Hilo oficial del Obradoiro CAB

• Hasta ahora Gonzalo solo ha sido primer entrenador cuando Moncho se ha autoexpulsado en partidos, véase la prórroga contra Baskonia.

Se supone que el club hablaría con Gonzalo para poner encima de la mesa lo que él propone. Me extrañaría que sea 100% estilo Moncho, hablaría muy mal de él como primer entrenador.

Ya digo, esperar a ver la pretemporada y ver qué planteamiento ofrece. Tampoco creo que Gonzalo estea en una posición de confort ya que va a tener la sombra alargada de Moncho sobre él

• El Obradoiro apuesta por casa: Gonzalo Rodríguez, nuevo entrenador principal

El Obradoiro apuesta por casa: Gonzalo Rodríguez, nuevo entrenador principal
    Quien fuera ayudante de Moncho las últimas catorce temporadas se hará cargo del banquillo tras llegar a un acuerdo con el club este martes
    www.elcorreogallego.es

Bueno, pois só queda desexarlle a mellor das sortes. Supoño que para el vai ser unha proba de lume, así que é de esperar que o dará todo.

• Pero que ya no es eso. Echas a Moncho y traes continuidad. Con el temporadón que hemos hecho. Pero bueno...ojala salga bien. Ahora, a muerte con el.

Eu penso que vos pasa parecido a algúns membros do CA que non os convencía Gonzalo porque ven a sombra de Moncho nel. Que Gonzalo fóra o 2º de Moncho non quere dicir que vaia a dirixir e levar o equipo coma él. Non sei cómo é Gonzalo como entrenador, pero Víctor si, e os seus equipos facían un bo baloncesto. De feito era o meu preferido como entrenador.

Gonzalo non sei como é, pero gústame a aposta por alguén da casa que creo que está suficientemente preparando. Mellor iso que alguén con máis nome que só teña iso nome. No deporte profesional estou farto de ver entrenadores (e xogadores) que só teñen nome e venden moi ben a burra, pero non son mellores que outros que si teñen nome e padriños.

Eu non sei como será Gonzalo pero terá o meu apoio inicialmente ao 100%. Dame pena porque creo que partirá con menos crédito que outros que puideran vir de fóra por ser 2º de Moncho e Ter menos Nome que outros. Así que ogallá empece ben para disipar esas posibles dúbidas que poda haber no ambiente.

Sen saber o que pasará, moi contento coa decisión, agora a darlle nos mimbres en forma de xogadores.

[size=14]O-B-R-A, todos xuntos: OBRÁ!!![/size]

• Por alusiones, como técnico principal no lo conozco, y veremos si prosigue con la linea continuista o no, a mi me gustaba mucho más Víctor, que ha hecho un trabajo estupendo con el trabajo individual. Como he dicho yo era de los de cambiar de aire por completo; su suerte será la nuestra.

Y por último, como opinión únicamente personal; cada persona tiene sus ideas, pensamiento e ideología y es libre de ejercer esto; ahora bien; ser entrenador principal significa ser la cabeza y cara visible de un proyecto, equipo, ciudad y cultura; esto quiere decir representar unos valores y convicciones dentro del respeto, por mucho que penséis que sólo se trata de un deporte y de entrenar va mucho más allá, y de ahí mi crítica hacia sus propias opiniones ideológicas; a mi no me gustan, ni me gustarán, y desde el respeto hacia su persona a mi no me convence, nada más.

Como he dicho, es mi opinión, que cada uno apoye y haga lo que quiera, que le vaya muy bien.

• Eu esperaba alguen de fora e non me convence moito pero bueno a partir de agora a tope con el. Non vou ser dos que anden a meter merda en tuiter. Os seus ideales importanme entre pouco e nada. O que está claro que anque a decisión non me convenza moito ten os seus ptos a favor e é o coñecemento do club do entorno de xogadores do ano pasado que algún se poida quedar etc. Ten pros e contras e ogallá se impoñan os pros.

A tope con el.

PORQUE ERES TAN BUENO MCGRADYYYY

• Valoración dun adestrador por likes en Twitter ou calquera outra rede social….anonadado me HALLO …por que no me gustan sus likes, ojito!!!. Canta xente hai que nos gustan sus likes e realmente son para apartar deles o antes posible ….

Supoño que a calquera adestrador que veña, sería bo analizalo polo que propoña sobre a pista de basket, filosofía de equipo, xestión do mesmo……

Madre mia RRSS e opinións sociais e persoais…..digno de estudio….

Dúas cousas.

1. Como din moitos, para un proxecto que evidentemente precisa un cambio de rumbo radical, Gonzalo non me convence absolutamente nada. Pero é certo que moitos grandes adestradores creceron de segundos de outros e ao emanciparse fixeron plantexamentos tácticos e xestións de grupo moi diferentes. Aí si que habería que darlle tempo.

2. Unha cousa é que se deba xulgar a alguén polos seus pensamentos e ideoloxía no seu posto de traballo. Pero Gonzalo Rodríguez pasa a ser a cabeza dun proxecto do que formamos parte moita xente, e eu considero intolerábel que alguén que retuitea ou lle da like a imaxes como estas en redes sociais poida ser adestrador dun equipo do que eu son socio:

Podo transixir coa ignorancia, que ao fin e ao cabo todos a temos en moitos aspectos da vida, pero a xenofobia e o fascismo son para min liñas vermellas. Máis aínda nunha persoa que presumibelmente terá que lidiar e falar con persoas de culturas diferentes no día a día. Igual que non quero a un agresor sexual como Kurucs no equipo do que son socio, non quero a alguén como Gonzalo Rodríguez de adestrador por este motivo.

• Dúas cousas.

1. Como din moitos, para un proxecto que evidentemente precisa un cambio de rumbo radical, Gonzalo non me convence absolutamente nada. Pero é certo que moitos grandes adestradores creceron de segundos de outros e ao emanciparse fixeron plantexamentos tácticos e xestións de grupo moi diferentes. Aí si que habería que darlle tempo.

2. Unha cousa é que se deba xulgar a alguén polos seus pensamentos e ideoloxía no seu posto de traballo. Pero Gonzalo Rodríguez pasa a ser a cabeza dun proxecto do que formamos parte moita xente, e eu considero intolerábel que alguén que retuitea ou lle da like a imaxes como estas en redes sociais poida ser adestrador dun equipo do que eu son socio:

Podo transixir coa ignorancia, que ao fin e ao cabo todos a temos en moitos aspectos da vida, pero a xenofobia e o fascismo son para min liñas vermellas. Máis aínda nunha persoa que presumibelmente terá que lidiar e falar con persoas de culturas diferentes no día a día. Igual que non quero a un agresor sexual como Kurucs no equipo do que son socio, non quero a alguén como Gonzalo Rodríguez de adestrador por este motivo.

Salah Mehri era musulmán. Supoño que estaría encantado de adestrar con alguen que apoia estas cousas.

Isto non ten nada que ver coa ideoloxia, son mínimos

• Salah Mehri era musulmán. Supoño que estaría encantado de adestrar con alguen que apoia estas cousas.

Isto non ten nada que ver coa ideoloxia, son mínimos

Darlle un like a esa imaxe sen saber o contexto ou a motivación persoal do momento convírtete nun xenófobo?

Eu doulle moita máis importancia a décadas de traballo e convivencia con persoas de diferentes culturas e relixións sen aparentemente ningún problema, que ao que poda significar un like ou un retweet a unha foto.

Observo moito pensamento único, polarización e bastante superioridade moral dalgunhas ideoloxías na sociedade. E Twitter e este foro son un reflexo diso.

O seguinte é pedir a destrucción da estatua de Santiago matamoros da catedral.

Polas súas obras os coñeceredes. Deixemos traballar un pouco e logo xa xulgaremos. Igual en 3-4 meses son eu o primeiro en criticar cousas, pero feitos concretos que podan non gustarme.

• Si. Seguinte pregunta.

Pois apúntame a min tamén nesa lista sen coñecerme de nada. O mesmo que coñecerás a Gonzalo. Revisa a miña conta de Twitter que igual atopas tamén moitas cousas que non che gustan.

Haberá outros con ideas moito peores pero que non se pronuncian. 🤔

• Pues si compartió vestuario con jugadores musulmanes y han estado cómodos con él, si compartido el día a día con Moncho y Víctor, y han trabajado juntos sin problema y hasta han compartido una amistad (por lo que ponéis aquí parece que, si el pensamiento es contrario al de Gonzalo, eso es imposible). O bien todo el cuerpo técnico tiene esta ideología (cosa q visto lo q han hecho en el club me parecería cojonudo) o bien las cosas no son para tanto. Tendrá opiniones contrarias a las de algunos que tratará y hablará con cualquiera y solo le afectarán a gente realmente intransigente.

• Non se precisa contexto ningún nesa imaxe. Queda clarísimo quen é. Unha persoa así non debería representar unha institución como o Obradoiro.

Eliminou a súa conta de Twitter, non si?

Igual esta non é a mellor forma de tratar estás cousas. Me refiro a foros e redes sociais.

Se borrou a súa conta iso é o que me jode. Ao final ren ncia ao seu dereito a expresarse polo seu traballo e a súa carreira.

Eu defendo o dereito de todo o mundo a expresarse (tamén nazis, franquistas, leninistas, partidarios da yihad, etc.). Primeiro porque todo o mundo ten dereito a expresarse aínda que as súas ideas sexan incorrectas ou non as compartamos. Polo menos podemos debatir con eles e confrontar ideas. O contrario nos leva a que está xente permaneza oculta e as súas ideas nunca sairán á luz. E quedarán equivocados toda a vida.

Tamén me da pena a xente que pensa que cando unha idea é a maioritaria por forza ten que ser a correcta. E, as matemáticas Oy a ciencia, por poñer dous exemplos non entenden de democracia.