BAXI MANRESA

LuRe6
Mensajes: 950
Registrado: 13 Jun 2012, 15:50

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por LuRe6 » 04 Jul 2014, 19:23

mensai123 escribió:http://www.acb.com/redaccion.php?id=104989

Som ACB.


A treballar :brindo por eso:
Som-hi Manresa.

macmac
Mensajes: 3993
Registrado: 22 Sep 2010, 13:10

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por macmac » 04 Jul 2014, 20:22

m@rK escribió:Ara diré una barbaritat... però ja ho vaig "insinuar" fa setmanes.

No és millor desaparèixer que veure's en la situació d'estar en mans d'una agència de representants, amb 400M €per fer l'equip i amb 3'5 milions de deute? :(

+1

Em sap greu, però tal com veig el panorama en aquests moments tot plegat em sembla patètic. Volem forçar una situació que tothom s'adona que és insostenible i que ens portarà a una temporada d'agonia.

Tant de bó m'equivoqui però tal com està el club no em sento orgullos de ser ACB.

Això sí, com he dit altres vegades m'agradaria molt que entrenés el Ricard. O no, perquè es probable que ho passi molt malament (si vé clar).

Sabeu qui hi ha darrera de U1st? per curiositat eh?

macmac
Mensajes: 3993
Registrado: 22 Sep 2010, 13:10

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por macmac » 04 Jul 2014, 20:23

Leodavinci39 escribió::roll: Cuadraria con todo lo que se había apuntado en el foro hasta ahora.

Ricard es un exentrenador que genera siempre divisón de opiniones en el foro. Asequible económicamente. Y que responde al "espíritu Manresa" que se quiere recuperar. 8-)

Y respecto lo de U1st, pues .... eso :mrgreen: lo que yo me olia a partir de los comentarios del capitaenciam. :roll:

I quin entrenador no genera divisions en el foro?
Edito: "entrenador asequible per a nosaltres"

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por giripower » 04 Jul 2014, 20:36

Home jo crec que el Ricard pot ser un entrenador de consens, en general diria que agrada gairebe a tothom, pero imagino que no trigara massa temps a dividir el forum :mrgreen:

Leodavinci39
Mensajes: 23886
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por Leodavinci39 » 04 Jul 2014, 21:06

Me parece sensata la decisión de repescar a Ricard (nunca ha sido santo de mi devoción, però... tal i como están ahora las cosas) i ofrecer a Romero ser su ayudante i dirigir la Base del Club. :brindo por eso:

Sobre lo de U1st, es lamentable haber llegado a estos extremos, si, pero es que era la única solución que quedaba. Era eso: o prostituirnos :mrgreen: o morir.

Si de verdad estais interesados, puedo buscar sobre U1st, pero es muy complicado y rocambolesco. Quedaros con que nuestro nuevo "director técnico" es Pere Gallego 8-) la foto del cual ya os mostré.

Por lo que se desprende de los comentarios del capitaenciam, el "acuerdo" 8-) es sólo por esta temporada. :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

jdean26
Mensajes: 6573
Registrado: 04 Oct 2002, 15:08
Ubicación: 1187 Hunterwasser St.

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por jdean26 » 04 Jul 2014, 21:09

La meua intenció era entrar a fel.licitar a tots els aficionats manresans per la vostra continuïtat a l'ACB ja confirmada oficialment (a València ja sabèu que sou molt, però molt estimats, passe el que passe), i per supost que ho faig (moltes felicitats per continuar donant guerra a l'élit del bàsquet nacional :brindo por eso: ) però m'he quedat així :shock: :o quan veig que teniu tan sols 400.000 castanyes per a formar l'equip de l'any vinent :? Si que teniu la cosa magra per aquelles terres, sí.... Espere de tot cor que pugui ser possible ensamblar una plantilla amb eixos calers (si hi ha un club que pot fer aixó i més sou vosaltres, ja vau guanyar una lliga impressionant contra tot pronòstic), perque us ho dic de veres, no m'agradaría que tinguereu el mateix patiment que aquest any, no us ho mereixeu i em dona ràbia que esteu en aquesta situació tan precària. Es quasi humil.liant i em possa mal el cos ser aficionat d'un club ric (per tindre un multimillonari de amo) :oops:

Per donar-vos una mica de optimisme, sempre es pot tirar de jugadors LEB o americans de lliga universitària per fer el gros del planter. Es molt arriscat, per suposat i tampoc vull pintar un món de piruletes i llepolies, però hi ha també opcions de que surti bé (poques, peró cony, n`hi han i no les podèu obviar tan fàcilment) si encerteu. El Guipuzkoa a demostrat que gastant-se molt poquet, es pot fer un equip competitiu, al menys per lluitar els partits (i guanyar-ne alguns, fins i tot per a salvarse). Que de principi la cosa no tinga bona pinta será normal, pero això es canvia molt ràpid si els jugadors, tot i que siguin força limitats, aconsegueixen química i esperit col.lectiu, que es principalmente el que us ha faltat en els últims anys, oi? Qui sap, igual quan més negre ho teniu, resulta que es quan mès funciona la cosa.....

Resumint (si us plau, perdoneu l'intromisió al vostre post), els millors desitjos possibles davant de una situació com aquesta. L'esperança es l'últim que es pot perdre a la vida, recordeu sempre aixó. I ara mès que mai, teniu que ser comprensius amb les circumstàncies del club i estar al seu costat. Ser aficionat d'un equip es aixó. A les bones i a les braves.

Moltíssima sort desde València, de tot cor. :brindo por eso:
Última edición por jdean26 el 04 Jul 2014, 21:15, editado 1 vez en total.

Leodavinci39
Mensajes: 23886
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por Leodavinci39 » 04 Jul 2014, 21:11

En otro orden de cosas, como ya propuse hace tiempo, creo que deberíamos aprovechar el "bautizar" el Nou Congost con algún acuerdo publicitario. Lo hizo el Español y el R. Madrid ya le ha "copiado" la idea.
Pasemos a llamarle Tous Stadium, Condis Arena, Ricoh Congost, Pavelló BOSCH,............. etc. etc. Podemos sacar un dineral que podría ser la solución :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23886
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por Leodavinci39 » 04 Jul 2014, 21:14

jdean26 escribió:La meua intenció era entrar a fel.licitar a tots els aficionats manresans per la vostra continuïtat a l'ACB ja confirmada oficialment (a València ja sabèu que sou molt, però molt estimats, passe el que passe), i per supost que ho faig (moltes felicitats per continuar donant guerra a l'élit del bàsquet nacional :brindo por eso: ) però m'he quedat així :shock: :o quan veig que teniu tan sols 400.000 castanyes per a formar l'equip de l'any vinent :? Si que teniu la cosa magra per aquelles terres, sí.... Espere de tot cor que pugui ser possible ensamblar una plantilla amb eixos calers (si hi ha un club que pot fer aixó i més sou vosaltres, ja vau guanyar una lliga impressionant contra tot pronòstic), perque us ho dic de veres, no m'agradaría que tinguereu el mateix patiment que aquest any, no us ho mereixeu i em dona ràbia que esteu en esta situació tan precària. Es quasi humil.liant...

Per donar-vos una mica de optimisme, sempre es pot tirar de jugadors LEB o americans de lliga universitària per fer el gros del planter. Es molt arriscat, per suposat i tampoc vull pintar un món de piruletes i llepolies, però hi ha també opcions de que surti bé (poques, peró cony, n`hi han i no les podèu obviar tan fàcilment) si encerteu. El Guipuzkoa a demostrat que gastant-se molt poquet, es pot fer un equip competitiu, al menys per lluitar els partits (i guanyar-ne alguns, fins i tot per a salvarse). Que de principi la cosa no tinga bona pinta será normal, pero això es canvia molt ràpid si els jugadors, tot i que siguin força limitats, aconsegueixen química i esperit col.lectiu, que es principalmente el que us ha faltat en els últims anys, oi? Qui sap, igual quan més negre ho teniu, resulta que es quan mès funciona la cosa.....

Resumint (si us plau, perdoneu l'intromisió al vostre post), els millors desitjos possibles davant de una situació com aquesta. L'esperança es l'últim que es pot perdre a la vida, recordeu sempre aixó. I ara mès que mai, teniu que ser comprensius amb les circumstàncies del club i estar al seu costat. Ser aficionat d'un equip es aixó. A les bones i a les braves.

Moltíssima sort desde València, de tot cor. :brindo por eso:


Gràcies company! :brindo por eso: No cal dir que el Valencia es el nostre 2n equip. Aquest any ho teniu fotut per fitxar-nos algún crack com féu cada any :mrgreen: Això que Larssen promet eh! :campeon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por bowie15 » 04 Jul 2014, 21:48

Vaya, vaya, parece que eh metido la gamba hasta el fondo :oops: , si se confirma el fichaje de Ricard.
Ahora toca explicarme, con Ricard nos une una larga amistad personal y deportiva, jugamos juntos durante un tiempo, pero de eso hace muuuuuchos años :D . En una conversación con un amigo común, le comenté que Casas seria una gran opción para nosotros, a lo que el me comento que hablando con Ricard este le confesó que Vives, por motivos que desconozco, lo tenía vetado, ya que en alguna otra ocasión hubo la posibilidad de retorno y el presi la rechazo.
Celebro que hayan limado asperezas, más alla de nuestra amistad, creo que es un entrenador ideal para llevar al equipo en una situación como la que nos encontramos.

Leodavinci39
Mensajes: 23886
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por Leodavinci39 » 04 Jul 2014, 21:54

Brent_bdn escribió:
Leodavinci39 escribió:Bufffffffffffff amb 400.000 e hem de fitxar 10 tios?!!!!!!!!!! :?
Us vaig una llista dels jugadors de U1st que crec que encaixen en economía de guerra:

Bases: Alex Hernández, habrá que ver qué pasa con él, por que es evidente que no podemos pagarle la ficha actual 8-) .
MIKEL URIZ - OSCAR ALVARADO - ANDRES RODRIGUEZ
Escoltas: JEFF XAVIER - SCOTT BAMFORTH (extracomunitari)
Aleros: JAVI BEIRAN - ANTONIO PEÑA - KYLE MARSHALL (Extracomunitari)
Alapivot: EULIS BAEZ - DANI KICKERT - ¿Guille Rubio? - NICK SPIRES
Pivot: YEMI NICHOLSON (extracomunitari) - MAMADOU SAMB


El més probable de tots és Guillem Rubio.
Alvarado: 125.000 €
Baez: 350.000 €
Beirán: 200.000 €

Bamforth tindrà ofertes de mínim 200.000 €.

Sort!


Si, crec que tén raó :brindo por eso: Haurà de ser:

Andrés Rodríguez/Mikel Uriz
Jeff Xavier/Marc Garcia
A. Peña/Micky Feliu
IANKIE/Guille o Larssen/Nil Sabata
Y. Nicholson/COTONOU
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23886
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por Leodavinci39 » 04 Jul 2014, 21:59

Si agafem els que va apuntar arnauce, quedaría així:

Andrés Rodríguez/Mikel Uriz
Jeff Xavier/Marc Garcia
A. Peña/Micky Feliu
Tyler Honeycutt/Guille o Larssen/Nil Sabata
Y. Nicholson/Michael Eric
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

PW
Mensajes: 958
Registrado: 03 Jun 2006, 00:58

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por PW » 04 Jul 2014, 23:44

No m'agrada gens el panorama que se'ns presenta, novament fer el ridícul, crec que hagués estat millor jugar a la LEB.
També penso que en Vives el que vol és anar-se'n, sap que això s'enfonsa , vol allargar-ho i així quan s'enfonsi s que no li agafi.
Tinc la impressió des del dia que va citar els socis que no diu tot el que sap, que es guarda moltes coses.
Potser m'equivoqui però no veig futur, l'equip amb aquest pressupost no té res a fer a ACB :travieso:

TASTET
Mensajes: 48390
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por TASTET » 04 Jul 2014, 23:59

I si deixem de victimismes i derrotismes i intentem gaudir d un any mes a ACB...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

PW
Mensajes: 958
Registrado: 03 Jun 2006, 00:58

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por PW » 05 Jul 2014, 00:10

TASTET escribió:I si deixem de victimismes i derrotismes i intentem gaudir d un any mes a ACB...

No es victimisme es realitat i tocar de peus a terra

TASTET
Mensajes: 48390
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por TASTET » 05 Jul 2014, 01:10

PW escribió:
TASTET escribió:I si deixem de victimismes i derrotismes i intentem gaudir d un any mes a ACB...

No es victimisme es realitat i tocar de peus a terra

Es millor desapareixer, jugar a leb...pero quines tonteries dieu!

Amb 400;.000 es poden fer forca coses i tenir una agencia que ho gestiona no te pq ser dolent , molta clubs ja ho fan indirectament com per ex el valencia de basket i malament no els hi ha anat...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por goyathay » 05 Jul 2014, 01:21

Quan vem guanyar la lliga, el nostre lema era, "tenim molt d'orgull, molt sentiment... i un parell de collons"!!!
Doncs que es notin aquí els collons. Amb nomès 400.000 euros hem de tornar al miracle MAnresa que tant se'ns ha conegut, hem de tornar a obrir boques (per no parlar), hem de fer agafar por als rivals amb l'efecte olla presió del Congost, i hem de tornar a guanyar partits amb força, garra, geni i... COLLONS! Això es l'esperit Manresa, això es l'orgull Manresa! Això es el sentiment Manresa!

Demostrem als equips rics que els pobres també volem jugar, també volem guanyar i que si caiem, ens tornarem aixecar per guanyar el següent partit.

Trobo a faltar aquest esperit i l'efecte olla pressió del Congost!!! Aquesta temporada portaré un "campig gas" iescalfaré aigua en una olla presio aviam si fem una mica de soroll i la gent es pren les indirectes :mrgreen:
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por Iceman Gervin » 05 Jul 2014, 01:56

Hola, estic de viatge i fins avui seguint el foro pel mòbil. Ara que tinc un ordinador, deixeu-me explaiar una mica.

1) Que sigui Yuferst qui ens planifiqui la plantilla em sembla una pèssima noticia (si és que és veritat, cosa que està per veure ja que la font principal és el Capità Bleda Assoleiada).
Pels qui preguntaveu qui hi ha darrera de Yuferst, és cosa pública i no costa massa de mirar-ho. Si busqueu, veureu que a la cúpula hi ha dos tios que ens tenen molta mania, un per una mala jugada quan era representant freelance i un altre per un fitxatge frustrat quan era jugador i una pitada espectacular que va rebre al Congost.
El poder de les agències s'hauria de limitar, però mentres tinguem aquesta estructura a l'ACB cada cop guanyen més poder, malament pinta la cosa.

2) Ricard casas??? No m'ho crec, però tot és possible...
En tot cas, Ricard supera al Manresa en balanç negatiu de victòries/derrotes.

3) Cava perquè plegui Vives sense saber qui vindrà? Collonut!!!
En la línia dels qui proposaven Singla o fins i tot Montañez per presidents.
Si trobem un tio amb capacitat de gestió, ben connectat, que sàpiga entabanar els sponsors, implicat, amb ganes de dirigir al Manresa en dedicació exclusiva, i tot això per un sou de merda (per un tio d'aquest perfil), endavant les hatxes!
Però ens durarà una temporada, qualsevol mindundi de l'organigrama del Barça guanya el doble i treballa menys.

4) Les pajiplantilles ja no existeixen?
Abans no eren reals, però feien trempar. Ara volem fer un equip amb Marc Garcia, Guille Rubio, Roger Grimau, Pierre Oriola, i Giannopoulos com a referent més un Negrako Comeniños.
Amb això no arribem als PO d'ascens a LEB, collons!

Com deia algú abans, això pinta a Valladolid 2.0 o pitjor...

Leodavinci39
Mensajes: 23886
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por Leodavinci39 » 05 Jul 2014, 07:21

Ferran Laviña penja les botes .


Ernest Macià @ernestmacia · 7 h

Ferran Laviña a @catalunyaradio "Em retiro". Els seus clubs en 19 anys @cbhospitalet @BasquetManresa @Penya1930 @FCBbasket @BFuenlabrada
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23886
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por Leodavinci39 » 05 Jul 2014, 07:50

Molt d acord amb codicat en aquesta ocasió :brindo por eso:

http://www.blogicontinuacio.com/post/90 ... -com-trist
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23886
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: LA BRUIXA D'OR MANRESA 2013-2014.

por Leodavinci39 » 05 Jul 2014, 08:34

Iceman Gervin escribió:Hola, estic de viatge i fins avui seguint el foro pel mòbil. Ara que tinc un ordinador, deixeu-me explaiar una mica.

1) Que sigui Yuferst qui ens planifiqui la plantilla em sembla una pèssima noticia (si és que és veritat, cosa que està per veure ja que la font principal és el Capità Bleda Assoleiada).
Pels qui preguntaveu qui hi ha darrera de Yuferst, és cosa pública i no costa massa de mirar-ho. Si busqueu, veureu que a la cúpula hi ha dos tios que ens tenen molta mania, un per una mala jugada quan era representant freelance i un altre per un fitxatge frustrat quan era jugador i una pitada espectacular que va rebre al Congost.
El poder de les agències s'hauria de limitar, però mentres tinguem aquesta estructura a l'ACB cada cop guanyen més poder, malament pinta la cosa.

2) Ricard casas??? No m'ho crec, però tot és possible...
En tot cas, Ricard supera al Manresa en balanç negatiu de victòries/derrotes.

3) Cava perquè plegui Vives sense saber qui vindrà? Collonut!!!
En la línia dels qui proposaven Singla o fins i tot Montañez per presidents.
Si trobem un tio amb capacitat de gestió, ben connectat, que sàpiga entabanar els sponsors, implicat, amb ganes de dirigir al Manresa en dedicació exclusiva, i tot això per un sou de merda (per un tio d'aquest perfil), endavant les hatxes!
Però ens durarà una temporada, qualsevol mindundi de l'organigrama del Barça guanya el doble i treballa menys.

4) Les pajiplantilles ja no existeixen?
Abans no eren reals, però feien trempar. Ara volem fer un equip amb Marc Garcia, Guille Rubio, Roger Grimau, Pierre Oriola, i Giannopoulos com a referent més un Negrako Comeniños.
Amb això no arribem als PO d'ascens a LEB, collons!

Com deia algú abans, això pinta a Valladolid 2.0 o pitjor...


Si et refereixes a Gerard Darnés (persona non grata al Nou Congost :demonio: ) des del 31 de desembre del 2012 que ja no hi és 8-)
Bàsicament, l "amo" és Juan Aísa, i la cara més visible per aquí, com ja vaig dir, Pere Gallego, amb seu al Passeig de Gracia de BCN :mrgreen:

"El asunto debe invitar a una reacción de U1st este verano. El inicio del verano no es del todo satisfactorio. Hace dos temporadasla agencia tenía firmados más de 40 contratos de jugadores de los 216 posibles en ACB. En la actualidad, a falta de conocer el futuro de Spencer Nelson, Guillem Rubio, Bryan Asbury, Andrés Rodríguez, Levon Kendall, Lemont Barnes, Moses Ehambe, Sitapha Savané y Josh Fischer la agencia tiene firmados 25 contratos." Això explicava el capitaenciam a començaments de temporada :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

Fecha actual 28 Abr 2024, 14:23