Posts de goyathay

Nomes recordo que vem fer mes de 120 punts! Una bogeria anotadora per parts dels dos equips!!!

Pero si vem jugar a fora no entenc el warning pel mal comportament del públic. En tot cas hauria de swr per l'equip local. No hi va anar public de Manresa oi?

Jo si vaig veure algun partit del Tizona, per què m interessava veure a Gerard Jofresa. Bona part de la bona temporada de Tizona es deu al mateix Jofresa i a Saint Supery. Era un equip divertit de veure, dels que juguen a 100 punts. Ni de lluny tan treballat com el Lleida de Gerard Encuentra o el Coruña de Epi (clar que els gallecs tenien, de llarg, la millor plantilla de la categoria)

No estic gens d'acord que tinguessin la millo plantilla de la categoria. Estu i Burgos tenien la millor amb diferencia. Per oCorunya va saber jugar millor.

Perfecte! Si el que dius es cert, em sembla perfecte i normal. I trobo logic nomes fer oferta a dos entrenadors i no a tants com es deia. Suposo que els de tots els noms que van sortir (inclos al Regió 7) era nomes per afeccionats i usuaris de xarxes socials.

Començo a pensar pel que es va dient a les xarxes socials que tot lo bo que de d'entrenador el Salva Camps ho te de mala persona o mal caracter. Potser per això mai va ser opció del Manresa, que ja el coneixen com es.

A mi m'havia decepcionat el fitxatge de Ocampo, però veient el pesimisme que s'ha generat per les xarxes socials, començo a pensar que no es tan mal fitxatge ja que per poques coses bones que faci, ja será mes del que espera l'afició. I a partir d'avui, estem tan abaix moralment i amb la plantilla quasibé sota mínims que nomès podem fer que creixer. Els equips rivals tampoc han fitxat gaire i tampoc ho han fet amb noms gaires il.lusionants. Donem li temps i a mort amb ell!!!

M'he estat mirant detalls i jugades del Tizona i es veritat que jugava molt depressa i apretava molt en defensa. Si trobem els jugadors adequats i cliquem be la tecla amb bona sintonia de l'equip, podem ser competitius i fer una temporaa genial.

I recordeu tots que l'objectiu principal nostre es la permanencia. Tot el que vingui de més es, xauxa!!!!!

Vamos Diego!!!!!

Si insinúas que la ACB prefiere al Baskonia en el playoff, ¿cómo explicas que el Baskonia haya perdido hoy? ¿No deberían haber regalado 50 faltas al Baskonia y haber pitado 4 técnicas al Girona? ¿No es mejor esperar a que acabe la jornada para sollozar y gimotear?

Bueno, era mas facil que Baskonia hubiese ganado hoy y pocos podian esperar hoy su derrota en casa. Girona ha jugado muiy bien y Basakonia se ha confiado. Pero poco a poco, seria demasiado escandaloso que hubiese dos partidos de desastre arbitral y que perjudicase los dos al mismo equipo.

Quedan dos jornadas. Ahi queda!

no he visto el partido y no puedo opinar sobre robo o no.

Por curiosidad, qué interés puede tener la acb para que manresa no juegue los playoff?

Ciudad mas grande, mas patrocinadores, pavellon mas grande, ergo... mas dinero ingresado para la asociacion.

Señores esta es la diferencia de tiros libres entre Zaragoza y Manresa. 48-17!!!

Simplemente, la ACB no quiere a Manresa en los playoffs! Y los arbitros obedeciendo a la.patronal!

ACB CORRUPCIO!!!!

Correcte. Pero en principi aquest any tot i que ho anuncien, no es fa ja que no poden assegurar que et donguin una entrada per un altre partit ja que apenes hi han entrades disponibles. Aixo si, ho pots fer si renuncies a l'entrada

Si alliberes el seient reps una entrada gratuita per un altre dia i el que agafa la cadira ha de pagar si no malament .....que som pobres :P