BAXI MANRESA

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 22 Ago 2020, 18:34

Ahir al matí vaig anar al pavelló a comprar les mascaretes de lBaxi Manresa i em vaig quedar una estona mirant l'entrenament que estava fetn l'equip al complet. Estaven ensejant jugades d'atac i vaig poder veure que estant fent atacs molts ràpids amb molt moviment de bola i moltes fintes acabant amb pic @ pop o bé amb llançament triple amb boles de dins cap a fora. I tot molt rapid, almenys amb l'atac a tres quarts de pista i quan el base ja ha pujat la pista. Per cert, els triples van entrat tots menys un. Uns 8 de 9 intents.
I vaig demanar com anava el tema abonaments i com seria l'aforament al Congost i em van explicar que s'està donant de baixa molta gent i això es molt dolent economicament però a la vegada es bo pels que si haguem renovat ja que rotarem menys per veure els partits.
Segons em van explicar, han de tancar abonaments entre el 1 i el 4 de setembre i que el CSD anunciarà la capacitat maxima de cada pavelló. Un cop això s'anuncii i se sapiga quan abonat han renovat o s'han fet nous, es procedirà a gestionar l'aforament dl pavelló. Em van explicar que potser hi haura posibilitat de "reservar" si es va el partit i aixi si algú ningú no hi pot anat quedarà el seu carnet lliure per tal que hi pugui anar un altre abonat o si ja no en queda cap :-? , poder deixar una entrada lliure que es vendrà a guixeta. Però ja em va dir que tot era suposicions i no se sabrà res fins que tanquin files en abonaments i el CSD es pronuncii.

Des d' aqui nomès puc animar a que si podeu menjar i vestir-vos, si us plau, penseu després en el Manresa i renoveu el vostre carnet. Sou tots necesaris encara que nomès poguem anar a veure 10 partits aquesta temporada.
:(
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 22 Ago 2020, 21:46

goyathay escribió:Ahir al matí vaig anar al pavelló a comprar les mascaretes de lBaxi Manresa i em vaig quedar una estona mirant l'entrenament que estava fetn l'equip al complet. Estaven ensejant jugades d'atac i vaig poder veure que estant fent atacs molts ràpids amb molt moviment de bola i moltes fintes acabant amb pic @ pop o bé amb llançament triple amb boles de dins cap a fora. I tot molt rapid, almenys amb l'atac a tres quarts de pista i quan el base ja ha pujat la pista. Per cert, els triples van entrat tots menys un. Uns 8 de 9 intents.
I vaig demanar com anava el tema abonaments i com seria l'aforament al Congost i em van explicar que s'està donant de baixa molta gent i això es molt dolent economicament però a la vegada es bo pels que si haguem renovat ja que rotarem menys per veure els partits.
Segons em van explicar, han de tancar abonaments entre el 1 i el 4 de setembre i que el CSD anunciarà la capacitat maxima de cada pavelló. Un cop això s'anuncii i se sapiga quan abonat han renovat o s'han fet nous, es procedirà a gestionar l'aforament dl pavelló. Em van explicar que potser hi haura posibilitat de "reservar" si es va el partit i aixi si algú ningú no hi pot anat quedarà el seu carnet lliure per tal que hi pugui anar un altre abonat o si ja no en queda cap :-? , poder deixar una entrada lliure que es vendrà a guixeta. Però ja em va dir que tot era suposicions i no se sabrà res fins que tanquin files en abonaments i el CSD es pronuncii.

Des d' aqui nomès puc animar a que si podeu menjar i vestir-vos, si us plau, penseu després en el Manresa i renoveu el vostre carnet. Sou tots necesaris encara que nomès poguem anar a veure 10 partits aquesta temporada.
:(
+1.
Tinc dos amics que han renovat de seguida els seus carnets, i cada un d'ells en té dos, malgrat que són concients que segurament es perdran una bona part dels partits.
El club necessita més que mai els nostres abonaments. NO PODEM FALLAR ARA!
[img][/img]

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 23 Ago 2020, 07:04

+10 He renovat 3 carnets i tinc clar què en la situaciò actual no podre anar al Congost , però toca donar suport a l`equip en aquest moments tan complicats :-?

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 23 Ago 2020, 10:29

Cadascú sap quin es la seva situació, en el meu cas, he renovat els dos abonaments sense pensar-ho, soc conscient de la situació extremadament difícil que estem vivint i el nostre club no es una excepció.
Dit això, no se m'escapa que, probablement, no podré asistir a una part de partits al pavelló, pero porto 42 anys, si 42
:( , puguen gaudir de l'equip i l'esport que m'apassiona al costat de casa, visc a 10 minuts caminant del Nou Congost,
aixo es un privilegi impagable.
Aquesta temporada considero que els abonaments son una ajuda per continuar el miracle de portar aquest club endavant.
Ningú sap com esdevindrà la temporada i quan, quants i com podrem assistir als partits, però desde la arribada de Pepe Saez a la presidencia, em consta que s'estan fent les coses molt be i ara no es moment d'abandonar el vaixell.
Demano que cadascú aporti el seu granet de sorra perquè durant molts anys poguem continuar disfrutant del bàsquet com ho hem fet aquestes últimes 3 temporades i els més veterans en altres etapes.
Gràcies.

Xerinola
Mensajes: 131
Registrado: 12 Ene 2019, 20:56

Re: BAXI MANRESA

por Xerinola » 23 Ago 2020, 11:31

bowie15 escribió:Cadascú sap quin es la seva situació, en el meu cas, he renovat els dos abonaments sense pensar-ho, soc conscient de la situació extremadament difícil que estem vivint i el nostre club no es una excepció.
Dit això, no se m'escapa que, probablement, no podré asistir a una part de partits al pavelló, pero porto 42 anys, si 42
:( , puguen gaudir de l'equip i l'esport que m'apassiona al costat de casa, visc a 10 minuts caminant del Nou Congost,
aixo es un privilegi impagable.
Aquesta temporada considero que els abonaments son una ajuda per continuar el miracle de portar aquest club endavant.
Ningú sap com esdevindrà la temporada i quan, quants i com podrem assistir als partits, però desde la arribada de Pepe Saez a la presidencia, em consta que s'estan fent les coses molt be i ara no es moment d'abandonar el vaixell.
Demano que cadascú aporti el seu granet de sorra perquè durant molts anys poguem continuar disfrutant del bàsquet com ho hem fet aquestes últimes 3 temporades i els més veterans en altres etapes.
Gràcies.
Totalment d'acord amb tot.
Jo el meu abonament el vaig renovar automàticament amb el mateix objectiu : donar un cop de mà, perquè veure bàsquet ningú sap ni quan ni com ho podrem fer

FJC66
Mensajes: 42
Registrado: 28 Mar 2016, 23:35

Re: BAXI MANRESA

por FJC66 » 23 Ago 2020, 19:56

Jo no n'he estat mai de abonat, perque visc a Saragossa fa 38 anys, si anava de jove al vei Congost. Pero aquest any amb fare abonat. Perque es necesari, qui sap si per fi, entro al Nou Congost per primer cop, cuan es pugui amb els meus dos fills q tots dos tenen moltes simpaties per aquest petit gran club del cor de Catalunya. I fent servir aquestes 5 entradas que segons tinc estes poden ser inclus per l'any que ve i tot.
Bueno dons, que estic totalment d'acord amb els que duneo suport incondicional, no soc dels qui salten del barco cuan fa aigues, com tampoc molts de vosaltres i no entenc els que ho fan no sigui cas de necesitat esta clar...pero si es pot com dieu alguns despres de menjar i vestir esta el Basket Manresa, tinc de dir tambe que soc abonat del Real Zaragoza de futbol fa 20 anys amb els meus fills i ens em tornat a estimbar un any mes, pero com diuen a les terres Mañes, "Sin reblar", que vol dir "ni un pas enrere".
Força Resa!!

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 24 Ago 2020, 00:03

FJC66 escribió:Jo no n'he estat mai de abonat, perque visc a Saragossa fa 38 anys, si anava de jove al vei Congost. Pero aquest any amb fare abonat. Perque es necesari, qui sap si per fi, entro al Nou Congost per primer cop, cuan es pugui amb els meus dos fills q tots dos tenen moltes simpaties per aquest petit gran club del cor de Catalunya. I fent servir aquestes 5 entradas que segons tinc estes poden ser inclus per l'any que ve i tot.
Bueno dons, que estic totalment d'acord amb els que duneo suport incondicional, no soc dels qui salten del barco cuan fa aigues, com tampoc molts de vosaltres i no entenc els que ho fan no sigui cas de necesitat esta clar...pero si es pot com dieu alguns despres de menjar i vestir esta el Basket Manresa, tinc de dir tambe que soc abonat del Real Zaragoza de futbol fa 20 anys amb els meus fills i ens em tornat a estimbar un any mes, pero com diuen a les terres Mañes, "Sin reblar", que vol dir "ni un pas enrere".
Força Resa!!
Gràcies company! :brindo por eso:
[img][/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 24 Ago 2020, 10:45

FJC66 escribió:Jo no n'he estat mai de abonat, perque visc a Saragossa fa 38 anys, si anava de jove al vei Congost. Pero aquest any amb fare abonat. Perque es necesari, qui sap si per fi, entro al Nou Congost per primer cop, cuan es pugui amb els meus dos fills q tots dos tenen moltes simpaties per aquest petit gran club del cor de Catalunya. I fent servir aquestes 5 entradas que segons tinc estes poden ser inclus per l'any que ve i tot.
Bueno dons, que estic totalment d'acord amb els que duneo suport incondicional, no soc dels qui salten del barco cuan fa aigues, com tampoc molts de vosaltres i no entenc els que ho fan no sigui cas de necesitat esta clar...pero si es pot com dieu alguns despres de menjar i vestir esta el Basket Manresa, tinc de dir tambe que soc abonat del Real Zaragoza de futbol fa 20 anys amb els meus fills i ens em tornat a estimbar un any mes, pero com diuen a les terres Mañes, "Sin reblar", que vol dir "ni un pas enrere".
Força Resa!!
Moltes gràcies company!!!! Així si que és tenir carinyo a un equip!!!!!!
A veure si molta gent que s'omplela boca que són tant i tant del Manresa prenen nota ........
Nosaltres a casa em renovatels 3 carnets!!!!

FJC66
Mensajes: 42
Registrado: 28 Mar 2016, 23:35

Re: BAXI MANRESA

por FJC66 » 24 Ago 2020, 14:15

Ahí ho vaig intentar, ferm'he abonat, nomes hi había posibilitat als seients de les tribunes, esperare a que acabi el torn de les renovacions que es el 1 de septembre hi llavors hi aura mes posibilitats de general, que ja que no hi anire...si m'agradaria la posibilitat de posar el meu seient a disposició del club, per que no quedi buit, que el mes important es omplir, pero crec que malhauradament si ja ens consta omplir el Nou Congost en circunstancies normals, aquest any será molt diferent de aforos permesos…
Jo veig els partits a Movistar sincronitzan amb radio Manresa i la retransmisio de Carles Jodar, que ting l'ocasio de saludar cuan ve l'equip a jugar a Saragossa que comprem localitats a taquilla junts amb la aficio que ve de Manresa.
Per tot aixo vui que l'equip esdevingui millor amb el esfors de tots, es el que ens fa sentir tant d'orgull. I ara que venen temps dificils i tenim de ser al seu costat.
Animevos-hi!!!

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 25 Ago 2020, 22:59

"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 26 Ago 2020, 02:02

Jo també he renovat els abonaments.
Per sort, m'ho puc permetre, i crec que seria imperdonable no fer-ho.
Cadascú que faci el que pugui, són temps molt fotuts i el pitjor (pel que fa a la economia) està per arribar.
Els nostres rivals no estan per tirar fuets, alguns tenen els patrocinadors i els accionistes amb l'aigua al coll, potser l'únic accionista que té una situació millor que abans de la pandèmia és el de la Penya.
O sigui que amb una mica d'esforç per part de tots serem allà lluitant com sempre.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 26 Ago 2020, 23:02


TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 27 Ago 2020, 20:44

Hem fitxat a Sikma!!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 27 Ago 2020, 20:50

Sembla clar que Mason de base jugarà poc.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 27 Ago 2020, 20:52

:mrgreen: I Rafa a punt de jubilar-se

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 27 Ago 2020, 21:00

Si, el Rafa que es retiri, que es veu que no està per jugar ja.

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 27 Ago 2020, 21:02

Per cert, confirmat que nomès hi haurà 2 descensos. Gran noticia.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 27 Ago 2020, 21:19

Quan arriba el substitut de Tabu?

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 27 Ago 2020, 22:04

Partidàs.. Rafa un luxe, tot i, que en defensa pateix... Sajus m ha agradat molt i em declaro fan del sikma 'barat'
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 27 Ago 2020, 22:12

M´ha agradat veure que els veterans estan en forma. Tabu l'he vist una mica més lent, però Rafa i Baez els he vist amb bon ritme.

En canvi, de moment sembla que els que teníen problemes amb el tir exterior (Dani, Baez, Vaulet), no han mostrat gaire millores. Aviam si es van entonant.

De totes formes, tenim uns quants jugadors, com Eatherton o Mason, que es nota tenen molta categoria i ofici.
[img][/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 08:16