Post del País Valencià. [Agost 2005 - Setembre 2008]
Zona de consulta para conocer cómo éramos antes
Moderador: Louis de Funès

hectoret

Post del País Valencià. [Agost 2005 - Setembre 2008]

por hectoret » 09 Ago 2005, 12:45

Aquest post en principi va ser creat per parlar de la música feta en català. Va anar derivant a la música en català feta en el País Valencià i dsps d'una dotzena de pàgines ha derivat en un calaix desastre. Sense voler ferir sensibilitats ni crear polèmica i a petició d'alguns dels seus participants més participatius valga la redundància, he decidit canviar el nom del post i obrirlo per a que es parle de tot allò q succeix al País Valencià: música, política, cultura, esports... Repetisc, xq em pareix molt important, no es vol crear polèmica amb les senyes d'identitat. País Valencià es una denominació històrica q es recull en l'Estatut encara vigent, demane respecte x a que desitgem que la nostra autonomía siga reconeguda com una cosa més que un comunitat dedicada a ofrenar noves glòries a Espanya. Nova etapa del post
Adeu a l'àntic
Este es un post creat per a parlar dels grups q fan música en català (del nord, valencià o balear). Per saber novetats, concerts, festivals, nous discos, gustos...
A mi personalment m'agraden molt Obrint Pas xo estic descobrint altres grups q al País Valencià fan també molt bona música con La Gossa Sorda. Recentment he escoltat el nou disc de ODI q el podeu baixar del emule i está molt bé així com la discografia d'Oprimits de Mallorca q fan una música molt divertida i ballable. Encara q x a cachondeo recomane un concert dels Sva-ters. IMPRESIONANT.

Pues res xiquets, conteu cosetes.
Última edición por hectoret el 05 Ago 2008, 20:44, editado 43 veces en total.
Imagen
http://blocs.mesvilaweb.cat/delsud
Imagen
i per bandera porte un estel onejant sobre quatre vents

Ilegorri

por Ilegorri » 09 Ago 2005, 12:55

Grandíssim post, company... A mi també m'agraden molt els Obrint Pas. De tota manera, als dos últims concerts que he anat tocaren els Orxata Sound System, d'Alboraia (l'Horta Nord), que fan una barreja d'ska i música electrònica molt interessant. Encara que se'ls nota que acaben de començar, tenen una cançó anomenada Electrotrauma que pot esdevindre en un autèntic himne... A més, m'agraden molt els Brams (com no!) i he sentit alguna cançó prou interessant dels Fora des Sembrat...

Visca la Terra!!
Visca la música en català!!
"No hi havia a València dos amants com nosaltres,
car d'amants com nosaltres en són parits ben pocs"
Vicent Andrés Estellés

hectoret

por hectoret » 09 Ago 2005, 12:57

Ilegorri escribió:Grandíssim post, company... A mi també m'agraden molt els Obrint Pas. De tota manera, als dos últims concerts que he anat tocaren els Orxata Sound System, d'Alboraia (l'Horta Nord), que fan una barreja d'ska i música electrònica molt interessant. Encara que se'ls nota que acaben de començar, tenen una cançó anomenada Electrotrauma que pot esdevindre en un autèntic himne... A més, m'agraden molt els Brams (com no!) i he sentit alguna cançó prou interessant dels Fora des Sembrat...

Visca la Terra!!

Llástima q els Brams han anunciat ja la seua retirada :(
Imagen

Imagen

Fede K

por Fede K » 09 Ago 2005, 12:59

Ilegorri escribió:Grandíssim post, company... A mi també m'agraden molt els Obrint Pas. De tota manera, als dos últims concerts que he anat tocaren els Orxata Sound System, d'Alboraia (l'Horta Nord), que fan una barreja d'ska i música electrònica molt interessant. Encara que se'ls nota que acaben de començar, tenen una cançó anomenada Electrotrauma que pot esdevindre en un autèntic himne... A més, m'agraden molt els Brams (com no!) i he sentit alguna cançó prou interessant dels Fora des Sembrat...

Visca la Terra!!

Eisss, tu vas a estar al concert de Torrent, veritat que si ??

Que GRAN Electrotrauma !!! Me estaben pareguent prou fluixos pero aquesta cançó va ser la **** caña :D
Imagen

Ilegorri

por Ilegorri » 09 Ago 2005, 13:01

Vaig estar al concert de Torrent i a un altre que donaren la setmana anterior a Alboraia... En Alboraia tocaren molt millor... A banda de què estaven al seu poble, hi havia molta més gent.

Vicent Andrés Estellés

Fede K

por Fede K » 09 Ago 2005, 13:03

Ilegorri escribió:Vaig estar al concert de Torrent i a un altre que donaren la setmana anterior a Alboraia... En Alboraia tocaren molt millor... A banda de què estaven al seu poble, hi havia molta més gent.

Et vas quedar a La Sardina Hidrofobika ??? :D

Es que aquestos son amics meus, anaven a la meva clase al institut :P que et van semblar ??
Imagen

Ilegorri

por Ilegorri » 09 Ago 2005, 13:07

Ho sent molt, però a la Sardina no em vaig quedar. De fet, el concert dels Obrint acabà passades les dos de la matinada i jo havia quedat al centre de Valècia sobre la una, per la qual cosa vaig haver d'anar-me cagant punyetes... Un altre dia serà...

Vicent Andrés Estellés

hectoret

por hectoret » 09 Ago 2005, 13:10

Fede K escribió:

Visca la Terra!!

Que GRAN Electrotrauma !!! Me estaben pareguent prou fluixos pero aquesta cançó va ser la **** caña :D

Fluixets??? Orxata son la **** canya. El concert no fou reflex de la classe q tenen i no va de conya. Entra a la seua pág web i escolta les cançons. Tenen un ritme diferent del típic ska rock q es fa x estes terres. I q me dius de la cançò de Ximo Bayo... ME VOY DE VARETA VARETA VARETA!!!!!!!!!!!!!
Imagen

Imagen

Fede K

por Fede K » 09 Ago 2005, 13:11

hectoret escribió:
Fede K escribió:

Visca la Terra!!

Fluixets??? Orxata son la **** canya. El concert no fou reflex de la classe q tenen i no va de conya. Entra a la seua pág web i escolta les cançons. Tenen un ritme diferent del típic ska rock q es fa x estes terres. I q me dius de la cançò de Ximo Bayo... ME VOY DE VARETA VARETA VARETA!!!!!!!!!!!!!

Jo no habia escoltat res d´ells i en directe aquell dia no em van agradar gaire, pero vaig a baixarme cançóns a veure si es que no estaben massa motivats per la poca gente que erem :P
Imagen

Flai

por Flai » 09 Ago 2005, 13:15

Un altre seguidor de la música feta en català. Per mi els millors sempre seran els Brams, tot i que músicalment no són els millors, la força del Titot, les lletres compromeses i la festa dels seus directes costarà molt d'oblidar o substituïr. Com a recomancions meves os proposo els Antònia Font, un pop que baixa molt bé i unes lletres delirants. Últimament també escolto molt als Pirat's Sound Sistema, hip hop i lletres compromeses desde el barri de Sants de Barcelona. I tants i tans d'altres, Obrint Pas, els Mesclat,... i un munt de grupets nous que hi foten moltes ganes i segur que d'aquí poc seran ben coneguts.

Sort als de la Sardina...

hectoret

por hectoret » 09 Ago 2005, 13:19

Flai escribió:Un altre seguidor de la música feta en català. Per mi els millors sempre seran els Brams, tot i que músicalment no són els millors, la força del Titot, les lletres compromeses i la festa dels seus directes costarà molt d'oblidar o substituïr. Com a recomancions meves os proposo els Antònia Font, un pop que baixa molt bé i unes lletres delirants. Últimament també escolto molt als Pirat's Sound Sistema, hip hop i lletres compromeses desde el barri de Sants de Barcelona. I tants i tans d'altres, Obrint Pas, els Mesclat,... i un munt de grupets nous que hi foten moltes ganes i segur que d'aquí poc seran ben coneguts.

Sort als de la Sardina...

Crec q ja ha eixit a la venda el CD i DVD del últim concert de Brams. Ací en Valencia serà complicat de trobar. Saps si está en el emule o algo??
Imagen

Imagen

Fede K

por Fede K » 09 Ago 2005, 13:23

Vinga, vos pase la pagina de la Sardina, advertintvos que no son gran cosa per que están començant, i que son tots una mica frikis (el vocalista se ha andut moltes collejes meues :mrgreen: )

www.lsh.es.mn

Salutacións :mrgreen:
Imagen

Flai

por Flai » 09 Ago 2005, 13:28

hectoret escribió:Crec q ja ha eixit a la venda el CD i DVD del últim concert de Brams. Ací en Valencia serà complicat de trobar. Saps si está en el emule o algo??

Doncs ni idea..., ni sabia que havia sortit. Jo segurament me'l compraré, per no trencar la tradició, ja que ho tinc tot dels Brams. A veure si hi ha sort i surto per allí, ja que hi vaig anar. Us recomano que us el compreu (o baixeu...), va ser un concert inoblidable amb molts convidats i alguna sorpresa.

hectoret

por hectoret » 10 Ago 2005, 12:48

Ei xiquets i xiquetes el divendres toquen els Sva-ters (un grup molt fester, els més festers) en Alcàsser (l'Horta Sud). Vamos q toquen en casa i va a ser la bomba o recomane a tot el món. més info
www.sva-ters.tk
I per als valencians del nord Obrint Pas toca el dissabte en Badalona.

X cert ja es pot baixar (i tb comprar) el CD de l'últim concert de Brams :P
Imagen

Imagen

superninio

por superninio » 10 Ago 2005, 13:03

lo preguntare solo una vez,y no es con animo de polemica ni nada,pero porque escribis en catalan o valenciano o mallorquin?¿

es que no me entero de nada,y aparte de consideraciones colaterales(hay post de r&b y no son en ingles...y le dais un significado a todo esto que no tiene...y os cerrais bastante...pero ya dije que no queria polemizar,jeje,lo siento), es que no me entero de nada!!! :D y es una pena,siempre que sea musica,pues mira,algo me atrae.

saludos
Caotic girl escribió:
superninio escribió:
Caotic girl escribió:
superninio escribió:

Y dale :D

Bonico es poco... :amor:
:amor:[/quote]
Imagen

jorge hostaled

por jorge hostaled » 10 Ago 2005, 13:05

superninio escribió:lo preguntare solo una vez,y no es con animo de polemica ni nada,pero porque escribis en catalan o valenciano o mallorquin?¿

es que no me entero de nada,y aparte de consideraciones colaterales(hay post de r&b y no son en ingles...y le dais un significado a todo esto que no tiene...y os cerrais bastante...pero ya dije que no queria polemizar,jeje,lo siento), es que no me entero de nada!!! :D y es una pena,siempre que sea musica,pues mira,algo me atrae.

saludos

POrque lo consideran lenguas distintas, no?
Imagen
ImagenImagen

hectoret

por hectoret » 10 Ago 2005, 13:09

superninio escribió:lo preguntare solo una vez,y no es con animo de polemica ni nada,pero porque escribis en catalan o valenciano o mallorquin?¿

saludos

Son la misma lengua. La lengua madre es el catalàn que tiene varios dialectos según la zona geográfica. HAy mucha polémica porque hay quien piensa q son lenguas diferentes pero es evidente y está científicamente clarisimo q no es así. Pero este no es un post para hablar de estas historias sino de disfrutar de la música hecha en nuestra lengua q, según mi modesta opinión, cada vez suena con más fuerza y más afinada
Imagen

Imagen

jorge hostaled

por jorge hostaled » 10 Ago 2005, 13:11

hectoret escribió:

saludos

Son la misma lengua. La lengua madre es el catalàn que tiene varios dialectos según la zona geográfica. HAy mucha polémica porque hay quien piensa q son lenguas diferentes pero es evidente y está científicamente clarisimo q no es así. Pero este no es un post para hablar de estas historias sino de disfrutar de la música hecha en nuestra lengua q, según mi modesta opinión, cada vez suena con más fuerza y más afinada

entonces porque no pones solo catalan, por la polemica?
Imagen

ImagenImagen

Fede K

por Fede K » 10 Ago 2005, 13:11

ME dá que no habeis pillado lo que queria decir superninio eh ?? :D

Se refiere a que es una pena que gente que podria estar interesada en este tipo de musica no se entere de nada en este post al estar hablando en catalán, y creo que no le falta razón aunque he de reconocer que a mi me sale espontaneo :P

austin powers

por austin powers » 10 Ago 2005, 13:11

seguro que es muy interesante todo lo que escribis, pero si lo haceis en lenguas trogloditas y de las minorias estais excluyendo a la gran mayoria de gente.

RESPETO!