Foro Primera Zonal Valencia Grupo C
Cuenta cómo va tu equipo autonómico, regional, municipal...
Moderadores: hastrakan, Jack Bauer (UAT)

AIR76
Mensajes: 87
Registrado: 03 Feb 2011, 08:32

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por AIR76 » 20 Nov 2013, 09:32

Sergi4444 escribió:No, ningú va riure la gràcia. Només el descerebrat que en el 4º quart d'un partit decidit, paga la seua frustració amb un xaval de 18 anys que no tenía cap culpa, l'envia a l'hospital amb una lesió muscular a l'esquena i una lesió d'un organ intern i no es capaç de demanar disculpes, sino que encara demana que ens piten tècnica per entrar al camp a vore com està el nostre company i mana callar a sa mare. Quan més voltes li done, més fort hem sembla. Sort que a la segona volta ja serà aigua pasada, perquè ara mateix estem prou calentets en el mico este.

Per cert, els equips del sud de la provincia teniu més nivell en general que els de les rodanies de Valencia, caguen tot.





amb gent com tu no me extraña que el nº14 haja ficat en el xat, coses com les que ha dit... lo de mico y descerebrat ho parlem cuan vullgues.
UNA BUENA CANASTA HACE FELIZ A UN JUGADOR,UNA BUENA ASISTENCIA HACE FELICES A DOS...

maneta
Mensajes: 74
Registrado: 02 Feb 2009, 17:56

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por maneta » 20 Nov 2013, 11:36

AIR76 escribió:


me presento como jugador nº15 del CBG.GUADASSUAR

Y te contesto al sentirme aludido, por la acción en la que te digo, "no te quejes tanto que as sido tu quien me ha metido el pie en el hígado"

en efecto soy yo quien te dice eso, (en ese momento no me doy cuenta de te ha golpeado otro jugador)

primero,
yo a ti no te doy ningún golpe (ni te toco) , puesto que voy hacia ti con lo brazos en alto intentando tapar el tiro, no los bajo hasta que tu estas en el suelo y el arbitro para el juego y no tengo por que disculparme de nada, puesto que soy yo el agredido por que entras con el pie por delante y me lo metes en el hígado... (suerte que me pillas cogiendo aire y haciendo fuerza sino posiblemente hubiese quedado como tu o peor...)

segundo,
yo no se quien es tu madre ni mande callar a nadie y ni siquiera me dirigí a nadie del publico.

tercero,
lo de tu compañero, se lo dije por que se paso el partido entero soltando el brazo y dando codazos y zancadillas cuando el arbitro no miraba, con tan buena suerte que al final solo veía cuando yo me lo quitaba de encima y acababa por pitarme a mi las personales en ataque.


cuarto,
el baloncesto es un deporte en el que hay algo de contacto, esta fue una jugada fortuita, en la que tu ni te enteras por lo que veo, de quien te golpea y luego caes desequilibrado... entiendo que estés dolorido y bajo de moral, pero no lo pagues con quien no debes.


quinto,
el día que vengáis tranquilamente a jugar tu y todo tu equipo, te doy la opción de comentar la jugada para que te des cuenta de que me estas tratando de una manera totalmente injusta.

sexto,
espero que te mejores de corazón, entiendo que estés confundido con la jugada y con lo que pasó después puesto que eres el que queda desorientado, pero tu no ves realmente lo que pasa y por lo que veo te dejas llevar por lo que te cuentan los de tu alrededor e incluso desde la grada y banquillo (es lo normal), en una situaciones así yo también me he confundido...

séptimo,
te aseguro que como tu dices... no tengo ningún cargo de conciencia, lo único que me sabe mal, es que te hayas hecho daño, aunque se que no es por mi culpa.

octavo,
entiendo tu confusión y por eso no te tengo en cuenta lo que has dicho sobre mi como jugador, pero ten en cuenta que todos tenemos nuestro orgullo y nos gusta que nos respeten.

noveno,
tampoco yo tengo nada que reprochar a tus compañeros de equipo que jugaron un gran partido (de tiralineas ), exceptuando al (nº15 creo) , que hizo gozo de su poca educación y malas artes durante todo el partido, hasta que vuestro entrenador sabiamente lo sacó del campo.


décimo,
Espero que te mejores pronto y que puedas venir a jugar el partido de vuelta, aquí no encontrareis nada mas que buen juego, competitividad y ante todo una actitud totalmente deportiva.


será un gran partido.



pd: a mis compañeros darles las gracias, por no dar e partido por perdido en ningún momento y ánimos para seguir entrenando y poder sobreponernos a partidos complicados como este.



4 dies després i tota esta parrafada per al final no demanar disculpes???

:pero: :pero: :pero:
yeeeeeeeee!!!pareu-loooo!!!

maneta
Mensajes: 74
Registrado: 02 Feb 2009, 17:56

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por maneta » 20 Nov 2013, 11:49

AIR76 escribió:
maneta escribió:Que fort!!

Ànim Luis, recuperat pronte. Llàstima que en tots els esports te troves en gentola com el que te va agredir. Jo tinc uns quants amics en el Guadassuar i estic segur que els dóna vergonya el comportament del seu company.

¿quin dorsal porta el agresor??

Ho dic per a que la gent no culpe a un equip de una acció aïllada d un jugador.




vergonya dones tu parlant de qui no coneixes... de nou...



Tens raó, no te conec, però com diu el meu amic Bruce Wayne :

"Se nos conoce por nuestros actos "

:wink:
yeeeeeeeee!!!pareu-loooo!!!

AIR76
Mensajes: 87
Registrado: 03 Feb 2011, 08:32

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por AIR76 » 20 Nov 2013, 12:43

maneta escribió:
AIR76 escribió:


me presento como jugador nº15 del CBG.GUADASSUAR

Y te contesto al sentirme aludido, por la acción en la que te digo, "no te quejes tanto que as sido tu quien me ha metido el pie en el hígado"

en efecto soy yo quien te dice eso, (en ese momento no me doy cuenta de te ha golpeado otro jugador)

primero,
yo a ti no te doy ningún golpe (ni te toco) , puesto que voy hacia ti con lo brazos en alto intentando tapar el tiro, no los bajo hasta que tu estas en el suelo y el arbitro para el juego y no tengo por que disculparme de nada, puesto que soy yo el agredido por que entras con el pie por delante y me lo metes en el hígado... (suerte que me pillas cogiendo aire y haciendo fuerza sino posiblemente hubiese quedado como tu o peor...)

segundo,
yo no se quien es tu madre ni mande callar a nadie y ni siquiera me dirigí a nadie del publico.

tercero,
lo de tu compañero, se lo dije por que se paso el partido entero soltando el brazo y dando codazos y zancadillas cuando el arbitro no miraba, con tan buena suerte que al final solo veía cuando yo me lo quitaba de encima y acababa por pitarme a mi las personales en ataque.


cuarto,
el baloncesto es un deporte en el que hay algo de contacto, esta fue una jugada fortuita, en la que tu ni te enteras por lo que veo, de quien te golpea y luego caes desequilibrado... entiendo que estés dolorido y bajo de moral, pero no lo pagues con quien no debes.


quinto,
el día que vengáis tranquilamente a jugar tu y todo tu equipo, te doy la opción de comentar la jugada para que te des cuenta de que me estas tratando de una manera totalmente injusta.

sexto,
espero que te mejores de corazón, entiendo que estés confundido con la jugada y con lo que pasó después puesto que eres el que queda desorientado, pero tu no ves realmente lo que pasa y por lo que veo te dejas llevar por lo que te cuentan los de tu alrededor e incluso desde la grada y banquillo (es lo normal), en una situaciones así yo también me he confundido...

séptimo,
te aseguro que como tu dices... no tengo ningún cargo de conciencia, lo único que me sabe mal, es que te hayas hecho daño, aunque se que no es por mi culpa.

octavo,
entiendo tu confusión y por eso no te tengo en cuenta lo que has dicho sobre mi como jugador, pero ten en cuenta que todos tenemos nuestro orgullo y nos gusta que nos respeten.

noveno,
tampoco yo tengo nada que reprochar a tus compañeros de equipo que jugaron un gran partido (de tiralineas ), exceptuando al (nº15 creo) , que hizo gozo de su poca educación y malas artes durante todo el partido, hasta que vuestro entrenador sabiamente lo sacó del campo.


décimo,
Espero que te mejores pronto y que puedas venir a jugar el partido de vuelta, aquí no encontrareis nada mas que buen juego, competitividad y ante todo una actitud totalmente deportiva.


será un gran partido.



pd: a mis compañeros darles las gracias, por no dar e partido por perdido en ningún momento y ánimos para seguir entrenando y poder sobreponernos a partidos complicados como este.



4 dies després i tota esta parrafada per al final no demanar disculpes???

:pero: :pero: :pero:



No tinc per que disculparme per res que no he fet, i ademes a tu res te importa.
UNA BUENA CANASTA HACE FELIZ A UN JUGADOR,UNA BUENA ASISTENCIA HACE FELICES A DOS...

AIR76
Mensajes: 87
Registrado: 03 Feb 2011, 08:32

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por AIR76 » 20 Nov 2013, 12:46

maneta escribió:
AIR76 escribió:
maneta escribió:Que fort!!

Ànim Luis, recuperat pronte. Llàstima que en tots els esports te troves en gentola com el que te va agredir. Jo tinc uns quants amics en el Guadassuar i estic segur que els dóna vergonya el comportament del seu company.

¿quin dorsal porta el agresor??

Ho dic per a que la gent no culpe a un equip de una acció aïllada d un jugador.




vergonya dones tu parlant de qui no coneixes... de nou...



Tens raó, no te conec, però com diu el meu amic Bruce Wayne :

"Se nos conoce por nuestros actos "

:wink:


alehores a tu et coneixerem per parlar de el que no te importa i sense saber de qui parles... jejjejej :rodarbalon:
UNA BUENA CANASTA HACE FELIZ A UN JUGADOR,UNA BUENA ASISTENCIA HACE FELICES A DOS...

Sergi4444
Mensajes: 657
Registrado: 18 May 2010, 19:02

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por Sergi4444 » 20 Nov 2013, 13:33

Mira el tema ja s'allarga massa. El 1º que hauries de fer es demanar disculpes, així que mantindré els desafortunants adjectius que t'he dedicat fins que et disculpes, per enviar a un nano de 18 anys a l'hospital amb una lesió al pulmó i un altra a l'esquena, que ja vorem quan torna a jugar. I saps que l'acció es més lletja, al ser al final d'un partit ja decidit, no quan ens jugavem les castanyes.
Ei, però eres si vas ser tú el que es va sentir agredit, et demanem disculpes a tu també.

Pren nota del teus companys, que es comportaren de forma prou més elegant i esportiva.

Anem a comentar ja la próxima jornada, i bon rotllo companys. Va una porra.

C.E.B CARLET - PAPERERIA ANDRES-CAIXA POPULAR CANALS. Guanya Canals

C.B.G. GUADASSUAR A - CHEM MECANITZATS- VA DE BASQUET. Guanya Algemessí.

C.B. AYORA - ETIQUETAS J.P. BENETUSSER. Che, always bet on yourself.

N.B. ALZIRA-TALLERES MESTRE ALBERIC - FEM BASQUET CANALS SENIOR. Difícil, tire pels de casa.

BASQUET ALCASSER - BAIXENS-C.D. BERENGUER DALMAU B. Alcasser.

luis12benetusser
Mensajes: 3
Registrado: 17 Nov 2013, 23:55

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por luis12benetusser » 20 Nov 2013, 17:03

No estoy del todo de acuerdo contigo. Como ya dije no se que paso muy bien en la jugada..asiq si algo no te implica no tw des por aludido por todo. Tampoco entre con el pie arriba..q subiera de esa manera el pie hasta golpearte se debió a la accion, ya q tan solo era mi lrimer paso d la entrada por la zona del tiro libre. Y por último, si estoy en el suelo q me faltaba el aire dudo que vieras que no me habian golpeado (aparte del ostion que sono lo suyo). Asi que por lo que veo ninguno de los dos se entero demasiado bien de la jugada. Si te he podido ofender lo siento pero aun asi tu comportamiento no fue el mas indicado y entiende la reaccion por nuestra parte.
Por otra parte gracias, espero no tardar mucho en recuperarme.

Ricky15
Mensajes: 20
Registrado: 20 Nov 2013, 22:21

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por Ricky15 » 20 Nov 2013, 22:48

Buenas yo soy el 15 del Benetuser yo no tengo tantos puntos como tu pero:

Primero: Yo en ningún momento del partido solté codazos, zancadillas y ninguna chorrada de esas de las que dices,son acciones bajo en el poste contigo en las cuales intentas ganarme la posición en todo momento y no puedes en ninguna ocasión.Quejándote por ello cada vez gritando y protestando al arbitro.

Segundo: Si no recuerdo mal un compañero tuyo por hacerle una falta para nada agresiva me dijo: Que sea la primera y ultima falta que me haces.Y a la acción siguiente por poco lesiona a otro compañero.

Y tercero y ultimo: Para acabar las faltas que te pitaron en ataque era por soltar el codo las dos y no fue conmigo fue con un compañero mio (el también te pegaba no?) y por lo que me dijiste tranquilo son cosas que se dicen el caliente yo también estoy muy tranquilo por eso y lo único que te dije en el partido fue en una acción donde estabas posteando conmigo y no conseguiste NADA y te quejaste y te dije: para de llorar y quejarte que no puedes conmigo.Yo al igual que tu que piensas que lo de mi compañero no fue culpa tuya yo pienso que no es culpa mía que no puedas con un tío de 1.83 y 73kg y te pongas a llorar :brindo por eso:

Pd: Todo esto sin querer ofender a nadie y con respeto.

AIR76
Mensajes: 87
Registrado: 03 Feb 2011, 08:32

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por AIR76 » 21 Nov 2013, 08:05

:wink:
Última edición por AIR76 el 21 Nov 2013, 08:49, editado 2 veces en total.
UNA BUENA CANASTA HACE FELIZ A UN JUGADOR,UNA BUENA ASISTENCIA HACE FELICES A DOS...

AIR76
Mensajes: 87
Registrado: 03 Feb 2011, 08:32

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por AIR76 » 21 Nov 2013, 08:09

:wink:
Última edición por AIR76 el 21 Nov 2013, 08:50, editado 3 veces en total.
UNA BUENA CANASTA HACE FELIZ A UN JUGADOR,UNA BUENA ASISTENCIA HACE FELICES A DOS...

AIR76
Mensajes: 87
Registrado: 03 Feb 2011, 08:32

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por AIR76 » 21 Nov 2013, 08:15

luis12benetusser escribió:No estoy del todo de acuerdo contigo. Como ya dije no se que paso muy bien en la jugada..asiq si algo no te implica no tw des por aludido por todo. Tampoco entre con el pie arriba..q subiera de esa manera el pie hasta golpearte se debió a la accion, ya q tan solo era mi lrimer paso d la entrada por la zona del tiro libre. Y por último, si estoy en el suelo q me faltaba el aire dudo que vieras que no me habian golpeado (aparte del ostion que sono lo suyo). Asi que por lo que veo ninguno de los dos se entero demasiado bien de la jugada. Si te he podido ofender lo siento pero aun asi tu comportamiento no fue el mas indicado y entiende la reaccion por nuestra parte.
Por otra parte gracias, espero no tardar mucho en recuperarme.



correcto no entras con el pie tan arriba, pero como cuando yo llego tu ya estas en el aire y a poco que tu sacas el pie y yo me hecho encima, me lo trago... ( se que no lo haces aposta) pero ocurre y ya esta... es un lance mas de partido...

ya te dije ayer que no te tuve en cuenta ninguno de los comentarios, por mi no hay problema, lo único que pasa es que insistí en aclararlo puesto que no me gusta que me acusen de "guarro" en la pista y menos aun cuando no soy el causante, la gente en general cuando no se ve involucrada en un "jaleo" gusta mucho de meter cizaña y despotricar sin saber...

lo dicho, mejórate :brindo por eso: ..

C.E.B CARLET - PAPERERIA ANDRES-CAIXA POPULAR CANALS. (victoria de canals)

C.B.G. GUADASSUAR A - CHEM MECANITZATS- VA DE BASQUET. (victoria del CBG.GUADASSUAR)

C.B. AYORA - ETIQUETAS J.P. BENETUSSER. (No se que tal juguen a ayora, pero aposte per els de casa victoria per la minima.)

N.B. ALZIRA-TALLERES MESTRE ALBERIC - FEM BASQUET CANALS SENIOR (victoria del alzira)

BASQUET ALCASSER - BAIXENS-C.D. BERENGUER DALMAU B (victoria del alcasser)
UNA BUENA CANASTA HACE FELIZ A UN JUGADOR,UNA BUENA ASISTENCIA HACE FELICES A DOS...

The Killer16
Mensajes: 538
Registrado: 10 Mar 2011, 19:11

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por The Killer16 » 23 Nov 2013, 12:36

Bon dia, no jugue en aquest grup, pero he vist els ultims comentaris, i sols
dir que he estat company de Air76 5 anys, i vos puc dir que mai he vist una
acció del meu company amb intenció de fer mal a ningú, inclus més , es dels
jugadors mes nets que juguen baix els taulers.
Apart de ser bon jugador, millor persona, res més.
Anim Air76 que teniu un equipaç :rodarbalon:
Imagen


Imagen
Sergi, que li dius?? jajajaja

Imagen

LBJtheBEST
Mensajes: 3
Registrado: 13 Oct 2013, 11:52

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por LBJtheBEST » 24 Nov 2013, 15:36

Vaig a resumir el que ahir es va poder vore a la localitat de Guadassuar en una paraula: BASQUET!! Es vege com un equip acabat de putjar de 2n Zonal li posa les coses el mes difícil possible a un equip que queda 5e a preferent, sobre 250 persones s'acostaren ahir al pavelló, en el partit destacar el nostre arreo inicial en el quals ens arribarem a posar +8, a partir d'ahí les el Algemesi a costa dels triples del seu Nº6, se posaren +10 a partir de ahi aparegere el nostre Nº9 amb grans penetracions aixo i tot que estava lesionat 1 mes sense entrenar, i jugant sense estar al 100%, però el Va de Basquet torna a pegar un arreo i en eixe estant quan el Algemesi es podia posar com a minim +9, una gran defensa com be es diu es un gran atac i Nardo Espí ho afirma amb un impresionant triple que iguala el partit, i ens arribarem a posar +1, en eixe estant aparegué el que per a mi es el sino el millor, un dels millors jugadors del VDB Alberto que amb dos triples posa un +3 i a partir d'ahí es vege perque el VDB a guanyat ja 4 partis amb diferencies iguals o inferiors a aquesta i saberen suportar millor la pressió!!

PD: Aquest basquet enamora a la gent i xiquets de la grada ja deien que de major volien jugar com ells!! :tiro: :tiro:

AIR76
Mensajes: 87
Registrado: 03 Feb 2011, 08:32

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por AIR76 » 25 Nov 2013, 09:37

The Killer16 escribió:Bon dia, no jugue en aquest grup, pero he vist els ultims comentaris, i sols
dir que he estat company de Air76 5 anys, i vos puc dir que mai he vist una
acció del meu company amb intenció de fer mal a ningú, inclus més , es dels
jugadors mes nets que juguen baix els taulers.
Apart de ser bon jugador, millor persona, res més.
Anim Air76 que teniu un equipaç :rodarbalon:


:wink:
UNA BUENA CANASTA HACE FELIZ A UN JUGADOR,UNA BUENA ASISTENCIA HACE FELICES A DOS...

AIR76
Mensajes: 87
Registrado: 03 Feb 2011, 08:32

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por AIR76 » 25 Nov 2013, 09:38

LBJtheBEST escribió:Vaig a resumir el que ahir es va poder vore a la localitat de Guadassuar en una paraula: BASQUET!! Es vege com un equip acabat de putjar de 2n Zonal li posa les coses el mes difícil possible a un equip que queda 5e a preferent, sobre 250 persones s'acostaren ahir al pavelló, en el partit destacar el nostre arreo inicial en el quals ens arribarem a posar +8, a partir d'ahí les el Algemesi a costa dels triples del seu Nº6, se posaren +10 a partir de ahi aparegere el nostre Nº9 amb grans penetracions aixo i tot que estava lesionat 1 mes sense entrenar, i jugant sense estar al 100%, però el Va de Basquet torna a pegar un arreo i en eixe estant quan el Algemesi es podia posar com a minim +9, una gran defensa com be es diu es un gran atac i Nardo Espí ho afirma amb un impresionant triple que iguala el partit, i ens arribarem a posar +1, en eixe estant aparegué el que per a mi es el sino el millor, un dels millors jugadors del VDB Alberto que amb dos triples posa un +3 i a partir d'ahí es vege perque el VDB a guanyat ja 4 partis amb diferencies iguals o inferiors a aquesta i saberen suportar millor la pressió!!

PD: Aquest basquet enamora a la gent i xiquets de la grada ja deien que de major volien jugar com ells!! :tiro: :tiro:




:alarma: :alarma: :alarma: :forofan: :alarma: :alarma: :alarma: :wink:
UNA BUENA CANASTA HACE FELIZ A UN JUGADOR,UNA BUENA ASISTENCIA HACE FELICES A DOS...

Meneo
Mensajes: 126
Registrado: 08 Nov 2010, 12:47

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por Meneo » 25 Nov 2013, 12:35

Podeu seguir discutint :D Jo, si em disculpeu, em quede mirant el GIF animat aquest que ens han brindat... no veig cap lletra, sols amunt... i avall... amunt... i avall... amunt... :P

Aixó és ANIMAR un foro i lo demés són tonteries!

Meneo
Mensajes: 126
Registrado: 08 Nov 2010, 12:47

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por Meneo » 25 Nov 2013, 12:43

Derrota del Fem Bàsquet Canals a Alberic en un partit amb dos parts. La primera, per als visitants, amb més encert al tir i encara amb alguna segon opció al rebot. La segon, per als locals, quan va entrar el "tercer pívot" al quintet riberenc (igual que en pretemporada) el partit fou per a ells. Potser, en un partit guerrejat com va ser (als dos costats), va sobrar remugar tant (uns i altres) dedicar-nos més a jugar. Hi ha partits que els àrbitres no deixen ni parlar i partits, com aquest, que potser ens van deixar renegar massa.

La setmana passada van entrar els tirs exteriors front a un equip més gran i vam guanyar. Esta setmana no han entrat i no teniem opció dins de la pintura a la segon part, hem perdut. Senzill.

Enhorabona per als d'Alberic, bona gent i batalladors, a més, són forts a casa.

Nosaltres a vore si aprenem a mantenir els avantatges i no perdre el cap quan anem baix al marcador. A seguir millorant!

Com anat per ahí, gentola?

maneta
Mensajes: 74
Registrado: 02 Feb 2009, 17:56

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por maneta » 25 Nov 2013, 12:56

Meneo escribió:Podeu seguir discutint :D Jo, si em disculpeu, em quede mirant el GIF animat aquest que ens han brindat... no veig cap lletra, sols amunt... i avall... amunt... i avall... amunt... :P

Aixó és ANIMAR un foro i lo demés són tonteries!


:todos a botar: :todos a botar:

M ha passat el mateix que a tú, estic hipnotizat :o :shock:
Última edición por maneta el 25 Nov 2013, 13:03, editado 1 vez en total.
yeeeeeeeee!!!pareu-loooo!!!

maneta
Mensajes: 74
Registrado: 02 Feb 2009, 17:56

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por maneta » 25 Nov 2013, 13:02

LBJtheBEST escribió:Vaig a resumir el que ahir es va poder vore a la localitat de Guadassuar en una paraula: BASQUET!! Es vege com un equip acabat de putjar de 2n Zonal li posa les coses el mes difícil possible a un equip que queda 5e a preferent, sobre 250 persones s'acostaren ahir al pavelló, en el partit destacar el nostre arreo inicial en el quals ens arribarem a posar +8, a partir d'ahí les el Algemesi a costa dels triples del seu Nº6, se posaren +10 a partir de ahi aparegere el nostre Nº9 amb grans penetracions aixo i tot que estava lesionat 1 mes sense entrenar, i jugant sense estar al 100%, però el Va de Basquet torna a pegar un arreo i en eixe estant quan el Algemesi es podia posar com a minim +9, una gran defensa com be es diu es un gran atac i Nardo Espí ho afirma amb un impresionant triple que iguala el partit, i ens arribarem a posar +1, en eixe estant aparegué el que per a mi es el sino el millor, un dels millors jugadors del VDB Alberto que amb dos triples posa un +3 i a partir d'ahí es vege perque el VDB a guanyat ja 4 partis amb diferencies iguals o inferiors a aquesta i saberen suportar millor la pressió!!

PD: Aquest basquet enamora a la gent i xiquets de la grada ja deien que de major volien jugar com ells!! :tiro: :tiro:


Completament d'acord amb la teua opinió, un partit vibrant, molt entretingut per al espectador, dos grans aficions animant als seus, i emoció fins l últim segon del partit.

I LOVE THIS GAME
yeeeeeeeee!!!pareu-loooo!!!

Justin el puto amo
Mensajes: 5
Registrado: 25 Nov 2013, 14:06

Re: Foro Primera Zonal Valencia Grupo C

por Justin el puto amo » 25 Nov 2013, 14:24

LBJtheBEST escribió:Vaig a resumir el que ahir es va poder vore a la localitat de Guadassuar en una paraula: BASQUET!! Es vege com un equip acabat de putjar de 2n Zonal li posa les coses el mes difícil possible a un equip que queda 5e a preferent, sobre 250 persones s'acostaren ahir al pavelló, en el partit destacar el nostre arreo inicial en el quals ens arribarem a posar +8, a partir d'ahí les el Algemesi a costa dels triples del seu Nº6, se posaren +10 a partir de ahi aparegere el nostre Nº9 amb grans penetracions aixo i tot que estava lesionat 1 mes sense entrenar, i jugant sense estar al 100%, però el Va de Basquet torna a pegar un arreo i en eixe estant quan el Algemesi es podia posar com a minim +9, una gran defensa com be es diu es un gran atac i Nardo Espí ho afirma amb un impresionant triple que iguala el partit, i ens arribarem a posar +1, en eixe estant aparegué el que per a mi es el sino el millor, un dels millors jugadors del VDB Alberto que amb dos triples posa un +3 i a partir d'ahí es vege perque el VDB a guanyat ja 4 partis amb diferencies iguals o inferiors a aquesta i saberen suportar millor la pressió!!

PD: Aquest basquet enamora a la gent i xiquets de la grada ja deien que de major volien jugar com ells!! :tiro: :tiro:




hola soc Pepe, jugador nº14 del Va de Bàsquet d'Algemesi, he estat seguint un poc el foro i també m'apetia participar d'ell. Tinc una opinió molt semblant del resum realitzat del partit pel company, i la veritat que molt satisfet del comportament i l'espectacle que donarem els dos equips. Els dos voliem guanyar, estava clar, peró crec que al final saberem juar les ultimes possesions i ens vam endur la victoria. La vam celebrar perque sabiem del bon equip que teniem davant i al dificultat de jugar fora de casa. Despres x la nit també ens vam vore prou companys i comentant el partit i tan be. I aixó és el toca. Sort per el q vos queda de temporada, ja que ahi tinc varios companys i amics.

Comentant del grup, estic sorpres del nivell del grup. De Silla ja sabem que estaran ahi dalt, perque venen de preferent com nosaltres (l'any passat ja ens costa els dos partits).
L'equip D'Anna també em va agradar, juem un básquet alegre i rapid, és un clar candidat. També no oblidar-se de Guadassuar amb tot el potencial dels seus jugadors, q de segur donen guerra.
Canals també em va agradar i a punt estagueren de guanyar-nos el partit en la nostra casa.Segur q tb donaran guerra.
Benetusser també em causa bona impressió i pense q estan juant millor que els resultats que estan tinguent, donaran més d'una sorpresa, al dato.
Nosaltres, pense que tenim bon equip, i hem tret partits importants, peró encara queda molt..molt..molt

Sort per a tots ¡¡¡

I feel devotion ¡¡¡ I love this game ¡¡¡

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Abr 2024, 21:26