sí que em genera més dubtes, especialment com a 2.
Tots els que l'han vist jugar em diuen el mateix, jugador amb molt talent en atac, capaç de bones ratxes d'anotació, però poc adaptat al bàsquet europeu i de vegades peca d'individualista.
Pel que fa la defensa, és un jugador actiu defensivament, però que pateix pel físic, i encara més en la posició de 2.

Un jugador amb el seu físic faria bé treballar el seu joc per evolucionar i adaptar-se a la posició de base.
+1

OxiAction
Mensajes: 1893
Registrado: 24 May 2007, 22:34

Re: BAXI MANRESA

por OxiAction » 19 Jul 2020, 09:31

Pirlo_Cesc escribió:Per destensar la situació, aquí tenim un il·lustre membre d'aquest foro parlant dels fitxatges d'Eatherton i Mason: https://barranoucongost.com/manresa-mason-eatherton/

Es pot saber quí és el forero que ha escrit això?. M´agradat bastant.

I jo em reafirmo en el que pensava sobre Mason, que és més un base que un escolta tot i que pugui jugar en aquesta posició.

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: BAXI MANRESA

por Lewis_Hamilton1 » 19 Jul 2020, 11:59

Algú m'explica com el Joventut ha fitxat a Ante Tomic?

Porten ja Bassas i Ribas ... Només falta Nico Laprovittola.
Imagen

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 19 Jul 2020, 12:00

Lewis_Hamilton1 escribió:Algú m'explica com el Joventut ha fitxat a Ante Tomic?

Porten ja Bassas i Ribas ... Només falta Nico Laprovittola.
Perquè ja no són pobres...
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

TASTET
Mensajes: 48373
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 19 Jul 2020, 12:23

joanmo1994 escribió:
Lewis_Hamilton1 escribió:Algú m'explica com el Joventut ha fitxat a Ante Tomic?

Porten ja Bassas i Ribas ... Només falta Nico Laprovittola.
Perquè ja no són pobres...
I perquè han sapigut, jugar molt bé amb el tema familiar.. Tenia ofertes superiors econòmicament (Zenit), però ara el Joventut pot pagar decent i al dia (Grifols que amb, lo del covid encara és més ric) i a sobre pot seguir vivint a Barna..

Seria com el retorn de Rafa (tenia ofertes superiors) però talla XL
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 19 Jul 2020, 12:32

Sembla que en Pedro està força emprenyat amb els agents d'en Willis.
Ja podem descartar una colla de jugadors com a possibles fitxatges...

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Jul 2020, 12:42

Iceman Gervin escribió:Sembla que en Pedro està força emprenyat amb els agents d'en Willis.
Ja podem descartar una colla de jugadors com a possibles fitxatges...
Comença a quedar clar qui fitxa REALMENT en aquest Club oi? ;)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: BAXI MANRESA

por Lewis_Hamilton1 » 19 Jul 2020, 12:43

TASTET escribió:
joanmo1994 escribió:
Lewis_Hamilton1 escribió:Algú m'explica com el Joventut ha fitxat a Ante Tomic?

Porten ja Bassas i Ribas ... Només falta Nico Laprovittola.
Perquè ja no són pobres...
I perquè han sapigut, jugar molt bé amb el tema familiar.. Tenia ofertes superiors econòmicament (Zenit), però ara el Joventut pot pagar decent i al dia (Grifols que amb, lo del covid encara és més ric) i a sobre pot seguir vivint a Barna..

Seria com el retorn de Rafa (tenia ofertes superiors) però talla XL
Sisi , jo el tema familiar l'he valorat, pero hostia, q Tomic estava cobrant al voltant de 1,2M de € al Barça. Quan li pot pagar la Penya??

A més, que Ribas i Bassas baratos tampoc seran.


El que esta clar que ara mateix, tenen presupost de Playoffs.
Imagen

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 24 Abr 2024, 01:28