BAXI MANRESA

Iceman Gervin
Mensajes: 7913
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 17 Oct 2020, 19:01

Johnny2 escribió:Tabu :llanto: :llanto:
Ha començat prou bé.
Però els floppys de Trimble se'ls està menjant tots!

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 17 Oct 2020, 19:26

L'opció de tallar Tabu no és possible?

Enviat des del meu SM-G975F usant Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 17 Oct 2020, 19:33

Iceman Gervin escribió:
Johnny2 escribió:Tabu :llanto: :llanto:
Ha començat prou bé.
Però els floppys de Trimble se'ls està menjant tots!
Té moments, però el veig poc fiable, a part de lent.
[img][/img]

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 17 Oct 2020, 19:34

dons aquest cinquet amb tabu - jou - vaulet - hinrich i sajus està funcionant de maravella, tan a davant com a darrera.

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 17 Oct 2020, 20:00

Mare meva...Ja no sé què dir

Enviat des del meu SM-G975F usant Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 17 Oct 2020, 20:03

Jo faig falta i em quedo l'última bola per guanyar

Enviat des del meu SM-G975F usant Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 17 Oct 2020, 20:04

Patint mes del compte com sempre, pero ja tenim la tercera. Un 3-3 crec que el firmavem tots.

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 17 Oct 2020, 20:07

Uff, menys mal! Imbatibles a fora! :)

Em pregunto si hi ha hagut algun altre any que haguem començat els 6 primers partits guanyant tots els partits de fora i cap de casa!
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 17 Oct 2020, 20:07

Menys mal
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus
Mensajes: 5117
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 17 Oct 2020, 20:21

16 punts , 4 asist, 11 de valoracio jugant 14 minuts i parlem de tallar a Tabu ....i qui fitxem amb elmateix sou ?????

partit que no merexiem perdre ja que se a jugat prou bé i ells com el darrer any per el partidás del Marc Garcia que si no avui perden de molts ,
el més important ja 3 victories de 6 partits i toca seguir així

SERGI_INC
Mensajes: 484
Registrado: 19 Jul 2007, 11:53

Re: BAXI MANRESA

por SERGI_INC » 17 Oct 2020, 20:21

Cert que Tabú juga a ratxes i perd forçes pilotes, però avui ha fet un bon partit, al igual que Vaulet. Báez segueix liderant l'equip, és el punt de serenor de l'equip.
Mason no pot en defensa amb cap rival.
El que em comença a fer una mica de ràbia és el Marc Garcia.
També crec que els arbitres no han sigut molt equitatius amb les faltes.
Podem acabar la primera volta amb 7-8 partits guanyats. Partit a partit.

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 17 Oct 2020, 20:37

És això. Tabu és un jugador de ratxes... perd pilotes, va a un ritme lent, però com deia el Roman per la ràdio, "té mancandes però té gol". És a dir que de tant en tant et pot fer algun triple en moments delicats. Clar que això ja ens ho donava el Cvektovic que a més aportava en altres sentits.

En fi, sembla un tòpic, però el més important en el partit d'avui era guanyar-lo, contra un rival tant directe com és el Fuenla.
[img][/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 17 Oct 2020, 21:16

No he vist el partit, però suposo que ha estat un partit entretingut.....102punts!!!!!
I clar, només veient estadístiques, no entenc com avui hi ha gent que demana tallar TABU......16 punts i un +8 amb ell a pista....
Però ja dic, no he vist el partit!!!!!
3-3 És un bon balanç, SOM-HI

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 17 Oct 2020, 21:21

Per variar, no he pogut veure el partit (els dissabtes treballo) i l he seguit com he pogut per la Jornada Virtual. Quina manera de patir!!!!!!!!!!!!!!!!!! Però la 3a és aquí! :botar: :botar:
Només he pogut veure els darrers 15 segons, en un telefon d un parent. Quin TAPONARRO de Hinrichs :lol: :lol:

Us deixo als que l heu vist que féu les valoracions. Pel que he anat veient a la Jornada Virtual, Marc fent de les seves :alarma: :alarma: i Tabú HEROE Y VILLANO alhora :mrgreen:
Shevon fent els seus números habituals a Oostende 8-) i per fi Sajus ha tingut la mica de continuïtat que es mereix per rendiment :brindo por eso:

Una burrada la de pilotes que ha perdut el Fuenla, no? :o :shock: T Especialment Trimble amb 9 Vosaltres no sé si ha estat per la bona defensa que hem fet, o per què el Fuenla.....
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 17 Oct 2020, 21:25

Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:La posició de 3 és en la que sens dubte tenim un major potencial físic. Tant Vaulet com Joesaar son prou alts i potents físicament per un aler.

El problema és que en les altres estem molt per sota. Em preocupa com pararem els 1 i 2 jugones i físicament més potents que tenen molts dels altres equips. De fet, gairebé tots en tenen al menys a un.
Ja et dic, jo allò que he deduït aquest matí pensant-hi és que la idea és que ja saps que en defensa patirem, i que ens clavaran 100 punts, però que es tracta que nosaltres en fem 102 :rodarbalon: Partits " a lo loku" com el del Polsky C. any passat :rodarbalon:
YOYALODIJE :todos a botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Iceman Gervin
Mensajes: 7913
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 17 Oct 2020, 21:32

Leodavinci39 escribió:Per variar, no he pogut veure el partit (els dissabtes treballo) i l he seguit com he pogut per la Jornada Virtual. Quina manera de patir!!!!!!!!!!!!!!!!!! Però la 3a és aquí! :botar: :botar:
Només he pogut veure els darrers 15 segons, en un telefon d un parent. Quin TAPONARRO de Hinrichs :lol: :lol:

Us deixo als que l heu vist que féu les valoracions. Pel que he anat veient a la Jornada Virtual, Marc fent de les seves :alarma: :alarma: i Tabú HEROE Y VILLANO alhora :mrgreen:
Shevon fent els seus números habituals a Oostende 8-) i per fi Sajus ha tingut la mica de continuïtat que es mereix per rendiment :brindo por eso:

Una burrada la de pilotes que ha perdut el Fuenla, no? :o :shock: T Especialment Trimble amb 9 Vosaltres no sé si ha estat per la bona defensa que hem fet, o per què el Fuenla.....
Trimble ha perdut tantes pilotes perquè en necessita una per ell sol, i quan nomès n'hi ha una i s'ha de repartir amb els altres s'atabala.
Un jugador amb bona tècnica i bon tir, però un base nefast per mi.
A mi no m'ha agradat el partit que hem fet. El Fuenla és una banda, mala defensa i atac basat en individualitats, i nosaltres ens hem deixat portar al seu terreny renunciant a la circulació exterior de la pilota. Ens deixaven uns passadissos com autovies però defensaven amb tot a sota l'anella, on els àrbitres no veien cap contacte mai.
Hem guanyat, però tenim equip i joc per guanyar amb molta mès tranquilitat contra un equip que planteja un partit així.

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 17 Oct 2020, 21:38

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:La posició de 3 és en la que sens dubte tenim un major potencial físic. Tant Vaulet com Joesaar son prou alts i potents físicament per un aler.

El problema és que en les altres estem molt per sota. Em preocupa com pararem els 1 i 2 jugones i físicament més potents que tenen molts dels altres equips. De fet, gairebé tots en tenen al menys a un.
Ja et dic, jo allò que he deduït aquest matí pensant-hi és que la idea és que ja saps que en defensa patirem, i que ens clavaran 100 punts, però que es tracta que nosaltres en fem 102 :rodarbalon: Partits " a lo loku" com el del Polsky C. any passat :rodarbalon:
YOYALODIJE :todos a botar:
Efectivament, amb els bases i escoltes estem tenint problemes per a aturar-los. Amb Andorra el Hannah, i avui el Marc Garcia.
[img][/img]

ejk
Mensajes: 24580
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 18 Oct 2020, 02:23

rfccreus escribió:16 punts , 4 asist, 11 de valoracio jugant 14 minuts i parlem de tallar a Tabu ....i qui fitxem amb elmateix sou ?????

partit que no merexiem perdre ja que se a jugat prou bé i ells com el darrer any per el partidás del Marc Garcia que si no avui perden de molts ,
el més important ja 3 victories de 6 partits i toca seguir així
No fotem, aquí tots fa molts anys que veiem bàsquet.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

ejk
Mensajes: 24580
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: BAXI MANRESA

por ejk » 18 Oct 2020, 02:25

Patterson escribió:No he vist el partit, però suposo que ha estat un partit entretingut.....102punts!!!!!
I clar, només veient estadístiques, no entenc com avui hi ha gent que demana tallar TABU......16 punts i un +8 amb ell a pista....
Però ja dic, no he vist el partit!!!!!
3-3 És un bon balanç, SOM-HI
No pateixis, mira't el partit i ho ententdràs.

3-3, amb mancances i virtuts similars a les del any passat i a les de tots els equips del Pedro. Res a dir. Ojalà guanyem vs el Betis i comencem a pensar en (remotes) opcions de copa. Som-hi :botar:
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 18 Oct 2020, 03:01

ejk escribió:
Patterson escribió:No he vist el partit, però suposo que ha estat un partit entretingut.....102punts!!!!!
I clar, només veient estadístiques, no entenc com avui hi ha gent que demana tallar TABU......16 punts i un +8 amb ell a pista....
Però ja dic, no he vist el partit!!!!!
3-3 És un bon balanç, SOM-HI
No pateixis, mira't el partit i ho ententdràs.

3-3, amb mancances i virtuts similars a les del any passat i a les de tots els equips del Pedro. Res a dir. Ojalà guanyem vs el Betis i comencem a pensar en (remotes) opcions de copa. Som-hi :botar:
Ja hi tornem amb la copa? Jo segueixo pensant amb la salvació!!! :todos a botar:

Gran victoria i diria jo que de miracle. Encara estic pensant en el darrer quart com ens han fet un parcial de 12-4 en 3 minuts finals! Cada partit igual. Per molt que guanyem de carrer en el darrer quart sempre hem d'acabar patint. I la darrera jugada, no l'acabo d'entendre i perque hem guanyat si no, no dormiria aquesta nit!!! Llença el triple Marc Garcia, agafa el rebot Dani Perez a falta de 4 o 5 segons i enlloc de quedar-se quiet i que li facin falta i anar als tirs lliures, tira la pilota a l'altre camp on Marc Garcia va a buscar-la i encara te temps de votar acostar-se a la nostra cistella, pensar-s'ho i llençar totalment sol un triple que no ha entrat peque la Verge ha fotut la ma a sota i l'ha tret de dins però a més d'un manresà crec que li ha sortit el cor de dins!!! Si perdem aquest partit per aquesta jugada, haguesin quedat tots tan groguis que estic segur que no es recuperen en tota la temporada i baixem a la leb. I Dani, es retira!!!!
Per sort no ha passat però si us plau, vigilem aquests errors infantils!!!!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 22:30