Valoracións temporada 22/23

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Valoracións temporada 22/23

por Sasa Yanev » 09 May 2023, 09:12

Bon dia Companys!

Desprès de la tempesta, sembla que arriben uns dies de calma, (merescuda) És per això que he pensat que sería interessant fer una petita valoració individualitzada de cada jugador aquest any. Si algú s'anima deixo el llistat de jugadors aqui sota, i començo jo mateix! :cosuverde:

1-DaniP
2-DaniG
3-Ferrari
4-Bortolani
5-Harding
6-Badio
7-Jou
8-Wazynski
9-Sagnia
10-Vaulet
11-Valtonen
12-Caroline
13-Tyson
14-Robinson
15-Hamilton
16-Steinbergs
17-Geben
18-Lee
19-Tunde
20-Bursac
21-Tass
22-Coulibaly
23-Pedro
Nemanja Aleksandrov

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: Valoracións temporada 22/23

por Sasa Yanev » 09 May 2023, 09:21

1-DaniP: 8/10 De lo millar de l’equip, va començar horrible tant en atac com en defensa pero aquest 2023 està molt i molt be!
2-DaniG 5/10 La gran majoria de l’any horrible, aquests ultims dos mesos molt be, com sempre, si l’equip va be ell juga be.
3-Ferrari 3/10 Horrible, partit del Baskonia i ja esta, ha abandonat l'equip a falta de 3 partits i jugantnos la permanencia...
4-Bortolani 5/10 No era la causa de com estavem. Bon jugador que no es va entendre amb el Pedro, li va faltar intensitat al darrere
5-Harding 7/10. L’hem hatejat molt, pero ens ha guanyat partits ell sol. si s’ha arribat a final de temporada amb opcions de salvació en gran part ha sigut gracies a ell
6-Badio 8/10 A l’altura de DaniP Ha sigut constant tot l’any, el seu ultim mes es d’escandol
7-Jou 8/10 Igual que els altres dos. Lo millor de l’equip, quan ell està a pista increible.
8-Wazynski 6/10 Correcte, anotant de 3 entrega i lluita, uno di noi, se li estava fent la temporada llarga, una llastima la lesió
9-Sagnia 6/10 Va tocarli un papelon a principi de temporada ha complert pero esta molt verd, un any cedit o al vinculat no aniria malament
10-Vaulet 5/10 Li donc l’aprovat perque ens salvarem, temporada horrible, errors de premini...
11-Valtonen -/10 No va tenir casi minuts, jove i ja està be q surti a buscar minuts
12-Caroline 2/10 Horrible, va fer alguna cosa aqui pero es va lesionar a la primera de canvi, no defensava ni que el matessin
13-Tyson 1/10 Millor no opino d'ell. El problema aqui no va ser Pedro ni sistema ni cap historia. No tenia estava per el que havia d'estar, no tenia actitut
14-Robinson 10/10 La nostre salvació el que ens ha donat aquest home no te nom.
15-Hamilton 1/10 Un estafador. La tonterieta de la adaptació i arribar més passat de forma que Luke Maye ens ha estat a punt de costar molt car.
16-Steinbergs 6/10 Ha complert tot l’any, moments molt complicats jugant de 5 i aguantant chaparrons increibles, ha millorat des de l’any passat
17-Geben 6/10 És molt bo, molt, penso que encaixa molt be amb Pedro, pero s’ha de posar en forma, ha aportat molt
18-Lee 3/10 Anava més perdut que Santiago Abascal a ERC, no es va adaptar a ACB , no entenia a que jugavem, molt desesperant, això si intensitat i ganes no li van faltar
19-Tunde 5/10 De menys a més ha acabat molt i molt be l’any llastima de lesions i alchol
20-Bursac -
21-Tass 3/10 Era molt dolent res més a dir, va tenir algun moment de lucidez pero era malo
22-Coulibaly -
23-Pedro 6/10 Quan ha tingut el que necessitava l’equip ha anat molt be, ara per Hamilton aposta ell, i els fitxatges algun es culpa seva, no ha gestionat be alguns jugadors, però és lo millor q podiem tenir a la banqueta a mort amb ell.
24-Afició: M'agradaria fer enfasis en el Nou Congost. Aquest any si, s'ha sigut diferencial. El 2023 el Nou Congost ha sigut gariabe inexpugnable. ( No perdem en lliga des de principis de Febrer) La gent ha apretat, i el mateix Sito Alonso ho va dir, el partit de Murcia, el guanya l'afició , apretant i treient els jugadors de partit. Felicitats a tots, perque tot i un any dur, la gent ha seguit al costat del equip.
Nemanja Aleksandrov

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: Valoracións temporada 22/23

por rfccreus » 09 May 2023, 11:25

Bastant de acord amb les teves notes...ara puntuar igual a babatunde, Steinbergs Dani garcia que Vaulet es força injust porta una partits dolents SI pero si es valora tota la temporada Vaulet a aportar mes i en una posicio de 4 que pateix forca a acb

Avatar de Usuario
Dobercat
Mensajes: 188
Registrado: 02 Jul 2012, 16:00

Re: Valoracións temporada 22/23

por Dobercat » 09 May 2023, 12:45

1-DaniP - 7/10 - vital per l’equip, quan estava malament l’equip ho notava i molt. Progressió ascendent . Però crec que any proper necessitem un base diferent que es reparteixi minuts amb ell.
2-DaniG - 6/10- li manca físic però m’agrada el descaro cap a cistella i li he vist millora en visió de joc. En defensa cal millorar tren inferior
3-Ferrari - 5/10 - un estil complementari a Dani , molt mes ofensiu, teòricament ideal per complimentar el nostre joc, però que no ha rendit com esperàvem
4-Bortolani - 5/10- poca paciència amb ell, talent pur, que ha xocat amb Pedro. M’hagués agradat veure’l mes
5-Harding- 7/10- referència ofensiva . No m’agrada gens la seva lectura de partit ni la seva capacitat defensiva , però no se li pot negar que no li crema la pilota i que suma punts amb facilitat
6-Badio- 8/10- esoectacular progressió , ideal equilibri defensa/atac, pot ser un referent si s’ho creu i li donem galons. A poc que millori tir tres, serà un líder
7-Jou -7/10- capità i referent emocional de l’equip. Capacitat rebotejadora vital, m’agradaria veure’l amb mes recursos ofensius que el tir obert, crec que li manca provar mes coses per ser mes important
8-Wazynski - 7/10- vital en molts partits , el nostre millor tirador , compromès i experimentat
9-Sagnia- 6/10- sorpresa positiva , no entenc la manca de minuts. Físic privilegiat , una altre pregunta per Pedro. Està verd, però ha de madurar a la pista.
10-Vaulet- 5/10- decepció , voluntat, rebot i poc mes. Jugar de 4 no l’ajuda , però no es excusa, tirar bé no depèn de la posició
11-Valtonen- no es pot valorar
12-Caroline- 4/10- físic sense cap. Com a mínim vam recuperar la cançó
13-Tyson - 5/10- em costa saber que va passsr amb ell , crec que va complir però sempre amb una sensació de por a la pista. Algo no estava bé a nivell relació interna
14-Robinson -10/10- un espectacle des del primer dia. Integrat, lluitador , bon rebotejador, bon taponador, tir en suspensió vertical hiper efectiu. Ens durarà pic per desgràcia . Dels millora estrangers dels darrers anys, fins i tot millor que Moneke
15-Hamilton - 1/10- una gran decepció , m’agradava molt a València , però realment a Manresa només va estar en cos, i el cos fora de forma. Lamentable
16-Steinbergs -4/10- no li veig cap progressió , tou, amb unes mans horribles per recepcionar passades, sense fiabilitat en el tir i sense recursos al pal baix. Voluntat , compromís i esforç tot, això si
17-Geben - 7/10- un abans i desorés en el joc interior . Fiable en molts aspectes però amb sensació que sempre pot fer mes . Jo apostaria per ell de cara any vinent
18-Lee -5/10- limitat però cumplidor. No vaig entendre tanta critica , va fer mes del que realment podia. Com a 5 suplent em serveix abans que tunde.
19-Tunde- 4/10- un dels pitjors pivots que he vist al congost. Sense entendre joc però tampoc aportant en rebot i defensa. Nul en tots els aspectes.
20-Bursac- no es pit valorar
21-Tass- no es pot valorar
22-Coulibaly- no es pot valorar
23-Pedro - 6/10- cicle acabat crec. Un luxe entrenador , però amb masses condicionants extraesportius . Agrair feina però crec que el millor per les dues parts es acabar ara que s’han complert objectius . Trobarem a faltar la seva capacitat tàctica , no així les seves actituds

Leodavinci39
Mensajes: 23885
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Valoracións temporada 22/23

por Leodavinci39 » 09 May 2023, 13:17

Dobercat escribió:1-DaniP - 7/10 - vital per l’equip, quan estava malament l’equip ho notava i molt. Progressió ascendent . Però crec que any proper necessitem un base diferent que es reparteixi minuts amb ell.
2-DaniG - 6/10- li manca físic però m’agrada el descaro cap a cistella i li he vist millora en visió de joc. En defensa cal millorar tren inferior
3-Ferrari - 5/10 - un estil complementari a Dani , molt mes ofensiu, teòricament ideal per complimentar el nostre joc, però que no ha rendit com esperàvem
4-Bortolani - 5/10- poca paciència amb ell, talent pur, que ha xocat amb Pedro. M’hagués agradat veure’l mes
5-Harding- 7/10- referència ofensiva . No m’agrada gens la seva lectura de partit ni la seva capacitat defensiva , però no se li pot negar que no li crema la pilota i que suma punts amb facilitat
6-Badio- 8/10- esoectacular progressió , ideal equilibri defensa/atac, pot ser un referent si s’ho creu i li donem galons. A poc que millori tir tres, serà un líder
7-Jou -7/10- capità i referent emocional de l’equip. Capacitat rebotejadora vital, m’agradaria veure’l amb mes recursos ofensius que el tir obert, crec que li manca provar mes coses per ser mes important
8-Wazynski - 7/10- vital en molts partits , el nostre millor tirador , compromès i experimentat
9-Sagnia- 6/10- sorpresa positiva , no entenc la manca de minuts. Físic privilegiat , una altre pregunta per Pedro. Està verd, però ha de madurar a la pista.
10-Vaulet- 5/10- decepció , voluntat, rebot i poc mes. Jugar de 4 no l’ajuda , però no es excusa, tirar bé no depèn de la posició
11-Valtonen- no es pot valorar
12-Caroline- 4/10- físic sense cap. Com a mínim vam recuperar la cançó
13-Tyson - 5/10- em costa saber que va passsr amb ell , crec que va complir però sempre amb una sensació de por a la pista. Algo no estava bé a nivell relació interna
14-Robinson -10/10- un espectacle des del primer dia. Integrat, lluitador , bon rebotejador, bon taponador, tir en suspensió vertical hiper efectiu. Ens durarà pic per desgràcia . Dels millora estrangers dels darrers anys, fins i tot millor que Moneke
15-Hamilton - 1/10- una gran decepció , m’agradava molt a València , però realment a Manresa només va estar en cos, i el cos fora de forma. Lamentable
16-Steinbergs -4/10- no li veig cap progressió , tou, amb unes mans horribles per recepcionar passades, sense fiabilitat en el tir i sense recursos al pal baix. Voluntat , compromís i esforç tot, això si
17-Geben - 7/10- un abans i desorés en el joc interior . Fiable en molts aspectes però amb sensació que sempre pot fer mes . Jo apostaria per ell de cara any vinent
18-Lee -5/10- limitat però cumplidor. No vaig entendre tanta critica , va fer mes del que realment podia. Com a 5 suplent em serveix abans que tunde.
19-Tunde- 4/10- un dels pitjors pivots que he vist al congost. Sense entendre joc però tampoc aportant en rebot i defensa. Nul en tots els aspectes.
20-Bursac- no es pit valorar
21-Tass- no es pot valorar
22-Coulibaly- no es pot valorar
23-Pedro - 6/10- cicle acabat crec. Un luxe entrenador , però amb masses condicionants extraesportius . Agrair feina però crec que el millor per les dues parts es acabar ara que s’han complert objectius . Trobarem a faltar la seva capacitat tàctica , no així les seves actituds
*1 Bàsicament coïncideixo amb tu en un 95% :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

ejk
Mensajes: 24599
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: Valoracións temporada 22/23

por ejk » 09 May 2023, 17:06

Va, la meva:
Dani Pérez: 6.5/10
Inici de temporada de molt baix nivell sent en part responsable de la mala marxa de l’equip (fins la jornada 13 només arriba al 10 de valoració en la broma de mal gust que va ser el Fuenlabrada-Manresa). La poca amenaça al PnR dels pivots que teníem i el seu pèssim % de 2 i de 3 va convertir-lo en inofensiu.
Ha millorat molt des d’ençà: just el dia del Obradoiro (si no em falla la memòria, 2n partit de Geben i Robinson) comença a rendir molt bé i ha estat peça clau en la gran segona volta de l’equip.
1a part de la temporada suspesa i 2a aprovada amb excel·lent: li poso un 6/10 i la sensació de que necessitem un base al seu costat que rendeixi bé i sobretot de forma regular, ja que ell té baixons pronunciats que li duren moltes setmanes/mesos.

Dani García: 4/10
Semblant a l’altre Dani però amb un nivell encara més baix a l’inici, i sense ser excel·lent ara al final. Sensació en molts partits que amb ell, arribava el segon 20 de possessió i encara no havíem començat a atacar.
Quan l’equip gira rodó és un complement molt bo, però ha demostrat que no pot ser segon base i oferir minuts de qualitat de forma regular.

Ferrari: 3/10
Li poso el 3 perquè ens guanya el partit del Baskonia ell sol, i sense aquesta victòria no sé on seríem. Si no, la puntuació seria més baixa. No vaig entendre el seu fitxatge, igual que no vaig entendre el seu retorn per la 2a etapa. Defensa poc i amb mala actitud, no fa jugar bé l’equip i acaba recorrent al 1x1 per incapacitat (o poca voluntat?) de fer jugar l’equip.

Conclusió bases: Si segueixen els dos Dani’s, necessitem un altre base que ofereixi minuts de qualitat. No sé les esperances que té el cos tècnic amb Naspler i Peñarroya (no els he vist jugar) però si hi tenen la mínima esperança potser seria el moment de canviar-los per al Dani G.

--

Harding: 6.5/10
Res que no hagueu dit als altres. Talent extraordinari per jugar l’1x1, molt per sobre del que podem aspirar. En la resta de facetes del joc, francament fluix. Quan havia d’aguantar l’equip, patia molt.
Durant un tram de temporada no se sabia si ell acaparava tant que desconnectava als altres, o que els altres eren tan incapaços que no tenia més remei que acaparar.
Sigui com sigui, imagino que ens el prendran, i no serà cap desgràcia. Si segueix, tampoc em semblaria gens malament. Estant mes adaptats i coneixent-lo els seus companys i l’entrenador, pot optimitzar el seu rendiment.

Badio 7/10
De menys a més amb un tram final de temporada de matrícula d’honor. Progressant dia a dia. El seu posat distret aparentava desgana quan tot sortia malament (soc incapaç de dir si realment es deixava portar o no) però va ser un dels responsables del canvi de xip de l’equip des de la defensa. Com a jugador de rotació de 20min o més em sembla molt vàlid. Renovació important.

Jou 8/10
Les seves ganes ens han marcat el camí. Sempre molt encertat en defensa, i poc a poc pul·lint aquestes errades “tontes” que comet (cistelles fàcils, falta de 3 punts per donar 3 tirs lliures, etc), millorant el tir de 3 i poc a poc animant-se a penetrar més. Exterior titular per l’any que ve sense dubte.

Adam 5/10
La seva bona voluntat i el seu encert exterior ens ha donat molt. En canvi, penso que ha estat fluix en defensa i desaparegut en atac en molts partits. Penso que com a cinquè exterior ens hagués valgut, una pena la seva lesió.

Juampi 5/10
Dificil d’analitzar el seu rendiment donat que no ha jugat a la seva posició. Penso que si volem donar prioritat al Jou i Musa, sabent el poc tir que tenen, hauríem de buscar un perfil diferent al Juampi. Una pena perquè en moments que està enxufat ens ha donat molt, però també ens ha restat en partits amb errors infantils i desconnexions mentals.

Musa 6/10
Físic, futur i bona voluntat per millorar. Per mi, seria el cinquè exterior per l’any que ve.

Bortolani/Valtonen: Invalorables.
Si Valtonen segueix sent nostre i ha solucionat tots els seus problemes, ens podria ser útil

--

Calorine/Hamilton/Lee/Bursac/Tass/Coulibaly (quin festival de noms).
Invalorables
Tyson: 3 quarts del mateix. Em declaro incapaç de valorar-lo sense saber fins a quin punt estava bé físicament o no i fins a quin punt el Pedro li va posar la creu el dia 1.

Robinson 9.5/10
Autèntic luxe. Jugador Eurocup. Ens volarà.
Va començar molt bé, i ha acabat millor. Jugón

Tunde 3/10
No ha de seguir. Despistat, fora de forma en molts moments i poc talent. No ens val.

Steinbergs 5/10
Complidor. Progressió certament estancada i indefinició sobre la seva posició (és realment un 4? O un 4.5 sense poste?)

Geben 7/10
Ha complert de forma correcta amb el que se esperes d’un 5 titular. Des del dia del Obradoiro no ha repetit una actuació així, i dona la sensació que ho podria haver fet. Un altre que ens volarà, però que valdria com a pivot titular.

Pedro: 6/10
Res que no s’hagi comentat ja. Ha fet una grandíssima feina i li agraeixo molt els serveis prestats. Jo també tinc la sensació que el trobarem molt a faltar però que ha acabat un cicle aquí.
No pot ser que totes les temporades que comencem malament haguem de refer l’equip com si estéssim a l’estiu per salvar-lo. No és sostenible i és obvi que ell ho exigeix.

De regal, pajiplantilla 2023-2024 marcant on fixaria les prioritats)
Base titular ($$$) – Dani P – Dani G/Naspler
2 anotador ($) – Badio
Jou – Aler Suplent/Vaulet/Valtonen ($) – Musa
4 titular ($$) – 4 suplent ($) - Steinbergs
5 titular ($$$) – 5 suplent ($)
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Johnny2
Mensajes: 6593
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: Valoracións temporada 22/23

por Johnny2 » 09 May 2023, 18:30

ejk escribió:Va, la meva:

De regal, pajiplantilla 2023-2024 marcant on fixaria les prioritats)
Base titular ($$$) – Dani P – Dani G/Naspler
2 anotador ($) – Badio
Jou – Aler Suplent/Vaulet/Valtonen ($) – Musa
4 titular ($$) – 4 suplent ($) - Steinbergs
5 titular ($$$) – 5 suplent ($)
Jo estic d'acord amb aquesta plantilla, no descartant però que el 5 suplent no pogués ser Tunde, amb un rol de 5-10 min a pista i a canvi de tenir un 5 i un 4 al nivell de Geben i Robinson. Trobar 5 baratos, prou decents per l'ACB i que no siguin extra-comunitaris no és fàcil.

I a mi Naspler em va agradar. Per a mi ho té tot per a triomfar en el món del bàsquet: alçada, domini de la bola (és un base), bon tir exterior, bona penetració, prou agilitat. Quan va jugar a Manresa va fer-ho bé, tot i que es notava que li mancava potència, però se suposa que ho pot guanyar (en canvi els cms no es poden treballar i la tècnica individual també costa molt). Jo li veig més futur que a Dani G.
[img][/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: Valoracións temporada 22/23

por Manrusia9 » 09 May 2023, 18:31

Jo també dic la meva

1-DaniP 7,5/10 El nostre far, malgrat un inici dificil, però en els darrers 2 mesos un 9/10 caràcter.
2-DaniG 5/10 ha complert
3-Ferrari 4/10 erràtic
4-Bortolani 5,5/10 un talent que si no defensa millor, no arribarà lluny
5-Harding 8,5/10 el que més valoro és com ha millorat en defensa el darrer terç de la temporada, ho ha entès perfectament de què va això, tan de bo segueixi l'any que ve...
6-Badio 7,5/10, però en els darrers 2 mesos 9,5/10. La millor progressió de l'equip. L'any que ve pot explotar definitivament.
7-Jou 8,5/10 la nostra ànima. Gasol hands off!!!
8-Wazynski 7,5/10 Molts intangibles que no surten a les estadístiques, un perfil imprescindible en qualsevol equip.
9-Sagnia 6,5/10 Futur
10-Vaulet 6/10 De més a menys, eclipsat per Robinson i per jugar en una posició que no és la seva. Ha acabat molt deprimit...
11-Valtonen - tan de bo torni
12-Caroline -
13-Tyson 2/10 em va decepcionar totalment, malgrat no saber què carai va passar.
14-Robinson 9,5/10 el millor de la temporada. Ens ha salvat del descens...
15-Hamilton 1/10 fiasco total
16-Steinbergs 5/10 bufff no sé, em deixa fred. Ha tingut un papelon, i reconec que brega i es parteix la cara, però no veig que hagi millorat massa...
17-Geben 7/10. A mi m'agrada. Tan de bo el poguéssim renovar. Crec que ha complert i és un 5 decent per l'ACB, malgrat s'ofega a la pista, potser fuma?
18-Lee 1/10 un dels pitjors jugadors que he vist passar per Manresa, al menys estrangers.
19-Tunde 2,5/10 fluixíssim, clarament no el renovaria, el trobo molt limitat en atac i amb mancances de concentració en defensa.
20-Bursac -
21-Tass -
22-Coulibaly -
23-Pedro A nivell tècnic (sense entrar en temes personals) crec que ha fet una gran feina. A mi m'agradaria molt que seguís, però no semblo formar part de la majoria. També crec que ell buscarà nous projectes... ha reconstruit un equip confeccionat amb greus errors de planificació (alguns de la seva responsabilitat), però ha sapigut donar la volta a la situació com un mitjó, obra a l'abast de molt pocs, per això és un gran de la lliga. El trobarem a faltar, i mooolt si marxa, ja veureu...

XP 6/10 Aprova per diferents motius. Tyson s'ha demostrat que estava molt ben tirada, l'encert brutal del fitxatge de Robinson, el fitxatge de Geben, l'aposta de Badio per aquesta temporada (totalment encertada com s'ha demostrat), que compensen dos fiascos de llibre com Lee i Babatunde. Hamilton crec que deuria ser suggerència de Pedro.
Però el patiment que hem hagut de passar malgrat salvar-nos "bé" no el fa arribar al notable :mrgreen: . Jo hi crec cegament en ell i estic segur que l'any que ve planificarà molt bé.

Afició 10/10 som la millor afició de l'ACB, això és incontestable

Avatar de Usuario
Dobercat
Mensajes: 188
Registrado: 02 Jul 2012, 16:00

Re: Valoracións temporada 22/23

por Dobercat » 09 May 2023, 19:33

Leodavinci39 escribió:
Dobercat escribió:1-DaniP - 7/10 - vital per l’equip, quan estava malament l’equip ho notava i molt. Progressió ascendent . Però crec que any proper necessitem un base diferent que es reparteixi minuts amb ell.
2-DaniG - 6/10- li manca físic però m’agrada el descaro cap a cistella i li he vist millora en visió de joc. En defensa cal millorar tren inferior
3-Ferrari - 5/10 - un estil complementari a Dani , molt mes ofensiu, teòricament ideal per complimentar el nostre joc, però que no ha rendit com esperàvem
4-Bortolani - 5/10- poca paciència amb ell, talent pur, que ha xocat amb Pedro. M’hagués agradat veure’l mes
5-Harding- 7/10- referència ofensiva . No m’agrada gens la seva lectura de partit ni la seva capacitat defensiva , però no se li pot negar que no li crema la pilota i que suma punts amb facilitat
6-Badio- 8/10- esoectacular progressió , ideal equilibri defensa/atac, pot ser un referent si s’ho creu i li donem galons. A poc que millori tir tres, serà un líder
7-Jou -7/10- capità i referent emocional de l’equip. Capacitat rebotejadora vital, m’agradaria veure’l amb mes recursos ofensius que el tir obert, crec que li manca provar mes coses per ser mes important
8-Wazynski - 7/10- vital en molts partits , el nostre millor tirador , compromès i experimentat
9-Sagnia- 6/10- sorpresa positiva , no entenc la manca de minuts. Físic privilegiat , una altre pregunta per Pedro. Està verd, però ha de madurar a la pista.
10-Vaulet- 5/10- decepció , voluntat, rebot i poc mes. Jugar de 4 no l’ajuda , però no es excusa, tirar bé no depèn de la posició
11-Valtonen- no es pot valorar
12-Caroline- 4/10- físic sense cap. Com a mínim vam recuperar la cançó
13-Tyson - 5/10- em costa saber que va passsr amb ell , crec que va complir però sempre amb una sensació de por a la pista. Algo no estava bé a nivell relació interna
14-Robinson -10/10- un espectacle des del primer dia. Integrat, lluitador , bon rebotejador, bon taponador, tir en suspensió vertical hiper efectiu. Ens durarà pic per desgràcia . Dels millora estrangers dels darrers anys, fins i tot millor que Moneke
15-Hamilton - 1/10- una gran decepció , m’agradava molt a València , però realment a Manresa només va estar en cos, i el cos fora de forma. Lamentable
16-Steinbergs -4/10- no li veig cap progressió , tou, amb unes mans horribles per recepcionar passades, sense fiabilitat en el tir i sense recursos al pal baix. Voluntat , compromís i esforç tot, això si
17-Geben - 7/10- un abans i desorés en el joc interior . Fiable en molts aspectes però amb sensació que sempre pot fer mes . Jo apostaria per ell de cara any vinent
18-Lee -5/10- limitat però cumplidor. No vaig entendre tanta critica , va fer mes del que realment podia. Com a 5 suplent em serveix abans que tunde.
19-Tunde- 4/10- un dels pitjors pivots que he vist al congost. Sense entendre joc però tampoc aportant en rebot i defensa. Nul en tots els aspectes.
20-Bursac- no es pit valorar
21-Tass- no es pot valorar
22-Coulibaly- no es pot valorar
23-Pedro - 6/10- cicle acabat crec. Un luxe entrenador , però amb masses condicionants extraesportius . Agrair feina però crec que el millor per les dues parts es acabar ara que s’han complert objectius . Trobarem a faltar la seva capacitat tàctica , no així les seves actituds
*1 Bàsicament coïncideixo amb tu en un 95% :brindo por eso:

:botar: :botar: :botepiernas:

El teu 5% de discrepància ???? Curiositat

Leodavinci39
Mensajes: 23885
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Valoracións temporada 22/23

por Leodavinci39 » 09 May 2023, 20:39

Dobercat escribió:
Leodavinci39 escribió:
Dobercat escribió:1-DaniP - 7/10 - vital per l’equip, quan estava malament l’equip ho notava i molt. Progressió ascendent . Però crec que any proper necessitem un base diferent que es reparteixi minuts amb ell.
2-DaniG - 6/10- li manca físic però m’agrada el descaro cap a cistella i li he vist millora en visió de joc. En defensa cal millorar tren inferior
3-Ferrari - 5/10 - un estil complementari a Dani , molt mes ofensiu, teòricament ideal per complimentar el nostre joc, però que no ha rendit com esperàvem
4-Bortolani - 5/10- poca paciència amb ell, talent pur, que ha xocat amb Pedro. M’hagués agradat veure’l mes
5-Harding- 7/10- referència ofensiva . No m’agrada gens la seva lectura de partit ni la seva capacitat defensiva , però no se li pot negar que no li crema la pilota i que suma punts amb facilitat
6-Badio- 8/10- esoectacular progressió , ideal equilibri defensa/atac, pot ser un referent si s’ho creu i li donem galons. A poc que millori tir tres, serà un líder
7-Jou -7/10- capità i referent emocional de l’equip. Capacitat rebotejadora vital, m’agradaria veure’l amb mes recursos ofensius que el tir obert, crec que li manca provar mes coses per ser mes important
8-Wazynski - 7/10- vital en molts partits , el nostre millor tirador , compromès i experimentat
9-Sagnia- 6/10- sorpresa positiva , no entenc la manca de minuts. Físic privilegiat , una altre pregunta per Pedro. Està verd, però ha de madurar a la pista.
10-Vaulet- 5/10- decepció , voluntat, rebot i poc mes. Jugar de 4 no l’ajuda , però no es excusa, tirar bé no depèn de la posició
11-Valtonen- no es pot valorar
12-Caroline- 4/10- físic sense cap. Com a mínim vam recuperar la cançó
13-Tyson - 5/10- em costa saber que va passsr amb ell , crec que va complir però sempre amb una sensació de por a la pista. Algo no estava bé a nivell relació interna
14-Robinson -10/10- un espectacle des del primer dia. Integrat, lluitador , bon rebotejador, bon taponador, tir en suspensió vertical hiper efectiu. Ens durarà pic per desgràcia . Dels millora estrangers dels darrers anys, fins i tot millor que Moneke
15-Hamilton - 1/10- una gran decepció , m’agradava molt a València , però realment a Manresa només va estar en cos, i el cos fora de forma. Lamentable
16-Steinbergs -4/10- no li veig cap progressió , tou, amb unes mans horribles per recepcionar passades, sense fiabilitat en el tir i sense recursos al pal baix. Voluntat , compromís i esforç tot, això si
17-Geben - 7/10- un abans i desorés en el joc interior . Fiable en molts aspectes però amb sensació que sempre pot fer mes . Jo apostaria per ell de cara any vinent
18-Lee -5/10- limitat però cumplidor. No vaig entendre tanta critica , va fer mes del que realment podia. Com a 5 suplent em serveix abans que tunde.
19-Tunde- 4/10- un dels pitjors pivots que he vist al congost. Sense entendre joc però tampoc aportant en rebot i defensa. Nul en tots els aspectes.
20-Bursac- no es pit valorar
21-Tass- no es pot valorar
22-Coulibaly- no es pot valorar
23-Pedro - 6/10- cicle acabat crec. Un luxe entrenador , però amb masses condicionants extraesportius . Agrair feina però crec que el millor per les dues parts es acabar ara que s’han complert objectius . Trobarem a faltar la seva capacitat tàctica , no així les seves actituds
*1 Bàsicament coïncideixo amb tu en un 95% :brindo por eso:

:botar: :botar: :botepiernas:

El teu 5% de discrepància ???? Curiositat
Aqui. A mi Steinbergs m ha semblat correcte (6/10) vista la seva joventut i que l han fet jugar de 5 a tota una ACB on els 5 són poderosos, sent un 4,5
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: Valoracións temporada 22/23

por goyathay » 10 May 2023, 00:04

En general estic força d'acord amb tots vosaltres i per no repetir les valoracions nomès fare alguns incisos que no esic d'acord:

Per a mi, el millor jugador de la temporada ha sigut Jou, amb permís de robinson que ho ha bordat ofensivament. Però Jou ho ha bordat per allò que no surten a les estadistiques i ha estat un corcó pels seus defensors i normalment els ha deixat secs. Els punts els ha aportat Robinson i Harding però probablement ha sigut gracies a recuperacions en defensa per rebots defensius despres d'errades de tiradors o de plotes perdudes pels rivals. I Jou hi ha tingut molt veure. A més, ha agafat molts rebots siguent un 3, però nois, quins rebots!!! No li venien les pilotes a les mans sinó que eren d'aquells rebots que ja es contava que era pilota pel rival i de cop apareixia Jou qui sap d'on i s'emportava la pilota per alegria nostra. A més, la garra que te en defensa per llançar-se a aquelles pilotes perdudes i que no son de ningú no ho ha fet ningú.

Em direu que estic sonat, com el meu sogre que sempre em canta l'anotació de Jou per fer-me veure que n'ha fet pocs. Però el basquet es juga en equip i no tos han d'aportar punts. Algú ha de fer la feina bruta i algú ha de defensar. I Jou es aquest home. Per mi, el millor de l'equip malgrat les estadisitques.
L'unic que li trobo a faltar es mes penetracions o mes tirs de 4-5 metres i poder anotar aquests 10 puntets per partit a part dels 2 triples que pot anota per partit i que aquesta temporada no li han sortit. Però es clar, si fes tot això, ja no estaria a Manresa. I probablement la temproad que ve no hi serà. De fet, si la temporada passada no s'hagués lesionat i hagues seguit jugant com jugava probablement aquesta no hagues jugat al Nou Congost de local.

I de Harding trobo que ha estat molt criticat i encara ara veig que el puntueu un pelet baix. Basicament us queixeu de la seva defensa.
I referint-me a lo d'avans que el basquet es un joc d'equip i que no tothom ha d'anotar, trobo que també si tens un crack anotador no es necesari que el cremis en defensa. En que estorbi una mica es sufidient (sempre i quan estigui fi en anotació i sigui una ametralateta). Els problemes de Pedor amb ells son els mateixos que tenia Ryan Toolson que també era una ametralleta pero que defensava amb la mirada.

Jo tinc el parer que aquests jugadors que tenen talent en anotar no caldria cremar-los en defensa si no en saben. No se, es com si a Messi o a Lewandosky o a Haland se'ls hi demanes que a cada partit baixes a defensar.
Es suficient que ho intentin que es posin al mig per molestar, que no e scarreguin de faltes i que a la seguent jugada que anotin.
I a Harding el que li ha passat al inici de temporada es que tenia massa responsabilitat a fer punts i al no tenir pivots que l'ajudesin, a ell li costava mes fer pnetracions o crear jugades interiors i en exterior li podien psar dos homes puig que nosaltres a dins no feiem por.
En arribar Robinson i Geden i tenir amenaça dins la pintura ell ha tingut mes llibertat per entrara dins, mes bloquejos directes dels pivots i li ha estat mes facil anotar.

I de Papi nomès dir que m'agrada molt i no crec que hagi anat de menys a mes sinó que ha tingut mes minuts i en atac s'ha atrevit més, per tant, s'ha fet mes vistós. Crec que sempre ha estat be en defensa (a inici de temporada també) però que ara en atac s'ha deixat anar mes. TAmbé val a adir que tot el que esta provant ho estar a notant. Alguna jugada a pecat d'individualista però com que ho anota, ning o treu falta ningú es queixa, que es el que li passava a Harding que quan fallava la gent el criticava. Veureu com quan en falli dues de seguides, algú ja el titllara de chupon i alguna critica rebra.

Per mi, renovació els 3 ja!!!!

I de Vaulet es dificil opinar ja quela temporada passada va estar genial i aquesta no pot ser que hagi fet 3 passes enrere. Vull pensar que el fet de jugar de 4 l'afecte molt pel motiu que sigui. Defensar 4 no es el mateix que defensar 3. I mes amb la seva alçada. I provar llançaments a sota o esmaixades davant de 4 no es el mateix que fer-ho devant de tresos. Si s'ha de quedar, que sigui per jugar de 3 que es on ha rendit mes.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39
Mensajes: 23885
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Valoracións temporada 22/23

por Leodavinci39 » 10 May 2023, 08:01

Johnny2 escribió:
ejk escribió:Va, la meva:

De regal, pajiplantilla 2023-2024 marcant on fixaria les prioritats)
Base titular ($$$) – Dani P – Dani G/Naspler
2 anotador ($) – Badio
Jou – Aler Suplent/Vaulet/Valtonen ($) – Musa
4 titular ($$) – 4 suplent ($) - Steinbergs
5 titular ($$$) – 5 suplent ($)
Jo estic d'acord amb aquesta plantilla, no descartant però que el 5 suplent no pogués ser Tunde, amb un rol de 5-10 min a pista i a canvi de tenir un 5 i un 4 al nivell de Geben i Robinson. Trobar 5 baratos, prou decents per l'ACB i que no siguin extra-comunitaris no és fàcil.

I a mi Naspler em va agradar. Per a mi ho té tot per a triomfar en el món del bàsquet: alçada, domini de la bola (és un base), bon tir exterior, bona penetració, prou agilitat. Quan va jugar a Manresa va fer-ho bé, tot i que es notava que li mancava potència, però se suposa que ho pot guanyar (en canvi els cms no es poden treballar i la tècnica individual també costa molt). Jo li veig més futur que a Dani G.
Mira, en la resta si, però en això no estem d acord :travieso: Precisament el tal.ló d Aquil.les de Naspler ha estat sempre el tir exterior :lol: Passen els anys i segueix sense millorar-lo :-? Jo el tindria tot aquest estiu amb el mateix que va entrenar el tir exterior de Dani Garcia els estius passats. :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: Valoracións temporada 22/23

por rfccreus » 10 May 2023, 11:48

Després criticarem els tècnics , però demanar qué torni Toni naspler quan a Leb plata a fet de mitjana 6 punts 2 rebots i 3 assist com a mínim és arriscat potser millor per ell un any a Leb or per anar millorant

ejk
Mensajes: 24599
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: Valoracións temporada 22/23

por ejk » 10 May 2023, 12:26

rfccreus escribió:Després criticarem els tècnics , però demanar qué torni Toni naspler quan a Leb plata a fet de mitjana 6 punts 2 rebots i 3 assist com a mínim és arriscat potser millor per ell un any a Leb or per anar millorant
Arriscat? :jeje:

De tercer base, en un equip de 13 jugadors que no jugarà competició europea. Amb 20 anys i després de dos temporades a LEB Plata. Arriscat?
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: Valoracións temporada 22/23

por rfccreus » 10 May 2023, 12:47

ejk escribió:
rfccreus escribió:Després criticarem els tècnics , però demanar qué torni Toni naspler quan a Leb plata a fet de mitjana 6 punts 2 rebots i 3 assist com a mínim és arriscat potser millor per ell un any a Leb or per anar millorant
Arriscat? :jeje:

De tercer base, en un equip de 13 jugadors que no jugarà competició europea. Amb 20 anys i després de dos temporades a LEB Plata. Arriscat?[/

dues temporades a Leb plata amb un resultat mes aviat pobre i no nomès es ell si el equip tenim a Steinbergs, Musa, Naspler i Babatunde ....desprès volem jugar play off i copa

Leodavinci39
Mensajes: 23885
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Valoracións temporada 22/23

por Leodavinci39 » 10 May 2023, 13:12

ejk escribió:
rfccreus escribió:Després criticarem els tècnics , però demanar qué torni Toni naspler quan a Leb plata a fet de mitjana 6 punts 2 rebots i 3 assist com a mínim és arriscat potser millor per ell un any a Leb or per anar millorant
Arriscat? :jeje:

De tercer base, en un equip de 13 jugadors que no jugarà competició europea. Amb 20 anys i després de dos temporades a LEB Plata. Arriscat?
Exacte. A algú li ha semblat arriscat el paper de Sagnia aquesta temporada? :P Doncs és el mateix cas, i a més sense competició europea.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: Valoracións temporada 22/23

por rfccreus » 10 May 2023, 13:20

Leodavinci39 escribió:
ejk escribió:
rfccreus escribió:Després criticarem els tècnics , però demanar qué torni Toni naspler quan a Leb plata a fet de mitjana 6 punts 2 rebots i 3 assist com a mínim és arriscat potser millor per ell un any a Leb or per anar millorant
Arriscat? :jeje:

De tercer base, en un equip de 13 jugadors que no jugarà competició europea. Amb 20 anys i després de dos temporades a LEB Plata. Arriscat?
Exacte. A algú li ha semblat arriscat el paper de Sagnia aquesta temporada? :P Doncs és el mateix cas, i a més sense competició europea.
Que macu es quedar be i dir coses cara a la galería...per mi amb Steinbergs, musa, Naspler , babatunde si es arriscat i mes si despres altres jugadors com Jou, Perez o Vaulet en atac no son decisius toca jugar ho tot despres a canvis i está de sort que trobis jugadors com Robinson, geben i Waczinski que es quan tornem a jugar be i guanyar partits

ejk
Mensajes: 24599
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: Valoracións temporada 22/23

por ejk » 10 May 2023, 14:12

rfccreus escribió:
Leodavinci39 escribió:
ejk escribió:
Arriscat? :jeje:

De tercer base, en un equip de 13 jugadors que no jugarà competició europea. Amb 20 anys i després de dos temporades a LEB Plata. Arriscat?
Exacte. A algú li ha semblat arriscat el paper de Sagnia aquesta temporada? :P Doncs és el mateix cas, i a més sense competició europea.
Que macu es quedar be i dir coses cara a la galería...per mi amb Steinbergs, musa, Naspler , babatunde si es arriscat i mes si despres altres jugadors com Jou, Perez o Vaulet en atac no son decisius toca jugar ho tot despres a canvis i está de sort que trobis jugadors com Robinson, geben i Waczinski que es quan tornem a jugar be i guanyar partits
No t'entenc. Què dius de cara la galeria?

Steinbergs, Musa i Naspler per fer de jugadors 11, 12 i 13 en un equip que jugarà 1 cop per setmana em sembla més que correcte.

Els jugadors que esmentes, Robinson, Geben i Waczinski, no tenen aquest rol.

Steinbergs, Musa i Naspler els has de comparar amb;
- Sakho, Peñarroya i Efambé (2019-2020)
- Sakho, Dani García i Paco del Aguila (2018-2019)
- Jou, LLuis Costa i Xavi Rey (2016-2017)
- Jou, Nil Sabata i Deng Mayot (2015-2016)

I no tiro més endarrere perquè aquí de galeria en tenim poca.

Jo també preferiria Kuric, Tobey i Paulí de jugadors 11, 12 i 13, però no som la secció i els sous que dediquem a aquests jugadors ja sabem quins son.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: Valoracións temporada 22/23

por Patterson » 10 May 2023, 14:53

Dani Pérez 7/10 el seu final de temporada torna a ser molt bo, gran part pq ha tingut millors jugadors per jugar el pic&Roll. Sempre el meu equip!

Dani Garcia 6/10 a mi personalment m'agrada molt, sobretot defensivament, vaig trobar a faltar més minuts a principi de temporada

Ferrari 2/10 només es salva el partit del Baskonia... Molt poc professional, sisplau no tornis

Badio 8/10 La gran sorpresa, defensa, penetra, tira O fa tot i moltes coses bé!!!

Harding 7/10 El seu final de temporada ens salva.. partit de Betis el guanya ell, contra Valencia fa una cistella clau, jo el renovaria

Jou 9/10 Un jugador que sempre vull el meu equip!!! Si millorà el % de 3 se'l rifaran

Adam 6/10 Bon jugador, que ha aportat experiència, però n'esperava més!!

Bortolani: 5/10 no vam tenir temps de veure la seva qualitat.....

Sagnia 6/10 no se l'hi pot demanar més.

Vaulet 5/10 Molt decebut de la seva temporada, tret del partit contra Madrid..el seu nivell ha estat bastant nefast

Tyson: 2/10 no se que l'hi passava...però no va demostrar el seu nivell...sap molt de greu, pq és el típic jugador amb caràcter que seria molt estimat

Robinson 10/10 Ell és el que ens treu del pou!!! Quina màquina, fa moltes coses i totes bé!! Per mi millor que Moneke

Steinbergs:6/10 Ha complert a la perfecció

Geben 6/10 Un tio com ell hauria d'aportar molt més, està fos ....

Babatunde 2/10 Nse com ha acabat la temporada....

Hamilton 1/10 el gran problema.....vem planificar pensant que seria l'estrella....i va ser un fracàs . No l'hi he posat el 0 pq a Granada ens va guanyar el partit ell

Lee 4/10 Crec que es va crosificar injustament....si no fos extra molt millor que Tunde

Caroline, Valtonen. No es poden valorar.....

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: Valoracións temporada 22/23

por bowie15 » 10 May 2023, 15:26

Patterson escribió:Dani Pérez 7/10 el seu final de temporada torna a ser molt bo, gran part pq ha tingut millors jugadors per jugar el pic&Roll. Sempre el meu equip!

Dani Garcia 6/10 a mi personalment m'agrada molt, sobretot defensivament, vaig trobar a faltar més minuts a principi de temporada

Ferrari 2/10 només es salva el partit del Baskonia... Molt poc professional, sisplau no tornis

Badio 8/10 La gran sorpresa, defensa, penetra, tira O fa tot i moltes coses bé!!!

Harding 7/10 El seu final de temporada ens salva.. partit de Betis el guanya ell, contra Valencia fa una cistella clau, jo el renovaria

Jou 9/10 Un jugador que sempre vull el meu equip!!! Si millorà el % de 3 se'l rifaran

Adam 6/10 Bon jugador, que ha aportat experiència, però n'esperava més!!

Bortolani: 5/10 no vam tenir temps de veure la seva qualitat.....

Sagnia 6/10 no se l'hi pot demanar més.

Vaulet 5/10 Molt decebut de la seva temporada, tret del partit contra Madrid..el seu nivell ha estat bastant nefast

Tyson: 2/10 no se que l'hi passava...però no va demostrar el seu nivell...sap molt de greu, pq és el típic jugador amb caràcter que seria molt estimat

Robinson 10/10 Ell és el que ens treu del pou!!! Quina màquina, fa moltes coses i totes bé!! Per mi millor que Moneke

Steinbergs:6/10 Ha complert a la perfecció

Geben 6/10 Un tio com ell hauria d'aportar molt més, està fos ....

Babatunde 2/10 Nse com ha acabat la temporada....

Hamilton 1/10 el gran problema.....vem planificar pensant que seria l'estrella....i va ser un fracàs . No l'hi he posat el 0 pq a Granada ens va guanyar el partit ell

Lee 4/10 Crec que es va crosificar injustament....si no fos extra molt millor que Tunde

Caroline, Valtonen. No es poden valorar.....
Perfectament d’acord, m’has estalviat fer la valoració perquè coincideixo 100%.
Però m’hagues esperat a estar matemàticament salvats, cosa que passarà la propera jornada, o així ho espero. :-? :D

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 27 Abr 2024, 22:08