Posts de Sasa Yanev

D. Pérez 184 / R. Obasohan (189) / Jove comunitari (per mi no ve MSS)

2 americà metepuntos / 2 comunitari 3 and D

Sagnia (201) / Reyes (202) / Jou 195

D Alston Jr. (204) / Steinbergs (206)

B. Massa 208 / E. Cate (206) / Pivot intimidador o 4-5

No m'he volgut mullar amb noms. Aixo es el que faria jo.

Ja saveu els qui em coneixeu de fa molts anys que sóc de gustos senzills:mrgreen:: Javi Vega, Michal Fusek, Tomas Panelka...

Alston pot jugar de 4 a Alemania, a Eslovènia, a Rumania........fins i tot a a Leb Oro aqui. Però a ACB amb 86 kgs..........................opino que no.

En fi.....després dels partits de pretemporada recuperem aquest debat i a veure qui tenia raó:brindo por eso::idea:

Tu ets el que deia que la toia danesa que vam tenir a principi de temporada passada era un bon fitxatge. No m’enrecordo ni del seu nomz

L’has pesat tu a aquest nano? Quants equips a part de Madrid i Unicaja ara mateix tenen AP que juguin al poste i siguin autentiques pedres?

Alston ha jugat de 4 totes les temporades a Alemanya.

Millor si fitxem un dels troncs eslovacs que vas dient tu, no? Mare meva… si fessim cas de les teves pajis ja estariem jugant contra el Santpedor i el Manlleu.

Una abraçada

Valoració ràpida:

Geben fent pretemporada aqui serà un luxe de pivot.
    Travante té les condicions per ser important. Té un gran fisic i bon llançament.
    Taylor és un crack, li falta saber llegir les situacions que necessita l’equip. És el primer partit, és normal.
    Badio segueix igual de bé, amb Senegal ho va petar durant l’estiu. Pot ser un lider en atac i en defensa.
    Tema pivot: Zohore descartat. Jovanovic bé però veurem si és el que vol Pedro i Xavi.
    Tenim un equip ben apanyat sembla

I no és Mozart, pero molt bones sensacions Jovanovic.

De moment tot bones noticies, menys Travante, que sembla que juga a un altre ritme i li costará una mica mes.

Totalment! Bastant dur defensant, ho fa fàcil en atac.
    Taylor se’l veu rapid i amb poca por a atacar.
    Travante sí que més perdut. Pero té bones condicions.
    Geben molt fi!!!

Si fos per Leo Da Vinci fitxariem al base suplent del Alicante, a un talós de 2,20 de la lliga eslovaca i a Zohore que es un paquet d’Amazon.

Sort que no es el director esportiu.

Tens raó, no hi ha color, Jovanovic es molt millor jugador de basket que Zohore.
    El serbi te bons números al Oostende i el danés te números mooolt pobres al Siauliai lituà.

Si lo de caracter especial ho dius per la reacció al cop de puny que li va fer Willy Hernangomez a la cara… no se, potser era la reacció que haguessim tingut tots.

Després del cafeambgel i pel que s escolta a les ones, són cosins amb el "bo" i diguem que els dos tenen un "caràcter especial" :mrgreen:

Les meves pajis són savent què queda a Caixa :rodarbalon: després de les renovacions de Jou, Robinson i Geben.
    T animo a que em diguis quins 3 jugadors fitxaries tu amb 180.000 e :mrgreen: (la divisió és fàcil, 180 entre 3, 60.000 cada jugador :jeje: )

Pero tu que collons saps?
    A part, si penses que el suplent de Geben vindrà del quart per la cua de la LKL no entenc quins equips has vist aquests ultims anys.
    Sona Fahro Alihodzic també

Doncs actualitzo i poso la meva darrera paji.

D. Perez / Mark SMITH (192) / D. Garcia
    Mark SMITH (192) / Badio
    Jeantal CYLLA (201) / Jou / Sagnia
    D. Robinson (203)/ Dusan BESLAC (205) / Steinbergs
    M Geben / Jonas ZOHORE (210)

Zohore pot ser que millori a Fusek. Pero pel que segueixo la LKL. Un tio que fa 7 punts al Siauliai, et val de suplent a la LEB. Pero ja sabem que les teves pajis son per aviam si baixem