Valoracións temporada 22/23

campruss
Mensajes: 234
Registrado: 19 Jun 2003, 22:31
Ubicación: Manresa, Catalunya

Re: Valoracións temporada 22/23

por campruss » 10 May 2023, 21:27

Patterson escribió:Dani Pérez 7/10 el seu final de temporada torna a ser molt bo, gran part pq ha tingut millors jugadors per jugar el pic&Roll. Sempre el meu equip!

Dani Garcia 6/10 a mi personalment m'agrada molt, sobretot defensivament, vaig trobar a faltar més minuts a principi de temporada

Ferrari 2/10 només es salva el partit del Baskonia... Molt poc professional, sisplau no tornis

Badio 8/10 La gran sorpresa, defensa, penetra, tira O fa tot i moltes coses bé!!!

Harding 7/10 El seu final de temporada ens salva.. partit de Betis el guanya ell, contra Valencia fa una cistella clau, jo el renovaria

Jou 9/10 Un jugador que sempre vull el meu equip!!! Si millorà el % de 3 se'l rifaran

Adam 6/10 Bon jugador, que ha aportat experiència, però n'esperava més!!

Bortolani: 5/10 no vam tenir temps de veure la seva qualitat.....

Sagnia 6/10 no se l'hi pot demanar més.

Vaulet 5/10 Molt decebut de la seva temporada, tret del partit contra Madrid..el seu nivell ha estat bastant nefast

Tyson: 2/10 no se que l'hi passava...però no va demostrar el seu nivell...sap molt de greu, pq és el típic jugador amb caràcter que seria molt estimat

Robinson 10/10 Ell és el que ens treu del pou!!! Quina màquina, fa moltes coses i totes bé!! Per mi millor que Moneke

Steinbergs:6/10 Ha complert a la perfecció

Geben 6/10 Un tio com ell hauria d'aportar molt més, està fos ....

Babatunde 2/10 Nse com ha acabat la temporada....

Hamilton 1/10 el gran problema.....vem planificar pensant que seria l'estrella....i va ser un fracàs . No l'hi he posat el 0 pq a Granada ens va guanyar el partit ell

Lee 4/10 Crec que es va crosificar injustament....si no fos extra molt millor que Tunde

Caroline, Valtonen. No es poden valorar.....
Francament també molt d'acord amb aquesta valoració. Potser baixaria nivell de Steinbergs, no pot ser sempre una promesa que no acaba de millorar.

I totalment d'acord en què Geben fluix, probablement degut a que tenim una manera de jugar que es totalment contrària al seu físic. Bones maneres i tècnica, però lent i amb poca potència, mai aconseguia imposar-se amb els de la seva talla.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 27 Abr 2024, 08:45