VALERO, aquí no hi entris
Foro específico para todo lo relacionado con las Ligas Privadas del juego
Moderadores: tiko5, fergetxo

Valero
Mensajes: 122
Registrado: 12 Oct 2004, 18:48

por Valero » 02 Feb 2005, 20:17

Ei, jo stic jugant amb 2 millions a caixa!

Ei, algu que miri stads entre setmana, em pot dir com li a anat a rakocevic, en algun partidet entre setmana, d' europa o quelcom aixi. Es per saber si esta en baixa forma o que.

Merci
(esque jo no se on es mira aixo)

albertguti
Mensajes: 117
Registrado: 09 Oct 2004, 18:22

por albertguti » 03 Feb 2005, 20:31

De mala ratxa res de res. Contra el DKV es va cascar un 29el puto serbi. Aprofita la mala jornada que va fer i pillate'l. Petonets a tots.
Iniesta titular ja!

nuse
Mensajes: 90
Registrado: 12 Oct 2004, 19:10

por nuse » 06 Feb 2005, 23:42

JAJAJJAAAAAAAAAAJAJJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJJAJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJAJAJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJAJJAJAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJJAJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAJJAJAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJJAAAAAAAAAAJAJJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJJAJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJAJAJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJAJJAJAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJJAJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAJJAJAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJJAAAAAAAAAAJAJJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJJAJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJAJAJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJAJJAJAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJJAJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAJJAJAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJJAAAAAAAAAAJAJJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJJAJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJAJAJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJAJJAJAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJJAJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAJJAJAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... :rodar:

Nostradam
Mensajes: 38
Registrado: 12 Oct 2004, 12:15

por Nostradam » 07 Feb 2005, 11:35

Ai ai ai cules k el madrid sus a posat a 4 puntets començeu a fer olor.

Ja teniu els panyalotes cagadets jajaja si encara perdreu la lliga k burrus k sou i asobre el chelsea us guanyarà a la xapiionsaixi k ala una ltre any sense guanyar res sieske.....

albertguti
Mensajes: 117
Registrado: 09 Oct 2004, 18:22

por albertguti » 07 Feb 2005, 19:23

Moltes felicitats GMA. Per una banda per guanyar la jornada i per l'altre per acostar-te tan a la 4a posició que el bernat està a punt de perdre. Per la resta dir-li al brugui que com no s'espavili el Xavi li treurà la 2a posició a la qual fa poc aspirava amb grans opcions.

Per últim animar-nos a tots a no deixar que aquest foro es mori. Petonets a tots.

:botar:
Iniesta titular ja!

albertguti
Mensajes: 117
Registrado: 09 Oct 2004, 18:22

por albertguti » 07 Feb 2005, 19:25

Nostradam escribió:Ai ai ai cules k el madrid sus a posat a 4 puntets començeu a fer olor.

Ja teniu els panyalotes cagadets jajaja si encara perdreu la lliga k burrus k sou i asobre el chelsea us guanyarà a la xapiionsaixi k ala una ltre any sense guanyar res sieske.....


No crec que després de que el Kameni recollis la pilota de la xarxa del Bernabeu fins a 4 cops sigui el millor moment per parlar....

Europa s'escapa pericos...
Iniesta titular ja!

Nostradam
Mensajes: 38
Registrado: 12 Oct 2004, 12:15

por Nostradam » 08 Feb 2005, 11:43

Si si pots tenir raó pero si akest diumenge l'espanyol guanya al getafe tornem a estar en posicions de europa si mes no xk i a un villareal-sevilla k fara k un dels dos no puntui o sol un punt amb la cual cosa ens posem per el davant aixi k......

Lo del bar$a es mes jodido xk en lo k portem d'any els 13 punts de diferencia estan ja en 4 puntets aixi k...ala

Valero
Mensajes: 122
Registrado: 12 Oct 2004, 18:48

por Valero » 08 Feb 2005, 20:48

Felicitats gimma

Tens rao albert, se'm'escapa. Pero porto varies jornades que no stic gaire fi.
Tothom que passi per aqui que opini. Proximes apostes...?

Nostradam
Mensajes: 38
Registrado: 12 Oct 2004, 12:15

por Nostradam » 08 Feb 2005, 23:22

Bé aki deixo l'ekip d'akesta semana

me tret al rudy k sa lesionat pero be

Sergio Rodriguez
Rakocevic
Ciorciari

Racca
Sergio Ramos
Carlos Jimenez
Kammmerichs

Scola
Garbajosa
Lou Rou
Trias

nuse
Mensajes: 90
Registrado: 12 Oct 2004, 19:10

por nuse » 09 Feb 2005, 19:37

aiaiiai...això fa farum d'acolloniment!!!! tots amb els collonets per corbata, que ni tan sols us atreviu a escriure...on està aquell que xerrava tant, un tal yankee?? no deies que ja li havies agafat el trukillo al SM?? ja ho veiem ja. I l'altre, aquell que diu que té un golf però que encara no l'ha vist ningú?? On és ara?? Deu ser que es passa la vida als Lluïsos, l'únic lloc on encara podria intentar mirar de guanyar algo en el bàsket (per part de les seves nenes, és clar).

Bé, doncs res, no us vull atabalr més. Tranquils, que això només és un joc, i ja se sap, algunes vegades es guanya, i d'altres GUANYO JO!!!!!! jajajjjajajajaaaaaaaaaaajajajajaaaaaaaaaaaaaaa

The Coach
Mensajes: 72
Registrado: 31 Oct 2003, 17:28

por The Coach » 10 Feb 2005, 22:23

en fi, veig per aquí moltes burrades i m'animo a respondre

felictats gemma, perk per fi has guanyat una jornada, a veure si pilles al bernat i li dones una mica d'emoció a la 4a posició, jeje

Pel que fa a tu albert, certament estas aprop però tampco em preocupo... la lliga s llarga, i mola + tenirte a 70 k tenirte a 150, d'aki a poc les coses cambaiarn. I tu andreu, segueix intentant, que si atrapaes l'albert encara molarà més la cosa

El meu golf... és una tema a part, el tinc al taller pk em posin un ekip de música de 600euros... el 10 de març aprox el tinc, aleshores ja veurem si tel deixo... De mebntres emc onformo agafan el polvo...

Mmmm, tu periku, k em sembla k no t'enteres d res... k el madrid és qui ha de tenir por... k som nosaltres els liders i k fins k deu no demostri lu contrari, seguirem sentu... (com a mínim una altra jornada) I per cert, consoslar-te pk gunayareu akest cap de setmana al getafe és molt trist (tant trist com ser perico, xo weno...)

En fi, deixo la meva plantilla:

Rackocevic (akest home fa el k vol kuan vol i com vol)
Calderón
Cherry

Carlitos
Racca
Kammerichssssss
Macijauskas

Roe
Scola
Davis (Si tot va b, s'stà surtin a l'eurolliga avui... o sigui k l'aguantarem)
Garbajosa

(Si us heu fixat, jugo amb els 2 millors bases i els 2 millors pivots, lu dels alers, s spai per a joves promeses)

Petunets i sort a tots

PD: Algu s'ha adobnat que Kammerichssss s'assembla a jesucrist?? S'accepta parecido razonable?

albertguti
Mensajes: 117
Registrado: 09 Oct 2004, 18:22

por albertguti » 11 Feb 2005, 00:36

Buenas Xavi, feia temps que trobavem a faltar les teves aportacions, és d'agrair que el lider de la nostra lliga ens adoctrini. Dit aixó dir´te que la si tu apostes per la parella de bases jo aposto per la tripleta d'alers, amb el repescat Myers i els ja coneguts Carlitos i Maci, veurem com surt.

Per acabar dir que tot i que quant he vist el teu equip me acollonit bastant fent la suma de les mitjes estic un puntet per sobre teu, aixi que com elgran Deu Rako falli...

Pujem això en amunt que sembla que ens recuperem una mica.

:botar: :botar: :botar: :botar: :botar: :botar: :botar:
Iniesta titular ja!

Valero
Mensajes: 122
Registrado: 12 Oct 2004, 18:48

por Valero » 11 Feb 2005, 11:16

fent la suma de les mitjes!!!???

Be, gemma, xapa la boca, que es la primera jornada que guanyes, no?
Quan en portis 4 de seguides, ja parlarem.

Jo ho admeto, ultimament no estic gents fi. Pero que hi farem, la vida es dura i em de suportar.

Xavi, no diguis si deu vol o no vol que el barza estigui primer perque...PER QUI NO HO SABIA...DEU ES DEL MADRID.

Tu albert, confies amb Myers? esque ultimament ho fa molt malament, pero si tu hi confies...

Be, ens veiem les cares dema.
Un peto

Nostradam
Mensajes: 38
Registrado: 12 Oct 2004, 12:15

por Nostradam » 11 Feb 2005, 13:23

Bé xavi set nota k tas cagat amb lo del bar$a trankil k els del saragossa nomes estan empipats amb lo dels arbitres i no voldran guanyar ni res i l'arbitre.....no anira crec a favor del bar$a pero be ja vurem (l'espanyol va guanyar 1-0 en akell camp ).

per altre part k kony t'estas posant al cotxe????? un ekip de dvd amb dolby 5.1 o alguna cosa aixi?? xk les radios s'instalen en un mati de res i els altaveus tmb gemma no tel kreguis k s'haura estampat contra un arbre i deu tenir el morro del cotxe ben macuu i clar aixo costa d'arreklar encara k siguis burguès

(amb 600 €sonara be la cosa no xk si no......vaia clavada k tan colat d kina marca es el car audio xavi???)

Nostradam
Mensajes: 38
Registrado: 12 Oct 2004, 12:15

por Nostradam » 11 Feb 2005, 13:25

Escolteu xk no fem tmb lo del nostradamus??? no se eee nomes u proposo

ja direu k jo no se com va ni res

albertguti
Mensajes: 117
Registrado: 09 Oct 2004, 18:22

por albertguti » 12 Feb 2005, 19:41

Nostradam escribió:
(amb 600 €sonara be la cosa no xk si no......vaia clavada k tan colat d kina marca es el car audio xavi???)


:todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar: :todos a botar:
Iniesta titular ja!

nuse
Mensajes: 90
Registrado: 12 Oct 2004, 19:10

por nuse » 14 Feb 2005, 08:37

Bernat: encara divendres sigui el teu cumple...no hi ha pietat!!! Patiràs al SM!!!! jajajajjjjjjjajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tot i k m'han fallat alguns jugadors k han fet 4 punts, o 0, o 3 (cagun tot), segueixo en la línea...jajaja

nuse
Mensajes: 90
Registrado: 12 Oct 2004, 19:10

por nuse » 14 Feb 2005, 10:47

x cert, pq no hi ha jornada aket fiinde??

Nostradam
Mensajes: 38
Registrado: 12 Oct 2004, 12:15

por Nostradam » 14 Feb 2005, 11:23

Hi ha la copa del rei k krek k el bar$a no guanyarà pero be


Puto gordo k sa posat pel davant meu al sm

nuse
Mensajes: 90
Registrado: 12 Oct 2004, 19:10

por nuse » 14 Feb 2005, 19:38

Yankee digué:
"Be, gemma, xapa la boca, que es la primera jornada que guanyes, no?
Quan en portis 4 de seguides, ja parlarem. "

Bé, doncs ara jo dic: quan aconsegueixis no quedar penúltim, truca'm, que potser paro de riure'm de tu.

I ves amb compte, que encara et doblaré al final de la lliga...

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Abr 2024, 07:22