BAXI MANRESA

cuttlas

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 14 Jun 2019, 23:24

EREION escribió:
Xerinola escribió:Pero chema de Lucas diu que el fet que peñarroya hagi entrenat a Dani perez podría deixar de ser rellevant... Això és el que em preocupa

Rellevant perquè el coneix, sap que li pot oferir i perquè segurament ha participat en la tria, per tant vol dir que continua.

Precisament diu que deixa de ser rellevant. És evident que el comentari del Chema és sobre la possible marxa den Joan.

CalQuinze

por CalQuinze » 14 Jun 2019, 23:26

Suposo que la cosa va per aquí...

Imagen

marcus33

por marcus33 » 15 Jun 2019, 00:01

Burgos en te la culpa crec

goyathay

por goyathay » 15 Jun 2019, 00:41

A mi em costa de creure que el Joan vulgui deixar el Manresa per anar al Burgos. Desconec el presopost dels burgalesos, però no crec que li puguin oferir gaire mes que el que cobra aqui, més la clausula de rescisió, que no serà gaire però per un equip com el Burgos, si que ha de important. A no ser que em sorprenges molt i tot Castellà Lleo es volqui amb l'equip i ara de cop i volta tingui un presupost desorrbitat i li poden oferir l'"oro i el moro" al Joan. Si no es així, per poc que pugui oferir, no crec que el Joan abandoni el Manresa per anar-se'n a Burgos.
Ara, a mi em preocupa mes el Barça on segur el Joan no dubtaria pas anar-hi si el vinguesin a buscar. I la clau es Pesic. SI es queda, cap problema. Si decideix marxar i no renovar amb el Barça, la cosa perilla.
El que desconec es que ha de passar per que Pesic es quedi. Si ha de guanyar la lliga o no.
Si informes avans, pdoriem anara favor del Barça... o bé a favor del Madrid si el seu objectiu fos marxar del Barça amb una lliga a les mans. Llavors seria millor que guanyes el Madrid i que Pesic es quedés i així no ens tocarien el joan.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

rfccreus

por rfccreus » 15 Jun 2019, 07:47

marcus33 escribió:Burgos en te la culpa crec

la culpa deu ser del Joan si cas :P , hem de ser positius si marxa segur que el Barça equip que sempre ajuda cedirà el Pustovyi, Blasic i Smits i tots contents ;)

marcus33

por marcus33 » 15 Jun 2019, 09:27

la culpa deu ser del Joan si cas :P , hem de ser positius si marxa segur que el Barça equip que sempre ajuda cedirà el Pustovyi, Blasic i Smits i tots contents ;)[/quote]
Jo segur que no la tinc... Dubto que el Barça aposti per en Joan abans el veig a Baskonia tot i així em reitero Burgos es el perillós, no parlo de que iguali la oferta parlo de bastants mes calers.

EREION

por EREION » 15 Jun 2019, 11:08

goyathay

por goyathay » 15 Jun 2019, 11:27

Vaja pal!
Ja m'ha amargat el cap de setmana!!!

rfccreus

por rfccreus » 15 Jun 2019, 11:36

goyathay escribió:Vaja pal!
Ja m'ha amargat el cap de setmana!!!

és molt mala notícia ..molt dolenta :llanto: , però si ell prefereix anar-se'n a buscar altres oportunitats , desitjar-li sort però res d'enfonsar-se ,, al contrari que tenim molts anys de historia i ningu està per sobre del Manresa :botepiernas:

racósonat

por racósonat » 15 Jun 2019, 11:59

Bueno així tenim més calers per fitxar

Tronn

por Tronn » 15 Jun 2019, 12:17

Jo no crec que marxi.
El Joan sap que el seu futur està al Barça i no crec que el Burgos pagui clàusula per tenir-lo nomès 1 any.

goyathay

por goyathay » 15 Jun 2019, 16:21

Jo no entenc d'on treu tanta pasta Burgos per poder-li oferir al Joan un sou molt mes alt, pagar la claususla al club, i a sobre poder-li oferir una bona plantilla?

Els hi ha tocat el Gordo millonario?

rfccreus

por rfccreus » 15 Jun 2019, 16:32

potser es que fan be les coses i han aconseguit ser el equip acb amb mes gent a les grades

TASTET

por TASTET » 15 Jun 2019, 16:34

rfccreus escribió:potser es que fan be les coses i han aconseguit ser el equip acb amb mes gent a les grades

Si això fes rics als clubs.. Diner públic és la resposta
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Bill Laimbeer-40

por Bill Laimbeer-40 » 15 Jun 2019, 16:35

Buenas compañeros, estoy siguiendo la posible llegada de Peñarroya a mi equipo, desde luego estoy sorprendido si esto se lleva finalmente a cabo, ya no por la llegada de él en si, si no por los motivos que le puedan hacer venir. Lo cierto es que Burgos es una ciudad bastante industrial, donde hay bastante más dinero del que pueda parecer y este proyecto está ilusionando mucho a la gente, ahora parece que hay una directiva que está siendo capaz de sumar voluntades en favor del equipo de basket. Dinero público? Si, pero no tanto como para marcar demasiadas diferencias con equipos como el vuestro. Ahora bien, hasta que no lo vea no lo creo.

rfccreus

por rfccreus » 15 Jun 2019, 16:42

TASTET escribió:
rfccreus escribió:potser es que fan be les coses i han aconseguit ser el equip acb amb mes gent a les grades

Si això fes rics als clubs.. Diner públic és la resposta

ja hi som........

marcus33

por marcus33 » 15 Jun 2019, 18:19

Be, si es dona el cas de que Penyarroya acceota la oferta del Burgos o algun altre lloc doncs tampoc es cap drama. Es un llastima si, perque es un entrenador estimat i ha fet be les coses pero el cert esque miracles tampoc en fa... es a dir en el moment en que ha tingut una bona plantilla les coses han funcionat pero, dels 9 ultims partits amb l’equip que portavem nomes hem rascat a casa vs Fuenla (de vacances per cert) i poca cosa mes. Amb aixo vull dir que per mi, en un club com el nostre val mes tenir una bona plantilla que no pas hipotecar-se per retenir al entrenador.

Dit això valoro moltissim l feina del Joan pero no a qualsevol preu.

#gladyr#

por #gladyr# » 15 Jun 2019, 18:44

De veritat us pregunteu com Burgos te tants calers?

- Diners publics basicament
- No van pagar mai el canon ascens... Nosaltres encara estem pagant el deute de fa la tira de anys.

Aixo a casa meva es competencia desigual, enfi... :idea:

Si a aixó li sumes que tenen un pavelló ben gran... I els que diueu sempre ple, normal, entrades a 5 euros. Si fins i tot es mes car anar al cine.

Trist tot plegat. :((

EREION

por EREION » 15 Jun 2019, 19:00

Crec que confonem una mica les coses. Burgos li proposa un projecte al Joan, poden tenir més o menys calers però al final qui tria continua sent el Joan. I ell ha de valorar si vol continuar amb un projecte humil però il·lusionant com és tornar a situar el Manresa al lloc on es mereix, lluitant per estar sempre a Playoff (com quan ell era jugador) o acceptar un nou projecte que li pot millorar el seu salari i possiblement amb un pressupost i jugadors més contrastats, del tot lícit.

Burgos aquí no té cap culpa, nosaltres fariem el mateix en la seva situació, tinguin diners públics, privats o els hagi tocat la loteria.

Si finalment acaba triant aquesta proposta, personalment me l'imagino en un equip com València, Baskonia, Unicaja, adéu i moltes gràcies.

Johnny2

por Johnny2 » 15 Jun 2019, 20:15

El què ha fet el Joan aquesta temporada té molt de mèrit perquè amb les lesions hi ha hagut partits que hem competit amb una plantilla de nivell LEB.
Ara bé, si marxa tampoc és la fi del món. De fet si haig d'escollir entre el Joan i tenir un base-crack a l'equip, estil Renfroe o Laprovitola, em quedo amb el base!
Per tant si marxa i deixa algun caler a la caixa, els seus avantatges tindrà!
[img][/img]