Força Lleida
El basket de las LEB, EBA, LF y LF2 y las competiciones nacionales de categorías inferiores

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 30 Ago 2020, 13:19

Lucas N’Guessan
Países Bajos / 1997 / 213 cm / 104 kg
ETSU
21 mi, 8.9 pt, 5.8 re, 1.1 ta

Otro ex CBAcademy. Empezó su carrera en Oklahoma St, pero la falta de oportunidades le hicieron irse a ETSU, donde la 19/20 gozó de minutos. Un ‘cinco’ grande, muy largo y móvil para su tamaño. Capaz de jugar de espaldas al aro, es buen finalizador sin balón, responde en el P&R y saca ventajas ante sus rivales con un ganchito efectivo. Es verdad que le falta un poco de fuerza y peso ante rivales grandes y que tiene un promedio de faltas algo elevado, pero su intimidación y su capacidad para jugar por encima del aro le pueden abrir puertas.


https://zonadebasquet.com/2020/07/24/nc ... otonus-ii/
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Força Lleida

por Malkav » 30 Ago 2020, 14:34

Desconeixent totalment tots els nous sembla una plantilla bastant compensada i amb les posicions definides (excepte pel Marcus i Hester que dieu). Si fos una temporada normal diria que fa bastant bona pinta, però ja veurem quantes jornades es jugaran o si es jugarà. I amb públic suposo que ens n’oblidem, tot i que si paguen 1500 (sent optimista) al BN hi ha espai de sobra per tenir cada un espai :mrgreen:
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 30 Ago 2020, 19:41

Sembla una plantilla més equilibrada que la de l'any passat.

Ara que tinc un dubte de com serà la rotació ja que per dins no tenim cap nacional (si Vinicius pot jugar de 4 pero jugarà de 3).

Com molt bé és diu per aquí ara mateix no tenim ni calendari, ni protocol ni campanya d'abonats ni res..

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

Carefour
Mensajes: 89
Registrado: 27 Dic 2006, 13:01

Re: Força Lleida

por Carefour » 31 Ago 2020, 00:50

Es dobla la posició de 1 y la de 3 amb nacionals, i ja no hi cal pensar massa.

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 31 Ago 2020, 01:01

Carefour escribió:Es dobla la posició de 1 y la de 3 amb nacionals, i ja no hi cal pensar massa.
Yap, pero de jugar amb Vecvargas i Polanco junts ja et pots oblidar, a no ser que al 3 i al 4 juguis amb Feliu i Vinicius (o Sierra de 3), a més a més, Bulic jugarà molt, ja que és de la plena confiança de Aranzana, com Vecvargas que jugarà molt de 1. I resa per a que no es lesionin cap del 4 exteriors principals nacionals. Més combinacions no hi ha.

Em sembla tot plegat un despropòsit obligar a tenir dos nacionals a pista.



Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 31 Ago 2020, 16:24

Rotació principal de 9 jugadors, que es el que sembla sap gestionar Aranzana.
Per a mi un equip titular raonable (amb 2 nacionals) sería...

Chapela
Kaspars
Feliu
Bulic
Hester


Una segona unitat (tb de 2 nacionals) amb minuts... Sans, Polanco, Vinicius i Buchanan.
I com a previsible fons d'armari a Sierra i N’Guessan.

Crec q estem parlant d'una plantilla i rotació q pot ser competitiva.
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 31 Ago 2020, 16:27

Canvis al club...
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 31 Ago 2020, 16:49

mariohn escribió:Rotació principal de 9 jugadors, que es el que sembla sap gestionar Aranzana.
Per a mi un equip titular raonable (amb 2 nacionals) sería...

Chapela
Kaspars
Feliu
Bulic
Hester


Una segona unitat (tb de 2 nacionals) amb minuts... Sans, Polanco, Vinicius i Buchanan.
I com a previsible fons d'armari a Sierra i N’Guessan.

Crec q estem parlant d'una plantilla i rotació q pot ser competitiva.
Estic d'acord amb aquest cinc tret de que al 5 jugarà d'inici Buchanan:

Chapela
Kaspars (30 min )
Feliu (25 - 30 min)
Bulic (30 min)
Buchanan

Amb Sans, Polanco, Vincius i Hester sortin de segona unitat. A més a més Kaspars jugarà molt de 1, Búlic de 5 (per físic o pot fer) i Vinicius també jugarà una bona quantitat de minuts tant de 3 o de fals 4. Tinc el dubte de Sierra, sent nacional si recupera una mica del to de fa dos anys i fica alguna de fora no descarto que passi en la rotació a Polanco. N'Guessan és el dubte.

El que s'ha buscat és fer un equip més físic, l'any passat

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 01 Sep 2020, 00:12

fll13 escribió:Em sembla tot plegat un despropòsit obligar a tenir dos nacionals a pista.
On es diu això de tenir 2 nacionals a pista???
A les bases no m'ha semblat llegir res... http://www.feb.es/normativa.aspx
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

Avatar de Usuario
cowboy de ponent
Mensajes: 181
Registrado: 24 Abr 2015, 10:17

Re: Força Lleida

por cowboy de ponent » 02 Sep 2020, 22:10

mariohn escribió:
fll13 escribió:Em sembla tot plegat un despropòsit obligar a tenir dos nacionals a pista.
On es diu això de tenir 2 nacionals a pista???
A les bases no m'ha semblat llegir res... http://www.feb.es/normativa.aspx
En principi aquest any les modificacions eren
·obligació de 2 nacionals en pista 40 minuts
· només 1 americà inscrit per equip

Per ara, la norma de l'americà l'han aplaçat a la temporada 21/22. Pot ser que la dels nacionals també.

De totes maneres, una mesura per recolzar el bàsquet de casa no és un despropòsit. És un benefici pel futur. Per veure plantilles plenes d'americans ja hi ha l'nba league pass aquell.
Si necesitas tiempo para pensar tómatelo. Pero no pienses demasiado cuando te pongas en marcha.
:botepiernas: :tiro:

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 02 Sep 2020, 22:50

cowboy de ponent escribió:
mariohn escribió:
fll13 escribió:Em sembla tot plegat un despropòsit obligar a tenir dos nacionals a pista.
On es diu això de tenir 2 nacionals a pista???
A les bases no m'ha semblat llegir res... http://www.feb.es/normativa.aspx
En principi aquest any les modificacions eren
·obligació de 2 nacionals en pista 40 minuts
· només 1 americà inscrit per equip

Per ara, la norma de l'americà l'han aplaçat a la temporada 21/22. Pot ser que la dels nacionals també.

De totes maneres, una mesura per recolzar el bàsquet de casa no és un despropòsit. És un benefici pel futur. Per veure plantilles plenes d'americans ja hi ha l'nba league pass aquell.
Si si, ja tinc el Nba pass league , per sort. Apart del Força Lleida veure un partit de Leb Or és per dormir-se.

En quant a despropòsit em refereixo ha obligar a alinearse dos jugadors a la vegada. Que obliguin a tenir els nacionals o jugadors de formació que vulguin. Total només cal pensar en el Baskonia, allà no juga un nacional desde San Emeterio. O mirar els equips de Eurolliga de ACB. Al final jugaran els bons, siguin d'on siguin..


Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 02 Sep 2020, 23:17

fll13 escribió:
cowboy de ponent escribió:
mariohn escribió:
On es diu això de tenir 2 nacionals a pista???
A les bases no m'ha semblat llegir res... http://www.feb.es/normativa.aspx
En principi aquest any les modificacions eren
·obligació de 2 nacionals en pista 40 minuts
· només 1 americà inscrit per equip

Per ara, la norma de l'americà l'han aplaçat a la temporada 21/22. Pot ser que la dels nacionals també.

De totes maneres, una mesura per recolzar el bàsquet de casa no és un despropòsit. És un benefici pel futur. Per veure plantilles plenes d'americans ja hi ha l'nba league pass aquell.
Si si, ja tinc el Nba pass league , per sort. Apart del Força Lleida veure un partit de Leb Or és per dormir-se.

En quant a despropòsit em refereixo ha obligar a alinearse dos jugadors a la vegada. Que obliguin a tenir els nacionals o jugadors de formació que vulguin. Total només cal pensar en el Baskonia, allà no juga un nacional desde San Emeterio. O mirar els equips de Eurolliga de ACB. Al final jugaran els bons, siguin d'on siguin..

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk
Personalment no m'agrada gens això de tenir X nacionals a pista. Es un sense sentit total, al final la LEB Oro acabará semblant un partit de infantils.

No es la forma de potenciar el jugador nacional, es la forma de baixar el nivell de la lliga.
El que tampoc te sentit es el gran num de equips q son LEB. Pero com l'unica preocupació de la Federación es cobrar el canon... Pues es lo que hay.

Per cert lo de limitar a 1 únic USA... pos mira es una forma de potenciar els cotonú :mrgreen:
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 02 Sep 2020, 23:27

mariohn escribió:
fll13 escribió:
cowboy de ponent escribió:
En principi aquest any les modificacions eren
·obligació de 2 nacionals en pista 40 minuts
· només 1 americà inscrit per equip

Per ara, la norma de l'americà l'han aplaçat a la temporada 21/22. Pot ser que la dels nacionals també.

De totes maneres, una mesura per recolzar el bàsquet de casa no és un despropòsit. És un benefici pel futur. Per veure plantilles plenes d'americans ja hi ha l'nba league pass aquell.
Si si, ja tinc el Nba pass league , per sort. Apart del Força Lleida veure un partit de Leb Or és per dormir-se.

En quant a despropòsit em refereixo ha obligar a alinearse dos jugadors a la vegada. Que obliguin a tenir els nacionals o jugadors de formació que vulguin. Total només cal pensar en el Baskonia, allà no juga un nacional desde San Emeterio. O mirar els equips de Eurolliga de ACB. Al final jugaran els bons, siguin d'on siguin..

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk
Personalment no m'agrada gens això de tenir X nacionals a pista. Es un sense sentit total, al final la LEB Oro acabará semblant un partit de infantils.

No es la forma de potenciar el jugador nacional, es la forma de baixar el nivell de la lliga.
El que tampoc te sentit es el gran num de equips q son LEB. Pero com l'unica preocupació de la Federación es cobrar el canon... Pues es lo que hay.

Per cert lo de limitar a 1 únic USA... pos mira es una forma de potenciar els cotonú :mrgreen:
Aquí las clavat. Limita el número de americans a 1, el pas següent els equips amb més pasta ficharan americans amb passaport europeu o Cotonou, per tant més desigualtat...

Amb la tesitura económica que tenim sinó es dóna més peu als de casa es que no donen el nivell.

Jo vull tener una Leb Or professional, no amateur.

Per cert, si fem un top 10 de jugadors del Força Lleida, pocs nacionals...

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

Avatar de Usuario
mariohn
Mensajes: 710
Registrado: 30 Sep 2003, 13:07
Ubicación: más allá de Orión

Re: Força Lleida

por mariohn » 04 Sep 2020, 11:19

Primer partit contra Almansa el 16/10
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are

aralleida
Mensajes: 175
Registrado: 28 Jul 2010, 23:02

Re: Força Lleida

por aralleida » 11 Sep 2020, 16:08

Jo aquest any veig un equip més treballat i compensat. Crec que podem fer un bon paper a la lliga, si les circumstàncies ho permeten. Tinc ganes que podem veure l equip. Algú sap on ho retransmetran mentre no puguem entrar al BN? Sé sap alguna cosa dels abonaments?

Avatar de Usuario
cowboy de ponent
Mensajes: 181
Registrado: 24 Abr 2015, 10:17

Re: Força Lleida

por cowboy de ponent » 14 Sep 2020, 11:39

Bon dia a tothom!!

A mi l'equip d'aquest any m'agrada més que el d'altres temporades. Potser hi veig una mica d'incertesa al 5, fins que els veguem en acció... Però té millor pinta que altres anys.

A veure si anuncien tema retransmissions o si es fan per canalfebtv o per on... entenc que haurà de ser una plataforma que tingui streaming per a que ho pugui veure tothom..
Si necesitas tiempo para pensar tómatelo. Pero no pienses demasiado cuando te pongas en marcha.
:botepiernas: :tiro:

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Força Lleida

por Malkav » 16 Sep 2020, 10:43

Ja hi ha campanya d'abonaments:

De [url+https://www.lleida.com/noticia_canal/el ... a-dillusio]Lleida.com[/url]:
Amb l'objectiu de facilitar el retorn dels aficionats i aficionades al Barris Nord enmig d'un escenari marcat per l'impacte de la Covid-19, el Força Lleida ha presentat aquest dimarts la nova campanya d'abonaments per a la lliga LEB Or 20/21. La principal novetat rau en la rebaixa generalitzada de preus, que se situen a nivells de 2017. Així, el preu del carnet de Tribuna passa dels 195 als 175 euros, mentre que l'abonament familiar en aquesta mateixa zona passa dels 325 de la temporada passada als 285 €. Els únics carnets que no modifiquen el preu són l'abonament VIP, que es manté en 420 euros, i l'infantil, que segueix tenint un cost de 10 €.

Aquest són, no obstant, preu per a nous abonats. Els que ja ho eren i renovin el seu carnet gaudiran de descomptes encara més importants. El club aplicarà un retorn equivalent al percentatge de partits que no es van poder gaudir la temporada passada en cancel·lar-se la lliga a causa del decret d'Estat d'Alarma. Es compensarà de forma econòmica a l'abonat o, a cas que aquest renunciï a aquest descompte especial en favor del club, se l'obsequiarà amb mascaretes i/o entrades de franc per la nova temporada. A més, les entrades per als partits també seran més barates, entre 1 i 4 euros en funció de la zona.

Imagen
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

Malkav
Mensajes: 11918
Registrado: 05 Ago 2002, 23:31
Ubicación: Madrid

Re: Força Lleida

por Malkav » 18 Sep 2020, 13:35

Victòria ahir en l'amistós amb el Benicarló per 84-42.
L’ICG Força Lleida s’estrena en pretemporada amb victòria davant del Benicarló

Els d’Aranzana s’imposen a un LEB Plata per 84-42

El primer test de pretemporada ha servit per veure en acció a alguns dels nous fitxatges, per començar a crear mecanismes de joc i per posar en pràctica algunes de les idees i sistemes que desenvoluparà el conjunt durant el curs. Tot i les lògiques imprecisions, alts i baixos i falta de ritme característics d’un primer partit de preparació, l’equip ha mostrat una bona cara i ha donat detalls interessants del que pot ser el joc durant el curs; intensitat en defensa i rebot, agressivitat en les línies de passi, i rapidesa en atac. El conjunt lleidatà ha estat netament superior pel que fa al marcador durant la primera meitat, arribant a obtenir diferències màximes de 20 punts al segon quart. El resultat al descans era de 39 a 27. La segona part, que ha començat més equilibrada, ha mantingut les rendes lleidatanes per sobre dels deu punts amb un Benicarló que no li perdia la cara al partit durant el tercer quart (52-40). Però una arrencada fulgurant dels de negre en l’últim quart, amb una alta intensitat física que no ha pogut seguir el Benicarló, ha servit per signar un parcial de sortida de 14 a 0 que sentenciava el duel. El jugador més destacat del partit, amb 21 punts -inclòs un triple- ha estat Lucas Nguessan. Val a dir que ni Michael Buchanan ni Kaspars Vecvagars han participat, tots dos per unes lleugeres molèsties al genoll i als isquiotibials, respectivament. Qui sí que ha jugat és el capità Miki Feliu, ja reincorporat a la dinàmica de grup després del permís del club.

Anotadors ICG Força Lleida – N’Guessan (21) Hester (19) Bulic (14) Chapela (9) Sierra (6) Polanco (8) Toledo (3) Sans (2) Sarrate (0) Feliu (0)

Anotadors CB Benicarló – Joel (0) Raimón (5) Josemi (0) Jaime (0) Kennedy (8) Fifi (4) Marín (6) Nicolau (0) Hugo (7) Nemanja (12)
I han penjat el vídeo del partit a Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=kF2teruDiHU
Imagen
Bis bald meine Liebe

Es gibt Tage, die sollten nie enden und Nächte, die sollten nie gehen.

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 20 Sep 2020, 23:15

Estadístiques del ultim partit jugat .

Palmada contra Girona.

Un munt de tirs lliures fallats

Baixes al lloc interior. Buchana a jugat molt poc i Ngues res.

Com es va dir per aquí Bulic i Kaspars seran capitals.

Avui Aranzana a provat el mode superdestructor amb Chapela, Kaspars, Feliu, Vinicius i Bulic.Imagen

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

fll13
Mensajes: 1060
Registrado: 22 Jul 2014, 14:45

Re: Força Lleida

por fll13 » 17 Oct 2020, 15:52

Ja ha començat la temporada i comencem amb derrota.

Després d'una bona pretemporada la realitat es que hem perdut dos partits oficials.

Després de veure el que he vist l'equip no em dona bona vibració:

Mantenim la direcció de l'any passat. Chapela anota i Sans com sempre, quan li doni la gana farà un bon partit. Però en estàtic no juguem una merda. La passada per la pedra de Perez i Bibia guapa.

La linea exterior a millorat amb Kaspars , que no es base. Ell i Feliu a jugar tot. Polanco anota molt (es necesari) pero no agrada a Aranzana. Vinicius está fora de forma i acabarà jugant de 4 i Sierra residual.

El drama és per dins, Bulic molt bé però no es Stutz. I el demés per ara molt fluix Buchanan te problemes amb el físic, Nguessan és un complement defensiu que no aporta i Hester es un americà que juga 15 minuts...

L'equip crec que no es millor que l'any passat, alguns jugadors no son del gust de Aranzana (acabarà jugant amb 8) i el nivell ha pujat.

Any difícil...



Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 18 Abr 2024, 02:56